Relacje

Pełne emocji, lecz przegrane Derby Mediolanu | AC Milan 3:2 Inter (204)

Autor:
Źródło: inf. własna
ponad rok temu
10041
204

Inter przegrał pierwsze Derby Mediolanu w sezonie 2022/23. Strzelanie w meczu z Milanem rozpoczął Marcelo Brozović. Gospodarze odpowiedzieli za sprawą Leao, który został beneficjentem błędu Interu w wyprowadzaniu piłki z własnej połowy. Piłkarze Stefano Piolego byli lepsi także po przerwie gdy Giroud i Leao podwyższyli na 3:1. Inter do tlenu podłączył Dżeko swoją bramką kontaktową. Niestety wynik 3:2 okazał się rezultatem końcowym tego wspaniałego widowiska.

 

Pierwsze minuty spotkania przypominały raczej kontrolę u lekarza rodzinnego, niż rzucenie sobie do gardeł przez dwóch odwiecznych rywali. Długi wywiad z przeciwnikiem prowadziły obie drużyny, zanim zdecydowały się wyłożyć karty na stół. Najciekawszą sytuacją, która wieńczyła pierwsze 10 minut było zagotowanie się Dumfiresa i Hernandeza po pojedynku jeden na jednego. Obaj panowie obejrzeli po tym zajściu żółte kartki.

Kolejna faza pierwszej połowy to rozważne podejście Interu do meczu, ale też nieudane próby narzucenia swojego stylu gry. Wobec braku dokładności i pomysłu na wyprowadzanie akcji ofensywnych, Nerazzurrich pochwalić wypada jednak chyba tylko za ostrożność i rozważność. Aktywny w bramce, mimo ogromnych obaw, był Samir Handanović. Inter wyszedł na prowadzenie w 21. minucie gry za sprawą Marcelo Brozovicia. Tuż za linią środkową znakomicie zastawił się Lautaro, który odegrał Correi. Szybka piłka od Argentyńczyka otworzyła autostradę do bramki dla Marcelo Brozovicia, który pewnie pokonał bramkarza Milanu.

Za bramką Interu nie poszły żadne dodatkowe argumenty, które pozwoliłyby podopiecznym Inzaghiego zdominować Milan. Przeciwnicy raz po raz dochodzili do głosu i mimo, że dotychczas ich najgroźniejszy strzał to główka Bastoniego, ostatecznie już po 7 minutach odzyskali rezultat remisowy. Karygodny błąd przy podaniu w poprzek boiska popełnił Hakan, a po problemach Interu na własnej połowie już kilka sekund później cieszył się, wypuszczony w pole karne, Rafael Leao. Milan 1:1 Inter.

 

 

Drużyna Inzaghiego, która kompletnie oddała rywalom inicjatywę w końcówce pierwszej połowy, po wyjściu na drugie 45 minut wydawała się wyraźnie lepiej zmotywowana. Inter grał szybciej i bardziej zdecydowanie, przekładało się to na szybkie przenoszenie piłki pod pole karne rywali. Napór ten zamiast stuprocentowej sytuacji dla gości tego meczu, zakończył się po 9 minutach... podwyższeniem wyniku przez Giroud na 2:1 dla Milanu. Francuz nie trafił czysto w piłkę w okolicach 6. metra, oddał teoretycznie niegroźny strzał, ale jednak do piłki nie sięgnął ostatecznie Handanović.

Milan po strzeleniu bramki i wyjściu na prowadzenie, potrafił zrobić to czego nie potrafili przed przerwą piłkarze Inzaghiego - doskoczył i dalej tłamsił rywala. Inter zwlekał ze zmianami, które nie nadeszły po godzinie gry. Milan przejmował inicjatywę centymetr po centymetrze boiska, co w końcu po 6 minutach dało kolejne trafienie - tym razem to Giroud asystował, a Leao strzelał. Milan prowadził już 3:1. Tuż po wyjściu rywali na dwubramkowe prowadzenie, Inzaghi wprowadził na plac gry zmienników. Edina Dżeko, Federico Dimarco i Henrikha Mhitaryana, za odpowiednio: Correę, Bastoniego i Barellę. Zmiany te okazały się być trafionymi, a nowi na boisku piłkarze z każdą minutą zmieniali oblicze swojego zespołu w drugiej połowie.

Grający głęboko, raz po raz wyprowadzający piłkę Edin Dżeko, grający dobrze zarówno w destrukcji jak i ofensywie Mhitaryan, a także dający powiew świeżości (bez dokładności) Dimarco, pozwolili Interowi na nie tylko wybicie Milanu z rytmu, ale także bramkę kontaktową w 67. minucie. Asystę zaliczył Darmian. Inter przejął inicjatywę, a Milan kompletnie pogubił się na kolejne kilkanaście minut gry, wszystko to jednak bez udokumentowania przewagi Interu w postaci gola dającego upragniony remis. W grze swój zespół conajmniej dwa razy utrzymał bramkarz gospodarzy, Mike Maignan (parada po strzale Hakana). Ostatecznie lepszy okazał się Milan, który przez większość meczu przeważał też nad Interem nie tylko taktycznie, ale też fizycznie. Inzaghi musi teraz przygotować zespół do arcytrudnego meczu w Lidze Mistrzów, po dwóch pod rząd prestiżowych porażkach w lidze.

 

AC Milan 3:2 Inter

(Brozović 21', Leao 28' 60', Giroud 54', Dżeko 67')

 

AC Milan (4-2-3-1): 16 Maignan; 2 Calabria, 20 Kalulu, 23 Tomori, 19 Hernandez; 8 Tonali, 4 Bennacer; 30 Messias, 90 De Ketelaere, 17 Leao; 9 Giroud.

Ławka: 1 Tatarusanu, 83 Mirante, 5 Ballo Touré, 7 Adli, 10 Diaz, 14 Bakayoko, 21 Dest, 24 Kjaer, 27 Origi, 28 Thiaw, 32 Pobega, 40 Vranckx, 46 Gabbia, 56 Saelemaekers.

Trener: Stefano Pioli.

 

INTER (3-5-2): 1 Handanovic; 37 Skriniar, 6 De Vrij, 95 Bastoni; 2 Dumfries, 23 Barella, 77 Brozovic, 20 Calhanoglu, 36 Darmian; 10 Lautaro, 11 Correa.

Ławka: 21 Cordaz, 24 Onana, 5 Gagliardini, 8 Gosens, 9 Dzeko, 12 Bellanova, 14 Asllani, 15 Acerbi, 22 Mkhitaryan, 32 Dimarco, 33 D'Ambrosio, 45 Carboni.

Trener: Simone Inzaghi.

 

Arbiter: Chiffi.

Asystenci: Meli, Peretti.

Techniczny: Marcenaro.

VAR: Di Paolo / Paganessi

 

 

Zobacz też

Inter się nie zatrzymuje! 12 zwycięstwo z rzędu | Inter 2:1 Genoa (55)

04.03
19:45

Inter mistrzem Włoch 2023/24! 20. Scudetto w historii klubu oraz 6. wygrana z rzędu z Milanem! | Milan 1-2 Inter (133)

22.04
19:46

Komentarze (204)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
03.09.2022 o 21:37 przez HB
+5
HB
Bez zaskoczenia. Milan jest słaby, natomiast Inter Inzaghiego jeszcze słabszy. Mecz z Lazio go zweryfikował, a kontuzja Romelu domknęła sezon.

Przecież to jest po prostu wstyd - zobaczcie z czego musi rzeźbić Pioli, a jaki potencjal marnuje Inzaghi.

Inzaghi out.
04.09.2022 o 00:34 przez smerf1600
+2
smerf1600
Jak dla mnie to upokarzające że ogrywają nas takie tuzy jak Massiasy, Salemakersy czy emeryt Żiru
03.09.2022 o 21:32 przez pluto11
+7
pluto11
Do bramki która podarowaliśmy Milanowi graliśmy swoją piłkę i generalnie kontrolowaliśmy mecz po bramce Milanu gra siadła i to strasznie dużo strat zero powrotów Hakan i Barella zniknęli. Drugą połowę zaczęliśmy z dupy i ostatnie 20 min zaczęliśmy grać jak już było po meczu. Druga bramka dla Milanu to jakiś absurd bo co robił sam Leao przy ich aucie i co robił sam w polu karnym Żiru tego nie rozumiem, no i nasz wspaniały ręcznik na bramce chłop jest tak żenujący że to aż w oczy kole nie można grać o Scudetto grając bez bramkarza a to ile znaczy bramkarz pokazał Milan gdzie chłop wybronił im mecz, pożarna gra nogami, wychodzenie do górnych piłek i rzucanie się do strzałów, Handa powinien mieć honor i sam powiedzieć że nie chce bronić albo reszta drużyny powinna iść i powiedzieć że nie czują się pewnie z Handa za plecami,bo Szymon najwidoczniej schował jaja do sejfu i zgubił klucz. Co się stało z naszą żelazna obrona co ze środkiem pola tak się nie da grać i nie widać żeby Szymon miał jakiś pomysł żeby to zmienić on ich nie potrafi zmotywować a to że wygramy z Cremonense czy Spezia to jest przecież obowiązek i nie ma się czym podniecać bo jak w zeszłym sezonie nie potrafimy grać z czołówka. Wolę oglądać Onane który popełnia błędy ale stara się wychodzi do piłek jak oglądać Hande który stoi jak słup soli na linii i czeka aż ktoś w niego trafi bo wszystko co idzie nie w niego to bramka
03.09.2022 o 21:17 przez Paolo87
Paolo87
@Maciek91 To twoje zdanie, moje jest inne i tyle nie jest ŚREDNIAKIEM. Dumfries w formie na pewno nie odstaje o forowanego przez ciebie Theo.
03.09.2022 o 21:09 przez Matiinterlegia
+1
Matiinterlegia
Nie uważam ze jest za co chwalić kogokolwiek z obrony,z Handą na czele. Generalnie,kolejna porażka w lidze z Milanówkiem… czas się zebrać do kupy…
03.09.2022 o 21:05 przez inter_bitcoin
+4
inter_bitcoin
Handanović - dziękujemy za zasługi, ale naprawdę zrób Pan miejsce dla Onany albo chociaż dla Filipa Stankovicia.
Skriniar - ciężko się do niego przyczepić, najsolidniejszy nasz obrońca.
De Vrij - pisałem o tym w zeszłym sezonie, ale u niego jest widoczny regres...
Bastoni - od kiedy został ojcem, jest jakiś nie swój... Wiem, że miał grypę ostatnio, ale serio coś z nim się źle dzieje ostatnio...
Dumfries - dramatycznie dzisiaj...
Barella - poniżej możliwości, dużo frustracji po nim widać...
Brozović - najlepszy na boisku jak dla mnie...
Calhanoglu - dzisiaj ewidentnie mu nie wyszło... Mental miał zepsuty, po sprowokowaniu bramki...
Darmian - solidnie, ciągną lewą flankę...
Correa - no grał ktoś taki... Odniosłem wrażenie, że on jest tam żeby go faulowali. Wiem też że strzelił 2 bramki w tym sezonie... Ale odnoszę wrażenie że za 3-4 mecze zaliczy kontuzję taką kilku miesięczną...
Lautaro - As drużyny, który nie dał rady jej dzisiaj pociągnąć...

Zmiany:
Gosens - ja wiem, że strzelił gola do pustej bramki w poprzednich derbach, ale oprócz tego na te 10 minut co dostaje co drugi mecz, to ja nie widzę żadnych pozytywów.
Mkitharyan - za darmo to uczciwa cena za niego... Jakby miał wejść Roberto nr 5, to lepiej niech on wchodzi. Lata świetlności ma dawno za sobą...
Di Marco - dzisiaj to nasza najlepsza zmiana! Robił co mógł, bez głupich błędów
Dżeko - dzisiaj zrobił co do niego należało, jakby tak zawsze było to taki joker nie był by zły...
DD - Zmienił zmęczonego De Vrija, nie było jak go sprawdzić bo Milan już wtedy nie atakował.

Bardzo jestem ciekaw jakby ten mecz wyglądał z Lukaku, no ale tego się nie dowiemy... Żeby nie okazało się, że postawienie na niego było błędem...
03.09.2022 o 20:58 przez Kacpi26tv
-1
Kacpi26tv
Ile ważnych meczów inzaghi musi jeszcze przegrać aby go zwolnili? On nie ma w ogóle taktyki
03.09.2022 o 20:48 przez bobogol
bobogol
To dość zabawne, że jak wymodlono ławkę dla Dżeko, to on się okazał MVP jakimkolwiek czegokolwiek

Darmian szef, ogromny szacunek, coś jak kiedyś młodszy D'Ambrosio - cechy wolicjonalne, pewność siebie, fajnie że chociaż on bo tak to mizeria
03.09.2022 o 21:02 przez Tifosinho
+2
Tifosinho
Ocenę występu Dżeko obniżają dwie sytuacje gdy niepotrzebnie oddawał strzały zza pola karnego zamiast podać do lepiej ustawionych kolegów.
03.09.2022 o 21:03 przez kontousuniete
+1
kontousuniete
Bo nie dzeko jest problemem tej drużyny.
03.09.2022 o 21:06 przez inter_bitcoin
-1
inter_bitcoin
Dla mnie:
1. Brozo
2. Dżeko
3. Darmian
03.09.2022 o 21:14 przez Paolo87
-1
Paolo87
Nie uważacie że z Dzeko to już jest takie polowanie na czarownice? Gdyby 99 razy dobrze kopnął piłkę a raz źle to i tak był by hejt na niego?
03.09.2022 o 21:49 przez MatiInter
MatiInter
Gdy chłop kopnie raz ok na 99 to ma być dobry? Bo tak to wygląda, jakaś dziwna gloryfikacja i obrona. W drugą stronę? :) 5mln zarabiający, czub drużyny w zarobkach i cieszmy się po trafił raz na x prób i błędów? To Inter, a nie bari
03.09.2022 o 21:52 przez wrobel1908
+2
wrobel1908
Dżeko powinien grać jako joker jeżeli będzie grał jako podstawowy napastnik to siądzie kondycyjnie i będzie truchtał po boisku co widzieliśmy w drugiej części poprzedniego sezonu.
03.09.2022 o 21:55 przez Paolo87
Paolo87
Dzeko ma w tym sezonie być zmiennikiem Lukaku i wchodzić w końcówkach. Z tym akurat może sobie poradzić co pokazał dzisiejszy mecz. Nikt nikogo nie gloryfikuje ale teksty w stylu "cały sezon kopie się po czole" albo że "Dzeko to gówno" to dziecinada i żenada.
03.09.2022 o 23:03 przez MatiInter
MatiInter
Chyba meczów nie oglądałeś w ubiegłym sezonie. Człowieku typ zarabia top klubu, wymaga się że ma jako joker czy podstawa ładować co będzie a nie kopać się po czole. Jeśli tego nie widzisz to nie oglądasz meczów. Ubiegły sezon poważny napastnik w jego miejscu to jest gwarancja bramek(napastnik zarabiający 5mln), w tym sezonie mamy powtorke
03.09.2022 o 23:14 przez Paolo87
Paolo87
To że jego agent wynegocjował mu taki kontrakt to tylko chwała mu za to i na pewno Dzeko jest z niego zadowolony. Meczów chyba ty nie oglądałeś bo w ubiegłym sezonie zrobił o wiele więcej niż od niego oczekiwano (chociażby 17 bramek). Zwróć uwagę ile ma lat, szczyt kariery ma dawno za sobą, to była opcja budżetowa po odejściu Lukaku. Uważasz że jak dużo zarabia to ma "ładować bramki" to co powiesz o Alexisie który zarabiał więcej a bramek nie lądował (przez 3 lata nie strzelił tyle co Dzeko w 1 sezon)?
04.09.2022 o 00:58 przez MatiInter
MatiInter
No gościu 5mln płaci się za gościa co ma dać coś in plus a nie 1/10 latać kupę. 17bramek, widziałeś te 17 bramek? Widziałeś ile popsuł i ile z tego inny by wyciągnął? Nie patrz na statystyki, każdy mecz oglądałem i to nie jest poziom aspiracji na mistrza, nie żartuj
04.09.2022 o 06:16 przez Paolo87
-1
Paolo87
W tamtym sezonie zrobił więcej niż od niego oczekiwano. Akurat oglądałem każdy mecz i pamiętam również jaki był hejt na Lautaro bo marnował mnóstwo sytuacji (więcej od Dzeko) a zauważ na jakim etapie kariery jest Lautaro a na jakim Dzeko. Nie masz racji. Mierzysz wszystkich miarka ile zarabiają, dużo zarabia-ma "ładować gole". Swoje zrobił a w tym sezonie ma być zmiennikiem Lukaku a jego pensja nie ma tu nic do rzeczy.
03.09.2022 o 20:48 przez tytusek25
+10
tytusek25
Ten mecz powinien byc kanonem definicji ile znaczy dobry bramkarz.Bramkarz Milanu wygral im mecz a nam nasz przegrał.Tyle w temacie.
Do tego te kretynskie szkolne błędy w wyprowadzaniu piłki.Ehhh.Szkoda gadać.Lepiej się napić
03.09.2022 o 20:47 przez Szociq
+5
Szociq
Pod wodzą inzaghiego drużyna zalicza niesamowity zjazd me talny już od dłuższego czasu. Przykrył to nieco final coppa Italia w którym Sanchez wepchnął ta pile ale prawda jest taka ze facet nie ogarnia tej drużyny i nie jest nawet w stanie dobrze jej przygotować do sezonu pomimo że dysponuje niezłym składem. Oczywiście problem leży głębiej a mianowicie w zarządzaniu tym klubem. Brak jakiegokolwiek transferu w tym okienku jest wisienka na torcie. Nie mamy hajsu , Conte dobrze wiedział co się świeci więc odszedł , od dwóch lat nasza droga wiedzie w kierunku przepaści.
03.09.2022 o 20:40 przez Paolo87
Paolo87
Dziś może i Theo był lepszy ale na pewno Dumfries nie jest gorszym zawodnikiem od francuza. Nie wiem w czym jest problem ale część naszych zawodników wygląda jakby byli nie przygotowani do sezonu i Dumfries jest jednym z nich, jedzie niby na ambicji ale widać że formy nie ma.
03.09.2022 o 20:42 przez SETE
+5
SETE
Nie maja szefa, który wydobędzie z nich to co potrafią. Inzaghi to nie Conte
03.09.2022 o 20:46 przez Paolo87
+3
Paolo87
Zgadzam się w 100%. Grają jakby bez charakteru. Szymek chyba nie potrafi z nich wycisnąć tego co Conte.
03.09.2022 o 20:48 przez Waldini
Waldini
Conte w sezonie mistrzowskim miał po 5 kolejkach 10 pkt, porażkę z Milanem i remis z Lazio. Teraz tak bardzo się to nie różni. Po 5 kolejkach nie ma co się ciąć, tym bardziej, że punkty gubią wszyscy.
03.09.2022 o 21:03 przez kontousuniete
kontousuniete
@Paolo87 żartujesz nie? :)
Za Theo Chelsea jakby była opcja wyłożyłaby 70 mln. Za Dunfriesa nie wyłożyła 40.
Gość jest średni, robi liczby tylko ze słabiakami. Nie wygrywa pojedynków, średnio dośrodkowuje, ma problemy ze skutecznością.
I to od roku.
Jest pierwszym wahadłowym w Holandii bo kto ma być? Hateboer?

Porównywanie Dumfriesa do Hakimiego i Theo to absurd.
Zresztą robią to tylko ślepi kibice Interu - rynek weryfikuje kto jaki ma poziom.
Na poziomie Hakimiego jest 3 zawodników na świecie, których nie da się kupić.
Theo też na dziś jest top 5 lewych obrońców swiata, błyszczy już w kadrze Francji.
Dunfriesa jest w stanie zastąpić 15-stu zawodników.
A potencjał w samej włoskiej lidzę mają większy np. Soppy, Bellanove, Singo.
03.09.2022 o 21:20 przez Paolo87
Paolo87
@Maciek91 To twoje zdanie, moje jest inne i tyle nie jest ŚREDNIAKIEM. Dumfries w formie na pewno nie odstaje o forowanego przez ciebie Theo.
03.09.2022 o 21:22 przez Paolo87
+1
Paolo87
Zastanawiające jest to że wszyscy emocjonują się w ubiegłym sezonie jakiego to świetnego zawodnika mamy na prawym wahadle a teraz już nagle zrobił się średniak?
03.09.2022 o 20:40 przez wrobel1908
+5
wrobel1908
Koszmarna gra w obronie proste błędy pomocników i bramkarz który gra za zasługi i mamy efekt drugiej porażki w drugim tzw spotkaniu klasy premium
03.09.2022 o 20:35 przez andriej90
+11
andriej90
Po 5 meczach mamy obraz jak wygląda w tej chwili drużyna, szybkie 10 przemyśleń odnośnie obecnej sytuacji:
1. Problemy zespołu widać już od 1szego meczu z Lecce.
2. Pomimo wygranych z Lecce, Spezią i Cremonese rywale bardzo często dochodzili do klarownych sytuacji bramkowych.
3. Czas Handanovicia jako nr1 na bramce się skończył, czas postawić na Onane.
4. Nie istniejemy w grze o górne piłki
5. Taktyka gry defensywnej wymaga gruntownej przebudowy. Zawodnicy grają ze sobą 3 sezon, a wyglądają jakby dopiero co się poznawali.
6. Pod formą jest mózg drużyny- Brozović.
7. Brak dokładności i indywidualne błędy zdarzają się zdecydowanie za często.
8. W meczu istniejemy tylko "momentami", poza nimi nie mamy nic do zaoferowania swoim stylem.
9. Przygotowanie fizyczne piłkarzy budzi sporo wątpliwości.
10. W poprzednim sezonie większość decyzji Inzaghiego była dobra, obecnie zbyt często się myli.
03.09.2022 o 20:41 przez bobogol
bobogol
10/10
03.09.2022 o 20:34 przez Waldini
+3
Waldini
Po strzeleniu bramki na 0-1 przestaliśmy grać przez 40 minut i wynik jest tego konsekwencją. Milan nie zagrał nic wielkiego, pressing, dużo biegania i to wystarczyło. Mecz to mecz, przegraliśmy i trzeba patrzeć dalej i poprawiać, bo jest wiele do poprawienia. Pozytyw jest taki, że w tym sezonie punkty gubią wszyscy regularnie. Do Milanu mamy 2 straty, a max po tej kolejce to 4. Za Conte 2 lata temu po 5 meczach punktów mieliśmy 10, czyli 1 więcej niż teraz i też przegrane derby, więc warto jednak zachować spokój. Do wszystkich mądrych chcących zwalniać Inzaghiego, powiedzcie kogo macie na jego miejsce? Znając życie nie macie nikogo sensownego. Ważne jest to jak się kończy, a nie zaczyna. Forza Inter!
03.09.2022 o 20:35 przez El Imprezatore
-2
El Imprezatore
Marcelo Bielsa
03.09.2022 o 20:43 przez Waldini
+1
Waldini
Marcelo Bielsa? Wiesz, już Karol Strasburger w familiadzie opowiada lepsze dowcipy niż Ty.
03.09.2022 o 21:39 przez El Imprezatore
El Imprezatore
To podaj innego z wolnego transferu.
03.09.2022 o 20:32 przez ANIOL
+2
ANIOL
Handa i inzaghi pakuj ta mandżur i wypier....lać!
03.09.2022 o 20:22 przez El Imprezatore
+2
El Imprezatore
Szymek robi wyjazd i to w listopadzie najdalej mam nadzieję. Gość nie przygotował zespołu do grania i jeszcze mentalnie wszyscy zaliczają zjazd. Przyjście Lukaku zaczarowało wszystkich i zespół myśli, że z nim to mistrzostwo się nam po prostu należy. Ja uważam, że przez niego my to nic nie wygramy w tym sezonie bo pożytku nie będzie wcale a i zablokował przyjście Dybali. Inna sprawa, że szymek daje ciała po całości.
03.09.2022 o 22:00 przez pasencjusz88
pasencjusz88
10/10
03.09.2022 o 20:21 przez Seba
+3
Seba
Tak mi się teraz przypomniało. Trener wraz z drużyną mieli specjalne spotkanie, na którym oglądali mecz z Lazio i analizowali błędy. Tamten mecz przegrali 3:1, a dzisiaj już tylko 3:2. Widać faktycznie wyciągnęli wnioski :beka:
03.09.2022 o 20:20 przez slipknot767
+2
slipknot767
Pytanie czy jest dostępny ktos sensowny za Szymona. Nie wydaje sie żeby biedny chińczyk chciał płacic kolejne odprawy. Oby Szymon zrozumiał i na kolejny mecz zrobił zmianę w bramce. W obronie chyba nie ma na kogo, ale może Andrzej Onan da jakis impuls tej obronie. Niestety skład mamy jaki mamy i z tym musimy jechac. Forza!
03.09.2022 o 20:22 przez El Imprezatore
-2
El Imprezatore
Marcelo Bilesa
03.09.2022 o 20:19 przez kadrian89
+2
kadrian89
Kadra się aż tak bardzo nie zmieniła, ale jako druzyna Inter jest zupełnie inny i trzeba sobie odp dlaczego tak się dzieje…

Czyżby problem w przygotowaniu fizycznym zespołu ? Inzaghi leciał na tym co mu zostawił Conte ale to się skończyło .
03.09.2022 o 20:19 przez nwk
+4
nwk
Samir Handanović przez 10 lat zrobił dla Interu bardzo dużo. Legenda. Teraz musi zrobić jeszcze jedną, ważną rzecz. Usiąść na ławce rezerwowych. Żegnaj Mistrzu <3
03.09.2022 o 20:33 przez Paolo87
+2
Paolo87
Brawo, jak widać można napisać coś o Handanoviciu z klasą i szacunkiem który mu się należy a nie pisać że to "gówno". Można? Można.
03.09.2022 o 20:39 przez Waldini
Waldini
Może masz rację, ale mimo wszystko przy tych golach straconych chyba nie miał wiele do powiedzenia. Można się doczepić do drugiej, ale ja widziałem, że wyciągnął się ile mógł. Komentatorzy podnieceni, którym udziela się mocno obwinianie Samira o wszystko darli się, że absolutnie jego wina, natomiast ja tam widziałem podstarzałego Francuza, niekrytego przez nikogo, któremu piłka zeszła i wpadła.
03.09.2022 o 20:15 przez kontousuniete
+2
kontousuniete
Lubię takich zawodników jak Dumfries.
Bezużyteczny w ataku, spóźniony w obronie.
Przegrywa w ofensywie wszystkie możliwe pojedynki.
Jak ma piłkę, to wiesz, że zagra do tyłu. Na pewno nie wejdzie w pojedynek.
33 letni Darmian grający na nie swojej pozycji pokazuje mu jak się gra w piłkę.
Nie dziwię się, że nikt na tego przeciętniaka gotowego na Salernitane i innych nie wyłożył 40 milionów, co w Anglii jest kwotą rzucaną na lewo i prawo.
De Vrij okropny zjazd. Dambrosio do 11stki i Skriniar na środek.
Emeryt Dzeko najlepszym zawodnikiem drugiej połowy.

Wstyd, gramy słabo i jesteśmy słabi mentalnie.
03.09.2022 o 20:30 przez Paolo87
Paolo87
Dopiero co wszyscy się zachwycali Dumfriesem a teraz już hejt. Słabe to.
03.09.2022 o 20:34 przez kontousuniete
-1
kontousuniete
Nigdy nie zachwycałem się Dumfriesem.
Jak można zachwycać się kimś średnim co robi liczby tylko ze słabiakami?

Theo był dziś 2 klasy lepszy i takie jest miejsce Dumfriesa w futbolu.
03.09.2022 o 20:44 przez Paolo87
-1
Paolo87
Dziś ewidentnie Theo był lepszy ale Dumfries nie jest gorszym zawodnikiem. Theo tez czasami przechodzi obok meczu.
03.09.2022 o 20:46 przez Msiej
+1
Msiej
Rzadko się udzielam, ale stanę w obronie Dunfriesa. Po 1 kolejce wszyscy się zachwycali. Cały zeszły sezon solidnie zastapił Hakimiego, a teraz to zły piłkarz. Gość był dziś mocno prowokowany. Żółta dla niego była błędem, bo to Hernandes powinien dostać żółtko za prowokacje. Jest solidny i nikt inny na prawą stronę obecnie nie pasuje. Cały mecz pełen emocji. Piłkarze lekko elektryczni, ale to dopiero 5 kolejka. Czas pokaże. Mam wrażenie, ze w pierwszej połowie zbyt zachowawczo, ale cieszę się, ze w drugiej połowie nie odpuścili . I mimo przegranej jestem dumny z Drużyny. Nikogo nie zwalniam i Forza Inter 💪
03.09.2022 o 21:06 przez kontousuniete
kontousuniete
@Paolo87 "Dumfries nie jest gorszy od Theo".
To mogą napisać tylko nieobiektywni kibice Interu.
Ja nie lubię zakłamywać rzeczywistości a Dumfries pokazuje od roku, że jest zawodnikiem na skabiaków i jak na klub pokroju Interu - jest ŚREDNIAKIEM.
03.09.2022 o 22:00 przez Paolo87
Paolo87
Dla ciebie jest dla innych nie jest. Przeanalizuj sobie grę gloryfikowanego przez ciebie boskiego Theo, też ma kiepskie mecze, też jest krytykowany, niejednokrotnie przechodził obok meczu i biegał jak jeździec bez głowy .
04.09.2022 o 06:11 przez ragnar
+1
ragnar
bez przesady, jakby LM z łowy strzelił na 3 3, po asyscie Dumfriesa, inaczej by był odbierany

zagrał słabo, ale w meczu z tamtego sezonu to on był lepszy od Theo
Theo robi mnóstwo błedów w obronie i ma gorącą glowe, wczoraj też mógł wylecieć

Dumfries nie ma dryblingu,gry 1 na 1, to jego wady
ale dobrze dośrodkowuje, jest szybki, daje rade w obronie, gra super głową, jak oglądałeś studio eleven, były akcje Interu, gdyby LM i spółka mieli lepszą skutecznośc Dumfi już by miał z 3 asysty więcej

Theo jest lepszy, ale bym powiedział pół klasy, a klase lepszy jest Hakimi

mimo wszystko za 40 mln bym go nie oddał, bo i tak na tle sezonu prawa wygląda lepiej od lewej, bez Dumfriesa w ogole ta gra wahadłami byłaby bez sensu
03.09.2022 o 20:14 przez SETE
+3
SETE
Sezon nas bardzo szybko weryfikuje. Ten zespół nie jest w stanie walczyć o nic więcej niz awans do top4 serieA. W Lidze Mistrzów ta wersyfikacja będzie jeszcze bardziej bolesna.
Nie chce mi się rozpisywać , gra obronna to jest kryminał a to podstawa podstaw
03.09.2022 o 20:12 przez smerf1600
+11
smerf1600
Milan traci pierwszy gola, gra swoje i odrabia z nawiązką, my tracimy gola, robimy w gacie. Zero mentalu
03.09.2022 o 20:11 przez maestro177
+3
maestro177
Kryminał, nie da się wygrać meczu z tyloma błędami. Nie weszli w sezon piłkarze.
03.09.2022 o 20:11 przez Orrin
+3
Orrin
My tylko umiemy grać z słabszymi zespołami ?? Z takim lazio oraz milanem nic nie potrafi ciekawe będzie w środę
03.09.2022 o 20:10 przez smerf1600
+5
smerf1600
WON z tym emerytem Batmanoviciem nielotem, ni uja nic nam nie wybroni. Milanowi mistrzostwo wybronił bramkarz, tak samo jak dzisiejszy mecz, my przez bramkarza nie mamy scudetto, przegrywamy derby i co mecz gramy w 10. JA PIERD nie moge ale mam wkurw
03.09.2022 o 20:09 przez Gajdzik
+5
Gajdzik
Poza kilkoma momentami, mecz bardzo słaby w naszym wykonaniu, liczyłem na większą walkę i zaangażowanie, ale nie było widać dzisiaj tego na boisku, tak jak niżej mecz przegraliśmy w naszych głowach, bo Milan poza bramkarzem, na pewno nie jest mocniejszy kadrowo, ale było u nich widać większe zaangażowanie i to zaprocentowało. Szkoda, bo przegrane Derby zawsze bolą bardziej od innych meczy, ale trzeba zapomnieć i lecieć dalej, sezon jeszcze długi! Mam nadzieję, że na Bayern wyjdziemy z większym zaangażowaniem i może naprawdę w końcu dać szansę Onanie!
03.09.2022 o 20:09 przez Seba
+7
Seba
Inzaghi i Handanovic są skończeni. Drużyna jest na dnie mentalnym i taktycznym. Co drugi strzał w światło bramki, to praktycznie gol. Takie coś może przytrafić się raz na jakiś czas, ale nie co mecz. Teraz tylko czekać na puste wypowiedzi o ciężkiej pracy, zjednoczeniu itp.

5 kolejka i już 8 straconych bramek facepalm To jacy bezjajeczni pod wodzą Inzaghiego zrobili się de Vrij, Bastoni i Barella powinno być opisywane w książkach psychologii sportu i wpływie trenera na zawodników.
03.09.2022 o 20:08 przez kadrian89
+3
kadrian89
Z zażenowaniem oglądało się Inter przez większa cześć meczu. Wstyd za tak tracone bramki.

Ja ciagle nie dostrzegam co Szymon niby ma do zaoferowania druzynie. Wyglada jak uczniak przy lepszych trenerach.

Przyjeżdża Bayern, szykuje się rozpizdziel mentalny w druzynie, a jak Szymon wyprowadza z kryzysu już widzieliśmy na początku 22 roku.

Inter jest obecnie słabiutki - indywidualnie i zespołowo.
03.09.2022 o 20:06 przez Krisu
+2
Krisu
Dzisiejszy mecz przyrównał bym do bramkarzy: Magnian vs Handanovic. Pierwszy wyciąga piłkę, drugi baboli. Brawo Milan za bramkę nr2 i nr3. Niestety Inzi ogarniaj dupę bo dzisiaj jesteśmy trochę w pi#dzie.
03.09.2022 o 20:06 przez nwk
+1
nwk
Przepraszam. Kiedy Inter zacznie używać bramkarza w meczach ligi Serie A?

Shoutbox

Dzonyy 09.05.2024 12:12

Pewnie Atalante

KibicInteru 09.05.2024 11:36

ciekawe kogo Viola dostanie w finale

KibicInteru 09.05.2024 11:35

Atlanta myślę że zagra w finale

Orzeu 09.05.2024 11:07

Marsylia niech zrobi awans

DragoDBZ 09.05.2024 10:32

Roma odpada, Atalanta ma szanse powalczyć

Orzeu 09.05.2024 09:56

ciekawe jak dzisiaj włoskie kluby

Xucatlan 09.05.2024 09:35

Spalony był czy nie był, to jedno, ale większym błędem tutaj jest po prostu bezpodstawne zbyt szybkie użycie gwizdka. Niestety Marciniakowi mocno sodówa odwaliła i znowu po prostu postanowił pokazać jaki to z niego suwerenny i bezkompromisowy arbiter.

oster 09.05.2024 09:25

Marciniak to najgorszy sędzia w Europie i byle szympans z ZOO by lepiej sędziował taka jest prawda

ragnar 09.05.2024 08:20

Dobry wpis 🤪

TONYSOSA 08.05.2024 23:48

KUURWA BYL NIE BYL CHUUJ PALE MARCINIAKOWI W PIZD

Claudio 08.05.2024 23:34

teraz kazdy w Gmocha sie bedzie bawil. No Marciniak dal dupy i tyle. Szkoda bo strasznie sobie jedna sytuacja spieprzy opinię

Claudio 08.05.2024 23:32

na necie sporo jest stop klatek i no ciezko mi sie doszukac spalonego Pavlovica

Claudio 08.05.2024 23:32

wszedzie czytam ze nie bylo spalonego. A jak ktos pisze o spalony ze De Ligt i Muller byli ktorzy na poczatku nie brali udzialu w akcji xD

Adriano_forever 08.05.2024 23:14

ponoć była analiza w studiu i był

Claudio 08.05.2024 23:14

lepiej jakby byl bo ujowo to wyglada. Ale co pokazywali skroty to Pavlovic jakby nie byl

Adriano_forever 08.05.2024 23:12

nie w iem

broda4991 08.05.2024 23:12

To w końcu był spalony czy nie

Archiwum shoutboxa

Sonda

Najlepszym zawodnikiem Interu w meczu z Sassuolo był:

Polls answer

Publicystyka

InzaghiBall - analiza taktyczna Interu po meczu z Atletico Madryt (5)

22.02
13:11

System na system. Analiza taktyczna Atletico Madryt przed meczem z Interem Mediolan (7)

18.02
15:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    Inter

    35

    89

  • 2

    Milan

    Milan

    35

    71

  • 3

    Juventus

    Juventus

    35

    66

  • 4

    Bologna

    Bologna

    35

    64

  • 5

    Atalanta

    Atalanta

    34

    60

  • 6

    Roma

    Roma

    35

    60

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    23

  • 2

    Dusan Vlahovic

    15

  • 3

    Paulo Dybala

    12

  • 4

    Olivier Giroud

    12

  • 5

    Victor Osimhen

    11

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28014

Liczba newsów: 48405

Liczba komentarzy: 572938

Użytkownicy online: 5 (Paolo87, Dzonyy, Piter, Piter, ddamiann17) oraz 15 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

19x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

8x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się