Archiwum shoutboksa

Pjerun 20.07.2023 09:16

Najważniejsze, że nie będziemy już oglądać Gagsa na mezzali xd

VVujek 20.07.2023 09:15

facepalm

VVujek 20.07.2023 09:15

Xd

Jacenty 20.07.2023 09:15

VVujek podsumowując Hakan gra świetnie na mezzali, dlatego Inzaghi przesunął go na stałe na registę

domin98 20.07.2023 09:14

ale jak to, pablo pisał że hakan słaby

VVujek 20.07.2023 09:14

Miejmy nadzieję, że Frattesi wypali, jakoś ja jestem o to spokojny.

VVujek 20.07.2023 09:13

No i dobrze podoba mi się to

Pjerun 20.07.2023 09:13

Pewnie, że tak. Nie zmienia to jednak faktu, że będzie grał głównie na regiscie. Frattesi to będzie kot na mezzali

VVujek 20.07.2023 09:11

Bo Hakan gra i robi to bardzo dobrze, dodając do tego statystyki

VVujek 20.07.2023 09:10

Po części to prawda # Icardi, ale pisanie że Hakan gra słabo na Mezzali to głupota

Pjerun 20.07.2023 09:09

Gags też miał sezony gdzie walił po kilka bramek

Pjerun 20.07.2023 09:09

Statystyki nie graja

VVujek 20.07.2023 09:08

Fratessi nigdy takich statystyk nie zrobił

VVujek 20.07.2023 09:07

:brawo:

VVujek 20.07.2023 09:07

Fajnie, że nie wiesz ile że stałych fragmentów, ale to i tak nie powstrzymuje cię przed tym by pisać, że słabo gra na mezzali

Luki165 20.07.2023 09:06

A ten zaraz pojdzie do Chelsea

Luki165 20.07.2023 09:06

Wiadomosci odnosnie Wahi ktory jest mlodszy , tanszy i na moje lepszy niz amerykaniec

Luki165 20.07.2023 09:05

Szkoda ze nie ma kompletnie jakis wiasomk

Fanatyczny 20.07.2023 09:04

Brozo był hamulcowym tej pomocy. On był mvp a reszta cieniowana przy nim

Jacenty 20.07.2023 09:04

Ok VVujek przyjmuję do wiadomości :) w dalszym ciągu nie wiem ile goli/asyst padło ze stałych fragmentów. Statystyki miał dobre. ALe nie tylko statystyki grają.

Fanatyczny 20.07.2023 09:03

Jasne ze miki bez kontuzji wyszedłby w podstawie

martins2000 20.07.2023 09:01

Oferta za Balagun 40 mln rozłożona na 5 lat Arsenal nie wie czy się śmiać czy płakać,dla samego zawodnika 3,5 mln za rok gry

VVujek 20.07.2023 09:00

cały dorobek klasyfikuje jako Mezzali celowo dając ci statystyki z sezonu w którym grał tylko jako mezzala xd

Luki165 20.07.2023 09:00

I pomysl szymona na ta druzyne.

Luki165 20.07.2023 08:59

Co tez pokazywaloby prawdziwa hierarchie

Luki165 20.07.2023 08:59

Gdyby Miki byl sprawny to na 100 % Brozo zaczalby ten final na lawce. Jestem o tym wrecz przekonany.

Jacenty 20.07.2023 08:57

VVujek ciężko mi się odnieść do suchych statystyk. Hakan wykonywał też dużo stałych fragmentów gry, nie pamiętam ile asyst przykłądowo zaliczył w ten sposób. Gola, np z Barceloną, strzelił grając jako regista, strzałem zsprzed pola karnego. A Ty zdaje się klasyfikujesz cały jego dorobek jako gole i asysty z gry

VVujek 20.07.2023 08:57

Miki grał tylko dlatego, że kontuzje miał Brozo i gdy był bez formy

VVujek 20.07.2023 08:56

Przecież Brozo i Hakan to był zawsze pierwszy wybór trenera xd

Jacenty 20.07.2023 08:54

ktoś z trójki Brozovic, Hakan i Asslani musiał odejść, bo mieliśmy 3 piłkarzy na jedną pozycję. Czy tego chcesz czy nie, Inzaghi po kontuzji Brozovicia również postrzegał Hakana jako głównie registę, który na mezzalę przesuwany był tylko wtedy, gdy Mkhitarian był niezdolny do gry

pluto11 20.07.2023 08:54

I dobrze mu tak niech do Arabii idzie jak go tak kasa ciągnie

VVujek 20.07.2023 08:54

Kwestionujesz pracę w ofensywie, dostajesz statystyki, ale dalej swoje klepiesz

Czaglar 20.07.2023 08:53

❗️Lukaku is no longer a priority for Juve and is considered an emergency plan as Allegri is the only one who wants the player. [ @Gazzetta_it

Jacenty 20.07.2023 08:52

ale ja nie kwestionuje jego pracy w defensywie, w tym jest świetny, i dlatego nie odczuliśmy braku Brozovicia, którego z powodzeniem zastępował.

VVujek 20.07.2023 08:52

Sciagnelismy Fratessiego bo Hakan idzie na registe, a Brozo odszedł, gdyby nie to Fratessiego by tu nie było

VVujek 20.07.2023 08:50

Jedno jest wiadome piszesz totalne głupoty, Hakan słaby na Mezzali bo nie porusza się tak jak ty byś chciał, uj że robi 8 bramek i 13 asyst i biega jak Brozo dając przy tym mnóstwo w defensywie

Luki165 20.07.2023 08:50

Ktory bedzie pchal szybciej pilke w ostatnia tercje boiska .

Luki165 20.07.2023 08:49

Tez sie nie zgadzam ze stwierdzeniem ze Hakan zle wyglada na mezzali , ale jak widac po ruchach transferowych nawet nasz trener oczekuje czegos innego na 8 dlatego sciagnelismy Frattesiego

Jacenty 20.07.2023 08:48

nie wiem co jadł i jakie były tego następstwa, wybacz VVujek

VVujek 20.07.2023 08:47

Uwierz mi ze Hakan sto razy lepiej wie jak ma się poruszać, a że ty oczekujesz żeby się inaczej poruszał to już inna kwestia, ale dalej nie zmienia to faktu, że Hakan na Mezzali gra bardzo dobrze, zjadł i wysral Eriksen razem z Mikim

Jacenty 20.07.2023 08:47

Wystawianie Hakana na 8 miałoby dla mnie sens, gdyby obok biegał ktoś inny niż Barella. Ale chyba zgodzimy się, że Włoch jest nie do ruszenia.

Luki165 20.07.2023 08:47

Chociaz podaje jakies aegumenty, a nie wali na oslep jak czasami sie tutaj zdarza

Luki165 20.07.2023 08:46

No Jacenty oczekuje czegos innego niz daje Hakan na 8.

Jacenty 20.07.2023 08:45

nie chodzi o błyskotliwość, a o przestrzenie, w których porusza się Hakan.

VVujek 20.07.2023 08:45

Wszystko na to wskazuje.

VVujek 20.07.2023 08:44

Tobie nie podoba się styl Hakana wolisz bardziej błyskotliwych pomocników, ale k... Hakan bardzo dobrze gra na Mezzali

VVujek 20.07.2023 08:44

Ale, fakty które podałem wyraźnie wskazują na to że nie masz racji

Jacenty 20.07.2023 08:43

ja tylko przedstawiam swój punkt widzenia, z którym nie musisz się zgadzać.

VVujek 20.07.2023 08:42

Głupoty piszesz opanuj się nim będzie za późno

VVujek 20.07.2023 08:41

VVujek 20.07.2023 08:40 Gość zapierd*la jak wół w obronie, biega prawie tyle co Brozo, w ofensywie potrafi zrobić 8 goli i 13 asyst, Aty piszesz, że gra słabo na Mezzali, człowieku opanuj się

Jacenty 20.07.2023 08:41

Jeśli nasi piłkarze mają tylko biegać jak woły, to równie dobrze można go wystawić w ataku. Mając registę, Barellę schodzącego najczęściej do skrzydła, to trzeci pomocnik moim zdaniem powinien włąsnie jak najczęściej atakować środkiem. W innym wypadku (w przypadku Hakana mezzali), mamy rozgrywającego i dwie 8mki schodzące do skrzydła, oraz wyrwę w środku 0 przestrzeń, której nie ma kto atakować

VVujek 20.07.2023 08:40

Gość zapierd*la jak wół w obronie, biega prawie tyle co Brozo, w ofensywie potrafi zrobić 8 goli i 13 asyst, Aty piszesz, że gra słabo na Mezzali, człowieku opanuj się.

VVujek 20.07.2023 08:39

Bierzesz sobie najlepsza wersję Mikiego i porównujesz do Hakana z najgorszych meczów i potem wypisujesz takie głupoty, Hakan zjada i wysrywa Mikiego_ całokształt.

VVujek 20.07.2023 08:36

Hakan nigdy nie jest anonimowy gośc biega prawie tyle co Brozo i zapier*ala w obronie jak wół dodatkowo

Jacenty 20.07.2023 08:35

uważam, że Miki z końcówki sezonu istotnie był lepszym wyborem na tej pozycji

VVujek 20.07.2023 08:35

Poprzedni sezon 8 goli 13 asyst na Mezzali

Jacenty 20.07.2023 08:35

VVujek 20.07.2023 08:33 Ty porostu wolisz bardziej ofenywnego i blyskotluwego gracza, nie zmienia to faktu że Hakan na Mezzali lepszy niż Miki i Eriksen

Jacenty 20.07.2023 08:34

VVujek Hakan bardzo dobre mecze jako 8mka przeplatał z meczami, gdy był kommpletnie anonimowy i spadała tu na niego na stronie fala krytyki, pisano że jest bez formy

VVujek 20.07.2023 08:33

Ty porostu wolisz bardziej ofenywnego i blyskotluwego gracza, nie zmienia to faktu że Hakan na Mezzali lepszy niż Miki i Eriksen

Vercetti100622 20.07.2023 08:32

Radzę zastanowić się dwa razy co się napisze. Po pierwsze Barella nie ma nic wspólnego z graniem jako box to box. Po drugie, box to box nie jest zawodnikiem napędzającym gry druzyny

VVujek 20.07.2023 08:32

Chwaląc przy tym Eriksen który gówno pokazał

VVujek 20.07.2023 08:32

Wszyscy zachwala Hakana zanim zaczął grać na regiscie, nagle pojawisz się ty i piszesz, że gra słabo

Jacenty 20.07.2023 08:29

głupota, ponieważ mam inne zdanie niż Ty.. :D

VVujek 20.07.2023 08:27

On bardzo dobrze radzi sobie na obu pozycjach

VVujek 20.07.2023 08:27

To mocna przesada wręcz głupota pisanie, że Hakan gra słabo ba Mezzali

Jacenty 20.07.2023 08:27

Tak, w dużej mierze mam na myśli aspekt, o którym mówisz - poruszanie się w pionie. Z trójki naszej pomocy postrzegam registę jako rozgrywającego, jednego pozycję Barelli jako box-to-box (jest na to jakieś określenie we Włoszech?) biegającego po całej długości boiska i napędzającego grę, oraz pozycję "mkhitariana" czy wcześniej Eriksena jako najbardziej ofensywnie usposobionego pomocnika, który wg mnie powinien w ataku pozycyjnym szukać kombinacyjnej gry i wspierać napastników w polu karnym. Z tej roli całkiem nieźle wywiązuje się Mkhitarian, Hakan... może masz rację i nie jest to kwestia stricte słabej gry, ale on ma po prostu inne cechy, predysponujące go do grania głębiej, gdzie ma pełen przegląd pola i może obsłużyć kolegów, zamiast być obsłużonym.

martins2000 20.07.2023 08:19

Thuram z nr 9

Pjerun 20.07.2023 07:56

No, masz rację. Barella, Frattesi czy Miki to są zawodnicy częściej poruszający się pionowo po boisku, wchodzący w pole karne. Nie mniej sposoby gry Hakana na mezzali też jest dobry, choć inny. Jednak mówienie, że słabo tam gra to trochę przesada. Gra zdecydowanie dużo lepiej niż wczesniej Vidal czy Eriksen.

Jacenty 20.07.2023 07:47

Mkhitarian bardziej wspiera grę ofensywną w okolicy pola karnego rywala, podobnie jak Barella, choć mają inne zadania. Hakan grający jako mezzala dość statycznie porusza się w okolicy 20 metra, próbuje szukać kolegów jak na pozycji registy tym samym dublując kolegę. Ja oczekuję, że nasz pilkarz na tej pozycji częściej powinien wchodzić w pole karne, tak jak robi to Mkhitarian, czy jak będzie to robił Frattesi

Pjerun 20.07.2023 07:27

Bo czym grasz wyżej tym więcej przeciwników w defensywie, tym ciężej być widocznym. Barella też bywa niewidoczny, to samo Miki. Jednak regista ma częściej piłkę przy nodze już z samego zalozenia

Jacenty 20.07.2023 07:24

Nie zgodzę się. O ile jako regista gra na naprawdę wysokim poziomie, tak przesunięty wyżej często jest niewidoczny.

Pjerun 20.07.2023 07:23

Zresztą u nas w pomocy jest spora rotacja nawet w trakcie meczu. Zawodnicy często zamieniają się rolami.

Pjerun 20.07.2023 07:20

Dokladnie. I jako regista i jako mezzala gra na bardzo wysokim poziomie.

VVujek 20.07.2023 07:16

Hakan bardzo dobrze radzi sobie jako mezzala

VVujek 20.07.2023 07:15

Pisanie, że Hakan słabo spisuje się jako mezzala to jakaś abstrakcja. Hakan bardzo dobrze radzi sobie jako mezzala

Towarzysz 20.07.2023 06:35

No tak, ale to byłaby opcja rezerwowa, gdyby nam się piłkarze posypali

Jacenty 20.07.2023 01:12

@Towarzysz można, a wtedy po pierwsze Asllani zostaje bez zmiennika, po drugie... Hakan w moim odczuciu słabo spisuje się jako mezzala. Czasem gdybam co by było, gdybyśmy w finale LM mogli skorzystać z Mkhitariana w pełni sił

Towarzysz 20.07.2023 01:01

Hakan Panie Jacenty, Hakan jeszcze jest. Można grać Asllanim i przesunąć Hakana

Towarzysz 20.07.2023 01:01

Jacenty 20.07.2023 00:22 Sensi będzie wartościowym zmiennikiem do momentu pierwszej kontuzji, po czym zostaniemy z Barellą, Frattesim i Mkhitą na dwa miejsca w pomocy w 3 rozgrywkach

Towarzysz 20.07.2023 01:00

Sensi będzie wartościowym zmiennikiem do momentu pierwszej kontuzji, po czym zostaniemy z Barellą, Frattesim i Mkhitą na dwa miejsca w pomocy w 3 rozgrywkach

Jacenty 20.07.2023 00:37

AS - agenci Moraty są wciąż w Mediolanie. inzaghi chciałby finalizacji jego transferu tak szybko jak to możliwe

Jacenty 20.07.2023 00:36

Sky - Inter jest skoncentrowany na trójce Morata Beto Balogun. Faworytem InzaghiegoHiszpan

KibicInteru 20.07.2023 00:35

Więc niewiele nam to podpowiada niestety

KibicInteru 20.07.2023 00:34

Raczej żaden napastnik ktory jest z nami łączony takich kosztów nie generuje

Jacenty 20.07.2023 00:34

Czyli 88mln, z ktorych trzeba zakupic kartę, opłacić prowozje, premie za podpis i kontrakt

Jacenty 20.07.2023 00:33

Sky- utrzymanie Lukaku przewidywało wydatek 22mln rocznie przez 4 lata. Taki jest budzet Interu na napastnika (łącznie z kartą)

Jacenty 20.07.2023 00:22

Sensi będzie wartościowym zmiennikiem do momentu pierwszej kontuzji, po czym zostaniemy z Barellą, Frattesim i Mkhitą na dwa miejsca w pomocy w 3 rozgrywkach

pablo77 20.07.2023 00:11

Nie licze Lazaro bo raczej wiadomo ze odejdzie

pablo77 20.07.2023 00:11

dlatego przy Sensim postawiłem znak zapytania, również obok Correi i Gosensie bo to chyba jedyne 3 nazwiska ktore moga zostac lub odejść.

Ibracadabra eight 20.07.2023 00:07

czytam że Milan akurat interesuje się tymi samymi napastnikami co my xD

VVujek 19.07.2023 23:57

Byłoby pięknie.

martins2000 19.07.2023 23:53

(Al-Shabab) arrive pour Joaquin

VVujek 19.07.2023 23:40

I Esposito jako 5 napastnik

VVujek 19.07.2023 23:40

Jako jakościowy zamiennik

VVujek 19.07.2023 23:39

Sensi niech zostanie

Ibracadabra eight 19.07.2023 23:26

Sensi obecnie technicznie nasz najlepszy pomocnik :D

KibicInteru 19.07.2023 23:26

Gol z wolnego był ładny ale wątpię aby coś zmienił

Ibracadabra eight 19.07.2023 23:25

chociaż przy Szymonie pewnie tak będzie nawet jakby wzieli tego Trubina

KibicInteru 19.07.2023 23:25

Sensi odejdzie raczej

Shoutbox

Xucatlan 16.08.2025 07:46

Ogólnie to czemu my znowu zaczynamy sezon później niż wszyscy inni? A potem znowu będą żale, nie ma kiedy rozegrać meczu, który z jakichś powodów musiał być przełożony.

ragnar 16.08.2025 07:40

Otóż to, a odeszli tylko Arna i Korela bo im umowy wygasły...okno spoko, kilku młodych, ale odejścia klasyka

pluto11 16.08.2025 07:12

Niby mamy tyle kasy a nie potrafimy normalnie nikogo kupić. W tym okienku powinni być odpaleni 3 senatorowie przynajmniej

pluto11 16.08.2025 07:11

Żenujące okienko

Piotrek85 16.08.2025 07:05

Taremi , Asllani i Palacios napewno odejdą . Tylko czy my zdążymy kupić chociaż jakiegoś dobrego obrońcę. No dla mnie obrońca ważniejszy chyba niż Lookman. Lautaro, Thuram , Bonny i Pio Esposito powinno wystarczyć przy graniu 2 z przodu.

ragnar 16.08.2025 06:41

Taremi, Asllani, emeryci jak byli tak dalej są :)

ragnar 16.08.2025 06:40

Może jedynie Buchanan to plus, bo nawet zarobiliśmy z 2 mln

ragnar 16.08.2025 06:40

Sprzedali młodych, którzy wrócili z wypożyczeń, umowy skończyły się Correi i Arnie a reszta zbędnych graczy jak była tak jest

ragnar 16.08.2025 06:39

Przyjścia przyjęciami, ale dobrze ktoś napisał nie odszedł nikt

Cyrax 16.08.2025 06:10

Więc albo zamkną mercato z przytupem, albo trzeba będzie zostawić to bez komentarza

Cyrax 16.08.2025 06:08

Według najnowszych doniesień Inter podejmie ostatnią próbę pozyskania Lookmana i pozyskają kogoś za Pavarda, jeśli ten odejdzie. Pozostanie Francuza i fiasko w negocjacjach odnośnie Nigeryjczyka będzie oznaczać koniec mercato.

Claudio 15.08.2025 23:42

NEOM z Arabii coraz bardziej zainteresowane Pavardem.

Mateusz17 15.08.2025 22:49

I Chiesa daje 3 pkty

ragnar 15.08.2025 22:49

Ale jaja kieza na 3 2

ragnar 15.08.2025 22:39

Semenyo dobry typ,coś było że united go chce...75 min liv bou po 2

Cny 15.08.2025 22:11

a za rok 8 transferów na gwałt no chyba że przedłuży się mikiego i Acerbiego z sommerem, to wtedy tylko 5

Cny 15.08.2025 22:10

45M i jakieś kosmetyczne uzupelnienia

Claudio 15.08.2025 22:09

ja poczekam 2 tygodnie i wtedy bede ocenial mercato

Cny 15.08.2025 22:09

kpina

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (4)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    Napoli

    14

    32

  • 2

    Atalanta

    Atalanta

    14

    31

  • 3

    Inter

    Inter

    14

    29

  • 4

    Fiorentina

    Fiorentina

    14

    29

  • 5

    Lazio

    Lazio

    14

    28

  • 6

    Juventus

    Juventus

    14

    26

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Mateo Retegui

    25

  • 2

    Moise Kean

    19

  • 3

    Ademola Lookman

    15

  • 4

    Riccardo Orsolini

    15

  • 5

    Marcus Thuram

    14

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28240

Liczba newsów: 51226

Liczba komentarzy: 602814

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

8x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się