Pozostałe

Artykuł użytkownika: Kłopotliwy symbol (30)

Autor:
ponad 15 lat temu
325
30

Od kilku lat w europejskiej piłce jesteśmy świadkami coraz bardziej spektakularnych transferów piłkarzy, za których płacone są horrendalne sumy. Powoduje to, że coraz rzadziej mamy okazję oglądać na boiskach zawodników od lat występujących w jednej drużynie, ponieważ przywiązanie do barw klubowych przestało się po prostu opłacać. Na szczęście od każdej reguły są wyjątki, a z takimi mamy do czynienia na przykład w największych klubach Serie A.

Jeszcze w ubiegłym sezonie w aż trzech zespołach, Romie, Juventusie i Milanie, występowali piłkarze będący wierni barwom swoich drużyn niemal od początku kariery, co wywindowało ich nazwiska do rangi symbolu danej ekipy. Jednak z prawdziwym fenomenem mamy do czynienia w Interze Mediolan, ponieważ tym, kim dla Romy jest Totti, dla Juventusu Del Piero, a do niedawna dla Milanu był Maldini, dla zespołu czarno – niebieskich jest Javier Zanetti. Co odróżnia kapitana Interu od pozostałej trójki i czyni go jeszcze bardziej wyjątkowym? Przede wszystkim jest on obcokrajowcem, w przeciwieństwie do swoich włoskich „odpowiedników”. Drugą zasadniczą różnicą jest fakt, iż nie jest on wychowankiem ani Interu, ani żadnej innej włoskiej ekipy. Piłkarskiego rzemiosła uczył się bowiem w Argentynie, skąd w 1995 roku przybył na Półwysep Apeniński i zasilił szeregi Mediolańczyków.

Solidna firma

Przez 14 lat gry w Interze Zanetti stał się synonimem piłkarza niezwykle solidnego, nieschodzącego nigdy poniżej pewnego wysokiego poziomu, dysponującego żelazną kondycją i wielkim sercem do walki. Mimo iż nigdy nie był typem zawodnika czarującego kibiców swoją techniką, wspaniałymi zwodami czy pięknymi bramkami, jego pozycja w zespole stopniowo rosła a kibice darzyli go coraz większa sympatią. O tym jak mocną pozycję zdołał sobie wypracować w Interze, świadczy fakt, że mimo wielu zmian szkoleniowców czy rewolucji kadrowych, jakie zespół Nerazzurrich przechodził niemal rokrocznie, Zanetti zawsze znajdował uznanie w oczach trenerów i stanowił o sile swojego zespołu.[hide] Spowodowało to, że po zakończeniu kariery przez Giuseppe Bergomiego przejął opaskę kapitana i gra w niej do dziś, zyskując sobie przy tym przydomek „Il Capitano”. W koszulce w czarno-niebieskie pasy rozegrał już grubo ponad 600 meczów, licząc wszystkie rodzaje rozgrywek. Jest drugi w klasyfikacji wszechczasów piłkarzy Interu, pod względem liczby występów w Serie A i prawdopodobnie już niedługo zostanie jej samodzielnym liderem. Nie sposób wyobrazić sobie jedenastkę Interu bez Zanettiego, mimo że jest to już 36 –letni zawodnik. Mimo to coraz częściej można usłyszeć głosy poddające w wątpliwość przydatność Il Capitano zespołowi z Mediolanu. Jeszcze jakiś czas temu nikt nie odważyłby się nawet w ten sposób pomyśleć, jednak jego postawa na boisku w ciągu kilku ostatnich miesięcy skłania do głębszego zastanowienia się nad tym zagadnieniem.

Środkowy pomocnik, czy tylko alibi Maicona?

Javier Zanetti zapracował na swoje nazwisko grając na pozycji bocznego obrońcy. W pewnym momencie był uznawany za jednego z najlepszych prawych defensorów na świecie. Z czasem jednak został przekwalifikowany na środkowego pomocnika. Stało się to w 2006 roku, kiedy szkoleniowcem Interu był Roberto Mancini. Do drużyny dołączył wówczas Brazylijczyk Maicon, który niemal z marszu wywalczył sobie pewne miejsce na prawej stronie defensywy. Wówczas popularny „Mancio” przesunął Javiera na pozycję jednego z czterech środkowych pomocników. Początkowo gra Argentyńczyka w nowej roli wyglądała obiecująco. Był niemal nie do przejścia dla rywali, a dodatkowo potrafił być użyteczny w kreowaniu akcji ofensywnych. Z czasem jednak coraz bardziej przebojowo grał Maicon, który w trakcie meczu częściej spełniał rolę skrzydłowego niż obrońcy, dlatego każde jego ofensywne wejście musiał asekurować Il Capitano. Sytuacja ta aż nadto uwidoczniła się w momencie, gdy zespół przejął Jose Mourinho. Portugalczyk uczynił z Maicona jednego z fundamentalnych graczy w kreowaniu gry swojego zespołu, przez co dawał mu wolną rękę w atakowaniu bramki rywala. Ta sytuacja oczywiście wymusiła jeszcze większe poświęcenie się zadaniom defensywnym na Zanettim, który stał się, dla słynącego z upodobań do żelaznej defensywy Mourinho, alibi dla brazylijskiego obrońcy, aby ten mógł z czystym sumieniem zapędzać się pod pole karne przeciwnika. Takie ustawienie odbiło się oczywiście na grze całego zespołu. Mourinho stosuje bowiem ustawienie z czterema środkowymi pomocnikami, którzy na boisku powinni tworzyć romb. Zespoły tak grające wykorzystują wtedy jednego defensywnego pomocnika, dwóch środkowych, odpowiedzialnych zarówno za bronienie, jak i atakowanie, oraz jednego ofensywnego, który ma spełniać rolę „playmakera”. Patrząc więc podręcznikowo Zanetti grał na pozycji jednego z dwóch środkowych pomocników, zatem do jego zadań powinno należeć w równym stopniu atakowanie i bronienie, a jak wiadomo tak nie było. Poza tym ostatnie miesiące pokazują, że Il Capitano, dotąd niezwykle solidy i niemal bezbłędny, zaczął się mylić również w defensywie. W czasie meczu notuje coraz więcej strat, coraz mniej przechwytów, a dodając do tego jego bezproduktywność w ofensywie tworzy nam się obraz piłkarza nieprzydatnego zespołowi.

Jeśli nie Zanetti, to w takim razie kto?

Prawdą jest jednak fakt, że obecnie ciężko jest znaleźć w kadrze Interu zawodnika, który mógłby zastąpić Zanettiego w pierwszej jedenastce. Jeszcze w trakcie przygotowań do sezonu, jak również na początku rozgrywek (np. w meczach z Lazio i Bari) Mourinho ustawiał Argentyńczyka na lewej stronie obrony, a jego miejsce w środku pola zajął Sulley Muntari, który miał się wymieniać pozycjami do spółki z Thiago Mottą. Pomysł ten okazał się jednak niewypałem, ponieważ obaj pomocnicy byli zupełnie bez formy i tak naprawdę do dzisiaj ich dyspozycja jest, delikatnie mówiąc, niestabilna. W takim wypadku jedyną alternatywą dla Javiera pozostaje Patrick Vieira. Patrząc jednak na grę Francuza w ostatnich latach, skłonność do kontuzji, oraz fakt, iż z końcem sezonu wygasa jego kontrakt z Mediolańczykami, tak naprawdę ciężko na poważnie rozpatrywać tę kandydaturę. Ostatecznym wyjściem mogłaby być zmiana taktyki i powrót do gry z trzema środkowymi pomocnikami (Cambiasso, Stanković, Sneijder) oraz trzema napastnikami, jednak ubiegły sezon dobitnie pokazał, że zespół Interu nie czuje się dobrze w tym ustawieniu. Wygląda więc na to, że chcąc nie chcąc Mourinho musi konsekwentnie stawiać na Il Capitano, ponieważ mimo słabszych meczów i tak przerasta on konkurentów do gry na swojej pozycji. Wobec takich argumentów zarzucanie portugalskiemu szkoleniowcowi, że wystawia Zanettiego tylko za zasługi, bo i takie głosy można usłyszeć, jest absolutnie bezpodstawne.

Bez wątpienia wielkimi krokami zbliżamy się do momentu, w którym Javier Zanetti będzie musiał na dobre pożegnać się z regularną grą w pierwszej jedenastce Interu. Ciężko przypuszczać, by nastąpiło to jeszcze w tym sezonie, ze względu na brak wartościowego zmiennika dla Il Capitano. Jednak w lecie Moratti i spółka musza koniecznie postarać się o sprowadzenie wartościowego pomocnika, który będzie w stanie dać zespołowi dużo więcej niż solidność i zaangażowanie, jakie prezentuje Argentyńczyk. Nie należy też oczywiście zupełnie skreślać Zanettiego. Patrząc na jego dyspozycję fizyczną, może on jeszcze przez kilka lat pełnić rolę zmiennika dla młodszych kolegów i w ważnych momentach wspierać drużynę swoim ogromnym doświadczeniem i sercem do gry.

Kamil Żerdziewski (bialy 19)

Tagi:
udostępnij

Zobacz też

Oaktree Inter zgromadzenie

Inter spłacił ponad 400 mln euro obligacji (12)

14.06
09:37
Inter koszulki wyjazdowe 2025/26 stroje

Inter zaprezentował nowe koszulki wyjazdowe (25)

12.06
12:01

Komentarze (30)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
27.11.2009 o 17:47 przez AngeloJacopucci
AngeloJacopucci
Do rekordów nie do momentu aż znajdzie się ktoś z większym zaangażowaniem i lepszymi umiejętnościami w drużynie, atakach nie widzę.Co do tego że nie da nic zespołowi mentalnie to szkoda to komentować nawet.
27.11.2009 o 14:12 przez Omen
Omen
Jeśli nie posadzimy Zanettiego czym prędzej na ławkę staniemy się powoli drugim Milanem.Ja rozumiem że trzeba mieć do niego szacunek za co dla nas zrobił ale on nie może grać dla rekordów to nonsens!
27.11.2009 o 11:38 przez blo
blo
tytusek25 chyba nie rozumiesz filozofii gry jaka gramy przeciez Zanetti lata i szykuje wejscie prawym skrzydlem Maiconowi zamiast samemu atakowac musi latac dziure po Maiconie ktory traci pilke i nic nie gra przekonasz sie w nadchodzacych 2 spotkaniach jak gra Zanetti jesli Ty chcesz wymieniac kapitana to powiedz mi co chcesz zrobic z Maiconem? <br /> <br /> Javier Zanetti pilkarz ktory kocha Inter pilkarz ktory daje z siebie wszystko ile mozna biegac za cala druzyne? Niestety nie mamy 5 Zanettich jest jeden wzor do nasladowania swietny pilkarz takich jak on wlasnie nam trzeba grajacych z milosci do klubu zobacz na taka Barce Puyola tez bys pewnie wywalil po 2 marnych spotkaniach rok temu. Radze wejsc czasem po meczu na inter.it i spojrzec na oceny pilkarzy gdzie w tym sezonie nie widzialem chyba jeszcze lepszej noty Maicona od Zanettiego nie zapominaj tez o tym ze jego pozycja to prawy obronca a on na niej nie gra i za niego chcesz rozgrywajacego niech Maicon idzie w pomoc zamiast wywalac Zanettiego zastanow sie dlaczego inni nie wkladaja tyle checi tyle zaangazowania co Javier. <br /> <br /> A co do artykulu to moze o Maiconie albo Chivu? Mourinho i jego transferach? hehe
26.11.2009 o 23:56 przez bloow
bloow
tylko kto mogl by przejac opaske kampitanska? wydaje mi sie Julio Cesar, Deki albo Chuchu. Chyba Cesar jesli chodzi o charakter to dusza czlowiek i wydrzec sie potrafi i gra najbardziej regularnie. tak poztym gdyby nawet Zanetti nie gral nic to grzechem byloby przerywac mu ta serie meczow w Serie A.
26.11.2009 o 22:08 przez interfan88
interfan88
nie zgadzam się kompletnie z tym artykułem. Chyba oglądamy inne mecze, jak dla mnie Zanetti w każdym gra bardzo dobrze. Fakt, że czasem gra się nam nie układa to nie jego wina. Jeśli Sneijder, Stanko i Cambiasso/Motta/Muntari będą grać co najmniej tak jak on to będziemy wygrywać. Forza Il Capitano!
26.11.2009 o 22:02 przez Omen
Omen
Sory ale Zanetti gra już tylko za zasługi i właściwie dlatego że brakuje mu dobrego zmiennika w tym tkwi też nasza słaba gra w Lidze Mistrzów niestety
26.11.2009 o 20:52 przez tytusek25
tytusek25
Inna sprawa to ultrasi.Mourinho pewnie by i nie przestraszyl sie posadzic Javiera na ławe ale duzą role odegra tu Moratti.Jak nie wesprze trenera w tej decyzji i da kibolom dojsc do glosu jak zwykle to pretensje moze miec potem tylko do siebie.Postawa Javiera wtedy tez mi duzo i nim powie.
26.11.2009 o 20:43 przez tytusek25
tytusek25
Jestem za tym zeby w przyszlym sezonie na miejscu Zanettiego gral nasz nowy nabytek do ofensywy(rzecz jasna trzeba sie za nim juz teraz rozgladac).Nasz kapitan ława.Mentalnie ani sportowo nie wnosi juz nic ponad przecietnosc do naszej druzyny a my chcemy zrobic przeciez wszystko zeby sie z tej przecietnosci wydostac.Del Piero lawa nie grzeje,Raula nie grzeje to i nasz Javier musi zdac sobie sprawe z paru rzeczy.
26.11.2009 o 20:14 przez IRT
IRT
Akurat Zanettiego spośród naszych innych gwiazdorów typu Maicon, Motta, Eto'o, Mario można się najmniej czepiać. Zanetti nie gra słabych meczów, on gra po prostu bardzo przeciętnie i niewyraziście. Nie widać go często przy piłce, nie rzuca się wyjątkowo, podaje tylko i wyłącznie w tył, co mnie wyjątkowo irytuje, ale gdyby przypatrzeć się jego grze z jako zawodnika a nie część drużyny, to widać w nim mnóstwo doświadczenia i umiejętności, które posiada pomimo zaawansowanego wieku. Capitano wieczny nie będzie, ale bez przesady, żeby go już na emeryture wysyłać. Jeszcze nie czas...
26.11.2009 o 20:10 przez kubbbaaa
kubbbaaa
Forza Javier !! ! <img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/flagainter2.gif"; alt="" />
26.11.2009 o 18:01 przez AngeloJacopucci
AngeloJacopucci
Zanetti gra na pewno słabiej, oczywiście ma na to wpływ wiek, trzeba wziąć jednak pod uwagę role jak nadał mourinho zanettiemu, jest to głęboka defensywa iz zabezpieczanie ofensywnych wejść Maicona i nie tylko. Poza tym smiem twierdzic ze jesli chdozi o samą defensywe to Cambiasso gra w tym sezonie gorzej od Javiera, a przecież to od niego oczekiwaliśmy więcej a nie jest tak krytykowany.Inna sprawa jest że Zanetti powinien grac na obronei tam jego miejsce, i mysle ze na tej pozycji byłby jednym z najlepszych jeśli nie najlepszym we Włoszech. Maicon okropnie popsuł się w defensywie aż żal patrzeć jak z łatwością mijają go kolejni rywale, nie wiem może to faktycznie brak zangażowania.
26.11.2009 o 17:56 przez Oba
Oba
Zgadzam się z El Intero. Mozna sprobowac 4-3-3 bo majac w srodku taki mozg jakim jest Wes, duzo lepiej nam sie tym ustawieniem grało niz w zeszłym sezonie. Przykładem jest chociazby mecz z Dynamem w Kijowie. Tam 4-3-3 zdało egzamin.
26.11.2009 o 17:51 przez Raffal
Raffal
być może masz racje ze ta rotacja jest zbyt duza. <br /> Ale niech mi ktoś wymieni 4 dobre mecz Maicona w tym sezonie. Takie do ktorcych nas przyzwyczaił...
26.11.2009 o 17:14 przez Gambit
Gambit
Coz jesli chodzi o Motte to nie ma co ukrywac ze w tej chwili napewno nie daje nam wiecej.Ale jesli zacznie grac na takim poziomie jak w tamtym sezonie to napewno wniesie wiecej do naszych poczynan ofensywnych.choc czy zacznie to nie wiadomo.Inna kwestia ze torche brakuje nam stabilizacji.Mamy 5 nowych graczy w skladzie i jeszcze sie nie zdarzylo by Inter zagral 3 mecze pod rzad w tym samym skladzie.i to tez widac.
26.11.2009 o 17:11 przez Don_Balon
Don_Balon
A wiec czas na krytyke zawodnikow, no to mamy caly pierwszy sklad poza Milito do wymiany. Ludzie, nie ma co dopatrywac sie slabej postawy jednego zawodnika gdy cala druzyna gra slabo. DOkladnie taki felieton mozna napisac o Maiconie, Julio,Eto'o, czy innym graczu, ktory nie gra tak jak potrafi. To ze Javier nie wklada nic do ofensywy to &quot;wina&quot; taktyki, ktora zaklada ataki bezproduktywnego ostatnio Maicona. No i samo ustawienie (2 srodkowych walczakow, defensywny rozgrywajacy, i trequalista) powoduje bycie cieniem Capitano. Takich przyspieszen, blokow, rajdow nie da nikt poza Javierem. Sam chcialem napisac felieton na temat kompletnego braku zaanagazowania zawodnikow, ale Javier jako nieliczny zawsze daje z siebie maxa. <br /> <br /> <br /> Co do tekstu, to dobry. Milo sie czyta. 4+ :D <img src="http://fcinter.pl/emots/piwko.gif"; alt="" />
26.11.2009 o 16:39 przez zidek
zidek
Jestem pewien ,że gdyby Zanetti grał z Barcą zamiast Chivu nie dałby sie tak łatwo ogrywać. Wydaje mi się że bok obrony nie jest dla Chivu tak samo jak śrdek pomocy dla Javiera
26.11.2009 o 16:35 przez hQ
hQ
Maicon zagrał jeden czy dwa mecze słabiej i od razu najlepiej go sprzedać byle gdzie bo jest beznadziejny.
26.11.2009 o 16:07 przez Raffal
Raffal
jak dla mnie to od poczatku tego sezonu Zanetti powinien grac a Maicon ławeczka... A do pierwszej jedynastki dokoptowałbym Obiego <img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" /> Chłopak ma talent i tyle <img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" />
26.11.2009 o 16:05 przez mati1908
mati1908
tez nie uwazam ze Zanetti jest jeszcze z forma na najlepszym poziomie,ale poki w linii pomocy bedzie motta to ciesze sie bardzo ze jednak jest Javier <img src="http://fcinter.pl/emots/bigrazz2.gif"; alt="" />
26.11.2009 o 15:58 przez Magiq
Magiq
Ze niby Motta daje wiecej druzynie niz Zanetti?<img src="http://fcinter.pl/emots/rolleyes.gif"; alt="" />
26.11.2009 o 15:53 przez Gambit
Gambit
Dobry artykol i ciezko sie z nim nie zgodzic.Choc dziwi mnie twierdzenie ze nie mamy go kim zastapic.Wedlug mnie nasza optymalna pomoc wyglada na dzis tak:Cambiasso-Stankovic,M
otta-Sneijder- nie da sie ukryc ze szalu nie ma ale nic lepszego chyba nie da sie teraz wykombinowac.A co do zanettiego to on nawet na lawce bedzie Il Capitano i przyda sie tej druzynie.Zreszta moze jeszcze wrocic do wysokiej dyspozycji.Wcale by mnie to nie zdziwilo.<img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" />
26.11.2009 o 15:45 przez blo
blo
w obecnej chwili Zanetti za Maicona bez formy zobaczymy najprawdopodobniej taka sytuacje w nadchodzacych spotkaniach co mnie bardzo cieszy
26.11.2009 o 15:38 przez Filip©
Filip©
bardzo dobry artykuł
26.11.2009 o 15:35 przez Chuchu
Chuchu
mówiłem to już kilka miesięcy temu - Zanetti nie jest już w stanie dać nam tego co może nam zaoferować wysokiej klasy środkowy pomocnik. <br /> <br /> Opaskę kapitana oczywiście przekazałbym Cuchu <img src="http://fcinter.pl/emots/mruga.gif"; alt="" />
26.11.2009 o 15:34 przez Magiq
Magiq
Zanetti/Santon na prawa obrone Maicon do Man City czy gdzies za gotowke pozwalajaca sprowadzic pomocnika typu Fabregas i wszyscy szczesliwi...w defensywie Zanetti jest duzo lepszy niz Maicon a Fabregas w srodku pola dal by nam wiecej niz niedokladne dosrodkowania Maicona...
26.11.2009 o 15:30 przez KowalMalbork
KowalMalbork
Fajny artykuł <img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" /> A ja zawsze będę twardo stał za Javierem. To jest ikona dla mnie, wzór do naśladowania. FORZA CAPITANO !! <img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/pijaki.gif"; alt="" />
26.11.2009 o 15:30 przez Piekarz
Piekarz
Zaczęło się w poprzednim sezonie, od samego jego początku. Próbowałem sam siebie oszukiwać, ale gorsza dyspozycja kapitana w porównaniu z sezonem 07/08 była duża i widoczna. W tym sezonie jest jeszcze trochę gorzej. Może gdyby swojego czasu nie został przesunięty do pomocy, to dalej błyszczałby tak, jak nas do tego przyzwyczaił. <br /> <br /> Bardzo ciekawy tekst. Zabrakło mi tylko poruszenia problemu, komu powinno się przekazać opaskę kapitańską - chociaż to może być tematem nawet na osobny artykuł.
26.11.2009 o 15:29 przez bloow
bloow
Wreszcie ktos odwazyl sie to napisac. Ja tez jestem zdania ze Zanetti powienin powowoli o zbierac sie do zakonczenia kariery, mysle ze chce ustanowic rekord wystepow, ale dla mnie to juz powoli nie jest ten Javier co kiedys. <br /> &quot;trzeba wiedziec kiedy ze sceny zejsc niepokonanym&quot;
26.11.2009 o 15:29 przez Seba
Seba
To jest właśnie problem, że nawet nie ma kim go zastąpić, bo Viera, Muntar i Motta sami widzimy co wyprawiają. Może faktycznie czas spróbować jeszcze raz 4-3-3 z trójką w środku Deki-Cuchu-Wes i trójką z przodu Eto'o-Milito-Mario.
26.11.2009 o 15:26 przez ThCjUsZ
ThCjUsZ
Kozak artykuł chłopaku nic dodać nic ując Zanetti to symbol o którym kibice nigdy nie zapomną Forza Inter !<img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" />

Shoutbox

Cyrax 18.06.2025 20:45

Opchnac go za te 80 mln jesli psg nadal go chce

martins2000 18.06.2025 20:30

Thuram kontuzja

ragnar 18.06.2025 20:13

No bo kolejne 352 z Acerbim Mikim i Darmianem pcha nas w przepaść

ragnar 18.06.2025 20:12

Dlatego liczę, że Chivu nie będzie betonem i nie będzie zmian 1 do 1 w 60 min...ponadto jeszcze z 3 nowych przyjdzie, więc to zwiększy pole manewru

WakashimazuKen 18.06.2025 20:11

Co do Mourinho to zgoda w 100 % ALE gość był geniuszem taktycznym i miał jeden z najlepszych składów w historii Interu . Można tak zagrać jak piszesz tylko czy ci zawodnicy potrafia tak zagrać ? Mam obawy .

ragnar 18.06.2025 20:09

W Holandii jakoś i Dumfries i Frimpong nieraz grają razem

ragnar 18.06.2025 20:09

Waka spokojnie można wyjść 4 Dumfries Pavard Basto CA...tak samo w ataku można grać np 3421 gdzie 2 dychy gra np Zalewski i Frattesi...dzięki transferom Nicoli i LH mamy sporo opcji

ragnar 18.06.2025 20:07

A nie 352 cały czas i zmiany 1 do 1...czy 433 i świece Candrevy za Spala

ragnar 18.06.2025 20:07

I to było spoko

ragnar 18.06.2025 20:07

Przed nim E2 i Milito

ragnar 18.06.2025 20:06

Tak tak ustawieniami, Mou grał 442 433 czy 4312 z Wesem a

ragnar 18.06.2025 20:06

Może momentami ale tłukł ciągle 352

WakashimazuKen 18.06.2025 19:49

Nie da się grać tą samą drużyną różnymi stylami - można grać różnymi ustawieniami . Tylko do tego trzeba mieć bardzo mocny , wręcz kosmiczny skład . Inter go nie ma i długo mieć nie będzie .

Cyrax 18.06.2025 19:45

4-2-3-1

Cyrax 18.06.2025 19:44

Inzaghi wychodzi 4-3-2-1

ragnar 18.06.2025 19:30

Kolejny będzie jak uparcie będzie grał 352...ani Spał ani Conte ani Inzaghi nie grali różnymi stylami, nie zaskakiwali rywala, liczę że Chivu będzie bardziej elastyczny taktycznie

ragnar 18.06.2025 19:29

I za to pierwszy minus dla trenera

Chuchu 18.06.2025 19:28

Nasi specjalnie się spieszyli z transferami Henrique i Sucicia, żeby zagrali na KMŚ, a w wyjściowej 11 wychodzą Darmian i Asllani :/

Piotrek85 18.06.2025 19:19

Inter nie odkupi Fabbiana

Imrahil 18.06.2025 17:53

gdy widzę ten duet: kiwu z kolarowem, to jestem spokojny ;D utrzymamy się w lidze ;p

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (3)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    Napoli

    14

    32

  • 2

    Atalanta

    Atalanta

    14

    31

  • 3

    Inter

    Inter

    14

    29

  • 4

    Fiorentina

    Fiorentina

    14

    29

  • 5

    Lazio

    Lazio

    14

    28

  • 6

    Juventus

    Juventus

    14

    26

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Mateo Retegui

    25

  • 2

    Moise Kean

    19

  • 3

    Ademola Lookman

    15

  • 4

    Riccardo Orsolini

    15

  • 5

    Marcus Thuram

    14

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28235

Liczba newsów: 50990

Liczba komentarzy: 599096

Użytkownicy online: 3 (Cyrax, tytusek25, ragnar) oraz 31 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się