Archiwum shoutboksa

martins2000 28.06.2023 14:03

Aaaa ok widzę źle odczytałem

VVujek 28.06.2023 13:59

Topem

VVujek 28.06.2023 13:59

Asllani ma papiery na bycie tropem, chłop jest obunożny

VVujek 28.06.2023 13:57

Nie rozumiem Martins

martins2000 28.06.2023 13:55

DD?bez jaj

Towarzysz 28.06.2023 13:48

Zgadzam się, oby jeszcse Acerbi został

VVujek 28.06.2023 13:47

Azpilicueta i Bissack w miejsce Skriniara i DD to również dobre ruchy. Doświadczony Hiszpan na już i młody zdolny.

Towarzysz 28.06.2023 13:44

Mi tylko żal, że odejście Brozo oznacza brak mentora registowego dla Asllaniego

martins2000 28.06.2023 13:41

Kessie jest otwarty na przeprowadzkę do Arabii

VVujek 28.06.2023 13:36

Sprzedaż Brozo jest jak najbardziej dobrym ruchem. Na jego pozycji mamy Hakana i Asllaniego na którego w końcu trzeba stawiać. Chłop jest oburzony, ja nawet nie wiem która noga jest lepsza. Odblokowanie Asllaniego i przyjęcie Frattesiego to coś czego nam trzeba. Onana uwolni środki na Lukaku lub innego napastnika w jego miejsce może przyjść jakas opcja budżetowa o dość wysokiej jakości np. Silvestri.

martins2000 28.06.2023 13:25

Dobry grajek

martins2000 28.06.2023 13:25

AC Milan send offer to Valencia for Musah! The price is around €20m

AveCaesar 28.06.2023 13:19

113 za Lukaku

AveCaesar 28.06.2023 13:19

ogólnie też możemy dojść do tego, że zawodnik jest tyle wart ile ktoś chce za niego zapłacić. Możesz podyktować cenę zaporową lub jeśli chcesz sprzedać dogadać się z potencjalnym kupcem. Jeśli trafi się jakiś napaleniec to możesz sowicie zapłaci jak za Neymara 222 mln czy 113 mln ale tak samo jak zawodnik może być warty ileś tam ale nikt go nie chce kupić więc jest wart mniej niż 0 bo tracisz na jego utrzymaniu i blokuje ci miejsce w kadrze. popełniłeś błąd i rynek cię zweryfikował. wolny rynek bitches !

VVujek 28.06.2023 13:16

W pełni się zgadzam, lepiej Onana +Brozo, a nie Barella lub Martinez.

AveCaesar 28.06.2023 13:14

czyli myślę, że właśnie dlatego lepiej sprzedać Onane za 50 mln (co jest dobrą ceną jak za bramkarza) i najstarszego z naszych kozaków w pomocy czyli Brozo niż Barelle za 80 czy Martineza za 60. Lautaro jest naszym jedynym napastnikiem na tą chwilę. Correa to kaleka nie zawodnik w ogóle. Dzeko w Turcji, a z Chelsea przeciągamy linę o kolejne wypożyczenie Lukaku. Teraz jest też świetny moment na ściągnięcie nowej krwi do pomocy bo są do wyjęcia za normalne pieniądze Frattesi albo SMS.

VVujek 28.06.2023 13:09

Pablo skąd ty ta wycenę wziąłeś, rozumiem że sam byś wydał taka kwotę na Brozovicia?

pablo77 28.06.2023 12:59

a o Lautaro sie pisze ze 60mln wystarczy xD

andyvdm 28.06.2023 12:58

Inna sprawa jak sie jest pod rzadami biedackich chinczykow gdzie kazdy wie ze mueza sprzedawac to ceny tez sa inne

pablo77 28.06.2023 12:58

bardzo dziwna sprawa

pablo77 28.06.2023 12:58

curva Barella niby taki top a też go nikt nie chce xd

andyvdm 28.06.2023 12:57

Dziwna sprawa

andyvdm 28.06.2023 12:57

Taka okazja za 20 mln a zglosily sie araby jedynie xd

VVujek 28.06.2023 12:50

A gdzie 50-60 mln jak tu Pablo wycenia

VVujek 28.06.2023 12:49

Szczerze mówiąc ja osobiście gdybym odpowiadał za transfery w jakimś klubie nie kupił bym Brozo za 30 baniek

Kredence 28.06.2023 12:48

30- 35 mln dla kogo, bo chyba nie dla klubów z Europy

VVujek 28.06.2023 12:47

Radja fajny przykład, nie zapominaj że w transakcji brał udział Zaniolo który na tamten czas był zwykłym juniorem

VVujek 28.06.2023 12:46

Brozo jest wart max 30 mln

pablo77 28.06.2023 12:44

tzn ze tyle jest wart ?

pablo77 28.06.2023 12:44

a za Barelle chce ktos zaplacic wiecej niz 60 ?

VVujek 28.06.2023 12:44

Czy za Brozo ktoś chce zapłacić więcej a Inter upiera się na 15:20 mln?

Pjerun 28.06.2023 12:43

Brozo jest warty 30-35 na spokojnie

VVujek 28.06.2023 12:43

Oczywiście, że nie wspominając o Casemiro bo ten Przykład tu nie pasuje.

pablo77 28.06.2023 12:42

Inter kupował za prawie 40mln Radje tez po 30-tce

pablo77 28.06.2023 12:41

Koulibaly obronca po 30-tce do Chlesea szedl za 38mln z rocznym kontraktem. O casemiro to juz nie pisze nawte.

VVujek 28.06.2023 12:40

31 lat, no dawaj przykłady

pablo77 28.06.2023 12:40

no i co z tego ? zawodnicy po 30-tce nie przechodzili za takie kwoty ?

VVujek 28.06.2023 12:38

Na jakiej podstawie tak go wyceniasz

VVujek 28.06.2023 12:38

50-60 xd 31 lat ma ten pan przypominam

pablo77 28.06.2023 12:36

Nie płakałbym za Brozo gdyby miał przyjsc Frattesi i SMS/Kessie za niego

pablo77 28.06.2023 12:36

Płacze za Brozo bo uwazam ze jest wart 50-60mln a my go chcemy oddac za 20. Dla mnie zmiana 1:1 Brozo - Fratessi to głupota.

VVujek 28.06.2023 12:36

To lepiej sprzedać Barelle za 70-80 mln?

VVujek 28.06.2023 12:35

Za 100 mln niestety każdy zawodnik byłby na sprzedaż

pablo77 28.06.2023 12:35

to nie jest tak ze placze za Brozo. Tylko dla mnie sprzedaz Brozo i Onany to głupota

VVujek 28.06.2023 12:34

Pablo płaczę z tym Brozo, a nie dość że to 9statnia szansa na kasę to być może sam Chorwat chce odejść by zarabiać krocie

pablo77 28.06.2023 12:33

30mln Frattesi, 30mln lukaku, 20mln Dybala, 20mln Retegui i zastapiony :P

AveCaesar 28.06.2023 12:33

też tak myślę Pjerun

pablo77 28.06.2023 12:32

Martineza też bym sprzedał za 100+

Pjerun 28.06.2023 12:32

Za żadnego naszego piłkarza nikt nie da 100mln

pablo77 28.06.2023 12:31

xD

AveCaesar 28.06.2023 12:31

pytanie jak przy Martinezie czy ktoś przyszedłby i dał 100 mln za niego bo na razie Newcastle chciało go za 80 mln.

HB 28.06.2023 12:30

Pablo ostrzegam, ze wysypie zboze na tory

Pjerun 28.06.2023 12:29

To prawda. Lepiej mieć kilku dobrych zawodników niż jednego

pablo77 28.06.2023 12:28

odwiózłbym go na pociąg jeszcze :P

pablo77 28.06.2023 12:28

jeżeli za Barella mozna by kupić Frattesiego, SMSa i Lukaku to zegnam go z miejsca.

AveCaesar 28.06.2023 12:25

:P

AveCaesar 28.06.2023 12:25

ja bym Barelli nie dotykał w ogóle

AveCaesar 28.06.2023 12:24

nie sprzedajemy pół drużyny nie ma potrzeby dramtyzować ;)

pablo77 28.06.2023 12:24

a znajac zycie to Brozo + Onana + Gosens

pablo77 28.06.2023 12:23

Brozo + Onana > Barella

pablo77 28.06.2023 12:23

wolalbym sprzedać Barelle za 100mln+ niż pół druzyny

AveCaesar 28.06.2023 12:23

czyli brozo > brarella ?

AveCaesar 28.06.2023 12:22

i to za kwoty, któe zrobią nam okienko ;)

AveCaesar 28.06.2023 12:22

no włąśnie widzę jak sprzedajemy Dumfriego z Gosensem

pablo77 28.06.2023 12:22

małe zło to by była sprzedaż Barelli bo tylko jednego zawodnika trzeba sprzedać i są zastępstwa na rynku.

Pjerun 28.06.2023 12:21

Sprzedaż Brozo za 18 mln to glupota

pablo77 28.06.2023 12:21

najmniejsze zło to by było sprzedaż Dumfriesa i Gosensa, Correi któego nikt nie chce

pablo77 28.06.2023 12:20

dwóch filarów drużyny

pablo77 28.06.2023 12:20

Najmniejsze zło ?

AveCaesar 28.06.2023 12:20

skoro ich puszczamy to mamy zastępstwa

AveCaesar 28.06.2023 12:19

Brozo i Onana tak po prawdzie wg mnie oczywiście najmniejsze zło jeśli chodzi o sprzedaż. tak jak pisał mimas

HB 28.06.2023 12:18

Brawo bayern

AveCaesar 28.06.2023 12:18

nie wiem czy musimy są osoby, które za to odpowiadają w klubie. Skro tak robimy to uważam, że musimy. tak samo jak chcieliśmy wymienić Skrinira na Bremera i zarobić. nasze okienka będą tak wyglądały

VVujek 28.06.2023 12:16

Przypominam, że oprócz strat covidowych Inter nie dostał kasy od sponsora, a to grube miliony.

andyvdm 28.06.2023 12:14

Za cos pozyczke oaktree na lichwiarski procenty yrzeba splacac

AveCaesar 28.06.2023 12:14

tak samo jak nazwiska, które wymieniamy żeby ich zastąpić. możemy powiedzieć, że sprzedać Martineza i brać Beloguna ale Amerykanin jest raczej poza naszym zasięgiem

andyvdm 28.06.2023 12:13

Bieda?

Pjerun 28.06.2023 12:13

Według mnie nie. To tylko hipoteza. Mając 100mln chyba jest kilku innych lepszych napastników na rynku

DonDawido 28.06.2023 12:12

No to pytanie czy my musimy się w takim razie na siłę pozbywać takich graczy? Jaki jest w tym sens?

DonDawido 28.06.2023 12:12

Inny typ napastnika.

AveCaesar 28.06.2023 12:12

pytanie czy jest ktoś kto chce dać za Lautaro w ogóle 100 mln. Nie mówiąc czy w ogóle jest chętny na niego bo wyceniać to my sobie możemy ;) tak jak płacz, że tanio idzie Brozo ale nie widać kolejki chętny żeby nawet wyłożyć te 20 mln

Pjerun 28.06.2023 12:05

Lukaku + ktoś jeszcze i jeszcze zostaje na inne wzmocnienia

DonDawido 28.06.2023 12:02

(i nie, nie mówię, że Lautaro jest nie do zastąpienia; bo w zasadzie nikt nie jest)

DonDawido 28.06.2023 12:01

Ale jak już miniemy ten punkt, to pytanie kogo w tym budżecie ściągnąć, kto da nam to, co Lautaro? Bramki, asysty, pressing i waleczność na całej szerokości boiska, umiejętność gubienia obrońcy przyjęciem piłki, itp.

DonDawido 28.06.2023 12:00

Tzn. najpierw kwestia ceny. 100mln to dostał Szachtar Donieck za Mudryka.

DonDawido 28.06.2023 11:59

Trochę inaczej na to patrzę.

Pjerun 28.06.2023 11:57

Gdybyśmy dostali 100mln np za Lautaro to nie byłoby go wtedy łatwo zastąpić?

DonDawido 28.06.2023 11:48

Akurat ta trójka jest raczej tak samo trudna do zastąpienia.

mimas2316 28.06.2023 11:47

Odwrotnie jak w Milanie, tam Tonalego dużo prościej zastąpić niż Maignana, Theo czy Leao

mimas2316 28.06.2023 11:47

Wydaje mi się, że Onane byłoby dużo łatwiej zastąpić niż Barellę i Lautaro

mimas2316 28.06.2023 11:45

Ale Milan miałby gorzej jakby Maignan odszedł

mimas2316 28.06.2023 11:45

Onana to może nie Maignan, ale jednak upgrade spory względem Handanovića, nie będzie łatwo go zastąpić

ragnar 28.06.2023 11:42

SPortiello w Milanie

Luki165 28.06.2023 11:26

a takich bramkarzy praktycznie nie ma.

Luki165 28.06.2023 11:26

nie musi, ale w naszym przypadku i stylu gry dobrze by był

tomimar 28.06.2023 11:22

no to niby kto ma zastąpić Andre, przypominam że musi dobrze grać nogami i być pierwszym PIŁKARZEM w drużynie w naszym stylu gry, a takich bramkarzy na bardzo wysokim poziomie jest niezwykle mało

ragnar 28.06.2023 11:21

Czyzby nasz nowy sponsor

DonDawido 28.06.2023 11:07

I nie chodzi nawet o samo "nie sprzedawać", a "za ile sprzedać".

DonDawido 28.06.2023 11:07

Pytanie po co sprzedajemy, tj. kogo chcemy za ten hajs kupić?

Shoutbox

Cny 08.01.2026 10:42

uff. jak najdalej z nim

AveCaesar 08.01.2026 09:57

Fabrizio Romano – Fiorentina spodziewa się pojawienia Interu: klub już wcześniej pytał o Dodo, ale odkąd pojawił się Paratici, klub zmienił swoje plany dotyczące zwolnienia niektórych zawodników w styczniu. Wcześniej rozważano proste wypożyczenie, ale dziś sprawa Dodo jest skomplikowana.

Pader88 08.01.2026 09:57

Tak już wyjaśniam jednym słowem - TOTONERO

Cyrax 08.01.2026 08:33

Ktoś potrafi wyjaśnić, dlaczego odgwizdywane są praktycznie wszystkie "delikatne" zagrania ręką, a Milan gra w siatkówkę we własnym polu karnym i zero reakcji ze strony sędziów?

kadrian89 08.01.2026 08:32

U siebie powinniśmy zdominować Napoli, byle mądrze a nie wysoką obroną z Acerbim. Politano z Duńczykiem tylko na to czekają.

lord-gs 08.01.2026 07:29

Jeżeli nie będzie żadnych kontuzji to skład na mecz z Napoli jest znany. I nie będzie w nim Mikiego.

maverik 08.01.2026 01:07

zgadzam sie, nie mozemy powtorzyc sytuacji z meczu w Neapolu gdzie wszystko sie posypalo po zejsciu Mikiego

maverik 08.01.2026 01:07

Kredence 07.01.2026 11:36 Miki koniecznie musi wyjsc na Napoli bo kapitalnie pracuje w destrukcji

maverik 08.01.2026 00:59

i co kredens, Miki 90 minut na boisku i czyste konto, mowilem ze top

domin98 07.01.2026 23:58

Dlatego latem trzeba wyciągnąć Ake albo Konate

Claudio 07.01.2026 23:47

Akanji 30 lat i mega co on gra w Interze. Powinno to dac do myslenia tym amerykanskim baranom.

Cny 07.01.2026 23:31

bo ładnie na transfermarkcie wygląda.

Cny 07.01.2026 23:30

latem ;) bernardo Silva też bez kontraktu :p z reszta z Anglii zawsze ktoś jest do wyciągnięcia. no ale Ałzyljo i ołkitri wola pokemony z Francji za 25M

Tifosinho 07.01.2026 23:26

Gvardiola*

Tifosinho 07.01.2026 23:26

Tylko teraz przy kontuzjach Guardiola i Diasa go nie puszczą 😉

Claudio 07.01.2026 23:24

o kurde Ake ma juz 30 lat...kiedy to zlecialo

Claudio 07.01.2026 23:24

Ake się naogląda Akanjego w Interze i też będzie chciał tu przyjść

Tifosinho 07.01.2026 23:20

A jak dla mnie Akanji po raz drugi z rzędu najlepszy na boisku

Tifosinho 07.01.2026 23:20

Napoli dzięki takiemu graczowi wygrało majstra

Cny 07.01.2026 23:10

ale Akanji udowadnia, że jak jest tylko okazja to trzeba brać typów wypychanych z Anglii. jeszcze dwóch takich wyciągnąć i dominacja pełna. oczywiście zakładając że doczekamy się bramkarza

Archiwum shoutboxa

Sonda

Najlepszym zawodnikiem Interu w meczu z Parmą był:

Polls answer

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (4)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    18

    42

  • 2

    Milan

    17

    38

  • 3

    Napoli

    18

    38

  • 4

    Juventus

    19

    36

  • 5

    Roma

    19

    36

  • 6

    Como 1907

    18

    33

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    10

  • 2

    Christian Pulisic

    8

  • 3

    Nico Paz

    6

  • 4

    Riccardo Orsolini

    6

  • 5

    Hakan Çalhanoğlu

    6

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28660

Liczba newsów: 52377

Liczba komentarzy: 614001

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się