Relacje

Kolejne zwycięstwo wypuszczone z rąk. Hellas 2-2 Inter (51)

Autor:
Źródło: inf. własna
ponad 3 lata temu
4957
51

Inter po raz kolejny nie potrafił utrzymać korzystnego dla siebie wyniku i tylko zremisował z Hellasem.

Już w 2. minucie gospodarze wyszli na prowadzenie. Lewą stroną na bramkę Nerazzurrich pomknął Danko Lazovic, który bez żadnego problemu ograł słabo wyglądającego Skriniara i skierował piłkę do bramki pomiędzy słupkiem, a Samirem Handanoviciem. Po straconym golu inicjatywę przejęli Nerazzurri, ale nie przełożyło się to na konkretne sytuacje strzeleckie. Zawodnicy Ivana Juricia bardzo pewnie prezentowali się w defensywie. To oni również byli najbliżej drugiego gola w tym meczu, ale uderzenie zza pola karnego odbiło się od słupka bramki gości. Inter próbował jeszcze przed przerwą wyrównać stan meczu, a najwięcej zagrożenia stworzyły strzały z dystansu Brozovicia oraz niezła próba z rzutu wolnego Alexisa Sancheza.

Inter z animuszem ruszył na drugą częśc gry, a efekty pożądane przez Nerazzurrich przyszły szybko. W 49 minucie składną akcję przeprowadzili Diego Godin z Borją Valero, wszystko wykończył Romelu Lukaku, po którego strzale piłka odbiła się od słupka, a do siatki skierował ją Antonio Candreva. Boczny pomocnik Nerazzurrich już kilka minut później przyczynił się do drugiego trafienia mediolańskiego klubu, kiedy po jego mocnym dograniu w pole karne futbolówka tak niefortunnie odbiła się od Federico Dimarco, że próbujący interweniować Silvestri nie dał rady jej odbić. Inter starał się kontrolować wynik, co jakiś czas tworząc okazję do przystemplowania wygranej. Najlepszą zmarnował wprowadzony z ławki Lautaro Martinez, który mając przed sobą już tylko bramkarza gospodarzy trafił właśnie w niego. Tradycyjnie już, Nerazzurri nie dowieźli prowadzenia do końca. Kilka minut przed ostatnim gwizdkiem mocnym uderzeniem zza pola karnego, zupełnie niepilnowany Miguel Veloso posłał piłkę do siatki obok bezradnego Samira Handanovicia.

Hellas Verona (3-4-2-1):

Silvestri; Rrahmani, Günter, Kumbulla; Faraoni, Amrabat, Veloso, Dimarco; Pessina, Lazovic; Stepinski.

Rezerwowi: Berardi, Radunovic, Empereur, Bocchetti, Lovato, Adjapong, Zaccagni, Badu, Lucas, Verre, Di Carmine, Pazzini.


Inter (3-5-2):

Handanovic; Godin, De Vrij, Skriniar; Candreva, Gagliardini, Brozovic, Young, Valero; Lukaku, Sanchez.

Rezerwowi: Padelli, Berni, Ranocchia, Pirola, Asamoah, Biraghi, Agoume, Vecino, Eriksen, Martinez, Esposito.

 

Sędzia główny: Massimiliano Irrati.

Sędziowie boczni: Matteo Passeri i Alessandro Lo Cicero.

Czwarty sędzia: Riccardo Ros.

VAR: Daniele Orsato and Dario Cecconi.

 

Zobacz też

Bisseck

Inter wygrywa niezwykle trudne starcie z Bologną i pędzi po Scudetto! Bologna 0-1 Inter (67)

09.03
16:49

Mistrzowska druga połowa daje 3 punkty! | Roma 2:4 Inter (93)

10.02
17:00

Komentarze (51)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
11.07.2020 o 16:36 przez Damianos
Damianos
Moim zdaniem jedynie Atlanta zasługuje na 1 miejsce, dziwie się ze Juve na pierwszym miejscu ale wsumie Oni wygrywają ze słabiakami a to jest Kluczem do scudetto nie tracić Punktów z Sasuolo, z Bologną i z Fiorentiną i byśmy byli drudzy :D
11.07.2020 o 07:55 przez interista1987
interista1987
Kiedys to helsingborg wyeliminowal Inter...
10.07.2020 o 13:08 przez Drakan83
+1
Drakan83
Podsumowując to delikatnie, miesiąc miodowy między Conte i kibicami dobiegł końca :)
10.07.2020 o 12:48 przez Silvio
+2
Silvio
Polecam analizę drugiej straconej bramki. W szczególności ustawienie Veloso (zdobywcy gola) i pana śpiącego Valero. Zanim Veloso dostał piłkę, co zrobił Borja? Odwrócił się podreptał w drugą stronę. Nie do pomyślenia. Wcześniej nie poszedł za Veloso jak ten wchodził w pole karne, bo przecież nie można powiedzieć, że wbiegał. Spokojnie sobie potruchtał. Od 7:50:
https://highlightsfootball.net/video/hellas-verona-vs-inter-highlights/

Nie takich zachowań oczekiwałem od Interu Conte. Ja wiem, że mecze są często ale wszyscy tak mają i jakoś Hellas potrafiło grać presingiem i walczyć o piłkę.

Tu nie ma mentalności zwycięzcy. Jest 7 spotkań do końca 3 trzeba wygrać aby mieć możliwość gry w LM. Ja się boję, że to może być nerwówka do końca.
Przed sezonem zakładałem, że zajmiemy miejsce medalowe i ze spokojem wejdziemy do LM oraz wyjdziemy z grupy LM. Jedno już się nie udało, drugie jest co raz mniej prawdopodobne, a trzecie... słabo mi. FORZA INTER.
10.07.2020 o 13:10 przez inter30
+2
inter30
Bo każdy oprócz Conte wie że Valero po godzinie gry nie ma i powinien być dawno zmieniony, kisi tego Eriksena na ławie i mysli że jakoś mecz się dogra do końca i po raz kolejny się przeliczył
10.07.2020 o 12:40 przez Kay Em
+2
Kay Em
Pobronię trochę Conte choć mnie denerwuje wiele jego decyzji. Po pierwsze to nadal trener, który po Mourinho ma największą średnia pkt na mecz (na transfmatkt wglad :) Pisanie, że inni mieli inne kadry albo mniej pieniędzy. Nie zgodzę się do końca bo tyle co zapłaciliśmy za Jao Mario Kongfobie czy Gabigola to w tej kasie są Eriksen czy Barella czy Hakimi będzie. Więc kasa też była i topiona była równo. Jasne, że mamy mega braki ale może trzeba czasu. Pamiętacie Gasperini ego u nas i jego 3-5-2 a teraz Gadperini w Atalabcie i jego 3-5-2? :) Ranieri u nas a potem w Leicester? Chyba mistrz Angli :) Wszyscy pozostali (poza DeBoerem) robili lepsze wyniki po Interze niż w Interze. Natomiast żaden z nich (oprócz Spała) nie dostał czadu czyli przynajmniej 2 sezonów. Spał dostał i rozwalił szatnie włącznie z jego pupilami jak Radja. Oczy bolą i krwawią ale Conte powinien co by się nie działo dostać 2-3 sezony bo przyjdzie ktoś nowy Kyo gra innym ustawieniem i znów lipa będzie bo kupujemy teraz graczy pod 3 w obronie. Conte to natomiast taki trener, że nikogo raczej nie zbuduje natomiast mimo wszystko swoim nazwiskiem przyciąga dobrych graczy i na to trzeba liczyć że po prostu Marotta mu ściągnie dobrych graczy do jedynego ustawienia jakim umie grać. Przypominam że Sabattini który współpracował że Spalem to uciekł wogole w połowie sezonu od nas. Kadrę mamy słaba (na dodatek większość pod forma i stąd gramy jak gramy). Barella czy Sensi to fajne nazwiska ale i ciągle się leczą a i to tak naprawdę jeszcze zadni piłkarze. Pamiętacie zmiany Spala? Też były do do dupy- według nas- tak jak i Conte ale jakimś cudem to oni trenują Inter a nie my więc chyba die znają lepiej od nas. Widzą graczy na treningach itd. Jasne taki Eriksen gra mało ale czy jak gra to lepiej gra niż Valero? Nie zauważyłem szczerze:( Trzeba dotrwać ten sezon jakoś. Brakuje nam 4pkt do tego co ugraliśmy rok temu. A na LE może jakiś cień formy wróci... Jest ciężko, nawet bardzo ale narzekaliśmy na 11 ostatnich trenerów może więc to nie w nich problem a coś jest z tymi graczami. Osobiście podejrzewam że wszyscy nowi przesiąkają jakąś taka marnascia i przeciętnością tych którzy tu już są od jakiegoś czasu. Ja już nie mówię o Gagli ranokia czy takich tam. Ale nawet Handa przez tyle lat nauczył się że nic nie wygrać to norma- nie ma tragedii:/
10.07.2020 o 09:30 przez wegorz
wegorz
Wywozimy ważny punkt z ciężkiego obiektu... Toż to sam rubentus tam przegrał... :/
10.07.2020 o 09:25 przez mateo-mazzini
+8
mateo-mazzini
Z tego "projektu" niestety nic nie będzie. Żaden element nie jest na swoim miejscu, wszystko w chaosie.
1. Będę to podkreślał jak maniak - to nie Lazio czy Atalanta są przeszacowane w tym sezonie, tylko my. To my graliśmy ponad stan i to my się posypaliśmy. Prawie żadnych punktów w tym sezonie nie zawdzięczamy sensownym rozwiązaniom taktycznym, bo ich zwyczajnie nie ma. A nie ma ich, bo TA DRUŻYNA NIE UMIE GRAC W 3-5-2 !! !! ! Podkreślam, DRUŻYNA, a nie (tylko) obrona. Conte jak idiota non stop próbuje wmówić wszystkim, że to jedyna metoda dająca sukces, że tak TRZEBA GRAĆ, a im bardziej nie idzie, tym bardziej chce tak grać. Robi to z takim uporem, że naprawdę można wierzyć, że zaczyna już to robić komuś na złość - bo gra trójką w obronie w obecnym Interze nie ma żadnego merytorycznego uzasadnienia. Zobaczcie wczorajszy mecz i grę Interu w obronie. W tym systemie PORUSZAĆ SIĘ - co jest najważniejsze - umieją się tylko De Vrij i czasem Brozovic. Godin wciąż ustawia się jakby grał w dwójce środkowych - vide sytuacja z 21 (chyba) minuty, kiedy Pessina prawie wślizgiem włożyłby piłkę na pustą bramkę z dośrodkowania, bo był sam, a Godin stał w środku. Skriniar to już jest absolutnie tragiczny przypadek. Chłopak z defensora TOP3 Serie A stał się przeciętniakiem na poziomie Bereszyńskiego. Nie ma pojęcia, jak ma grać, nie wie w którą stronę nawet patrzeć. Pomijam zawalenie bramki, ale zobaczcie sobie sytuację z 17 minuty. Z lewej strony Hellas ma dwóch zawodników, przygotowuje się do dośrodkowania. Skriniar stoi dokładnie między nimi, nie wie gdzie iść. Słychać dokładnie, jak Handanovic do niego krzyczy "esci, esci!", czyli "wyjdź, wyjdź", bo Skriniar sam nie wie, czy ma wyjść do tego bliżej środka, czy asekurować bok obrony. Handa mu to krzyczał jeszcze kilka razy w meczu, bo Milan jest kompletnie pogubiony. I to się powtarza prawie w każdym meczu jego, w ustawianiu się nie ma żadnej poprawy. Pamiętam, jak kiedyś przed mundialem w Rosji Mateusz Borek opowiadał, że kiedyś grę trójką w obronie w polskiej kadrze rozważał Waldemar Fornalik. I miał mu powiedzieć "Mati, ja bym chciał grać trójką w obronie, ale tylko Kamil Glik tutaj to umie". Więc nie grał, bo nie miał wykonawców. Fornalik mądrzejszy od króla Conte. Pomijam też nieschodzenie pomocników poza Brozoviciem i to, że fatalnie wychodzimy z piłką, bo wahadłowi nie mają odejścia i walą piłki w środek.
2. Ta drużyna jest tak rozbita psychicznie, że co jak co ale żołnierzować za Conte to oni nie będą. Sorry, ale personalnie ten trener nikomu z nich nic nie dał. Rozwinął może jednego piłkarza: Bastoniego. Skriniarowi spieprzył sezon i nie zdziwię się, jak Milan będzie chciał odejść. Godina zredukował do roli juniora, choć Bastoni wielokrotnie grał słabo. Ani Barella, ani nikt z pomocników nie zrobił skoku jakościowego. Moses i Young mogą mu co najwyżej dziękować, bo dostali ciekawe kontrakty na koniec piłkarskich karier. Lada moment to samo stanie się z Eriksenem. Zgadzam się, że gra poniżej oczekiwań, że jest za wolny, ale z drugiej strony - jak ten typ ma się czuć, kiedy bądź co bądź przychodzi do klubu obecnie na dorobku, sam dopiero był w finale LM, a Conte wpuszcza go na 4 minuty w miejsce BORJY VALERO - zawodnika, który już wtedy od 10 minut stał w miejscu, a przy bramce zapominał chyba, że nie jest kibicem, bo stał i szukał swoich włosów na boisku. Jak chcesz zbudować takiego gracza jak Eriksen, nie dajesz mu 4 minut - już mu lepiej nie daj ich w ogóle.
3. I tu dochodzę do trzeciego punktu, który jest dla mnie najbardziej frustrujący - że zamiast wielkiego budowniczego i motywatora Conte okazał się wielkim niszczycielem. On tu jest rok. Nie zbudował absolutnie nic. Przyszedł, nawrzeszczał, wyrzucił wszystko do góry nogami, chciał, żeby każda jedna rzecz była pod jego dyktando. Paru piłkarzy mocno tym osłabił, reszty nie rozwinął. Mieliśmy zrobić progres mentalny - jesteśmy moim zdaniem w tym samym miejscu co w czasie afery z Icardim. Mieliśmy zrobić progres fizyczny - bujamy się pomiędzy stojącymi piłkarzami a masą kontuzji mięśniowych. Mieliśmy zmniejszyć stratę do Juve - a staliśmy się droższą wersją tego samego pośmiewiska. Progresu nie zrobiliśmy od czasów Spallettiego ŻADNEGO. Żadnego. I ja rozumiem nawoływania typu "no nie będziemy teraz go wywalać i robić co rok rewolucji", ale czasami trzeba się przyznać do błędu. Conte to dla mnie żaden wielki trener. Zachowuje się jak kilkulatek bawiący się zestawem drewnianych klocków o różnych kształtach - non stop próbuje kwadrat wcisnąć w dziurę po trójkącie. Upiera się, że zrobi tak jak chce, choć rzeczywistość jest przeciwna. On tu nic nie zbuduje. On tu jest rok i nie zbudował nie tylko kompletnej drużyny - nie zbudował nic. Jesteśmy bez mentalu, taktyki, schematów, kondycji, czegokolwiek. Jeden Bastoni jest na jego koncie. Zatrudnienie Conte i pozwolenie mu na rzucanie wszystkim we wszystkie kierunki to był błąd. Szkoda tylko, że jego zwolnienie jest nierealne, bo za dużo pieniędzy w to poszło. Więc nie wiem jak Wy, ale ja na przyszły rok nadziei nie mam, wejście do LM w 2020/2021 będzie znowu sukcesem.
10.07.2020 o 10:09 przez inter30
+1
inter30
Niestety ale sama prawda, jesli na koniec będzie 4 miejsce to będzie to kompromitacja Conte nawet mimo tych paru pkt więcej patrząc jakie inwestycje transferowe zostały poczynione, mozna powiedzieć że te parę pkt więcej to zostało wyciśnięte dzięki indywiudalnym błyskom nowych klasowych nabytków, Conte od siebie póki co nie dał kompletnie nic. W sumie jedyne co daje to to że ci poważni zawodnicy ponoć chcą przychodzić dzięki niemu tutaj, tylko co z tego jak nie ma żadnych efektów. Przecież gdyby wyeliminować te straty punktów po pandemii to byśmy nadal byli w walce o majstra, dodajmy przy najsłabszych jufkach od lat więc dla mnie jakies biadolenie że to oszczędzanie się na LE itp jest z dupy, oni powinni gryźć trawę walcząc o choćby drugie miejsce, a tutaj każdy ma wyrąbane czy będzie 2 czy 4, to ma być ta mentalność tego niby motywatora co kosi 11 baniek rocznie? Tak sobie myslę że gdyby nie Sensi w pierwszej części sezonu dzięki któremu natrzepaliśmy tyle pkt i którego Spal nie miał to byśmy mieli teraz kopię dwóch poprzednich sezonów i rozpaczliwą walkę o top4
10.07.2020 o 08:42 przez Piotrekfci
Piotrekfci
Tak biedni jesteśmy że nawet nasz wychowanek dla nas strzela? ;]. A tak na serio to masakra co się dzieje. Zero ambicji, woli wygrania, zmęczenie czy może specjalnie jest to robione? Kolejny sezon gdzie dogrywamy do pewnego momentu tworząc jakaś tam przewagę nad 4-7 drużyna a później to wszystko rozpierd... Zhang wychodź z nory i rób najazd na kasę bo bez kar za ten chłam się nie obejdzie 🤬🤬🤬
10.07.2020 o 08:29 przez kadrian89
+2
kadrian89
Smutne czasy nastały dla kibica Interu - Twoja drużyna wychodzi na prowadzenie, a Ty się nie cieszysz, bo wiesz, że za chwile przyjdzie w*urw.
10.07.2020 o 11:45 przez keloo08
keloo08
Niestety dokładnie tak jest ☹️
10.07.2020 o 08:22 przez mroowa111
mroowa111
miłość do interu mimo frajerstwa odcinek 643219 .... gramy wolno, monotonnie i i bezpomysłu , wcześniej byliśmy chociaż ogarnięci w obronie teraz już nawet tego nie ma
10.07.2020 o 07:35 przez intermed1
intermed1
Uff dobrze że Conte przeprowadził tą męską rozmowę.
10.07.2020 o 07:01 przez slipknot767
+1
slipknot767
Jak patrzę na Godina to przypomina się Vidic. Też przychodził za darmo i też się gadało że będzie mega wzmocnieniem obrony. Jeden sezon Serie A zweryfikował chłopa. Zamiast na emeryturę do Kataru przyszedł do Interu..😑
Jednak najbardziej dziwi mnie Skriniar. Ten to zjechał z formą okrutnie. Jest dobry i wierze w niego, ale powinien posiedzieć na ławie i się ogarnąć
10.07.2020 o 06:46 przez Kondzik
Kondzik
Standardowo mogliśmy zabić mecz to przeciwnik zabił nas. Niech już się to kończy bo oczy bolą. Zmian Conte nie będę komentował bo to woła o pomstę do nieba
10.07.2020 o 05:28 przez Seba
+2
Seba
Borka jak pięknie się przyglądał przy bramce Veloso :D
10.07.2020 o 06:15 przez Domino
+2
Domino
I tu się należała zmiana Borjy już w okolicach 60. minuty. WSZYSCY trenerzy, od Sarriego po tych ze strefy spadkowej teraz jak jest 5 zmian, to dwie już robią w okolicach 55.-60. minuty, kolejne dwie 70.-75. i jedną zostawiają na koniec. Ale Conte jest jakiś zawieszony, Spalletti zresztą pod tym względem nie był lepszy.
Nawet słabiak z ławki ze świeżą energią jest lepszy w końcówce meczu niż ktoś lepszy kto stoi w miejscu. A Borję można było wymienić na ERIKSENA dając znak że chcemy podwyższyć prowadzenie a nie doturlać się do końca meczu.
10.07.2020 o 01:15 przez bafik2004
+1
bafik2004
Psychiczne mnie zniszczyli dzisiaj, o ile po Bolonii miałem dość oglądania Interu w tym sezonie, o tyle po dzisiejszym mówię BASTA !! Wzięcie Conte od początku mi się nie podobało, nie tylko ze względu na taktykę czy przeszłość z Juventusem. Nie podobało mi się przede wszystkim ze względu na zarobki. Co z tego że by go teraz wywalili. Płacić kolejnemu po Spalettim kasę za siedzenie w domu? i do tego 12 baniek rocznie? Do tego Lukaku, który może i ma te bramki ale jak go widzę machającego łapami po każdym "złym podaniu" od partnerów to mnie trzepie. Nie raz już przyuważyłem że macha na kogoś gdy sam źle piłkę przyjmie (to samo widuje się u Brozo i Barelli). Jest drewnem i nawet Conte tego nie zmieni. Moim skromnym zdaniem 90 baniek wywalonych w błoto Handa dzisiaj też się nie popisał jako kapitan. Widząc taką grę jaka była w pierwszej połowie to powinien mordę drzeć na tych debili a on się zachowywał jak by lolka spalił przed meczem. Z czym do ludzi? Jakie scudetto nam się marzy? Ogórki nas punktują...
10.07.2020 o 00:56 przez Gajdzik
Gajdzik
Idziemy chyba na jakiś rekord w partoleniu "wygranych" meczy 😑
10.07.2020 o 00:34 przez WTC
+5
WTC
No i mamy wywiad na gorąco z trenerem po meczu.

Dziennikarz: Właściwie, co można powiedzieć po tym meczu? Prowadzicie, kontrolujecie wszystko, 2:1 prowadzicie i raptem strzał, i remisujecie

Antonio Conte: Zgadza się, no, jesteśmy dziadami, no. Niech pan zapyta Gagliardiniego, niech pan zapyta Skriniara, niech pan zapyta tych innych, kur*a, naszych chłopaków, co, kur*a, zrobili. Co, kur*a, jak jedziemy, żeby podać – nie, panie, nie chce mi się, bo jestem tak zdenerwowany, że po prostu mnie rozsadza i nie mogę powstrzymać emocji. Ale takie, kur*a, zagrania, jak my prezentujemy, to się nie mieści w pale, żeby, kur*a… I to 2 miejsce nam się nie należało, a po tym, co dzisiaj tutaj było. I brawo dla Verony.

Dziennikarz: Atalanta zasłużenie awansowała na drugie miejsce, czy to wy straciliście?

Antonio Conte: Zasłużenie, proszę pana, bo my nie umiemy grać w piłkę. Zasłużenie, no nam się nie należy drugie miejsce. My jesteśmy beznadziejni, kur*a, i tylko tyle mam do powiedzenia. Dziękuję bardzo.
10.07.2020 o 00:07 przez Snake86
Snake86
Wierzył ktoś, że to dowiozą?
Ja szczerze mówiąc nie.

Nowy trenejro, nowi zawodnicy, same old song. Szkoda strzępić twarzoczaszkę.
10.07.2020 o 00:04 przez kamil13216
+1
kamil13216
Hahahahahahaha frajernia xD
10.07.2020 o 00:03 przez Jacenty
+3
Jacenty
Jeśli cierpienie uszlachetnia, to kibice Interu muszą być ludźmi o wielkim sercu.
09.07.2020 o 23:59 przez Nerazzurri 1908
Nerazzurri 1908
Nie mogę tego zrozumieć i nie zrozumiem jak może grac ten cały Gagliardini i Valero w 1 składzie a Eriksen na ławce do tego ta zmiana w 88😉a co do naszych meczy ostatnio to jest jakieś nieporozumienie po prostu, wszystko się posypało po tej przerwie i znów trzeba co mecz sie stresować o wynik😱
10.07.2020 o 00:04 przez Omen
+1
Omen
Wydaje mi się, że Eriksen to po prostu nie wypał, który nie pasuje zupełnie do Serie A. Nie chcę nic mówić ale będziemy drzeć o LM do samego końca. I na co Conte ma takie zarobki jak takie wyniki osiągał Spal? Żenada. Jestem załamany.
10.07.2020 o 00:04 przez Snake86
+2
Snake86
Akurat do Valero nie można mieć zbytnio zastrzeżeń.
10.07.2020 o 00:15 przez danielinter
danielinter
Z tym drzeniem o lm bym nie przesadzal bo mamy 14 pkt zapasu i 7 meczy tylko zostalo.Natomiast jezeli skonczymy za Lazio i Atalanta to bedzie kompromitacja Conte i nie widze przyszlosci z tym trenerem.
10.07.2020 o 00:27 przez CNS87
CNS87
No tak. Lepiej zmieniać trenerów co roku i wpajać zawodnikom inna taktykę nowa myśl Itp.. napewno zadziała haha dobry jesteś..
10.07.2020 o 00:29 przez CNS87
-1
CNS87
Jak byś oglądał Eriksena w innych meczach to byś zrozumiał. Sprzedać go zanim coś warty i dawać Tonaliego i Alabe
10.07.2020 o 09:11 przez Nerazzurri 1908
Nerazzurri 1908
Sprzedać Eriksena który przewyższa pewnie wszystkich naszych zawodnikow umiejętnościami po kilkunastu meczach, bez okresu przygotowaczego z całą grupą itp aż żalal takie komentarze czytać po prostu😉.
09.07.2020 o 23:58 przez Krisu
Krisu
Wynik mnie nawet nie zdziwił. Zero empatii boiskowej, każdy gra pod siebie/ od siebie i nara. Patelnia Martineza zamiast wyłożyć do Sancheza. Patelnia Candrevy zamiast szukać podania do Lukaku. Jakieś okruchy gry kombinacyjnej/ zespołowej. Rozgrywanie piłki kryminał.
Pewność gry mamy taką jak dzi#wka stojąca na obwodnicy koło Zielonej Góry po koronowirusie. Conte to trochę taki Piotuś Pan w mydlanej bańce... Ogólnie to kiepsko to wygląda. Ryja strzępić to też nie ma co. Marotta go zatrudnił to przyjdzie czas, że i on go pierwszy zwolni.
Teraz byle być w top4 i walczyć o LE (do pierwszego meczu bo niestety ale Getafe nas wyjaśni przy takiej grze).
09.07.2020 o 23:57 przez Rafał 1976
Rafał 1976
Błazenada ❗❗Tak jak pisałem wcześniej że te zjebki po ostatnim meczu nic nie dadzą bo im jednym uchem wleci a drugim wyleci 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣W tym klubie trzeba zrobić rewolucję a nie kosmetykę 😠😠80% zespołu musi wylecieć na zbity ryj😠😠Bo tak będzie bez końca się to powtarzało 😠😠😠
09.07.2020 o 23:50 przez Kaniol
+2
Kaniol
Grają jak goście z łapanki a nie drużyna. Dno i dwa metry mułu. Conte to beton, trzeba być deklem żeby czekać ze zmianami tak długo.
09.07.2020 o 23:50 przez wonsuu_blumarino
+2
wonsuu_blumarino
To co robi Conte po przerwie chińskowirusowej jest śmieszne, nielogiczne i może jakiś dziennikarz zada w końcu pytanie czym on się kieruje dokonując wyborów personalnych.
Ale jeszcze śmieszniejsze są opinie o podziękowaniu Conte, tak, zmieniajmy dalej trenerów jak rękawiczki to będziemy z Milanem bić się o wejście do Ligi Europy
09.07.2020 o 23:48 przez Szociq
Szociq
Udało się wywieźć punkt z tego ciężkiego terenu. Widać poprawę w naszej grze, chłopaki już chyba rozumieją na czym polega filozofia gry Conte. Tym meczem postraszyliśmy zarówno Atalantę jak i Juventus, do końca będziemy się bić o Scudetto...
09.07.2020 o 23:48 przez minus09
minus09
Wiem! Olśniło mnie, przecież oni się oszczędzają na LE, dlatego taka kupa jest grana w lidze XD
09.07.2020 o 23:47 przez Rafał 1976
+4
Rafał 1976
I znowu się ośmieszyli 🤣🤣🤣🤣A Conte zrobił z siebie błazna z tą zmianą w 88min.🤣🤣🤣🤣 Wpuszczając Eriksena 🤣🤣🤣🤣
09.07.2020 o 23:45 przez jacodj
jacodj
BASTAAAAAAAAAA!
09.07.2020 o 23:44 przez danielinter
+1
danielinter
Inter 4 Mediolan.na 4 ostatnie sezony 3 razy 4 miejsce i w tym sezonie tez sie na to zapowiada.Chcialbym tylko zaznaczyc ze 4 miejsce zrobilby tez Lucek , a z tyloma kasy wydanymi na transfery pewnie ugralby wiecej i nie potrzeba bylo sciagac betona z Turynu Juvka z krwi i kosci.Dzban zamiast robic zmiany to czeka na zbawienie i tak sie to konczy.Czasami mam wrazenie ze celowo wystawia tych debili zeby umyc rece i sie zapytac kim mam grac ? A masz kim grac bo od twojego Gagliardiniego to i Agoume jest lepszy.Chcialbym tez zauwazyc ze zmiana z betonowego 352 na betonowe 3412 sprawila ze z przodu dalej jest dno , a z tylu jeszcze gorzej.Mam nadzieje ze skoro tak ochoczo zmieniamy trenerow to i Conte nie oszczedzimy jezeli udaloby sie dogadac np z Allegrim , ktory jest poziom wyzej od tego betona.
09.07.2020 o 23:58 przez SETE
+1
SETE
Conte plus jego sztab to jest taki koszt roczny ze nie ma opcji, ja mam nadzieje ze jest jakaś dżentelmeńska umowa ze jak będzie zle szło to sam odejdzie

Shoutbox

Dzonyy 19.03.2024 10:54

Dzieki Piter. Poprawilem juz. Od razu lepiej.

Piter 19.03.2024 10:54

:rzyg:

Piter 19.03.2024 10:54

dobra idę stąd bo sami rasiści, homofony i miłośnicy ruskiego miru tutaj. nara 🤮🇷🇺🤮🇷🇺🤮🤮🇷🇺🤮

Piter 19.03.2024 10:53

orki nawet kibli nie mają więc to nie wstyd mieć kuchnię z kiblem połączoną

Piter 19.03.2024 10:52

@Dzonyy onuce ci się poluzowały

fcimaniek 19.03.2024 10:52

więc troszkę grzeczniej

fcimaniek 19.03.2024 10:51

mam oddzielnie kibel z kuchnią

fcimaniek 19.03.2024 10:51

19 m2 to nie takie mikro ;)

Dzonyy 19.03.2024 10:51

Jak Ty podobno braciom mieszkanie oddales, a sam mieszkasz w mikro apartamencie

fcimaniek 19.03.2024 10:50

wniosek o paszport już złożyłem

fcimaniek 19.03.2024 10:50

także na pytanie co bym zrobił, macie już odpowiedź

Piter 19.03.2024 10:50

♥️🇺🇦♥️

Piter 19.03.2024 10:50

Ja wolałbym pomóc braciom niż spyerdalac przed jakimiś orkami. Bracia z najsłabszą gospodarka w europie ich tam orają, to mowi samo za siebie

fcimaniek 19.03.2024 10:50

piierdoli to

fcimaniek 19.03.2024 10:50

mówią o nim dobre kapsko

fcimaniek 19.03.2024 10:50

mówią o nim złe kapsko

fcimaniek 19.03.2024 10:49

Paweł D. co z zespołu make progres

fcimaniek 19.03.2024 10:49

@doman

Dzonyy 19.03.2024 10:49

ciekawe co kapitaniak zrobi.

Dzonyy 19.03.2024 10:49

Dlatego wyjedziemy, a twardziele jak Ty zostana bic orkow.

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kto był najlepszym graczem w meczu z Napoli

Polls answer

Publicystyka

InzaghiBall - analiza taktyczna Interu po meczu z Atletico Madryt (5)

22.02
13:11

System na system. Analiza taktyczna Atletico Madryt przed meczem z Interem Mediolan (7)

18.02
15:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    Inter

    29

    76

  • 2

    Milan

    Milan

    29

    62

  • 3

    Juventus

    Juventus

    29

    59

  • 4

    Bologna

    Bologna

    29

    54

  • 5

    Roma

    Roma

    29

    51

  • 6

    Atalanta

    Atalanta

    28

    47

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    12

  • 2

    Olivier Giroud

    7

  • 3

    Victor Osimhen

    6

  • 4

    Romelu Lukaku

    6

  • 5

    Andrea Colpani

    6

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 27997

Liczba newsów: 47837

Liczba komentarzy: 569847

Użytkownicy online: 2 (mroowa111, martins2000) oraz 23 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

19x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

8x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się