Pozostałe

GdS - Utopione ponad 80 mln euro (56)

Autor:
Źródło: fcinternews.it/fcinter1908.it
ponad 2 lata temu
3627
56

W niedawnym meczu z Parmą w Pucharze Włoch mieliśmy okazję zobaczyć na boisku w barwach Interu kilku zawodników, którzy zazwyczaj każdy mecz rozpoczynają w pozycji siedzącej na ławce rezerwowych. Jak obliczyła La Gazzetta dello Sport Inter wydał na tych piłkarzy ponad 80 mln euro.

 

Na murawie w starciu z zespołem z Serie B zobaczyliśmy m.in. Roberto Gagliardiniego, Joaquina Correę, Robina Gosensa. Każdy z tych piłkarzy został sprowadzony za duże pieniądze, a jak do tej pory żaden z nich nie udowodnił, że był trafioną inwestycją.

 

 

Nerazzurri zapłacili niedawno Lazio za argentyńskiego napastnika 33 mln euro.  Wielkim zwolennikiem jego transferu był Simone Inzaghi. Argentyńczyk do tej pory nie pokazał, że może stanowić jakąkolwiek wartość dodaną dla drużyny. Z tego powodu mówi się, że w letnim mercato opuści klub. Inter polecił jego agentom szukania ich klientowi nowego pracodawcy. Aby mediolańczycy nie stracili w bilansie transferowym na jego odejściu muszą otrzymać za niego około 18 mln euro. Włoscy dziennikarze piszą, że taka kwota będzie trudna do osiągnięcia.

 

Kolejnym rozczarowaniem transferowym jest Robin Gosens. Rok temu przyszedł za 27 mln euro. Wszyscy w Interze mieli świadomość, że Niemiec po kontuzji będzie potrzebował czasu, aby dojść do swojej optymalnej dyspozycji. Minął prawie rok od jego przyjścia i dalej nie można powiedzieć, że wydane na jego transfer pieniądze zwróciły się. Dla byłego zawodnika Atalanty najbliższe pół roku zdecyduje czy w kolejnym sezonie dalej będzie grał w Mediolanie.

 

 

Następny wymieniony niewypał transferowy nazywa się Roberto Gagliardini. Sprowadzony w 2017 roku za 20.5 mln euro z Atalanty Bergamo. Początkowo sprawiał wrażenie, że będzie solidnym wzmocnieniem. O jego umiejętnościach nie trzeba pisać. Wystarczy raz zobaczyć go w akcji, żeby mieć obraz tego jak rozwinął się piłkarsko od momentu swojej przeprowadzki do Mediolanu. Obecny sezon będzie jego ostatnim w Interze.  

 

 

Wśród  transferowych pomyłek znalazł się  Raoul Bellanova, ale w jego przypadku wydano na transfer tylko 3 mln euro. Na szczęście Inter nie ma obowiązku jego wykupienia, ale opcję za 10 mln euro. Tylko cud mógłby sprawić, że Włoch nie wróciłby do Cagliari z powrotem po zakończeniu obecnego sezonu.

Latem Marotta wydał około 20 mln euro na sprowadzenie Romelu Lukaku. Na razie nie można mówić, że jego przyjście jest nieudane, ponieważ Belg zmagał się przez większość sezonu z kontuzjami. Big Rom ma jeszcze sporo czasu na pokazanie, że warto było go sprowadzać z powrotem. Jeśli tego nie zrobi następny sezon spędzi w barwach ukochanej Chelsea, ponieważ wątpliwe, żeby ktoś z zarządu Interu zgodził się wydać kolejne pieniądze na jego wypożyczenie.

 

 

Patrząc na transfery wymienionych zawodników można stwierdzić z boku, że Inter nie ma  i nie miał nigdy żadnych problemów finansowych. Do klubu sprowadzani są zawodnicy za duże pieniądze, którzy później nie mają wpływu na wyniki osiągane przez zespół. Po tych transferach widać także, że nikt w Mediolanie nie wyciąga wniosków z przeszłości. Wygląda na to, że działacze zapomnieli już o swoich poprzednich pomyłkach, które nazywają się Gabriel Barbosa oraz Joao Mario.  

 

 

Zobacz też

Simone Inzaghi

Inzaghi-Al Hilal, Galeone: Od miesięcy było wiadomo, że jego syn przygotowuje grunt w Arabii (10)

28.07
09:26
Inter stroje 2025/26 koszulki domowe domówki herb logo

Daty pierwszych meczów towarzyskich Interu (12)

19.07
12:38

Komentarze (56)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
12.01.2023 o 23:21 przez Cny
+3
Cny
Mnie to z tym przedłużaniem kontraktów jedno zastanawia. Już kilka razy było, że nasi kolejkują przedłużenia kontraktów. Najpierw gracz numer 1, później numer 2, numer 3 itd. I teraz niby na tapecie jest kontrakt Skriniara, a później następne. Nie można serio równolegle prowadzić negocjacji z piłkarzami, z którymi chcemy przedłużyć umowy? Nie da rady jednocześnie usiąść do stołu z Bastonim, a dzień później ze Skriniarem, a np w piątek z Darmianem? Czy im nie starcza miejsca w kalendarzach na te wszystkie negocjacyjne kolacje? Wiem, że kontrakt piłkarski to nie taka prosta sprawa, ale to wszystko wygląda strasznie opieszale. Nie wiedzą jaki mają budżet, czy jak na kimś uda się zaoszczędzić 0,5M, to zmienia to aż tak wiele w negocjacjach z kolejnym piłkarzem? Później i tak Dalberty, Lazary, Corree zarabiają po 2-3M za sezon i nie da się ich pozbyć. I rozumiem, że np nastawienie Bastoniego co do przedłużenia kontraktu może być zależne np od tego czy zostaną de Vrij i Skriniar, no ale trzeba działać, a nie czekać i liczyć na łaskę piłkarza jak teraz, czy rok temu z Brozo. Z resztą Persić tez o tym mówił. To mój główny zarzut.

Druga sprawa, o której piszę co jakiś czas. Wspólna wizja i strategia. Mi się wydaje, że pion sportowy jest w rozkroku między zarządem, a trenerem. Zarząd chce sprzedawać i oszczędzać, trener chce swoich, sprawdzonych lub doświadczonych piłkarzy. Stąd brak spójności w strategii Marotty. Bierzemy Bellanove i Asllaniego, a trener przez całą rundę nie jest nimi zainteresowany. Ściągamy Lukaku za duże pieniądze (20M za sezon to serio dużo w naszym przypadku) bez gwarancji, że zostanie na dłużej, a odpuszczamy tańszego Dybalę, który byłby nasz na kilka lat z możliwością sprzedaży i zarobienia na nim. Oczywiście to całkiem inny typ zawodnika i wadzi tutaj tradycyjnie Correa. Wypychamy młodych piłkarzy na wypożyczenia i tracimy kontrolę nad ich rozwojem, jednocześnie nie posiadając głębi składu np w środku pomocy gdzie na 3 pozycje mamy tylko 6 (sic!) i każdy z nas przed sezonem wiedział, że tak na prawdę to tylko 5, bo Gagsa nie można liczyć. W klubie uznano inaczej i puszczono Agoume, czy Casadeiego. Ktoś musi uświadomić włoski beton w klubie, że przy 3-0 ze Spezią to powinno wpuszczać się młodych a nie Gagsa z wygasającym kontraktem, czy Acerbiego i Darmiana do bronienia wyniku. Ktoś musi w końcu zdecydować w klubie co robimy. Sprzedajemy najlepszych i łatamy tańszymi perspektywicznymi opcjami, może szukamy zawodników za darmo, których można podpormować i sprzedać, stawiamy na Primaverę, czy dziadziejemy jak teraz, że łatamy drużynę starcami z Rzymu, liderom z trudem przedłużamy lub nie kontrakty, tracimy wartościowych piłkarzy i co chwila musimy się zastanawiać czy kogoś nie wyciągną nagle w losowym momencie, bo Chinole będą się ślinić na 60M za Barellkę.

Trzecie. Ten artykuł jest średni zwyczajnie. Nie porusza sedna sprawy w odpowiedni sposób. Gags gra tutaj ile lat? 5-6? Śmiesznie liczyć, że to pieniądze spalone w piecu. Correa owszem to dobry przykład. Gosens wygląda na to, że też, bo coś po gościu nie widać, że idzie ku lepszemu niestety, chociaż we mnie tli się ciągle nadzieja. Z Lukaku wyszło jak wyszło, to był ryzykowny ruch i niestety nie poszło po naszej myśli, ale nie podciągnąłbym tego pod palenie pieniędzmi w piecu... Ja widzę inny problem długotrwały. Kupujemy jakiegoś Dalberta, Lazaro, Gagsa, Vecino, Correę, Politano, może nawet Sensiego za 20+ M, albo płacimy mega hajs Kolarovowi, Sanchezowi czy Vidalowi, a to są zawodnicy sprowadzani stricte na ławkę, a nei do pierwszego składu. To przecież jest głupota dawać tyle za rezerwowego, a później się jeszcze okazuje, że transfer nie wypala. TO JEST PALENIE PIENIĘDZMI W PIECU właśnie. Wpadką to był Naingollan, bo kosztował 30M, był w miarę dobrym wieku jeszcze i niby powinien dać coś dobrego drużynie, ale nie potoczyło się to dobrze. Z kolei 25M za Lazaro to jakiś koszmar, kot w worku ze słabej Herthy. Taki Dumfries kosztował 15M, Barella ok 30M i były to transfery, które już w momencie ich przeprowadzania dawały w zasadzie gwarancję pewnego dobrego poziomu, wyważone ekonomicznie. I tą drogą musimy iść. Nie ma miejsca na pomyłki i wynalazki. Za takiego Lazaro można było mieć pięciu Żurkowskich, czy tam innych Kassamów, z których ktoś mógł wypalić albo być gdzieś wypchnięty w rozliczeniu. teraz takim oczywistym transferem za 30M jest Fratessi, ale nie mamy 30M. Tak samo powinniśmy zrobić wszystko, żeby zakontraktować Thurama. Za Dżeko będzie jak znalazł, a Dżeko + Lukaku 50 przecież 14M oszczędności na samej pensji. Musimy brać pewniaki nawet nieco zawyżonym kosztem niż wywalać znowu 20M na jakieś wynalazki, a ławkę łatać opcjami za darmo lub tanimi transferami/wypożyczeniami, które po 2-3 sezonach ewentualnie da radę jakoś spieniężyć, jeśli nie będzie nam odpowiadał, a nie brać Pereyrę za Gagsa.
13.01.2023 o 10:59 przez czarnoksieznik
czarnoksieznik
Ogólnie się zgadzam z Twoją wypowiedzią i optyką sytuację tylko jednej rzeczy nie wziąłeś pod uwagę moim zdaniem. Rozmowy o przedłużenia kontraktu to nie jest taka prosta sprawa i rozpoczęcie ich szybciej może być problematyczne z wielu względów. Po 1 sam piłkarz musi wyrazić wolę by te negocjacje rozpocząć z wyprzedzeniem co w obecnych czasach i kwotach jakie się płaci zawodnikom z kartą na ręką powodują, że zwlekają oni do ostatniej chwili by właśnie wywołać pewnego rodzaju licytację. Po 2 podpisywać zbyt szybko przedłużenie umowy i oczywiście dawać podwyżkę w sytuacji gdy forma zawodnika, jego zdrowie itp może się zmienić z sezonu na sezon jest również ryzykowne bo znowu przy przedłużeniu kontraktu są to dodatkowe koszty dlatego moim zdaniem zarówno klub i jak i zawodnicy czekają z rozmowami lub je rozpoczynają rok przed jego końcem. Zgadzam się jednak, że z pewną grupą zawodników rozmowy lub przeprowadzenie sondy jakie mają wymagania czy w ogolę chcą przedłużyć kontakt powinny być prowadzone znacznie szybciej.
12.01.2023 o 22:22 przez amazon
+1
amazon
@Olbro Wychodzi na to, że wymieniłeś krezusów z nieograniczonymi budżetami, gdzie taki transfer Hazarda czy Ronaldo zwraca się z koszulek, reklam, sponsorów, mediów społecznościowych, sprzedaży biletów ( komplet na SB czy OT to norma) czy innych działań marketingowych maszyn jakimi są te kluby. Wybacz, ale wymienione przez Ciebie kluby stać na takie pomyłki i na ewentualne korekty , stać ich na zmiany i na czekanie aż odpali dany gracz, a jeśli nie to stać na straty. Inter musi oglądać każde euro po 3 razy z każdej strony i nie ma takiego komfortu. Każdy przeciętniak z PL kasuje więcej z praw telewizyjnych niż mistrz Włoch, więc mogą sobie szaleć, ryzykować i potem korygować takie błędy, Inter ani nie ma na to kasy ani czasu i dlatego do klubu wjechał na białym koniu Marotta. Określany jako cudotwórca, król mercato i najlepszy DS w Italii. Także delikatnie mówiąc, nie masz racji. Klub w takiej sytuacji musi, podkreślam musi wyprawcować sobie jakiś system prowadzenia polityki transferowej. Arsenal stawia na młodzików, Atalanta czy Udinese szuka perełek i je potem sprzedaje za krocie. Te przykładowe kluby mają jakąś strategie działania, w Interze nie widzę wzorca i konsekwencji, a to także kompetencje Marotty. Także proszę nie pisz o FM, bo to nie poważne. Każdy ma prawo do subiektywnej opinii i można się zgadzać lub nie, ale dyskutować warto na poziomie.
12.01.2023 o 22:49 przez amazon
amazon
*niepoważne
13.01.2023 o 15:29 przez Olbro
+1
Olbro
Według ciebie jak klub jest bogaty to może sobie lekkomyślnie podchodzić do transferów bo ma pieniądze i jak Real wtopił 100 baniek na inwalidę Hazarda to wszyscy machnęli ręką bez nerwów i zadowoleni...

Każdy ma prawo do opinii ale krytyka na zasadzie Marotta ma robić tylko ruchy trafione bo klub biedny, to tak jak by od ciebie wymagać żebyś nie robił nigdy żadnych błedów.

Ci wszyscy fachowcy tutaj są mądrzy po fakcie i trafiali by z każdym transferem zawsze. W to nie wątpie 😄
13.01.2023 o 16:03 przez amazon
+1
amazon
Nie napisałem tak jak sugerujesz, to jest zwykła manipulacja albo brak czytania ze zrozumieniem. Kluby wymienione stać na to, a Inter nie. Zresztą tak jak Ci pisałem taki Hazard to z 2 razy się zwraca z koszulek, praw wizerunkowych itd. Corea raczej nie, także nie masz argumentu w tej kwestii.
Co do krytyki, dlaczego Twoim zdaniem nie ma do niej prawa? Każdy kibic jest recenzentem pracy klubu i jego pracowników, czy to graczy czy managerów. Nie ma w tym nic nowego ani nadzwyczajnego. Marotta bierze pensję i ja mam prawo ganić lub chwalić jego ruchy transferowe. Nie może być tak, że jak przyszedł Hakimi ( zresztą sam Marotta mówił, ze to zasługa Ausilio) to Beppe był wychwalany a jak wtapia 100mln na kłody to nie można go ganić. Przypominam Ci, że to ON właśnie jest odpowiedzialny za prowadzenie polityki transferowej w klubie. Dał dupy po całości ze Skriniarem w lato i tego chyba nikt nie jest w stanie podważyć? Teraz okazuje się że będziemy na 50-60 mln w plecy jako klub i dostaniemy od Arabów prztyczka w nos.
Masz prawo do swojego zdania, ale ja także do swojego mam. Dla mnie Marotta to przeciętny DS i z zazdrością patrzę na pracę jego odpowiedników w innych klubach.
13.01.2023 o 16:47 przez AveCaesar
+2
AveCaesar
Real od ściągnięcia Hazarda na dwóch kolejnych okienkach był do przodu. Na pierwszym po jego zakupie byli ponad 100 mln na plusie nie kupując nikogo, sprzedając zawodników, których mieli wypożyczonych. W trakcie drugiego kupili tylko Camavinge i byli prawie 50 mln do przodu. Hazard kosztował ich 115 mln. W ostatnim byli aż 12 mln euro do tyłu i również kupili tylko jednego zawodnika - Tchouameni + Rudiger z wolnego. Żebyśmy kiedyś byli tak zarządzani jak jest ten klub, a takie wpadki jak Hazard już dawno wybaczyłem Marottcie.
12.01.2023 o 21:48 przez kadrian89
+1
kadrian89
Co do Gosensa, to były podstawy wierzyć, ze facet wroci i będzie nadal gwałcić te ligę. Niestety, nic już na to nie wskazuje.

Zakup Tucu największa porażka ostatnich lat bez wątpienia. To, ze ma słabe liczby to raz, ale to jaka prezentuje postawę waleczna na boisku, to zakrawa o sabotaż.

Po Lukaku nie spodziewałem się cudów, ale jest dramat. Te 15-20 bramek w całym sezonie każdy liczył mu w ciemno mysle, a tu okazuje się, ze chłop potyka się o swoje nogi i ciagle ma nadwagę. Niby zawodowy futbol, a czasem wyglada to jak jakas amatorka totalna.
12.01.2023 o 18:55 przez Olbro
+3
Olbro
Wychodzi na to, że według was w większosći dużych klubów w Europie pracują amatorzy.

Jak robisz powiedzmy 10 transferów i 3 to będzie klapa to jest to bardzo dobry wynik.

Wy oczekujecie że w sytuacji tragicznej w jakiej jest ten klub wszystko co zrobi Marotta to będzie strzał w 10.

Zwolinilbyście już zarząd Chelsea za wyjebanie setek milionów na Lukaku i innych Cucurellów.
Real za amatora Hazarda.

United za tych wszystkich Van debeków czy emerytów Ronaldów co niszczą szatnie.

Chcecie mieć wyniki i super drużynę a klub jest bankrutem.
To nie football manager tylko realne życie.

Marotta z nożem na gardle będzie robił wtopy, pewnie częściej niż w normalnym klubie, z normalnym właścicielem.
Przywyczajcie się Panowie fachowcy od football managera.😅
12.01.2023 o 19:08 przez Orzeu
+1
Orzeu
chodzi raczej o to ze trzy największe ostatnie inwestycje to same wtopy
12.01.2023 o 19:25 przez ragnar
ragnar
80 mln, duża kasa, część się odzyska, część nie
co ma powiedzieć Chelsi, Cucurelle, Fofany itp , z 300 baniek będzie, a żeby tam jakością klub był przepchany, to nie

dobrze prawisz, wtopy były są i będą
12.01.2023 o 23:28 przez Cny
Cny
Problem taki, że ta Czelsi to ma hajs, zeby nim palić,a my palimy pożyczonymi pieniędzmi niestety :(
12.01.2023 o 18:53 przez Szociq
+9
Szociq
To też nie moze być tak, że transfery które wypaliły to zasługa Marotty natomiast te, które okazały się wtopami to wina kogoś innego (trenera, zarządu itp.). Beppe jest mega dyrektorem i robi genialną robotę, ale trzeba być uczciwym i nie szukać wymówek, to on ostatecznie złożył podpis pod każdym z tych transferów. Oczywiście Inzaghi mógł sobie zażyczyć takiego Correę, który nigdy nie był wartosciowym zawodnikiem, ale to rola dyrektora sportowego aby zweryfikował, czy dany gracz będzie odpowiedni jakosciowo dla tego klubu. Natomiast z tego co pamiętam to każdy z trenerów miał pupilka, który po przyjściu do nas okazywał się totalnym dzbanem i SImone nie jest niestety w tym przypadku wyjątkiem. Z drugiej strony ściagniecie Aceribiego, którego uważałem za absolutne zero, pokazało, że nawet transfery z Lazio mogą czasami okazać się wartościowe. Facet swoja grą zamknął mi gębę i uważam, że jest naszym najlepszym letnim transferem (jeżeli w to nie wliczamy Onany, który był klepnięty wcześniej). Świadczy to dobitnie o jakości ostatniego mercato w naszym wykonaniu.
12.01.2023 o 18:43 przez tytusek25
+1
tytusek25
Marottcie ostatnio zdecydowanie bliżej do odbrązowienia niż kanonizacji.Wiadomo- nic nie jest czarno- białe.To nie tak ze Beppe jest skończenie świetny albo kompletnie beznadziejny.Jest dokladnie pomiedzy.Dla mnie biorac pod uwage jego caloksztalt w tym klubie to gośc co najwyzej dobry.Swietne sprzedaże ale latwo sprzedawalnych ówczesnych największych gwiazd. Z drugiej strony dużo słabsze zakupy.Jeden majstersztyk to Hakan dla rownowagi. Fatalne sprzedaze szeroko rozumianego balastu- nierzadko z milionowymi doplatami.
Zaspal z kontraktami kluczowych graczy i dalej śpi.Gdzie kontrakt dla Bastoniego i Hakana?
Patrze na pomniejsze kluby jak Napoli i widze ze jakos mogli pozyskac ciekawych graczy.To pytam sie skoro oni mogli to dlaczego nie my?Napoli przeciez powszechnie jest pod wzgledem prestizu , rozpoznawalnosci polke nizej niz Inter, jednak to oni maja sklad na teraz, jutro i siedzą spokojnie okrakiem na pole position.Jak to sie stalo?
12.01.2023 o 18:57 przez SETE
+1
SETE
Przecież Bastoni ,Lautaro, Barella , Brozovic parafowali przedłużenia. Nie udało się z Perisicem i czekamy co się wydarzy ze Skrinarem bo to będzie albo największy sukces albo największa porażka Marotty jeśli chodzi o rynek w tym klubie.
12.01.2023 o 19:06 przez tytusek25
tytusek25
Bastoni nic nie podpisał, Brozovic podpisywał też prawie na walizkach-w identycznych okolicznosciach jak Skriniar.DeVrij i Perysia out za friko .
Lautaro i Barella jako najwieksze gwiazdy na plus.
Jak mowilem.Pośrodku.
12.01.2023 o 19:38 przez SETE
SETE
Tytusku. Chodziło mi o przedłużenie Bastoniego w 2021 przez Marotte. Potem był Lautaro, Barella , Brozo
12.01.2023 o 22:44 przez tytusek25
+1
tytusek25
Napisze czytelniej .Bastoniemu i Hakanowi w 2024 roku konczą sie kontrakty.Dlaczego nie wyciagamy wnioskow z sytuacji Brozovica, Skriniara, Perisica czy De Vrija i czekamy z tym do ostatniej chwili ryzykując znowu ich darmową stratą?
Po ewentualnym DARMOWYM odejsciu Skriniara, De Vrija co skusi Bastoniego do zwiazania sie z nami?Jakiez to perspektywy sie przed nim roztoczą w sytuacji kiedy pol europy wezmie go z pocalowaniem ręki , spora podwyżką i premia za podpis?
Ostatnie co bym chcial to sprzedaz Bastoniego ale jesli nie przedluzy kontraktu do konca sezonu najblizsze mercato bedzie ostatnim kiedy mozna go bedzie sprzedac za godziwe pieniadze.No chyba ze ponownie zdamy sie na milosc i przywiazanie pracownika😄😄
Wogole sytuacja z kontraktami srodka naszej obrony jest skandaliczna.Jesli to nie jest zaniedbanie to nie mam pytań.
13.01.2023 o 07:59 przez SETE
SETE
Tytusek a skąd wiesz czy Marotta nie prowadzi rozmów z agentem Bastoniego czy Hakana dot przedłużenia ? Może Ci gracze nie chcą nic teraz podpisać i czekają jak sie rozwinie sytuacja w klubie. Nie o wszytskim musza gazety pisać. Odnośnie skandalu z naszym środkiem pola to powiem Ci ze po owocach ich poznacie. SdV dostał propozycje kontraktu , podobnie Skrinar . Inter w obu tych ptzypadkach zrobił coś mógł jeśli chodzi o wysokość kontraktu a jeśli Ci piłkarze wybiorą wyższa pensje to do kogo będziesz miał pretensje ? Do Marotty bo nie dołożył ze swoich.
Sytuacja finansowa klubu jest jaka jest wszyscy wiemy.
13.01.2023 o 10:44 przez interista1987
interista1987
Nie da sie dobrze sprzedac zawodnika Interu ktoremu nie idzie bo jest najczesciej odsuwany od gry a jak gra to jest jechany niemilosiernie - przez gazety, przez kibicow, kazdy wie ze taki zawodnik jest wtopa.
13.01.2023 o 16:17 przez tytusek25
tytusek25
Rozwiazaniem Twoich dywagacji i przeszlych i przyszlych jest prosta zasada.Zawodnik ma caly przedostatni sezon na przedluzenie przedstawionej wczesniej umowy.Jesli tego nie zrobi od 1 dnia mercato jest bezwzglednie na sprzedaż.Jesli nie zgodzi sie na sprzedaz bedzie grzal lawe.Srednio co 2 lata sa jakies mistrzostwa, kadra gra regularnie tak ze widmo utraty miejsca w kadrze z braku gry moze mu "pomoc" w decyzjiZeby to dzialalo starczy robic to odpowiednio wczesnie.Tyle.
12.01.2023 o 18:25 przez Kokos
+4
Kokos
Oj widzę krótka pamięć niektórych tutaj, w letnie okienko Marotta był chwalony za transfery m.in powrót Lukaku, czy wyciągnięcie Bellanovy na takich warunkach, to nie wina Marotty że Belg ciągle jest połamany, nie jest też jego winą że piłkarze tacy jak Asllani czy Bellanova nie grają bo trener wolałby grać inwalidą 30+. Gosens jak przychodził pamiętam większość pisała że świetny transfer za nieduże pieniądze, jak ktoś tutaj pisał wcześniej swego czasu top Serie A na swojej pozycji, też nie jest winą Marotty to, że nie umie odpalić po kontuzji. Nikt już nie pamięta jak „w ciszy” zaklepał Hakimiego w promocyjnej cenie, zreszta 12 mln za Dumfriesa to również promocja ale widzę, że niektórzy widzą winę w Beppe z tego powodu że zawodnicy nie potrafią odpalić, Correa to jest wymysł Inzaghiego i on powinien odpowiedzieć za ten transfer bo gość nigdy nie robił liczb i nigdy nie stał nawet obok kwoty za którą tutaj przyszedł
12.01.2023 o 19:20 przez Kokos
Kokos
Jeszcze ważna kwestia Perisicia, przypominam że chłop był już po 30tce i myśle że pamiętacie jak Chorwat prezentował się po podpisaniu nowego kontraktu, jakbyśmy go podpisali na jego warunkach a on obniżyłby loty to było by jechanie po Marottcie że przedłuża dziadów
13.01.2023 o 10:38 przez interista1987
interista1987
walczylismy o mistrza a ten sciagnal kontuazjowanego zawodnika pomimo ze atak kulal
13.01.2023 o 10:40 przez interista1987
interista1987
Inzaghi chcial corree ale to nie Inzaghi zaplacil ponad 30 mln , Marotta powinien odmowic gdy doszlo do takiej kwoty i tyle
12.01.2023 o 17:57 przez Orzeu
Orzeu
Największe nieporozumienie to jest niestety wrak Gosens
12.01.2023 o 18:06 przez Paolo87
+1
Paolo87
Moim zdaniem o miano największego nieporozumienia może śmiało kandydować Correa.
12.01.2023 o 18:26 przez Orzeu
Orzeu
Correa słabo gra, ale te 9 bramek i 5 asyst uzbierał.

Gosens to jest kompletne dno, nie dojeżdża chyba głównie fizycznie.

Choć zaraz może się okazać, że obu tych panów poziomem zgównienia przebije Lukaku
12.01.2023 o 18:30 przez AveCaesar
+1
AveCaesar
Dla mnie bez wątpienia powrót Lukaku.
12.01.2023 o 18:50 przez acmilanowek
+1
acmilanowek
Gisens chociaz strzelil z Barca 3 bramke - co dalo niemal pewny awans i miliony.
12.01.2023 o 20:25 przez Paolo87
Paolo87
Gosens? Correa? Coś czuję że Gosens jeszcze coś pokaże. Wiem że zawodzi, był bez formy ale coś czuję że to jeszcze nie koniec.
12.01.2023 o 17:33 przez nicolas80
+2
nicolas80
Najważniejszym grzechem Marotty który ciąży do tej pory było nie zakontraktowanie Perisicia i wyrzucenie w błoto kasy na zakup bezwartościowego po ciężkiej kontuzji Gosensa.
12.01.2023 o 16:39 przez mroowa111
+4
mroowa111
No ten kto dał ponad 30 za Correę to powinien iść do psychiatry Gagliardini miał tylko niezły początek potem piach Gosens póki co nie odpalił dodając Lukaku wychodzi ponad 100 za to mogliśmy mieć Dybale Bremera i Thurama a teraz tylko straty nas czekają słabo to widze
12.01.2023 o 16:38 przez inter30
+2
inter30
Fascynuje mnie tu zwalanie winy na Marottę, niebywałe, to może to wyjasnię w punktach bo niektórzy już tak odlecieli że głowa mała:
1. Correa to 100% wysryw Inzaghiego, który się na niego uparł, było o tym pisane milion razy to jaka tu wina Marotty?
2. Lukaku - było wielokrotnie już o tym pisane że to Inzaghi stawiał go nad Dybalę, a 99% użytkowników tej strony szczało w gacie ze szczęścia że do nas wróci, teraz nagle się okazuje że nikt go tu nie chciał i każdy ostrzegał... Było pewne ryzyko ale kogo mozna było tu ściągnąc za te marne kilkanaście baniek do ataku żeby realnie wzmocnił formację? Czekam na propozycje.
3. Gosens-swjego czasu top ligi, czekam na propozycję kogo można było wówczas ściągnąć w tej cenie, który dawałby szanse na utrzymanie poziomu Perisica, chętnie się pośmieję z pomysłów. co do samego Perisica to gołodupce wyraźnie zakomunikowały że bez redukcji pensji zawodników w tym wieku nie zatrzymujemy, bo już ktoś tu obwiniał Marottę że go puścił

Chłop ma takie umiejętności, że aż dziwne że jeszcze tu jest i chce mu się rzeźbić w gównie, a tu jeszcze jakieś absurdalne zarzuty w jego stronę, żałosne
12.01.2023 o 17:11 przez amazon
+6
amazon
Proponuje zdjąć różowe oklulary. Za te wszystkie transfery ponosi koniec końców odpowiedzialność Marotta, czyż nie? On jest odpowiedzialny za ten segment klubu i za to pobiera solidne apanaże i ma albo powinien mieć decydujące zdanie. Marotta ma też manierę, której nie potrafię zrozumieć i która mnie doprowadza do pasji. Niejednokrotnie wypowiada się w mediach na temat tego czy innego celu transferowego, a pieniądz lubi ciszę. Nie pamiętam, aby było głośno w kontekście Kvary jak miał iść do Neapolu za marne 10 czy 15 mln. Takie działanie jest lekkomyślne i zwyczajnie strzela sobie i klubowi w kolano, bo raz, że zaraz ktoś podbija cenę, a dwa konkurencja chwyta czasem dobry pomysł i wyprzedza Inter - casus Bremera.
Co do Gosensa, to chociażby Kostic był za około 10-15 mln do zabrania i śmiem twierdzić, że to lepszy piłkarz od Niemca. Dużo bardziej bramkostrzelny, zdrowszy, z lepszą wydajnością i ułożoną stopą. Masz gotową odpowiedź i za połowę kasy jaka poszła na Robina.
Pytasz o Lukaku i piszesz o ''marnych'' 20 mln w kontekście klubu, który jest bankrutem. Ja rozumiem, że mamy taki mały FM, ale litości. To jest wrak i temu służą badania przed podpisaniem kontraktu, aby to zweryfikować. Za zepsute zęby czy dawne kontuzje ludzie nie trafiali do docelowych klubów ( Sissoko do ACM czy Spinazzola do Interu). Chcesz mi powiedzieć, że facet z nadwagą około 15-20 kg, po koszmarnym sezonie i z problemami ze zdrowiem był dobrym wyborem? Od początku wolałem Dybalę, bo Inter potrzebował kreatywnego piłkarza po odejściu Alexia, a dodatkowo Belg mimo wypożyczenia jest koszmarnie drogi w utrzymaniu i kosztowałby na wykupienie plus minus 40 mln przy dobrych wiatrach i frajerstwie Londyńczyków. Za takie pieniądze możesz przebierać w napastnikach, a jest ciągle kilka ciekawych nazwisk na rynku. Sprzedaż piłkarzy to temat na zupełnie oddzielną dyskusję, to jest bezustanna kompromitacja.
12.01.2023 o 17:23 przez tytusek25
+1
tytusek25
Podpisuje sie dwoma rencami amazonie🙂
12.01.2023 o 18:12 przez Kokos
+2
Kokos
Ale faktycznie jak przychodził Lukaku to wszyscy byli w euforii bo odpuszczamy
Juvka który też jest kontuzjogenny i już gabinety lekarskie w Rzymie odwiedził, akurat za te 20 mln ciężko znaleźć dobrego napastnika (patrz Correa 30), już widzę nikt nie pamięta jak Cobra załatwił Hakimiego, przecież wtedy każdy wychwalał, że w ciszy dopiął taki transfer za takie pieniądze, raptem w kilka dni.
12.01.2023 o 19:00 przez acmilanowek
acmilanowek
Inzaghi nie ma zadnej mocy sprawczej i nie decyduje o ruchach transferowych.
on i tak mial podniete ze bedzie trenowal Inter.
rozumiem 15 baniek ale ponad 30 za Coree ?
ladnie musial ten Inzaghi cisnac Marotcie ze ten wynegocjowal kurele do takiej kwoty.
Dybala rowniez by Interu nie zbawil ale podpisalby kilkuletni kontrakt.
Powrot Lukaku nie uwazam za blad Marotty bo kazdy chcial powrotu duetu Lu-La.
Co do Gosensa to sprowadzil go debilnie w zimie kiedy Interu atak nie strzelal to on kupil kontuzjowanego zawodnika za prawie 30 mln.
skoro mial takie pieniadze do dyspozycji zima to wiemy ze sprzedal Hakimiego bezzasadnie .
Skriniar bedacy jednym z najleoszych obroncow w lidze nie otrzymal nowego kontraktu w odpowiednim czasie- zarabial zaledwie 3.5 mln podwyzka na 5 mln zrobilaby swoje 2 lata temu.
12.01.2023 o 16:30 przez interista1987
+1
interista1987
Dodalbym jeszcze Lazaro i Dalberta , ktorzy byli jeszcze bardziej fatalni niz wszyscy wymienieni w artykule.
Z drugiej strony nie znalazly sie pieniadze na wykupienie Cancelo np
12.01.2023 o 17:31 przez danielinter
danielinter
Dalberta sciagal Ausilio. Marotty jeszcze nie bylo w klubie.
12.01.2023 o 18:29 przez AveCaesar
+2
AveCaesar
Dalbercik to chyba pomysł Sabatiniego dla Spallettiego, który wówczas chciał mieć Kolarova.
12.01.2023 o 16:04 przez KoBa
+1
KoBa
Stawianie kosztującego 10(!) razy mniej Bellanovy obok Correi to niezły odpał, już pomijam, że w tym meczu nam typ awans uratował skasowaniem kontry Parmy, dodany chyba po to, żeby się kwota fajnie zaokrągliła.
12.01.2023 o 15:44 przez Kebo
+4
Kebo
Transfery gotówkowe Marotty to z całą sympatią do niego co najwyżej średni poziom.
12.01.2023 o 14:52 przez AveCaesar
+5
AveCaesar
Tylko 80 mln ? Dobrze, że wzięli pod ocenę tylko jeden mecz :D
Kolejne kamyczki do ogródeczka Beppe.
12.01.2023 o 14:30 przez danielinter
+7
danielinter
Brawo ciągle nie rozumiem czemu panuje na tej stronie kult Marotty , który coraz częściej się myli co w naszej sytuacji finansowej jest katastrofa. Zamiast Lukaku można było brac Dybale i zamiast sprowadzać Gosensa przedłużać Perisicia. Dodatkowo ciąży brak sprzedaży Skriniara za 50 baniek żeby stracić go za darmo.
12.01.2023 o 14:39 przez amazon
+2
amazon
Mam tak samo jak Ty :-) . Dla mnie Marotta nie jest żadnym guru i zwyczajnie jest przeceniany. Wystarczy spojrzeć jakie transfery od lat robi Neapol. Tam praktycznie każdy ubytek jest zastępowany i działa jeszcze lepiej.
12.01.2023 o 14:45 przez Pjerun
+5
Pjerun
Bez przesady.
Każdy klub robi transfery lepsze i gorsze.
Warto zwrócić uwagę ile wzrosła wartość np. Dumfriesa, Bastoniego, Hakana.

Problemy Marotty jest taki, że ma związane ręcę poprzez brak odpowiedniego wsparcia finansowego od właściciela. Ruchy, które musi robić są związane z ryzykiem i nie zawsze się to udaje. Gdybyśmy mieli większe fundusze nie musielibyśmy ryzykować z Gosensem po ciężkiej kontuzji, Correi (bo mielibyśmy np. w tamtym czasie na Vlahovica) itd.

Ja radziłbym docenić Marotte, bo z innymi dyrektorem sportowym przy tych pieniądzach (a właściwie ich braku) to mogłoby być zdecydowanie gorzej.
12.01.2023 o 15:00 przez AveCaesar
+6
AveCaesar
60 mln na Corree i Gosensa to nie są związane ręce i brak funduszu. Inne klubu umieją znaleźć zawodników za takie pieniądze zamiast wtapiać kolejne. To, że później nie kasy jest następstwem wydawania na takie transfery jak m in Correa, Joao Mario, Gagliardini, Lazaro, Barbosa itd. Jak się nie ma pieniędzy to się sprzedaje kogoś drogo, a kupuje kogoś taniej żeby wypromować ewentualnie znowu sprzedać drogo i zarabiamy. Inna sprawa to czy mamy jakiś skauting, który poddaje ich ocenie tych, którzy mają przyjść czy raczej to są ślepe strzały bo kogoś potrzeba.
12.01.2023 o 15:58 przez pluto11
pluto11
Corree chciał Szymon i Marotta chociaż chciał by kogoś innego to spełnili życzenie trenera
12.01.2023 o 16:20 przez amazon
+6
amazon
@ Pjerun Bez przesady z tymi związanymi rękami. Z tego co wiadomo zostało wydane 100 mln na w/w Panów w tym artykule, razem z wypożyczeniem Lukaku i żaden, podkreślam żaden z tych transferów nie wypalił. Marotta popełnił mnóstwo błędów w ostatnim czasie i i delikatnie to ujmując jego blask już zgasł. Czekał z przedłużaniem umów, przez to ucieka nam Perisic i teraz Skriniar, w ich miejsce przychodzą albo ludzie po kontuzjach, albo po zmarnowanych sezonach, albo zwyczajnie podatni na kontuzje. Za czasów Marotty dorobiliśmy się także Lazaro i Sensiego, którzy circa kosztowali około 55-60 mln euro. Co do Dumfrisa to raczej tutaj wymysł prasy i życzeniowe myślenie, że Holender pójdzie za 60 mln do PL. Realnie będzie kosztował około 30 mln co i tak patrząc jak Inter sprzedaje w ostatnich latach ( kolejny kamyk do ogródka Marotty) będzie nie lada wyczynem. Jedyne co mu wyszło to pogonienie Lukaku, ale to chyba bardziej efekt Conte i Pintusa oraz szaleństwa Chelsea niż samego managera. Jak do tego dołożymy drogich w utrzymaniu piłkarzy i ''zwolnienie'' ich z kontraktów z wypłatami po kilka milinów euro to mamy obraz nędzy i rozpaczy. Takie Torino, Atalanta czy nawet Udinese, potrafi wynaleźć perełki i je potem wypromować sprzedając za krocie, w Interze nie pamiętam takiej sytuacji od lat. Wspomniany Neapol trafia praktycznie bezbłędnie z transferami i po utracie kluczowych graczy i uzupełnieniach gra tylko lepiej. To jest właśnie sztuka zarządzania kasą i zasobami ludzkimi.
12.01.2023 o 18:19 przez Kokos
+2
Kokos
Ale jak ty chcesz wyciągać perełki skoro u Szymka w kolejce przed perełkami byłby chłop bez nóg, ważne że byłby 30+
12.01.2023 o 18:49 przez AveCaesar
+1
AveCaesar
A właśnie mamy już tego nowego sponsora oraz kasę za pół roku od obecnego ? 🤪
12.01.2023 o 19:30 przez ragnar
ragnar
trzeba przyznać, że Neapol wjechal ostro z transferami
odeszli wypaleni Mertens, Insigne, Koulibaly, sfochowany Fabian, wbili KIm, Kvara, Simeone czy Raspa

u nas ostanie nieaml perfekcyjne okno to 2009 rok
Ibra i 48 za E2, Milito 22, Motta chyba z 15, Wes 15, Lucio chyba 5 - nie pamiętam, wypalili wszyscy
12.01.2023 o 21:26 przez inter30
+1
inter30
amazon chyba dalej nie ogarniasz pewnych faktów które zostały tu wielokrotnie powiedziane:
-po pierwsze to każdy transfer jest z pewnością omawiany przez Marottę, Inzaghiego i cały sztab ludzi z Zhangiem, wydaje mi się że to jednak trener ma więcej do powiedzenia w kwestii transferów bo to w sumie on jest najbardziej odpowiedzialny za wyniki, jak sobie ubzdurał Correę i jakimś cudem gołodupce na to przystały to jak mozesz tu winić Marottę? Uważasz że ma jakieś prawo veta i sam podstawia Inzaghiemu to co uważa za słuszne? Wszyscy wiemy że włoscy trenerzy mają swoje odpały, Conte miał Vidala, Inzaghi ma Correę, on gra żałośnie a i tak nie ma tematu jego odejścia, to najlepszy dowód jak trener w niego ślepo wierzy
-Perisica w praktyce pogoniły gołoudpce-kolejny raz to piszę, były newsy że dla graczy w tym wieku nie ma przedłużania kontraktu jak nie zgodzi się na redukcję, gość się nei zgodził i ewidentnie chciał odejść, gdzie tu rola Marotty? Miał mu dołożyć ze swoich?
-Piszesz o Kosticu a tak naprawdę równie dobrze by mógł grać jak Gosens teraz, obiektywnie to Gosens rokował lepiej, i każdy przyklaskiwał temu ruchowi, nie wiem jak można się teraz tego czepiać
-co do Skriniara to na 99% gołodupce zleciły spieniężenie za dużą kasą żeby łatać dziurę tylko się przeliczyli bo nikt nie dawał tyle ile oczekiwali i klub został w ciemnej dupie, Marotta gdyby miał narzędzia dawno by to załatwił tak jak pozostałych kluczowych zawodników, takie błędy to nie w jego stylu


Co do sprzedazy to zgoda że jest bieda, ten klub nigdy nie umiał sprzedawać i nie umie, ale może to też wynika z tego że każdy wie jaka tu jest sytuacja i nikt nie zamierza niepotrzebnie przepłacać za zawodników, którzy muszą być poświęceni dla ratowania budżetu
12.01.2023 o 22:09 przez amazon
amazon
@inter30 Ogarniam , ogarniam, ale nie zgadza mi się jego wybielanie, usprawiedliwianie i relatywizowanie jego pracy. Ot cały sekret. Oczywiście,że w klubie jak Inter są podejmowane decyzje gremialnie, ale nie chcesz chyba wierzyć, że Marotta biorąc pieniądze za swoją prace jest święty. Skoro nie odpowiada mu polityka klubu zwyczajnie może odejść, a skoro zostaje to legitymizuje każdy ruch transferowy, zresztą pewnie ma spore plenipotencje i bardzo dużo do powiedzenia i nie jest tak, jak piszesz, że on nie ma mocy decyzyjnej.
Co do Kostica i Gosensa. Serb był zdrowy i w totalnym gazie, strzelał po kilkanaście bramek jako wahadłowy i grał jak z nut i w lidze i pucharach. Gosens przyszedł za 27 mln kontuzjowany, gdzie zdrowy Serb był do zabrania za 15mln, dla mnie to jakaś tajemnica dlaczego akurat nie postawiono na Kostica, który idealnie pasuje na następcę Ivana.
Co sprzedaży Skriniara, zgoda w 100%. Miała byc sprzedaż, ale skoro nie wyszła to dlaczego czekano z parafowaniem przedłużenia umowy. Skoro Słowak nie był zainteresowany pozostaniem w klubie można było go sprzedawać w tym okienku mając wiedzę o całej sytuacji od września a nie czekać do grudnia. To chyba logiczne?
13.01.2023 o 11:03 przez inter30
+1
inter30
Dla mnie sprawa ze Skriniarem wyglądała następująco:
-gołodupce idiotycznie zablokowały przedłużenie kontraktu np 1,5 czy 2 lata przed końcem zakładając że to on będzie poświęcony na ratowanie budżetu
-naiwnie założyli że w ostatnie mercato i to już na starcie przyjdzie mega oferta, którą przyjmą i sprowadzą Bremera
-PSG chyba założyło że nie ma co wykładać fortuny bo nie mieli noża na gardle i mogli sobie pozwolić na przeczekanie do zimy/lata. Dlatego złożyli ofertę w końcówce licząc na desperacje Interu, a w razie odrzucenia i tak mieli komfortową sytuację bo mogli potem uderzyć po niego zimą/latem mając jeszcze łatwiejszą sytuację
-Bremer odszedł do jufkuf i Inter został w ciemnej dupie bo w momencie złożenia oferty 50mln przez PSG nie było go kim zastąpić

O ile dobrze pamiętam to Bremer czekał dość długo i widzę tu zasługę Marotty, podobnie z resztą było z Dybalą (Inzaghi wolał Lukaku). No i co on miał więcej zrobić jak te chinskie jełopy związali mu ręce? Nie mógł najpierw ściągnąć Bremera bo jak wiemy gołodupce najpierw chcą mieć kasę ze sprzedaży a potem dopiero pozwalają kupować, także 100% winę za tą kompromitację ze Skriniarem ponoszą chinole. Już nie wspomnę, że nie dadzą ani euro więcej ponad te 6 baniek, kto wie czy to by nie było decydujące

Shoutbox

Piotrek85 31.07.2025 13:08

Może ogórków to nie ,ale para Acerbi ,De Vrij nie powala na kolana. Przydałby się ktoś konkretny na środek

Nerazzurro90 31.07.2025 11:30

Defensywa Interu jest pełna ogórków

Majkej 31.07.2025 10:52

Po zamknięciu się serie a fantasy gdzie będzie grać? Są jakieś alternatywy w ogóle?

Atseif 31.07.2025 10:17

Myślicie że kolega na krysztale czy na bogato

TONYSOSA 31.07.2025 04:19

atak tez bedzie kozi jak jeszcze dojdzie trap lookmi

TONYSOSA 31.07.2025 04:19

pomoc dokur.

TONYSOSA 31.07.2025 04:19

i lecimy 4 z tylu

TONYSOSA 31.07.2025 04:19

nie no stawiamy carlosa czy dimarco na lewej na prawej czy dumfri czy zalewskiego w srodku mamy dostepnosc 4 kozakow izi

ZnawcaCalcio 30.07.2025 22:54

za rok będą tam pewnie większe ruchy

ZnawcaCalcio 30.07.2025 22:54

Przyjdzie ewentualnie Leoni lub De Winter i tyle

ZnawcaCalcio 30.07.2025 22:53

Bastoni/Augusto LŚO, Acerbi/De Vrij Śo i Pavard/Bisseck PŚO

ZnawcaCalcio 30.07.2025 22:53

A co chcesz wzmocnić w obronie?

TONYSOSA 30.07.2025 22:49

wtedy jak najabardziej elegancko wszystko nawet i w defensywie

TONYSOSA 30.07.2025 22:49

ale moze to potwierdzenie ze z 3 stoperow przechodzimy na 2

TONYSOSA 30.07.2025 22:49

i dalej dajemy

TONYSOSA 30.07.2025 22:49

ale dziwne ze defensywe wgl odpuszczamy a atak jak do tamtego sezonu napompowany juz i tak

VVujek 30.07.2025 22:14

Lookman to byłby sztos , nic lepszego nie kupimy

coco 30.07.2025 22:05

UFFICIALE - Il Siviglia ha esercitato l’opzione per acquistare un altro 40% del cartellino di Agoume per 4 mln. In totale l’Inter incassa 8 mln mantenendo il 10% sulla rivendita

TONYSOSA 30.07.2025 22:02

BIG he

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (4)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    Napoli

    14

    32

  • 2

    Atalanta

    Atalanta

    14

    31

  • 3

    Inter

    Inter

    14

    29

  • 4

    Fiorentina

    Fiorentina

    14

    29

  • 5

    Lazio

    Lazio

    14

    28

  • 6

    Juventus

    Juventus

    14

    26

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Mateo Retegui

    25

  • 2

    Moise Kean

    19

  • 3

    Ademola Lookman

    15

  • 4

    Riccardo Orsolini

    15

  • 5

    Marcus Thuram

    14

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28240

Liczba newsów: 51171

Liczba komentarzy: 601882

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

8x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się