Felietony

Lament mediolański (48)

Autor:
ponad 14 lat temu
2024
48

W futbolu jak w życiu – raz na wozie, raz pod wozem. To naturalna kolej rzeczy, że po passie zwycięstw przychodzą porażki i na odwrót. Niektórzy jednak nie są w stanie tego pojąć  i nie za bardzo radzą sobie z sytuacją, w jakiej znajduje się Inter. A wiadomo, że jak nie idzie, to trzeba znaleźć jednostkę, która jest temu wszystkiemu winna.

[hide]

 

Swego czasu miałem przyjemność pisać dla strony fcinter.pl tzw. apologię pewnego Portugalczyka. Teraz pokuszę się o częściowe usprawiedliwienie Rafy, choć po dzisiejszym wieczorze pomysł brzmi dość odważnie, a dla niektórych pewnie niedorzecznie. Rozumiem rozgoryczenie wielu kibiców, bo w tym sezonie Inter prezentuje się słabiutko, jednak żaden fan drużyny z Mediolanu nie powinien kierować swych pretensji wyłącznie pod adresem Beniteza.

 

Zacznijmy od tego, że kluczowi piłkarze często są kontuzjowani, a jeśli już grają, to dużo słabiej, niż czynili to w poprzednich rozgrywkach. I to nie dlatego, że Hiszpan nieodpowiednio ich przygotował. Można oczywiście pisać książki o tym, dlaczego tak się dzieje, i wyszukiwać coraz to nowe przyczyny. Według mnie powód jest banalny, o czym zresztą wspomniałem na początku. Gracze Interu są zwykłymi ludźmi, którzy nie są w stanie cały czas być w takiej dyspozycji, w jakiej znajdowali się w maju na Bernabeu. To chore, że za słabszą formę zawodnika winimy na pierwszym miejscu nie owego piłkarza, a Beniteza. Diego Milito nie strzela bramek bo widzi Beniteza, Julio Cesar ma kontuzję, bo widzi Beniteza a nie Mourinho, Davide Santon gra słabiutko, bo widzi Beniteza. Niedługo stwierdzimy, że za oknem pada tak obficie śnieg, bo na ławce Mediolańczyków siedzi Rafa, a nie Portugalczyk. Gdyby „The Special One” prowadził Inter, pewnie mielibyśmy upały. W  mniemaniu wielu fanów Interu oraz samego prezesa Morattiego Rafa dostał drużynę mistrzów, którzy się nie mylą i zawsze wygrywają. A jeśli przegrywają, to z winy trenera, bo przecież piłkarze są perfekcyjni. To złudny i niebezpieczny mit, w który niektórzy zaczęli wierzyć po zwycięskim sezonie.

 

Oczywiście nie twierdzę, że Benitez jest bez winy i z pewnością drużyna mogłaby się prezentować nieco lepiej. Rafa to solidny trener, ale nie z najwyższej półki, o czym wiadomo już od dawna. Pewnie zbuduje jeszcze silną ekipę, jednak  na pewno nie będzie ona miała tak wysokiej jakości, jaką miał Inter z poprzedniego sezonu i trzeba się z tym pogodzić.

Na koniec, chciałbym zwrócić uwagą na pewną prawidłowość w zachowaniu niektórych z nas : im więcej meczów przegrywamy, tym bardziej wielbimy… Mourinho. Paradoksalnie poruszając ten temat sam wpisuje się w – jak to ktoś trafnie w komentarzu określił – nurt pisania o Portugalczyku, jednak jeśli po każdej porażce zawsze znajdzie się ktoś, kto płacze za Jose, to trzeba w końcu zareagować. Kiedy Benitez obejmował Inter Mourinho był w naszych oczach świetnym trenerem, którego zawsze będziemy dobrze wspominać. Kiedy Milan ucieka nam z kolejki na kolejkę, Jose staje się „wielkim magiem, mistrzem improwizacji i szeroko pojętej groteski, carem wśród szkoleniowców i strategów”.

 

Nie wiem, jak się czujecie i co zrobicie po kolejnym przegranym meczu Interu. Niektórzy pewnie będą rozpaczać i rzucać rzutkami w wizerunek Rafy. Ja trochę nad tym pomyślę i przeanalizuję to, co się stało, a jutro z uśmiechem na twarzy pójdę z Benitezem na piwo. Bo porażki i słabsi trenerzy są wpisane w egzystencję każdego wielkiego klubu i trzeba z tym żyć.

 

PS. Mourinho daleko do Boga, a nam, felietonistom, zapewne dużo brakuje do Mickiewicza.

Tagi:
udostępnij

Zobacz też

Mercato, czyli mieszane uczucia (33)

01.09
19:05

Z Mediolanu przez Paryż do Turcji (25)

27.05
17:00

Komentarze (48)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
08.12.2010 o 14:51 przez sadocha
sadocha
Co prawda toprawda nie nalezy winic tylko trenera ale tez pilkarzy lecz nie wiemy czy <img src="/files/emoticons/15" alt="&lt;forza&gt;" /> Rafy cos osiagnie wiec moim zdaniem powinien cos zrobic najpierw ze soba a pozniej zajac sie druzyna <img src="/files/emoticons/13" alt=" :P " />
06.12.2010 o 08:55 przez Beowolf
Beowolf
Ciekawy artykuł, ale jego twórca niestety nie może zaprzeczyć faktom, że <span style="color: red">I</span>nter 2 sezony z rzędu z Mourinho na ławce radził sobie wyśmienicie, a Benitez zarówno w Liverpoolu jak i Interze sobie nie radzi... w L narzekał na brak trensferów, a tutaj na kontuzje, sory ale moim zdaniem są rzeczy które po prostu go przerastają... <img src="/files/emoticons/10" alt=" :) " /> ...<br />
<br />
Z drugiej strony, sam nie bardzo miałem pomysł na trenera dla Interu po Mou... Benitez wydawał mi się dobrym wyborem, aby utrzymać nasze panowanie przynajmniej w lidze i pucharach włoskich (szczerze mówiąc nie marzyłem nawet o LM, ani potrójnej koronie), ale to co się dzieje, z nim na ławce, obecnie to, mówiąc krótko, masakra. Co prawda jako tako radzimy sobie w LM i pewnie zagramy w 1/8 i kto wie, może jakoś sobie tam poradzimy, ale bądźcie ze sobą szczerzy, czy mając Benitaze za trenera, bylibyście tak 100% pewni jak ja w zeszłym roku, że wygra on z Barceloną, nie mówiąc już o Realu prowadzonym obecnie przez Mou... Szczerze powiedziawszy, dla mnie obecnie najlepszym możliwym wyborem byłby <img src="/files/emoticons/18" alt="&lt;hold&gt;" /> Andre Villas Boas <img src="/files/emoticons/18" alt="&lt;hold&gt;" /> z FC Porto...<img src="/files/emoticons/15" alt="&lt;forza&gt;" />
05.12.2010 o 21:18 przez arokPoland
arokPoland
Widziałem większość meczów interu w tym sezonie, sam trenowałem w klubie jak biega się bez ładu i składu to jak <span style="color: red">I</span>nter teraz to przyczyny są zwykle dwie: idioci co nic nie rozumieją jak realizować plan, albo zły plan
04.12.2010 o 18:41 przez Borowa
Borowa
Nareszcie... Ktoś się tu wypowiedział w rzeczowy i trzeźwy sposób. Taka jest mentalność naszego narodu, że zawsze trzeba znaleźć winnych. Więc padło na Beniteza, bo trenera najłatwiej obwiniać. Ludzie, którzy piszą że Rafa zajeżdża piłkarzy na siłowni mają problemy na tle emocjonalnym, albo mieli okazję trenować razem z nim. Czy za JAKOŚĆ gry piłkarzy można obwiniać trenera? Czy Sneijder zapomniał jak się podaje, Milito zapomniał jak się strzela, a Lucio zapomniał jak się odbiera piłki? Styl prezentowany przez piłkarzy Interu to jeden wielki lament za Jose. Póki oni nie zrozumieją, że poprzedni sezon jest już dawno za nimi dopóty nie będzie dobrych wyników. Wreszcie nasuwa się pytanie kiedy widzieliśmy Inter grający na miarę swoich możliwości w zeszłym sezonie czy w obecnym? Na odpowiedź przyjdzie nam poczekać do końca sezonu...
04.12.2010 o 18:26 przez inter_21
inter_21
Prawda jest taka że to Benitez do tego doprowadził,gramy jedno wielkie gówno, męki z bardzo słabymi zespołami ligowymi, za Mou Snejider Lucio Cesar Maicon byli uznawani za najlepszych na swoich pozycjachi co nagle oduczyli się grac akurat przypadkowo wtedy kiedy przyszedł Benitez?, i też przypadkowo mamy szpital równo z przyjściem Beniteza, trzeba być ślepym żeby tego nie widzieć, wywalenie go jest moim zdaniem koniecznością i nie niesie żadnego ryzyka bo druzyna z takim potencjałem gorzej już grać nie może; same wypowiedzi pomeczowe mówią o nim wszystko<img src="/files/emoticons/23" alt="&lt;ban!&gt;" />
04.12.2010 o 16:57 przez zanetti22
zanetti22
@PasywnoAgresywny - Benitez to nie Jose i ma inną myśl taktyczną. Z tego co mówi i co czasami udawało się tej drużynie pokazać, to jego myśl przewodnia wygląda tak: najlepszą obroną jest atak, więc gramy pressingiem. Dla tego obrona jest ustawiana tak wysoko. I gdy obrońcy się za mocno cofają lub pomoc nie wspomaga obrony to mamy taką lukę, co wykorzystać dość łatwo. Inny problem to forma zawodników. Oni zwyczajnie nie mają siły na taką grę z pełnym zaangażowaniem przez pełne 90 min., co ja mówię, nawet 60 min.:( no i brakuje kogoś kto będzie rozgrywał te piłki i kogoś kto wie co z nimi zrobić. Nie to co wczoraj - &quot;A może tak podam do tyłu?&quot;. Puki co tylko Etoo wygląda przyzwoicie, reszta to tylko tło. A wczoraj wyraźnie zabrakło Kameruńczyka.
04.12.2010 o 16:42 przez Waldini
Waldini
Problemy i błędy w obronie są wynikiem słabej gry całego zespołu, braku wsparcia pomocników i braku odciążenia tej formacji przez grę naszych z przodu. Wystarczy spojrzeć ile wnosili zawodnicy ofensywni do naszej gry, jak długo utrzymywali się przy piłce, jak swoją grą wymuszali na rywalach ograniczenie liczby piłkarzy w ataku na naszą bramkę. Teraz tego nie ma, bo być nie może przy tylu kontuzjach. Rywale mają więcej swobody w rozgrywaniu, mogą angażować więcej zawodników w ataku i stąd problemy naszej defensywy. Błędy muszą się pojawiać, jeśli jest się pod stałą presją.
04.12.2010 o 16:19 przez PasywnoAgresywny
PasywnoAgresywny
Luk masz po czesci racje jednak zobacz co Benitez zrobil z linia obrony. Maszyna ktora w tamtym sezonie potrafila zatrzymac Barcelone na San Siro teraz popelnia blad za bledem i nie jest temu winna kontuzja Samuela bo wczesniej tez grali tragicznie. Do tego brak zaufania do Santona ktory jednak jest lepszy na lewa strone od Chivu. Benitez uparl sie na swoje ustawienie druzyny i gra nim pomimo slabych wynikow i kontuzji. Do tego ciagle tlumaczenie ze niby zabraklo szczescia. Niech powie otwarcie druzyna gra zle bo tak gra. Zauwazylem ze oprocz Wesa i Dejana nikt nie stara sie rozgrywac pilki. Kazdy oddaje ja jak najszybciej do kogos z wymienionej dwojki nie wazne czy moze ja jeszcze troche przetrzymac. Zauwazcie rowniez ze <span style="color: red">I</span>nter nie potrafi przeprowadzac kontratakow, wczoraj bylo pare ladnie zapowiadajacych sie kontr jednak po dojsciu do lini srodkowej podanie do tylu, odczekanie nie wiadomo na co...
04.12.2010 o 15:53 przez Luk
Luk
Wow, az w szoku jestem, ze tyle osob popiera artykul. Nie myslalem, ze tylu jest tych co to &quot;nie ida z pradem&quot; ;) <br />
<br />
Nie zapominajmy tez, ze do momentu kiedy zlapaly nas solidne kontuzje (w pomocy), czyli do drugiego meczu z tottenhamem, bylismy na pierwszym miejscu w grupie w CL, oraz na drugim miejscu w SerieA, tylko pare punktow za pierwszym Lazio.<br />
<br />
Wiec do momentu naszych kontuzji Cuchu, Dejana i Motty gralismy nie rewelacyjnie, ale calkiem przyzwoicie biorac pod uwage pozostale rzeczy (brak transferow, motywacja po potrojnej koronie itd.)<br />
<br />
Wczoraj z kolei mielismy nasza kluczowa pomoc, ale znowu brakowalo ofensywnych dzial. Nie ma Eto'o, Pandev gra jak gra :/, Biabiany mial tym razem slabszy mecz, to kto ma nas ratowac ?<br />
<br />
Panie Moratti. Kocham pana heteroseksualna miloscia, ale musisz pan w koncu wydac te zielone lezace w skarbcu i kupic nam w koncu konkretnych zawodnikow ofensywnych aby Benitez mial z kogo wybierac.<br />
<br />
Eto'o, Miltio, Sneijder, Pandev (do taktyki 4-2-3-1) + TYLKO Biabiany i Coutinho w obwodzie.<br />
<br />
Toz to zart. Powinnismy miec 8 pilkarzy, po dwoch na kazda pozycje w formacji 4-2-3-1, a obecnie mamy 6, wliczajac w to goscia co dopiero co postawil stope w Europie, oraz drugiego goscia co 2 lata temu w Primaverze gral.<br />
<br />
Dodajmy do tego Pandeva, Milito ktory gra tragicznie i Wesa w duzo DUZO slabszej formie jak rok temu, i czemu sie tu mamy dziwic.<br />
<br />
Ci co krzycza, zeby zwolnic Beniteza wierza w cuda, ze nagle nowy coach znowu nauczy Milito strzelac, Maicona biegac itd. itd. To jest mit.
04.12.2010 o 15:46 przez Mateusz17
Mateusz17
Benitez nie jest trenerem z najwyzszej półki? to jak doszedl 2x do finału Ligi Mistrzów z Liverpoolem a kogo tam miał prócz Gerrarda?nikogo,moze cos alonso prezentował i tyle,mamy lepsza druzyne jak wtedy liverpool ,wyzdrowieją plus nowe transfery i jazda.
04.12.2010 o 15:05 przez Bartez
Bartez
Zgadzam się w sumie z autorem felietonu. Mou daleko do Boga i jeszcze nieraz się o tym przekonamy. Pamiętajmy, że w tamtym sezonie mieliśmy też trochę szczęścia, które jest niezbędne do odniesienia sukcesu. Gdyby Pazzini nie strzelił gola Romie na 2:1, to nie mielibyśmy Mistrzostwa. Dwumecz z Barceloną też mógł skończyć się inaczej. I wtedy już nikt nie czciłby Mourinho. Jestem niemal przekonany, że w tym sezonie Mou z tym składem nie powtórzyłby tych sukcesów. To co ma zrobić Benek, który jeszcze na dodatek stoi w obliczu tylu kontuzji? Będziemy go rozliczać po sezonie.
04.12.2010 o 14:57 przez INTER FOREVER
INTER FOREVER
Popieram zdecydowanie autora felietonu <img src="/files/emoticons/9" alt="&lt;brawo&gt;" />
04.12.2010 o 13:53 przez hQ
hQ
Dalej wierzcie, że z Benitezem coś osiągniemy to się wszyscy z rękami w nocnikach znajdziecie.<br />
<br />
<img src="/files/emoticons/15" alt="&lt;forza&gt;" /> Forza Inter bez Beniteza! <img src="/files/emoticons/15" alt="&lt;forza&gt;" />
04.12.2010 o 13:30 przez zanetti22
zanetti22
Świetny tekst, jakaż to odmiana od owego tytułowego &quot;lamentu&quot;<img src="/files/emoticons/10" alt=" :) " /> Nie raz i nie dwa pisałem swoje zdanie na temat Benka i psów spuszczanych na niego, oraz &quot;kibiców Mou na stronie Interu&quot;, dla tego króciutko tylko podpisze się pod opinią Rabarbar18. Potrzeba nam świeżej krwi by potrząsnąć tymi &quot;miszczami&quot; z zeszłego sezonu, ale za te Benitez w Interze nie odpowiada.<br />
@Seba -&gt; urazy mięśniowe? A w piłce nożne jakiego typu urazy przeważają? Łamanie kości? Pomyśl i odpisz ;) <br />
<img src="/files/emoticons/15" alt="&lt;forza&gt;" /> <img src="/files/emoticons/24" alt="&lt;flaga&gt;" /> <img src="/files/emoticons/15" alt="&lt;forza&gt;" />
04.12.2010 o 13:08 przez Luk
Luk
@Waldini<br />
<br />
Sam sie zdziwilem, ze jest nas az &quot;tylu&quot;, w pozytywnym tego slowa znaczeniu ;)
04.12.2010 o 12:49 przez Piekarz
Piekarz
Bardzo dobry tekst, zgadzam się z nim raczej w całości - jedynie nadmieniłbym, iż nie możemy ze stuprocentową pewnością stwierdzić, że metody treningowe Beniteza nie przyczyniły się w jakimś stopniu do tych kontuzji, bo nie wiemy o tychże metodach prawie nic.<br />
<br />
P.S. Mickiewiczowi do wybitności też dużo brakuje. ;)
04.12.2010 o 12:48 przez Waldini
Waldini
Dobry felieton, przynajmniej czytając komentarze dowiedziałem się, że więcej jest osób, którzy nie winią Rafy za całe zło tego świata.
04.12.2010 o 12:30 przez Odet
Odet
Seba:<br />
padają jak muchy<img src="/files/emoticons/35" alt=" ?? " /> znaczy kto<img src="/files/emoticons/35" alt=" ?? " /> <br />
bo Gerrard kontuzje ma teraz, to też Rafa jest za to odpowiedzialny<img src="/files/emoticons/35" alt=" ?? " /> <br />
Torres nie najlepszego zdrowia też jednak za Beniteza bramek dla Liverpoolu nastrzelał.<br />
A teraz pyt:<br />
Czy Cambiasso, Deki, Motta, Chivu, Matrix co sezon nie wypadają na kilka tygodni<img src="/files/emoticons/35" alt=" ?? " /> <br />
Młody Coutinho jest akurat przemęczony, bo tak młody organizm nie daje rady w siłowej lidze.<br />
2 lata temu to i Zanetti był kontuzjowany i nikt nie winił trenera, no ale zapomniałem, wtedy nie było Beniteza.<br />
Pozdr.
04.12.2010 o 11:56 przez Seba
Seba
Odet skoro w każdym zespole prowadzonym przez Benia zawodnicy padają jak muchy, to jednak musi coś być na rzeczy. Z Chivu i Samuelem, to żeś wyjechał nie ma co. Przecież wiadomo, że każdy ma na myśli urazy mięśniowe.
04.12.2010 o 11:46 przez Odet
Odet
Benitez jest winny kontuzjom<img src="/files/emoticons/35" alt=" ?? " /> <br />
To on odpowiada za to że Samuel źle skoczył<img src="/files/emoticons/35" alt=" ?? " /> <br />
no to w takim razie winny pęknięcia czaszki Chivu jest Mourinho.<br />
Kontuzje są wszędzie: patrz Juve, Milan, Roma<br />
My mamy tylko PECHA, że przyszły w jednym czasie.<br />
Pozdr.
04.12.2010 o 11:45 przez Jaszczu91
Jaszczu91
Rabarbar18 brawa za ten tekst. Wiedzę że chociaż jeden interista myśli podobnie jak ja. W obecnej sytuacji kadrowej nawet Mourinho nic by nie poradził. Przed meczem z Lazio napisałem że zwycięstwo Interu będzie niespodzianką. Niestety takiej nie było i przegraliśmy. Benitez potrzebuje czasu. Myślę że po przerwie zimowej w serie a powinniśmy widzieć Inter Beniteza.
04.12.2010 o 11:43 przez Odet
Odet
Popieram autora. <br />
Beniteza nie lubię (tak samo miałem z Mou), ale to nasz trener i uznany w Europie fachowiec. <br />
A u nas ciągła krytyka trenera.<br />
Jak wygraliśmy z Parmą to pisano: sukces Dekiego i Motty. Po porażce z Lazio winny Benitez.<br />
&quot;Sukces ma wielu ojców, porażka jest sierotą (Benitezem)&quot;<br />
Pozdr.
04.12.2010 o 11:42 przez kamilniedzwiedz
kamilniedzwiedz
Benitez niech odejdzie . Jak sie wszyscy wyleczą i kupimy obronce dobrego i napastnika bedzie ok . Tesknie za tym Interem jak lał barcelone 3:1
04.12.2010 o 11:29 przez mauri1902
mauri1902
Hmm prace Beniteza na dzień dzisiejszy oceniam na 4/10 jak wygramy KMŚ to może dostanie + ;) ale widać chyba nikt nie jest przyzwyczajony do takiego Interu mam wielką nadzieje że po przerwie znowu ujrzymy Inter który góruje nad innymi i po cichu licze że za sprawą Beniteza zagramy ładniej dla oka piłke ;) ) <img src="/files/emoticons/15" alt="&lt;forza&gt;" />
04.12.2010 o 11:28 przez hQ
hQ
Nie być liderem, albo chociaż w czołówce tak beznadziejnej ligi ze składem, który wygrał wszystko w poprzednim sezonie to wina tylko i wyłącznie tego bezpłciowego pasożyta na ławce.
04.12.2010 o 11:24 przez Lolek
Lolek
Zacznijmy od tego ze nie bedziemy rok bo roku czempionami w lidze. To juz nie jest stereotyp ze prowadzimy przez wiekszosc sezonu w tabeli i co z tego<img src="/files/emoticons/35" alt=" ?? " /> ja wiem ze kazdy zawsze chce wygrywac ale odejscie mou spowodowało, ze trzeba stworzyc 'nowy' inter. i go tworzymy.Ja tam po stronie Beniteza nie widze bledów. Widze tutaj wielki pech (kontuzje) a jak juz mam miec do kogos pretensje to do ludzi na wyzszych stanowiskach. Bo jednak powinnismy (moim zdaniem) sciagnac z dwóch grajków zeby nabrac jakiegos nowego wygladu. Wiem Coutinho to switny pomysl, ale on jest bardzo mlody i za duzo na nim ciązy podobnie jak z Babianym. <br />
<br />
Ale sprawdą najbardziej wazna jest to ze nawet jesli wybralismy taką droge ekonomiczną powinnismy byc zawsze razem nie tylko jak sie wygrywa. JA bede zawsze po stronie Beniteza bo to nie jest mój kolega tylko Trener mojego serducha.
04.12.2010 o 11:23 przez Radzisz_IM
Radzisz_IM
mocny, bardzo dobry felieton!
04.12.2010 o 11:21 przez SlimShady
SlimShady
Z Lazio znowu był Inter beznadziejny, zła taktyka, Muntari dlaczego nie znalazł sie na ławie tylko w pierwszym składzie co od razu osłabiło grę. <br />
Na pierwszym miejscu winie Beniteza bo to on jest winien plagi kontuzji i słabej gry w obronie. Oczywiście piłkarze też nie są bez winny bo nektórzy graja fatalnie: Milito, Pandev, Santon, Chivu, Materazzi i Munatari, choć tym dwóm nie ma sie co dziwić bo są słabi od poprzedniego sezonu już, ale pierwsza 4 to na prawdę wielkie rozczarowanie. Również poniżej oczekiwań zdecydowanie Sneijder i Maicon.
04.12.2010 o 10:55 przez qwertyn1
qwertyn1
Nie zgadzam się, moim zdaniem Benitez źle przygotował zespół i teraz widać tego efekty ( kontuzje, słaba, ślamazarna gra, brak świeżości u piłkarzy ).<br />
Co do wątku Mou, racja. Jego już nie ma, pamiętajmy o dokonaniach, ale kibicujmy temu co jest teraz. Pozdrawiam/
04.12.2010 o 10:47 przez deMolay
deMolay
Skonfrontujcie przywołane przeze mnie zachowanie Muntariego z postawą naszych piłkarzy na Camp Nou. Za przyjęte kryterium uznajmy ambicję.

Shoutbox

Tifosinho 14.06.2025 14:27

Może Samuele Longo nie będzie chciał grać w Serie D i da się namówić na transfer do Inter U23?

Orzeu 14.06.2025 14:27

Festa ( Sole 24 Ore) : "Oaktree-Inter, bond operation preparatory to future sale. High price"

Orzeu 14.06.2025 14:05

i hit czyli Di Marco

ZnawcaCalcio 14.06.2025 13:53

Asslani też jest mocny

Xucatlan 14.06.2025 13:42

Paolo, Pablo.... kto by tu zauważył różnicę. Tu z połowa użytkowników dlaje nie połapała się, że Frattesi, to Frattesi, a nie Fratessi....

Orzeu 14.06.2025 13:01

inny użytkownik

Orzeu 14.06.2025 13:01

to Paolo a nie Pablo

Endru 14.06.2025 12:59

No Pablo pisz coś o taremim

Paolo92 14.06.2025 12:58

Teraz tylko skompletować ekipę

Paolo92 14.06.2025 12:57

Z uwagi na degradację SPAL, Brescii i Lucchese, w kolejnym sezonie ich miejsce w Serie C zajmie Inter U-23, Pro Patria oraz Caldiero Terme. Milan Futuro i Ravenna zagrają w Serie D. 📰 Nicolo Schira

Adriano_forever 14.06.2025 12:25

szkoda

Orzeu 14.06.2025 12:24

Wszystkie mecze Klubowych Mistrzostw Świata 2025, które będą rozgrywane na boiskach w Stanach Zjednoczonych, będzie można oglądać za darmo w serwisie streamingowym DAZN, wystarczy zalogować się na platformie.

speaker 14.06.2025 12:19

wróciłem :cenzor:

speaker 14.06.2025 12:18

test

Vancore 14.06.2025 12:15

syn edera

Vancore 14.06.2025 12:15

wszedlby w buty ojca

El Imprezatore 14.06.2025 12:10

jakby za hakana przyszedł ederson to jestem na tak

cuba 14.06.2025 10:54

Jestem ciekaw czy zostanie Hakan

martins2000 14.06.2025 10:48

Inter monitoruje Angelo Stiller i Morten Hjulmand

cuba 14.06.2025 10:37

Witam :)

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (3)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    Napoli

    14

    32

  • 2

    Atalanta

    Atalanta

    14

    31

  • 3

    Inter

    Inter

    14

    29

  • 4

    Fiorentina

    Fiorentina

    14

    29

  • 5

    Lazio

    Lazio

    14

    28

  • 6

    Juventus

    Juventus

    14

    26

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Mateo Retegui

    25

  • 2

    Moise Kean

    19

  • 3

    Ademola Lookman

    15

  • 4

    Riccardo Orsolini

    15

  • 5

    Marcus Thuram

    14

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28238

Liczba newsów: 50973

Liczba komentarzy: 598837

Użytkownicy online: 0 29 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się