Wywiady z trenerami

Farris: Czujemy dumę z tego, co osiągnęliśmy w tym sezonie (17)

Autor:
Źródło: en.inter.it
10 miesięcy temu
1139
17

Pod nieobecność zawieszonego Simone Inzaghiego, we wczorajszym spotkaniu z Como zespół poprowadził jego asystent - Massimiliano Farris, który po meczu podkreślał siłę mentalną drużyny i ogromne znaczenie nadchodzącego finału Ligi Mistrzów.

- Dziś musieliśmy grać swoją grę tutaj w Como. Zrobiliśmy to, co pokazuje wspaniałą mentalność tej drużyny. Musieliśmy zrobić swoją część, ale nie było to w naszych rękach. Już w zeszłym tygodniu wiedzieliśmy, że będzie trudno. Mimo to czujemy ogromną dumę z tego, co osiągnęliśmy w tym sezonie. – powiedział Farris.

- Teraz skupiamy się na gonieniu za czymś tak wielkim, że aż trudno to sobie wyobrazić. Piłka nożna zawsze daje ci szanse, a my mamy to szczęście, że gonimy za marzeniem. Byliśmy tu już wcześniej: dwa lata temu byliśmy tak blisko. W tym roku poszło nam równie dobrze, a w następną sobotę spróbujemy zakończyć fantastyczną podróż w Monachium. – dodał.

 

Asystent trenera podziękował również kibicom za niesłabnące wsparcie:

„Mamy niesamowitą, dojrzałą bazę fanów. Przez ostatnie cztery lata nasi kibice zawsze stali przy nas w trudnych chwilach, świętowali z nami w chwilach triumfu i nigdy nas nie opuścili w porażce. Teraz pozostał nam tylko jeden ostatni krok. Wykracza on poza zespół, trenera, personel i klub — mamy nadzieję, że zapewnimy naszym fanom wspaniałą radość. Wszyscy na nią zasługujemy. Spróbujmy wspólnie przeżyć to marzenie”.

Zobacz też

Fabregas

Fabregas: Inter jest najsilniejszą drużyną we Włoszech od lat (0)

03.03
05:59
Cristian Chivu

Chivu: Mentalność zwycięzców - ważne jest, aby utrzymać tę passę (5)

01.03
08:55

Komentarze (17)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
24.05.2025 o 18:29 przez Rafał 1976
+2
Rafał 1976
Z czego można być dumnym że nic się w lidze nie udało zdobyć Super Puchar porażka w pucharze Włoch odpadliśmy w pół finale scudetto przegraliśmy u siebie z Lazio Został nam finał w LM i jak nie zdobędziemy LM to cały sezon będzie zmarnowany A on mi tu mówi że są dumni 🤦
24.05.2025 o 18:23 przez Cinek
+2
Cinek
Dumni z czego? Ze słupków w Excelu? Póki co w tym sezonie gablota jest pusta i mamy finał do rozegrania. Za wcześnie na takie oświadczenia.
24.05.2025 o 15:31 przez Kokos
+1
Kokos
Czy Farris przegrał/zremisował jakiś mecz gdy zastępował Szymka?
24.05.2025 o 20:17 przez Cyrax
Cyrax
Trzy mecze, trzy wygrane.
24.05.2025 o 12:47 przez broda4991
+1
broda4991
Biorąc pod uwagę ile inwestujemy a ile wyciągamy to owszem jest sukces ale niestety tylko finansowy dla kibica nic pocieszającego. Same wicemistrzostwa póki co.
24.05.2025 o 12:30 przez nwk
-1
nwk
Bez wygranej w LM, będzie to najgorszy sezon Inzaghiego.

Wicemistrzostwo, półfinał Pucharu Włoch, finał LM.
Zero tituli w kompromitującym stylu.
Czas na zmiany.
Głęboka rekonstrukcja kadry i sztabu.
Wszyscy won.
24.05.2025 o 11:03 przez martins2000
+1
martins2000
Dumę...naprawdę? Zero tytułów, kogo wy chcecie oszukać, jeśli nie wygracie LM to będzie blamaż, kompromitacja wasza i tylko wasza.
24.05.2025 o 10:48 przez lord-gs
+2
lord-gs
Oby ten sezon zdefiniowało zwycięstwo w LM.
2. miejsce w Serie A z 81 punktami to żadne osiągnięcie. Zwłaszcza patrząc na przebieg tej kampanii ligowej.
24.05.2025 o 10:20 przez tytusek25
+4
tytusek25
W dobie słabości ligowych wielkich firm typu Milan, Juve, Roma, Lazio ,z jednym dosłownie sezonem wielkości Napoli , jedno scudetto Inzaghiego w ciągu 4 lat i kilka pucharów tymbarka to nie jest serio jakiś mega-wyczyn do sikania po nogach ze szczęścia. To plan minimum.
24.05.2025 o 09:10 przez Nerazzurx10
+4
Nerazzurx10
Dume? Dume z czego?

We frajerski sposób oddaliśmy mistrzostwo Napoli

W kompromitujący sposób odpadliśmy z pucharu Włoch z cienkim jak siki Milanem

Ten sam cienias Milan wyruchał nas w superpucharze Włoch że aż wstyd

Nie wygraliśmy z nikim z topu w lidze w tym sezonie

Jedyne z czego można być dumnym to LM ale jej trudy też pójdą na marne jeśli nie uda się wygrać Finału a wiele na to wskazuje

I napisałbym więcej ale dodam Tylko że jest to na ten moment (dzisiaj) kompromitujący sezon
24.05.2025 o 09:39 przez Majkej
+4
Majkej
Wpis rozjeżdża ci sie z tym co mówi twój avatar
24.05.2025 o 10:28 przez Walter
+4
Walter
Skoro sezon, w którym Inter został wiceliderem Serie A oraz finalistą LM jest kompromitujący to jakiego określenia użyjesz względem sezonów między sezonem 2010/2011 a 2018/2019 kiedy Inter wrócił do gry w Lidze Mistrzów?

Niezmiennie nie jestem w stanie wyjść ze zdumienia z jaką lekkością stawia się tutaj osądy.

Ja wiem, liczą się puchary, zwycięzcy, to co w gablocie itd. Ale mówienie, że cały trud Ligi Mistrzów pójdzie na marne wraz z przegranym finałem jest dla mnie bardzo ograniczoną oceną sytuacji.

Hipotetycznie, załóżmy, że fundusze, które udało się zarobić w europejskich pucharach klub przeznacza na rozsądne wzmocnienia i umacnia swoją pozycję we Włoszech i Europie na kolejne lata, rok w rok bijąc się o puchary. Trudy wtedy pójdą na marne czy już nie?
24.05.2025 o 10:36 przez Nerazzurx10
+1
Nerazzurx10
A to już nie można wyrazić opini nawet jeśli jest negatywna? Dalej w sercu Inter i boli mnie to że na finiszu rozgrywek zostaniemy z niczym, znaczy mamy szansę zostać z niczym
24.05.2025 o 10:50 przez Cyrax
+3
Cyrax
Skoro drużyna, która posiada najmocniejszą kadrę, jest głównym faworytem i sama wręcz pozbywa się mistrzostwa, to jak inaczej to nazwać, jak nie kompromitacją? Do tego oddaje Milanowi Superpuchar prowadząc 2:0, a później odpada z tym samym beznadziejnym Milanem 0:3 ("u siebie" ;) w pucharze, to jak to nazwać, jak nie kompromitacją?
24.05.2025 o 11:53 przez Walter
+3
Walter
Żebyśmy się dobrze zrozumieli, zdaję sobie sprawę co w tym sezonie poszło źle i nie mam zamiaru zakłamywać rzeczywistości, że wszystko było idealne.

Mierzi mnie jedynie podejście, że coś jest albo czarne albo białe, bez żadnych odcieni pomiędzy.

Wymieniłeś same porażki, który bronią opinii na temat kompromitacji. I z częścią z nich jak najbardziej się zgadzam. Jednak już pomijasz to co w tym sezonie było dobre, jak choćby tylko jedna porażka w LM i wygrane z Bayernem i Barceloną, gdzie wiele osób skazywało Inter na porażkę.

Mamy najmocniejszą kadrę we Włoszech, to prawda. Ale czy wystarczająco mocną być oczekiwać wyłącznie sukcesów? Ja należę do grupy, która uważa, że takiej kadry akurat nie mamy.

Podsumowując, czy zgadzam się, że w tym sezonie Inter przegrywał w kompromitujący sposób? Tak.

Czy zgadzam się z tym, że cały sezon był kompromitujący? Nie.
24.05.2025 o 12:04 przez Majkej
+1
Majkej
Czyli jak to sobie wyobrażasz. Inter zdobywa scudetto kupuje nowych zawodników którzy dalej utrzymują Inter jako najsilniejszy kadrowo no i tak co roku gładko scudetto i liga mistrzów bo mamy silna kadrę na papierze? Perpetum mobile.
24.05.2025 o 08:47 przez Cyrax
+1
Cyrax
W sensie, że co osiągnęli? bo widzę, że na dzień dzisiejszy z "osiągnieć" Interu cieszą się kibice Napoli, Milanu oraz Juventusu. Coś mnie ominęło? :mysli:

Shoutbox

Claudio 10.03.2026 17:26

Inter ma swoją tripletę z czołówką SerieA. Wyruchani z meczu z Juve z golem na 4-3, wyruchani z Napoli z karnym, a teraz z Milanem brak karnego. Nie wspominając o żenujących decyzjach w innych meczach na niekorzyść Interu. A jedyna pomoc sędziego to ta w meczu z czerwoną Juve gdzie VAR nie mógł nic zrobić, a dodajmy, że w tym samym meczu powinien być karny dla Interu po debilnym zachowaniu Cambiaso. Jakby sędziowanie było sprawiedliwe to myślę, że byśmy się już tylko mogli skupić na Coppa Italia i szykować do świętowana Scudetto. Ale sponsorzy oraz TV tego nie chcą - koniec emocji, mniejsza ogladalnosc i wplywy.

Claudio 10.03.2026 17:22

prawda jest taka ze nie ma co mowic o sedziach w kontekscie bledow na niekorzysc Interu. Jak jest na korzysc jak z juve to trzeba zwoływać gwardię narodową.

Adriano_forever 10.03.2026 14:20

marotta lig

Adriano_forever 10.03.2026 14:20

prawda jest taka, że jakby nie marotta to przegralibysmy to 8:1

HB 10.03.2026 13:58

Jak długo będziecie płakać na temat sędziego? To jest piłka - raz sędzia trochę pomoże, innym razem trochę zaszkodzi. Drużyna zagrała bardzo słabo i to zasługuje na uwagę

Krownzay 10.03.2026 12:49

Sytuacja z Kalulu to był ewidentny blad arbitra, a tutaj nie mówimy o ewidentnym karnym. Jeśli sytuacja byłaby jednoznaczna, to pewnie zarząd by zrobił trochę szumu wokół tej sprawy. Natomiast zdają sobie sprawę, że skoro sędzia miał podstawy do podjęcia takiej decyzji, to zachowaliby się niepoważnie gdyby próbowali żalić sie w mediach

kulasiak 10.03.2026 12:38

Za trzy kolejki znowu nas przekręcą i nic nie będzie., a taki sędzia jak się spróbuje pomylić na niekorzyść głośnych Juventusu czy Milanu to się dwa razy zastanowi przy monitorze

kulasiak 10.03.2026 12:36

Inter tak na prawdę za mało szumu zrobił i tyle. Nasz zarząd chyba myśli że jak będzie grzeczny i uczciwy wobec sędziów to oni też tacy będą. Dzisiejszy świat jednak już tak niestety nie działa i trzeba głośno o swoje walczyć. Juventus podniósł larum i zaraz wszyscy lecieli żeby ich przepraszać. Inter zawsze grzeczny i cichy i potem jest traktowany jak gówno.

Krownzay 10.03.2026 11:33

Te przepisy są po prostu głupie. Wszystko sprowadza się do tego, że sędzia musi zdecydować, czy to było celowe czy nie. Sytuacja z Bisseckiem była o tyle inna, że za reką nie bylo ciała zawodnika. Czyli sędzia może interpretować dowolnie

domin98 10.03.2026 11:28

przecież ricci najpierw rusza ręką w stronę piłki

Krownzay 10.03.2026 11:15

Tak że sędzia mógł podyktować karnego, tylko jeśli uznałby, że to było celowe zagranie. Natomiast jeśli uznał, że to przypadek to karnego nie ma. Więc pozostaje kwestia interpretacji

Krownzay 10.03.2026 11:13

Ja tylko przekazuje, to co znalazłem w internecie na ten temat. Ponoć jeśli za reką zawodnika jest jest jego ciało, to jest to sytuacja łagodząca. Drugim czynnikiem jest odległość

Orzeu 10.03.2026 11:07

zrobił ruch do piłki wyraźny, w końcowej fazie zaczął rękę cofać, dostał w rękę z piłki

Krownzay 10.03.2026 11:05

Wielu postronnych kibiców też uważa, że karnego być nie powinno. Po prostu zasady są tak niejasne, że mało kto nadąża. Osobiście nie mam pojęcia jaka tam powinna być interpretacja

Orzeu 10.03.2026 10:38

xD

Romen 10.03.2026 10:37

Pamiętajcie, jeśli widzicie ruch ręki do piłki na powtórce, to przeczytajcie sobie La Repubblica, tam jest wyraźnie napisane że był ruch cofający, w stronę ciała xd

Cny 10.03.2026 10:28

mówię dla mnie zasada jest prosta. skoro doveri gwizdnalby zawsze taką rękę w środku pola to dlaczego nie miałby to być karny?

Orzeu 10.03.2026 10:04

ciekawe jakby wyglądała sytuacja gdyby to było w drugą stronę

Orzeu 10.03.2026 10:04

zabawne to są fikołki umysłowe fanów Milanu którzy tam ręki nie widzieli

inter30 10.03.2026 10:02

ta sytuacja pokazuje że ewentualny var na żądanie za którym postulują m in łajzy z milanu będzie gówno warty, doveri podejdzie,obejrzy i powie że to nie ręka i co mu kto zrobi?

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kto zagrał najlepiej w Derbach Mediolanu?

Polls answer

Publicystyka

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20

Luis Henrique w Interze: Koniec z nieporozumieniami. Jaka jest jego prawdziwa rola? (20)

18.01
10:50
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    28

    67

  • 2

    Milan

    28

    60

  • 3

    Napoli

    28

    56

  • 4

    Como 1907

    28

    51

  • 5

    Roma

    28

    51

  • 6

    Juventus

    28

    50

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    14

  • 2

    Nico Paz

    9

  • 3

    Anastasios Douvikas

    9

  • 4

    Kenan Yıldız

    9

  • 5

    Rasmus Højlund

    9

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 29306

Liczba newsów: 52774

Liczba komentarzy: 619652

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się