Archiwum shoutboksa

Cyrax 01.02.2026 11:25

ale Ausilio jest w Interze, a nie w Atalancie, więc niech robi transfery na miarę Interu

VVujek 01.02.2026 11:24

Dziś pewnie Włochy by się zachwycały takimi transferami Atalanty

VVujek 01.02.2026 11:23

Ty tego nie rozumiesz

lord-gs 01.02.2026 11:23

Zreszta to jest biznes, tu nie ma miejsca na obrażanie się

VVujek 01.02.2026 11:23

W Atalancie takie transfery jak LH , Sucic,Diouf ,Bonny to boli by zawodnicy pierwszego składu i to jest ta różnica.

lord-gs 01.02.2026 11:22

Tam to agenci piłkarza namieszali a nie Inter

timon 01.02.2026 11:22

Pewnie Atalanta by go juz do nas nie sprzedala

lord-gs 01.02.2026 11:22

Ten sam zawodnik, korzystniejsze warunki finansowe

timon 01.02.2026 11:21

U Ausillio wypala co drugi transfer. Nigdy nie sciagal tez duzo dobrych zawodnikow z wolnego transferu i jest slaby w transferach z klubu. Moja ocena tego dyrektora to 5/10

lord-gs 01.02.2026 11:21

A właściwie to czemu Inter reraz nie poszedl po Lookmana?

timon 01.02.2026 11:19

Atalanta niby poziom finansowy inny ale potrafi De Amico sciagnac dobrych zawodnikow i tez ich wytransferowac. Zdecydowana wiekszosc jego transferow wypala. Na tej podstawie twierdze, ze jest duzo lepszym dyrektorem od Ausillio

VVujek 01.02.2026 11:17

Oczywiście , że ważne w jakim klubie. Tylko porównanie klubów na podobnym poziomie finansowym i ambicjach sportowych ma jakiś sens.

ragnar 01.02.2026 11:16

Bo to jakby jego pozycja

ragnar 01.02.2026 11:15

Chyba najwięcej na tym zyska Zalewski

ragnar 01.02.2026 11:15

Plus te nasze cudowne relacje z ata już tak cudowne nie są :)

lord-gs 01.02.2026 11:15

...Jezeli wierzyć w te kwoty, które padały w przestrzeni medialnej.

Claudio 01.02.2026 11:15

a czuje ze w ATletico Ademola bedzie ładnie chodzil

Claudio 01.02.2026 11:14

dokladnie CYrax

Claudio 01.02.2026 11:14

do tego placili kontrakt obrazonemu zawodnikowi

Cyrax 01.02.2026 11:13

Jak na to, że mało grał, a w styczniu był miesiąc poza klubem, to dobry deal Atalanty. Z drugiej strony, gdyby sprzedali go latem, to już wtedy mogliby zainwestować w kogoś, kto bardziej pomógłby drużynie i może nie straciliby tylu punktów. Jeśli nie awansują do LM, to finalnie gorzej na tym wyjdą

Claudio 01.02.2026 11:13

7mln na podstawie

Claudio 01.02.2026 11:13

Inter oferowal 42+3, a Atletico 35+5....no jest roznica

lord-gs 01.02.2026 11:12

A przynajmniej każdy kolejny pajac sie zastanowi czy warto robić cyrki

lord-gs 01.02.2026 11:11

Moim zdaniem nic nie stracili. Ewentualnie mniej zyskali.

Claudio 01.02.2026 11:11

a Lookman zagrał trochę ponad 700minu i strzelil 2 gole w SerieA...

Claudio 01.02.2026 11:10

chyba stracili 5mln

lord-gs 01.02.2026 11:10

I ostatecznie to Atalanta jest wygranym całej tej sytuacji z lata

Claudio 01.02.2026 11:09

a widzę ragnar już pisał

timon 01.02.2026 11:09

I nie wazne czy to w Veronie, Interze czy Realu. Kryteria te same. W przypadku Ausillio to takie 50/50. Marotta pewnie krecil sie w okolicy 80%

Claudio 01.02.2026 11:09

"Ademola Lookman zostanie piłkarzem Atletico Madryt. Kwota transferu z bonusami zamknie się maksymalnie w 40 mln euro."

timon 01.02.2026 11:08

Nie jest. Oceniasz dyrektora na podstawie tego ile z jego transferow dalo druzynie wzmocnienie lub zarobek

ragnar 01.02.2026 11:08

35 plus 5 bonusy

ragnar 01.02.2026 11:08

Lookmana Atletico herę we go

VVujek 01.02.2026 11:07

Porównywanie klubów na innym poziomie i ich transferów jest bezcelowe

timon 01.02.2026 11:07

No przepasc poziomem ale i finansowa

VVujek 01.02.2026 11:07

Jak dobrze trzeba trafić z transferem by zawodnik wskoczył do 11 , przecież to przepaść

timon 01.02.2026 11:07

No ale jak bierzesz goscia za 5 i wartosc mu skacze na 20 to znaczy ze nie tylko gra ale tez gra dobrze i realnie wzmocnil druzyne

VVujek 01.02.2026 11:06

W Interze masz zawodników których ciężko wygryźć że składu w Veronie wiele nie trzeba by grać.

timon 01.02.2026 11:06

Ale nie sciagasz tam goscia za 20 tylko za 5

VVujek 01.02.2026 11:05

Nie można tego przekładać na gościa z Verony , bo w Veronie gość ma 100x większe szansę na grę niż w Interze.

VVujek 01.02.2026 11:04

Ja uważam to okienko za dobre na chwilę obecną, a może być jeszcze lepsze gdy LH i Diouf zrobią progress. Dla mnie , największy minus to Sommer jako pierwszy bramkarz ,ale nie wiem gdzie leży przyczyna.

timon 01.02.2026 11:03

Polityke inna ale to co mowie mozna przelozyc nawet na goscia z Verony. Jezeli ma 20 mln, sciaga czterech po 5 i po roku sa warci po 15 to znaczy, ze zrobil kozak robote. Jezeli 3 z nich nie gra i po roku sa warci polowe tego to znaczy ze dal ciala

timon 01.02.2026 11:02

Bo tym sie powinno to mierzyc. Ile % z Twoch transferow sie sprawdza i biorac pod uwage kwoty za ilu przeplaciles ilu bylo w punkt a ilu na wartosci zyskalo. Plus to jak potrafisz wytransferowac zawodnikow

VVujek 01.02.2026 11:02

Atalanta ma inną politykę. Stawiają na młodych by ich sprzedać. To nawet nie ma co porównywać

timon 01.02.2026 11:00

Ten z Atalanty tez ma duzo lepszy % udanych transferow

timon 01.02.2026 11:00

Uwazam, ze Tare jest duzo lepszy od Ausillio na przyklad. Szczegolnie biorac pod uwage co chlop robi przy sprzedazach i ile siana za kmiotow wyciaga

VVujek 01.02.2026 10:58

Tylko proszę , nie rzucajcie tu dyrektorów klubie które stricte stawiają na młodzież.

VVujek 01.02.2026 10:58

A jaki klub ma lepszego dyrektora z czołówki o podobnym budżecie i podobnych oczekiwaniach

timon 01.02.2026 10:57

Gość jest średnim dyrektorem po prostu

timon 01.02.2026 10:57

W 15 wydaliśmy 100mln, w 16 poszło 164, w 17 137, w 18 poszlo 97. Chłop miał pół miliarda w cztery lata. Zrobił też dobre transfery typu Skriniar, Bastoni, Lautaro, ale połowa poszła na JM, Barbosa, Radje, Joveticia, Kondogbie, Shakiriego itd

VVujek 01.02.2026 10:55

Bo coś tam jednak chyba było

VVujek 01.02.2026 10:55

A liczysz ile z tej kwoty było odzyskane , czy nie ?

Claudio 01.02.2026 10:54

na kazdym strata

Claudio 01.02.2026 10:54

tego nie mozna wybronic

Claudio 01.02.2026 10:54

ale ponad 215mln wyrzucone w błoto...

VVujek 01.02.2026 10:53

W innych klubach nie przepalają?

Claudio 01.02.2026 10:52

11mln za Arnę, 14mln za Martineza, 6,5 za Palaciosa, 31,5 za Frattesiego, 20 za Dioufa, 23 za LH, 31,5 Pavard, 16mln Asllani, 7,5 Buchanan, po 27,5mln za Gosensa i Correę dodam, że wszystko jest bez bonusów...mega przepalaliśmy kasę w ostatnich latach

timon 01.02.2026 10:52

No tak Kondogbia, Joao, Barbosa, Skriniar, Candreva to prawie darmowe transfery byly

VVujek 01.02.2026 10:51

Mówię, że to bez sensu.

VVujek 01.02.2026 10:51

W latach 14 -18 , a 19-24 był inny budżet więc co to w ogóle za porównanie , proszę cię

timon 01.02.2026 10:50

Ale możemy zrobić porównanie. Widzimy co robił Marotta w jude i u nas i mamy przykład co robił ausillio sam

VVujek 01.02.2026 10:49

Timon ale mu nie mamy wiedzy jaki zawodnik był czyim pomysłem, więc bez sensu takie gadanie

timon 01.02.2026 10:49

I to widać jak porównasz transfery 2014-18 i teraz do tego co miało miejsce w latach 2019-24

timon 01.02.2026 10:49

Tak, był żołnierzem wykonującym plan Marotty

VVujek 01.02.2026 10:49

Moim zdaniem za bardzo demonizujecie tego Ausillo

VVujek 01.02.2026 10:48

Transfery marotty , transfery Marotty. Ausillo był statystą? To też jego transfery

VVujek 01.02.2026 10:47

240mln

timon 01.02.2026 10:47

No ale to w większości jeszcze na transferach Marotty jest jazda

VVujek 01.02.2026 10:47

Porównaj to do innych klubów i porównaj wyniki i powiedz czy słabo

timon 01.02.2026 10:47

To jest porazka

timon 01.02.2026 10:46

To po co tyle się nad nim skupiali? Zmarnowali pół okienka i potem szukali na sile

VVujek 01.02.2026 10:44

No jak Atalanta nie chciała go oddać to jaka porażka?

Claudio 01.02.2026 10:44

Wujek czy 240mln w 3 latat to nie sa duze pieniadze?

timon 01.02.2026 10:43

I takich jest wiecej

Claudio 01.02.2026 10:43

Jak drużyna ktora w ostatnich 3 latach wydaje ok 240mln na transfery nie ma bramkarza, rezerwowego srodkowego obronce...

timon 01.02.2026 10:43

Działanie z Lookmanem i potem Diouf na szybko to porażka była

VVujek 01.02.2026 10:43

Jakoś Marotcie odpowiada Ausillo

timon 01.02.2026 10:42

Niestety największą wtopa okienka był brak transferu Ausillio do Arabów. Uważam, że Marotta mógłby wyciągnąć dużo lepszego.

VVujek 01.02.2026 10:42

Inter to klub z małą kasą w porównaniu do czołówki i klubów PL a oczekiwania potężne.

VVujek 01.02.2026 10:42

Nie ma co go wychwalać nie wiadomo jak , ale demonizowanie go to przesada.

VVujek 01.02.2026 10:41

No wiesz jak ty Inter porównujesz % do klubu który jest nastawiony do stawiania na młodych to wiesz ..

Claudio 01.02.2026 10:40

w skali takie Arsenalu czy United to nie mamy podejscia finansowego, ale w Italii to już tak. Nie wydawalismy w ostatnich latach małych pieniedzy. A jak na włoskie warunki to naprawdę dobre pieniadze

Claudio 01.02.2026 10:39

ale Ausillio miał zdecydowanie za dużo wtop. Nie ma co go bronić, bo mając mimo wszystko na włoskie warunki potencjał kadrowy, finansowy też nie był taki zły to słabe robi transfery

timon 01.02.2026 10:39

No tak, tylko różnicą pomiędzy dobrym a złym dyrektorem jest to jaki % wypala

VVujek 01.02.2026 10:38

Ale trzeba je robić.

timon 01.02.2026 10:38

Tylko Marotta na 10 transferów miał dwa nieudane. Ausillio ma 4 może 5 udanych

VVujek 01.02.2026 10:38

Z takimi transferami zawsze tak będzie , jeden wypali drugi nie

timon 01.02.2026 10:37

Vvujek no tak. Pisze że gość czasem trafia

Claudio 01.02.2026 10:37

oni z tego Dinama chcą wyciagac zawodnikow

VVujek 01.02.2026 10:37

Brozovic

timon 01.02.2026 10:37

Na kilka takich transferów jeden biseck

VVujek 01.02.2026 10:37

Brozivic

Claudio 01.02.2026 10:37

no Bisseck to na duzy plus

VVujek 01.02.2026 10:37

Takie transfery trzeba robić

timon 01.02.2026 10:37

No jeden

VVujek 01.02.2026 10:36

Bisseck wypalił

timon 01.02.2026 10:36

Chłop przepala tony pieniedzy

timon 01.02.2026 10:36

Ausillio ma też problem z wydawaniem kupy kasy na kmiotowi za 7-12mln

VVujek 01.02.2026 10:36

Bez przesady moim zdaniem jest dobry , ale wiadomo chciało by się więcej

timon 01.02.2026 10:36

Branca miał momenty tylko jak z Orialim dzialal

Shoutbox

pluto11 04.07.2026 00:34

Ciekawe w takiej sytuacji kto jako zmiennik

Claudio 04.07.2026 00:29

Podanie niczym Bastoni

pluto11 04.07.2026 00:24

Nie no jeżeli ten Chalobah przyjdzie jako podstawowy obrońca to trochę słabo

Claudio 04.07.2026 00:21

mogli sobie jakiegoś Kenijczyka naturalizować i biegałby nawet 40km na mecz

Claudio 04.07.2026 00:21

Ale to dziwnie wyglada jak Lautaro biega z jednejj strony do drugiej w ataku, a Messi stoi i się patrzy

Jacenty 03.07.2026 23:11

Schira: porozumienie z Chalobahem co do kontraktu na 5 lat, teraz proba proba porozumienia z chelsea, ktora oczekuje 35mln

Piekarz 03.07.2026 22:44

Żeby w 2026 roku podniecać się transferami Milanu to trzeba mieć IQ poniżej głowonoga w stawie

Klinsi64 03.07.2026 21:38

Chalobah to gówno itd

Klinsi64 03.07.2026 21:38

u nas wiado żyd nie wypali mimo ze ma predyspozycje

Klinsi64 03.07.2026 21:37

kapitalne ruchy xd

Klinsi64 03.07.2026 21:37

Gila 5 na rok Ramos 80 milionów

Klinsi64 03.07.2026 21:37

jak zwykle sranie po nogawkach przed transferami milanu xd

Piotrek85 03.07.2026 19:52

Chivu podczas presezonu chce przyjrzeć się Akinsanmiro. Zawodnik dostanie szansę na pokazanie. Może lepiej było postawić na młodego a nie przedłużać kontakt Mkhitaryana.

El_Imprezatore 03.07.2026 19:42

kasa w błoto jak z LH

Jacenty 03.07.2026 19:21

Rozpoczęły się oficjalne negocjacje z Unionem SG. Belgowie chcieliby dostać kwotę zbliżoną do 25+5mln. @Sky

Piotrek85 03.07.2026 18:00

Ake też konkretny zawodnik ,mimo 31 lat. Na Włochy w sam raz.

Piotrek85 03.07.2026 17:58

Gila by nam się przydał. Ale my się pierdolimy jak zawsze

martins2000 03.07.2026 17:27

Ake w Fenerbahce czyli koniec plotek o Interze

martins2000 03.07.2026 17:13

i bardzo mnie to nie cieszy ze akurat tam trafić

martins2000 03.07.2026 17:13

w grudniu o nim pisałem by modlic sie by do nas trafił czy bedzie grac w lecce czy w milanie i tak nic nie zmieni bo to swietny zawodnik

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Stajnia Ausiliasza (20)

02.04
19:37

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    38

    87

  • 2

    Napoli

    38

    76

  • 3

    Roma

    38

    73

  • 4

    Como 1907

    38

    71

  • 5

    Milan

    38

    70

  • 6

    Juventus

    38

    69

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 29516

Liczba newsów: 53384

Liczba komentarzy: 626129

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

21x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

10x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się