Relacje

Derby Włoch - Porażka 1:2, Juventus wygrywa w Mediolanie (61)

Autor:
Źródło: inf. własna
ponad 4 lata temu
8204
61

Po pierwszej połowie spotkania w trwających Derbach Włoch podczas dzisiejszego meczu w ramach włoskiej Serie A na wypełnionym po brzegi Stadio Giuseppe Meazza Inter remisuje z Juventusem 1:1. Stara Dama objęła prowadzenie już w 4. minucie za sprawą Paulo Dybali. Inter wyrównał za sprawą wykorzystanego przez Lautaro Martineza rzutu karnego z 18. minuty gry. 

 

Inter rozpoczął spotkanie dużo spokojniej niż starcie z Barceloną a mimo to już po dwóch minutach piłkarze Conte mieli dwie okazje do dogrania piłki w pole karne rywala z bocznego sektora boiska. Wobec niepowodzeń Interu, pierwszą składną akcję przeprowadził Juventus i swoją bramkę otwierającą wynik spotkania już w 4. minucie zaliczył Dybala. Ustawiony zbyt daleko od Argentyńczyka Skriniar nie zdołał zablokować strzału, a piłka po rękawicach Handanovicia wpadła do bramki Interu. Trafienie to nie podcięło jednak skrzydeł gospodarzom, którzy bezpośrednio po wznowieniu gry ruszyli na bramkę przyjezdnych. Wobec dobrej postawy taktycznej piłkarzy Sarriego, kolejny kwadrans gry przebiegał jednak pod znakiem walki o piłkę w środku pola. I kiedy wydawało się, że tempo meczu spada,  dogrywana z boku piłka trafiła w rękę interweniującego w swoim polu karnym De Ligta. Potwierdzonego przez system VAR karnego na bramkę zamienił Lautaro Martinez. 

Nerazzurri na wyrównanie stanu meczu zareagowali... nerwowo. Zespół grał dużo mniej swobodnie, a potężniejszym ciosem od poprzeczki po strzale Cristiano Ronaldo okazała się utrata Stefano Sensiego. Dowódca środka pola Interu doznał urazu prawdopodobnie pachwiny i krótko po tej sytuacji opuścił boisko i zastąpił go Matias Vecino. Inter tymczasem miał problemy ze stwarzaniem sytuacji, a najdogodniejszą szansą wydaje się strzał Martineza po świetnym dryblingu i rajdzie na bramkę Romelu Lukaku. Doskonałą paradą wykazał się w tej sytuacji jednak Wojciech Szczęsny. Gospodarze w ostatniej fazie pierwszej połowy mieli problemy z wymianą więcej niż 2 podań i wyjściem z własnej połowy - postraszył za to Juventus. Po pierwsze Handanović uratował kolegów przy strzale Ronaldo, a później to decyzja sędziów VAR anulowała trafienie Portugalczyka po odegraniu Dybali (to on w tej sytuacji znajdował się na spalonym). Całe Meazza wyczekiwało ostatecznie gwizdka do szatni na przerwę tak aby Inter mógł przegrupować się przed drugą połową batalii z Juventusem. 

 

INTER (3-5-2): 1 Handanovic; 2 Godin, 6 de Vrij, 37 Skriniar; 33 D'Ambrosio, 23 Barella, 77 Brozovic, 12 Sensi, 18 Asamoah; 10 Lautaro, 9 Lukaku.

Ławka:  27 Padelli, 13 Ranocchia, 21 Dimarco, 95 Bastoni, 5 Gagliardini, 8 Vecino, 19 Lazaro, 20 Borja Valero, 34 Biraghi, 87 Candreva, 16 Politano, 30 Esposito.

Trener: Antonio Conte

JUVENTUS (4-3-1-2): 1 Szczesny; 16 Cuadrado, 19 Bonucci, 4 De Ligt, 12 Alex Sandro; 6 Khedira, 5 Pjanic, 14 Matuidi; 8 Ramsey; 21 Higuain, 7 C. Ronaldo.

Ławka: 31 Pinsoglio, 77 Buffon, 10 Dybala, 23 Emre Can, 24 Rugani, 25 Rabiot, 28 Demiral, 30 Bentancur, 33 Bernardeschi.

Trener: Maurizio Sarri

 

Arbiter: Rochi

Asystenci: Meli and Carbone

Sędzia techniczny: Maresca

Zobacz też

Inter się nie zatrzymuje! 12 zwycięstwo z rzędu | Inter 2:1 Genoa (55)

04.03
19:45
Matteo Darmian Benjamin Pavard

Jesus karci Inter, Nerazzurri wypuszczają prowadzenie i kończą wspaniałą serię | Inter 1:1 Napoli (81)

17.03
19:44

Komentarze (61)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
07.10.2019 o 19:07 przez Damianos
-1
Damianos
Przegrać z Juventusem to nie jest wstyd, za bardzo się podnieciliście tymi wygranymi, w lidzę
07.10.2019 o 17:39 przez djguclo87
+3
djguclo87
Porażka i jak zwykle tylko hejt czytam.. Dramat co niektórzy.. A kibicami się jest a nie bywa !! !! Co niektórzy ogarnijcie się... Juventus ma fundament od wielu sezonów.. A my zaczynamy dopiero go budować więc to jeszcze trochę potrwa..
07.10.2019 o 19:22 przez ragnar
ragnar
djguclo87
dokładnie
i juve ma do fry 20 graczy a my 13,może 14, w tym tylko 3 pomocników na poziomie reszta to poziom beniaminka
08.10.2019 o 11:54 przez Damianos
Damianos
Popieram, Kibicami jest się na dobre i na złe :)
07.10.2019 o 13:31 przez el_loco
el_loco
Jeszcze jedno spostrzeżenie. Z racji, że mamy tylko pierwszą jedenastkę, która może rywalizować na najwyższym poziomie, Conte zbyt mocno ich eksploatuje na treningach. Gdyby pozwolił im bardziej się zregenerować, dłużej odpocząć bardzo możliwe, że wyglądałoby to inaczej, lepiej. Nie ma nic dobrego w zajeżdżaniu zawodników. Może mało wiem ale mam takie spostrzeżenia. Może ktoś kto lepiej na tym się zna naprostuje moje przemyślenia w tym temacie.
07.10.2019 o 13:27 przez keenan
-2
keenan
levin napisał:
Prawdziwe przegrywy to niestety my, kibice Interu, który odniósł kolejną porażkę w starciu z niepokonanym Juventusem F.C. Jeszcze przez długi czas będziemy karmą dla takich potęg jak Juventus, nasze miejsce jest poza TOP4 w Serie A i co najwyżej w Lidze Europy. IN HOC SIGNO VINCES - JUVENTUS !! !


Lepiej być idiotą niż kibicem Interu xD Pozdro przegrywy xD Chinter Mediolan - Juventus F.C. 1:2
07.10.2019 o 13:04 przez levin
-3
levin
Prawdziwe przegrywy to niestety my, kibice Interu, który odniósł kolejną porażkę w starciu z niepokonanym Juventusem F.C. Jeszcze przez długi czas będziemy karmą dla takich potęg jak Juventus, nasze miejsce jest poza TOP4 w Serie A i co najwyżej w Lidze Europy. IN HOC SIGNO VINCES - JUVENTUS !! !
07.10.2019 o 19:05 przez Damianos
Damianos
Ty się nazzywasz Kibicem?
07.10.2019 o 20:49 przez SETE
SETE
Przecież to zwykły przeciep. Ignoruj
07.10.2019 o 12:51 przez Szociq
+3
Szociq
Ostatni tydzień to mega zawód. Widać oczywiście rękę Conte i jego pomysł na grę ale na końcu zawsze liczą się tylko wyniki. A te póki co, czy tego chcemy czy nie są co najwyżej średnie. Oczywiście to dopiero pierwsza porażka w lidze, ale mimo wszystko zarówno Barca jak i Juve bardzo boleśnie nas zweryfikowali. Do tego dochodzi katastrofalny występ ze Slavią i ten obraz zaczyna nie wyglądać najlepiej. Dwa mecze w LM i 1 punkt to gorzej niż źle. Najgorsze w tym wszystkim, że o ile Juve wyglądało wczoraj bardzo dobrze to Barcelona jest w kryzysie i naszym obowiązkiem było wywiezienie stamtąd min 1 pkt. Tymczasem my cieszymy się jak dzieci że zagraliśmy dobrze jedną połowę. Nawet w tych wygranych meczach ligowych , nie szło nam łatwo, wystarczy wspomnieć o wymęczonym tylko i wyłącznie dzięki Handanovicu zwycięstwu z Lazio. W zasadzie to oprócz Rzymian Conte nie pokonał jeszcze nikogo mocnego wraz z Interem.
07.10.2019 o 20:50 przez SETE
SETE
Barcelona rzeczywiście jest w kryzysie . Wczoraj z Sevilla 4:0.
07.10.2019 o 20:59 przez Szociq
Szociq
Świetnie, widocznie podaliśmy im tlen.
07.10.2019 o 12:18 przez fred
+1
fred
W pełni zasłużona porażka.
Lukaku wielki czarny słup, który nic nie wnosi. Wahadała to jakiś nieśmieszny żart. Vecino nadaje się co najwyżej na klubowego kolegę Balotellego. Handa tragiczny przy obu interwencjach. O ile druga była ciężka(przydałby mu się refleks ter Stegena) to pierwsza brama tylko na jego konto.
Juve naszpikowane giwazdami, my mamy co najwyżej rzemieślników, "żołnierzy Conte". To o wiele za mało żeby wygrać ligę czy znaczyć coś w LM.
07.10.2019 o 09:22 przez DonDawido
DonDawido
A teraz wyobraźcie sobie, że zamiast Vecino na boisku pojawia się Nainggolan. Cały czas nie mogę zrozumieć dlaczego go oddaliśmy.
Szkoda tego meczu. Szkoda fotelu lidera. Natomiast to dobra pobudka dla piłkarzy i dla sztabu, bo drużyna nadal potrzebuje wzmocnień.
Mecz z Barcą chyba odblokował Martineza. Musi jeszcze popracować nad podejmowaniem lepszych decyzji, ale chłopak nabiera rozpędu. Martwi mnie natomiast dyspozycja Lukaku. Stopował te nasze ataki lepiej niż De Ligt momentami.
Barella też cieszy, bo coraz lepiej rozumie swoją rolę na boisku i chyba minęła mu już trema. Świetne jest to, że dobrze sprawuje się na obu pozycjach obok Brozo.
07.10.2019 o 09:48 przez SETE
SETE
DonDawido a widziales w jakiej w tym sezonie Radja jest dyspozycji ? Jeśli nie to Ci podpowiem :) jest pierwszy do zejścia. Naprawde, nie bylby wzmocnieniem.
Potrzeba wzmocnien w srodku pola i na prawym wahadle..to z tych najpilniejszych
07.10.2019 o 10:08 przez DonDawido
DonDawido
Widziałem też co wnosi na boisku u nas. W Cagliari obecnie nakłada się pewnie multum innych rzeczy. Może zbyt uparcie, ale serio wierzę, że mógłby być dla nas najlepszym pomocnikiem na ławce.
Poza tym - zgadzam się. Prawe wahadło do wzmocnienia najlepiej już zimą. A w środku pola potrzebujemy nie tylko więcej zawodników, ale i takich, którzy pozwolą Conte nieco rotować taktyką, zmieniać sposób gry.
07.10.2019 o 10:18 przez SETE
SETE
Ja mam wrazenie, ze Radja już w glowie przeszedł na sportowa emeryture plus dodatkowo inne sytuacje zyciowe mu nie pomagają. Jestem przekonany, ze nam już nie pomoze.
07.10.2019 o 11:39 przez DonDawido
DonDawido
Możliwe, że pomogliśmy mu na tą emeryturę przejść. W zeszłym sezonie był siłą napędową środka pola, więc myślę, że i w tym mógłby być takim asem z ławki. Trochę jak Vidal w Barcelonie, powiedzmy. No ale, nie ma co gdybać. Dostaliśmy wpierdziel od Juve i przynajmniej wiemy ile jeszcze nas dzieli od nich, jakie potrzeby musimy zaadresować.
07.10.2019 o 09:08 przez armin22
+1
armin22
jeszcze brakowało żeby Conte wstawił Valero za Barelle i mamy team z poprzednich sezonów, wynik z resztą też...
07.10.2019 o 07:56 przez Drakan83
Drakan83
Chyba nikt nie myślał, że będziemy wygrywali wszystko...szkoda, ale głowa do góry, Conte robi dobrą robotę, zawodnicy muszą się zgrać i załapać jego taktykę, potrzeba jeszcze trochę czasu.
A Ci co piszą o Icardim, niech sobie przypomną, że on się na klub wypiął jak klub go potrzebował.
07.10.2019 o 06:04 przez Seba
+1
Seba
Cuadrado tradycyjnie mecz życia przeciwko Interowi. Wychodziło mu dosłownie wszystko...
07.10.2019 o 01:09 przez WTC
WTC
Potrzebna nam głębia na ławce rezerwowych jak powietrza. Ten maraton spotkań nas wykończył, a do tego doszła kontuzja Sensiego, po której kompletnie straciliśmy pomysł na grę. Z takimi Vecinami i Gagliardinimi to my daleko zajść nie możemy niestety. Jednak trzeba też wspomnieć o nie najlepszej postawie Skriniara oraz Lukaku. Ten pierwszy ma odrobinę słabszy okres już od pewnego czasu, a Lukaku najzwyczajniej w świecie irytuje niedokładnością. Liczę, że w najbliższym czasie te mankamenty zostaną naprawione, a Inter wróci na zwycięską ścieżkę. Forza.
07.10.2019 o 00:06 przez Gajdzik
Gajdzik
Serce do walki widać, poprawa w stosunku do poprzedniego sezonu bardzo duża, ale wychodzi ewidentny brak jakościowych zmienników, po zejściu Sensiego nasza gra się posypał, liczyłem, że w drugiej połowie wykreujemy coś więcej, ale niestety nie wyglądało to za dobrze. Porażka z Juve zawsze boli, szczególnie na własnym stadionie, ale zagrali dzisiaj niestety lepiej i pierwsza porażka w lidze stała się faktem.
Zapominamy jak najprędzej i walczymy dalej, jeszcze dużo kolejek przed nami, Forza Inter !! 🖤💙
07.10.2019 o 00:01 przez Bartez
Bartez
Na początku drugiej połowy, kiedy Juve cisnęło pomyślałem, że remis będzie całkiem niezły. Niestety, w końcu strzelili gola. My też mieliśmy swoje sytuacje, ciekawe czy z Sensim zdobylibyśmy punkty... Forza INTER!
06.10.2019 o 23:31 przez Mateonaldo
+4
Mateonaldo
Witam wszystkich kibiców Interu któremu kibicuje od czasów boskiego R9, a wasza stronę odwiedzam od początku istnienia, ale pierwszy raz pozwolę sobie komentować.
Co do meczu, to przyznać trzeba że Juventus ma w sobie dojrzałość, ma ławkę jakiej w chwili obecnej niema inna drużyna w Europie i tym nas pokonali. To pokazuje jak się teraz gra i ile trzeba jeszcze transferów z najwyższej półki, ale my kibice niemamy na to żadnego wpływu niestety. Co do Sensiego to uważam że jest trochę przeceniany, choć ma papiery na mega grajka to jednak dużo jeszcze przed nim, a co podkreślali komentatorzy z eleven został on praktycznie odcięty od grania dzisiaj. Ja z zapartym tchem oglądam Barelle bo ma on czarno niebieskie serce i to widać od razu. Co do Lukaku to wszystko się zgadza, Icardi był dużo lepszy od niego ale mają też inna charakterystykę. Jednak w głębi ducha wydaje mi się że przy Pintusie może stać się on potworem, jest w najlepszym wieku dla napadziora a warunki fizyczne ma wręcz kosmiczne co pokazał w kilku zagraniach, myślę że szykowali go na juve dlatego nie zagrał z Barca, ale widocznie trzeba więcej czasu. Pamiętam taki artykuł w bravo sport z przed kilkunastu lat, gdzie w rolach głównych byli Adriano Dalmat, z tytułem NIEMA GWIAZD JEST DRUŻYNA-mysle że w chwili obecnej mamy drużynę która odpowiednio wzmocniona, potrzebująca czasu i pracy z Conte i Pintusem który wkręcić ich na najwyższe obroty agra wkoncu dwa pięć dziesięć zajebisty j męczy pod rząd. Z doświadczenia kibicowania intwrowi od ponad 20 lat wiem ze trzeba mieć mega mocne nerwy i poprosty kochać te drużynę.
06.10.2019 o 23:25 przez ragnar
-1
ragnar
Na początku poruszę kwestię sędziowania,
do 75 min, myśle to chyba najlepszy mecz Rocchiego w stosunku do nas.
Oczywiście żółta za nurkowanie Dybaly się należała, ale... odgwizdał rękę i gwizdnął karnego, a ujęcie dopiero z kamery z góry pokazało ,że ręka była,nie było łatwo ocenić sytuacji, kilka fauli: m.in Brozo czy DD na pograniczu żółtej, nie dał kartki.
Niestety przyszła 77 bodajże minuta, ok Sandro miał rękę przy sobie, ale piłka leciała w stronę bramki, żeby nie ręka kto wie....no i tu już sędziowanie nie wygląda za dobrze, moim zdaniem karny nr 2

co do meczu, słabo w mecz wszedł Barella, 2-3 straty, w tym jedna po której padła bramka ( o ile mnie nie myli wzrok, że to była jego strata), oczywiście Skriniar za daleko Dybaly, Handa miał piłkę na rękach, ale to już inna bajka. Z czasem gra się poprawiła, wyrównaliśmy, niestety uraz Sensiego i gra pękła, co się stało z Vecino, zawsze był średni,ale miał przebłyski, a tu, 5 kontaktów z piłką w pierwszej połowie pięc strat.
Co do Lukaku, on taki jest, nie jest zbyt zwrotny, nie potrafi zgasić piłki, ale jak ją opanuje jest mega grożny,czego najlepszy przykład był w 2 połowie jak minął dwóch rywali...jednak trochę to mało jak na 80 mln
LM walczy, biega, ale kiedyś ktoś napisał, że chłopak dokonuje złych wyborów. Pierwsza połowa idziemy 3 na 2, Barella sam na prawej a on podaje do Romelu, druga połowa mija rywala DD sam na prawej a on strzela....a szkoda, DD miałby stówe

No nic nie ma co płakać, może zarząd przejrzy na oczy, że mając 3 pomocników w kadrze na poziomie plus dwie kłody i emeryta to z juve i barcą nie pogramy.

juve było lepsze, trudno dużo pracy przed nami.
Bardziej mi szkoda środy, bo z barcą 1 pkt powinniśmy wywieźć a i przy lepszej koncentracji nawet wygraną...
06.10.2019 o 23:31 przez ragnar
ragnar
plus dwie kłody i emeryta - na ławce *

uzupełnienie: Barella słabo wszedł w mecz, ale był jednym z lepszych
tak samo LM, mimo 2-3 złych wyborów ostatnio forma w górę

no nic 2 tyg przerwy, mam nadzieję że odpoczną, zgrają się i punkty będą leciały
06.10.2019 o 23:12 przez Piotrekfci
Piotrekfci
Tylko jedno. Merda stare qrwy! Zhang razem z zarządem dalej musi działać. Jak chce wskoczyć już teraz na wyższy level to nie ma wacka. Transfery muszą być. Kasowy środkowy i prawy pomocnik to to czego nam najbardziej teraz brak
06.10.2019 o 23:07 przez el_loco
el_loco
Przegraliśmy z powodu słabej ławki rezerwowych. Tego się obawiałem. jufki praktycznie kogo by nie wprowadzili nie tracą na jakości. U Nas niestety jakość przeważnie spada. Należy przez to rozumieć mniejsza rotację składem co wiąże się z większym zmęczeniem zawodników z każdym meczem.
W tym sezonie po prostu walczmy i zobaczymy jak sezon się skończy.
Liczę, że z odpowiednimi transferami w następnym sezonie nie będziemy mieli sobie równych.
FORZA INTER :)

ps. Nie wygrałem koszulki :(
06.10.2019 o 23:06 przez Nerazzurri 1908
-1
Nerazzurri 1908
Jen ze słabszych meczy w tym sezonie, choc walczylismy Juve było niestety lepsze po zejściu Sensiego bylo tylko gorzej, wachadel wogóle nie ma a ten system na tym sie opiera, a co do samych zawodników to Godin został w Barcelonie zmiana Vecino szkoda gadac tu ławka sie wlasnie kłania czyli jej brak Lukaku slabo oby sie obudził bo od niego trzeba wymagać dużo więcej, za to Martinez kolejna bramka i gra na plus to on powinin grac do końca a nie Lukaku ale pewnie znajdą sie niedojeby ktore będą go cisnąć od pokemona, kończąc trzeba walczyc i grać dalej swoje to nie był rozstrzygający mecz.
06.10.2019 o 23:49 przez Nerazzurri 1908
-1
Nerazzurri 1908
A i bym zapomniał, abstra :cenzor: ąc od samego meczu to komentatorzy na Eleven to niezle zjeby jak by mogli to by sie spuścili dla Juve i Sarriego, strasznie irytujacy masakra jakaś.
06.10.2019 o 23:04 przez Rafał 1976
+1
Rafał 1976
Porażka zawsze boli ale teraz przynajmniej nasz zarząd widzi że musimy kupić klasowego pomocnika.Lukaku nigdy nie zastąpi Maurito i teraz widzicie różnicę między tymi dwoma zawodnikami.Pozbylismy się zawodnika światowej klasy a wzięliśmy średniaka ale może się jeszcze rozegra i będziemy z Lukaku jeszcze pociechę ❗❗❗❗❗
06.10.2019 o 23:26 przez Bonhart25
-1
Bonhart25
Ciesz się bałwanie, że twój maurito nie biegał dzisiaj w biało-czarnych szmatach bo on sam bardzo o to zabiegał
06.10.2019 o 23:02 przez Snake86
Snake86
Właściwie to mógłbym przekopiować to, co pisałem po meczu z FCB.

Brakuje porządnych wahadeł i ławki, nie radzimy sobie z pressingiem, brak też czasem koncepcji na grę...

Ale i tak nie będę narzekał. Jedziemy dalej, sezon na przetarcie, a już jest dość obiecująco. Może być tylko lepiej.
06.10.2019 o 23:01 przez kibol123
+2
kibol123
Mówcie co chcecie Lukaku jako napastnik to jest dramat... Nie pamiętam od kilku meczy żeby on miał chociaż jakąś okazję, a co dopiero zdobył gola...
06.10.2019 o 23:10 przez Nerazzurri 1908
-1
Nerazzurri 1908
Zgadza sie od niego trzeba wymagac wiecej, on tu jest zeby zdobywac gole
06.10.2019 o 22:58 przez Xucatlan
+4
Xucatlan
Mecze ze Slavią, druga połowa z Barcą i teraz z Juve pokazały, że jesteśmy bardzo mało odporni na pressing. Nad tym trzeba ostro popracować.
06.10.2019 o 22:56 przez baxter007
-1
baxter007
Vecino w drugiej połowie już lepiej grał, miał swoje szanse. Niestety zabrakło dokładności w szczególności ze strony Lukaku.
Mecz momentami wyrównany. Widać było lepsze zgranie po stronie Juventusu. Jednak Rocchi i tak swoje musiał wymyśleć. W pierwszej połowie powinny być 2 żółte dla naszych i jedna dla Dybali za symulkę.
Natomiast dlaczego nie gwizdnął karnego po faulu Bonucciego na Lukaku? To może wyjaśni ta piątka przybita z Rocchim.
Bastoni generalnie na plus, ale zawalił bramkę. Niech to będzie dla niego lekcja. Potencjał ma.
Forza INTER !!

PS. Jeżeli ktoś będzie miał klatkę z ujęcia "piątki" Bonucciego i Rocchiego - będę wdzięczny za przesłanie.
06.10.2019 o 22:54 przez golimyfrajerow
-8
golimyfrajerow
i co,trochę głupio przegrać z mistrzem Serie B i balonik pęka. Boli dupsko? #merdazzurri i wracać do nory
06.10.2019 o 22:58 przez Snake86
+3
Snake86
Boli to chyba Ciebie bo wchodzisz tutaj i piszesz komentarze :D
06.10.2019 o 23:04 przez golimyfrajerow
-3
golimyfrajerow
Zobacz synek na tabele i na tabele i jeszcze raz przemysł swój komentarz. A gdzie napinka która była przed meczem?
06.10.2019 o 23:14 przez Snake86
Snake86
PrzemysŁ lepiej swoje ;)
06.10.2019 o 23:20 przez armin22
armin22
ale musisz mieć nudne, merdentus jest o 1 pkt wyżej jeszcze 31 kolejek u nas połowa składu jest nowa i nie mamy piłkarzy pi 100 mln euro, wasz czas się prędzej czy później skończy i tyle po tym meczu (bo znaczek już zmieniliście) proponuje również zmienić nazwę na Leżący Turyn
06.10.2019 o 22:53 przez Rafał 1976
Rafał 1976
Lukaku już od dawna tak gra ale on i tak będzie grał bo Conte w niego wierzy i lubi sprzedał by się nam Icardi w formie i pomocnik z klasą światowa jak np.Erikson
06.10.2019 o 22:53 przez SETE
SETE
Fizycznie juve nas zjadło . Dzisiaj tego meczu nie dalo się wygrać .
06.10.2019 o 22:52 przez danielinter
-1
danielinter
Deja vu zmieniaja sie pilkarze trenerzy , a Juvki znowu strzelaja gola w koncowce i przegrywamy.Znowu zawodzi Godin , ktory odstaje poziomem od De Vrija i Skriniara juz sie nie dziwie czemu Atletico go puscilo od poczatku sezonu masa bledow i tak ma szczęście ze wiele z nich mu uszlo plazem.Bastoni moze i zawalil krycie Higuaina , ale warto w niego inwestowac.Tak samo musi wiecej grac Biraghi bo Asamoah drugi pod rzad fatalny mecz.Szanuje DD , ale tez powinien byc tam wpuszczany Lazaro bo nasze wahadla z przodu nie istnieja.Poza tym Lukaku dramat no i nasza lawka rezerwowych to samo.Grajmy swoje Juvki swoje pkt zgubia i mistrzostwo zdobywa sie w meczach ze sredniakami.Forza Inter!
06.10.2019 o 22:52 przez Krisu
+3
Krisu
Mecz na szczycie. Przegrywamy. Karawana jedzie dalej. Lepiej przegrać jeden mecz jak zremisować 8. Forza Inter!
06.10.2019 o 22:51 przez Rebelde
+5
Rebelde
Ten mecz tylko potwierdza, to co wiedzieliśmy już po meczu z Barcą. Krótka ławka, jednak robi swoje. Schodzi Sensi i koniec, wchodzi drewniany Vecino z kompletnie innej bajki. W Juve każda zmiana coś wnosiła albo przynajmniej nie obniżała jakości gry. A u nas jednak od razu widać, że ten zawodnik jest z podstawy a ten co wchodzi to jednak rezerwa. ps. mecz z Barcą też zrobił swoje.

Shoutbox

doman 19.03.2024 11:37

@fcmaniek - dobre zle kapsko ? :P

Dzonyy 19.03.2024 10:54

Dzieki Piter. Poprawilem juz. Od razu lepiej.

Piter 19.03.2024 10:54

:rzyg:

Piter 19.03.2024 10:54

dobra idę stąd bo sami rasiści, homofony i miłośnicy ruskiego miru tutaj. nara 🤮🇷🇺🤮🇷🇺🤮🤮🇷🇺🤮

Piter 19.03.2024 10:53

orki nawet kibli nie mają więc to nie wstyd mieć kuchnię z kiblem połączoną

Piter 19.03.2024 10:52

@Dzonyy onuce ci się poluzowały

fcimaniek 19.03.2024 10:52

więc troszkę grzeczniej

fcimaniek 19.03.2024 10:51

mam oddzielnie kibel z kuchnią

fcimaniek 19.03.2024 10:51

19 m2 to nie takie mikro ;)

Dzonyy 19.03.2024 10:51

Jak Ty podobno braciom mieszkanie oddales, a sam mieszkasz w mikro apartamencie

fcimaniek 19.03.2024 10:50

wniosek o paszport już złożyłem

fcimaniek 19.03.2024 10:50

także na pytanie co bym zrobił, macie już odpowiedź

Piter 19.03.2024 10:50

♥️🇺🇦♥️

Piter 19.03.2024 10:50

Ja wolałbym pomóc braciom niż spyerdalac przed jakimiś orkami. Bracia z najsłabszą gospodarka w europie ich tam orają, to mowi samo za siebie

fcimaniek 19.03.2024 10:50

piierdoli to

fcimaniek 19.03.2024 10:50

mówią o nim dobre kapsko

fcimaniek 19.03.2024 10:50

mówią o nim złe kapsko

fcimaniek 19.03.2024 10:49

Paweł D. co z zespołu make progres

fcimaniek 19.03.2024 10:49

@doman

Dzonyy 19.03.2024 10:49

ciekawe co kapitaniak zrobi.

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kto był najlepszym graczem w meczu z Napoli

Polls answer

Publicystyka

InzaghiBall - analiza taktyczna Interu po meczu z Atletico Madryt (5)

22.02
13:11

System na system. Analiza taktyczna Atletico Madryt przed meczem z Interem Mediolan (7)

18.02
15:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    Inter

    29

    76

  • 2

    Milan

    Milan

    29

    62

  • 3

    Juventus

    Juventus

    29

    59

  • 4

    Bologna

    Bologna

    29

    54

  • 5

    Roma

    Roma

    29

    51

  • 6

    Atalanta

    Atalanta

    28

    47

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    12

  • 2

    Olivier Giroud

    7

  • 3

    Victor Osimhen

    6

  • 4

    Romelu Lukaku

    6

  • 5

    Andrea Colpani

    6

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 27998

Liczba newsów: 47837

Liczba komentarzy: 569857

Użytkownicy online: 2 (DonDawido, maverik) oraz 30 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

19x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

8x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się