Pozostałe

LGdS - Inzaghi podjął we wczorajszym meczu same złe decyzje (21)

Autor:
Źródło: fcinternews.it
2 miesiące temu
1984
21

Niezależnie od tego, co Napoli zrobi jutro w Bolognii, według doniesień La Gazzetta dello Sport , Inter w Parmie stracił dwa punkty. Z 2:0 na 2:2 - kolejna strata punktów w tym sezonie. Źle dla Scudetto i bardzo źle, jeśli chodzi o przygotowania do meczu z Bayernem. Krótko mówiąc, krytyka pod adresem Nerazzurrich jest naprawdę ostra.

„Nawet w olśniewającej pierwszej połowie, przy wyniku 2:0 gdy wydawało się, że trzy punkty są w kieszeni, coś nie grało" – czytamy. "Sommer był zmuszony do wykonywania niesamowitych obron, jak miało to miejsce w poprzedniej kolejce przeciwko Udinese. Kiedy bramkarz bryluje, to znaczy, że gdzieś maszyna nie działa, jak należy. Simone Inzaghi, który był na trybunach, ze względu na swoje zawieszenie, nie błyszczał w zarządzaniu zespołem. Naszym zdaniem decyzja o rozpoczęciu z Asllanim jako rozgrywającym i Calhanoglu jako wysuniętym pomocnikiem była błędna. Eksperyment, który się nie powiódł. Calha jako dyrygent orkiestry to jeden z algorytmów, na których opiera się inteligencja gry Interu. Zmiany po przerwie także były błędne. Przy wyniku 1:2, z Parmą skupiającą się na kontratakach, nie zdjęlibyśmy ani Calhanoglu, ani Lautaro, nawet gdyby argentyński napastnik nie był w pełni swojej formy. Zdecydowanie powinien zejść z boiska Asllani, Calhanoglu powinien z powrotem przejść na swoją naturalną pozycję, a Martinez powinien zostać tam, gdzie był, aby udać się na polowanie  trzeciego gola „pogrążającego Parmę”. Inzaghi z kolei wprowadził Frattesiego i Correę, którzy w ostatniej części wcale nie byli głównymi bohaterami, a wręcz byli mdli i ospali. Dimarco został zastąpiony Zalewskim, ponieważ otrzymał wcześniej żółtą kartkę, co było słuszną decyzją, ale Inter traci grunt pod nogami bez swojego lewonożnego zawodnika turbo".

I tak, jak zwykle, trener Nerazzurrich ląduje na ławie oskarżonych. A teraz - jak podaje La Gazzetta - pojawia się wiele wątpliwości co do formy Interu, i to tuż przed arcyważnym meczem w Lidze Mistrzów.

Zobacz też

Gianluca Rocchi

Rocchi: Musiałem chronić sędziów (5)

04.06
10:07
Matteo Darmian Francesco Acerbi Alessandro Bastoni Raffaele Di Gennaro

Czterech weteranów pojedzie na KMŚ mimo klauzul (2)

04.06
10:12

Komentarze (21)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
07.04.2025 o 08:50 przez Vancore
+1
Vancore
Na ostatnie 15 meczow zagralismy 0 dobrych 2 poprawne i 13 slabych

do zaakceptowania byly jedynie mecze z atlantyda i lazjem, pozostale mecze byly bardzo ciezkie do ogladania a ich obraz wygladal czesto podobnie z wylaczeniem meczu z monza, ktory byl anomalia.

Inzaghi jesli chodzi o zarzadzanie kadra jest absolutnie jednym z najslabszych trenerow z czolowych druzyn i jakby mial sie w tym aspekcie rozwinac to juz dawno by to zrobil. To wybitny taktyk szkoda ze zna tylko 1 taktyke i formacje. Mozna sie oklamywac ze mecz z Bayernem jest wazniejszy niz z parma i bedzie trudniejszy. Czy to jest powod zeby mecz z parma konczyc z 8 rezerwowymi z ktorych w formie jest jedynie zalewski ktory zagral w klubie lacznie 100 minut i arna. Przeciez oni w lidze nie potrafia utrzymywac koncentracji od dawna. Acerbi, Bisseck, Miki, Frat, Asllani, Thuram, Darmian i Correa sa w formie absurdalnie niskiej, wrecz zenujacej z nimi nie da sie grac w tym momencie o cokolwiek a wszyscy z nich poza 1 konczyli ten mecz a byloby jeszcze gorzej jakby zdrowy byl Taremi bo by w tym meczu gral i jeszcze bardziej uposledzal ten zespol...

Bayern nas zajedzie fizycznie i bedzie tlamsil przez 90 minut nawet nie odczuwajac ze maja tyle kontuzji w defensywie bo my ich nie zaatakujemy a nawet jesli to nasi napastnicy jesli gwarantuja cokolwiek to jedynie ze zalicza kosmicznie spektakularne pudla.
06.04.2025 o 20:15 przez Xucatlan
+7
Xucatlan
Ten artykuł jest debilny i kompletnie nie bierze pod uwagę, że zmiany nie były robione pod obraz meczu i wydarzenia boiskowe, ale pod to żeby dać kluczowym zawodnikom odpocząć przed Bayernem.
Zmiany generalnie z pewnością były już przez Szymona zaplanowane przed meczem.

Inna jeszcze kwestia, że jakby kluczowi piłkarze zostali na boisku, bądź gdyby Inzaghi zdjął ich w samej końcówce i ten mecz zostałby wygrany, a potem w środę przyszłaby porażka z Niemcami, to byłoby pisanie, że Inzaghi podjął złe decyzje niepotrzebnie katując liderów w meczu z zespołem z dołu tabeli.
06.04.2025 o 21:20 przez SETE
+3
SETE
Dobrze napisane
06.04.2025 o 22:19 przez tylkointer3
+4
tylkointer3
Sama prawda. Ten komentarz wyjaśnia wszystko co powinno być oczywiste dla wszystkich
06.04.2025 o 23:30 przez darek666sz
darek666sz
Ale to dalej nie zmienia faktu,że nasza ławka bez podstawy to dno.wczoraj w drugiej polowie był moment w którym na boisku bylo 9 gości którzy w przyszłym sezonie nie powinni grać w pierwszym składzie.poza Thuramem (jak wróci do formy) i Sommerem
06.04.2025 o 16:11 przez Piotrekfci
Piotrekfci
Tak jak w meczu z udine tak i w tym zbyt szybko zrobione zmiany i tyle. Wiem że chce dać odpocząć najwaznejszym ale efekty każdy widzi... Trzy zmiany i wszystko siada. Jedyne kogo miał zmienić to Aslle a resztę koło 75 minuty. Liczę że zarząd ma już konkrety co do wzmocnien na początek czerwca. Zostały tylko 2 miesiące. Dziadkom time to say goodbye i dawać młodą krew ! Forza ⚫🔵
06.04.2025 o 13:17 przez Cyrax
+5
Cyrax
Inter w tym sezonie ma problemy z kontrolą meczów oraz odwracaniem losów spotkań i Inzaghi jako trener musi brać za to odpowiedzialność. Tylko raz udało im się wygrać, gdy musieli odrabiać straty (mecz z Monzą). W pozostałych siedmiu spotkaniach, ani razu nie dokonali rimonty. Do tego dołożyli pięć spotkań, w których prowadzili i oddali frajersko punkty. To nie jest tylko problem zmęczenia. Przez 70 minut spotkanie Interu z Udinese wyglądało, jakby grała drużyna Serie A z drużyną Serie B. Pełna kontrola, Udine praktycznie nie wychodzi z połowy i nagle coś pęka i Sommer musi ratować wygraną. Wczoraj to samo. O ile Parma mogła wyjść na prowadzenia jako pierwsza, to wydawało się, że są kompletnie bezradni. Nagle z 0:2 robi się 2:2 i o mało nie 3:2 dla Parmy, gdzie Inter nie stworzył już żadnej okazji do strzelenia gola. Coś jest nie tak i trener kompletnie nie wie jak temu zaradzić. Dosłownie w każdej chwili w ostatnich 15-20 minutach są w stanie zniweczyć cały wysiłek. Pytanie również, gdzie jest w tych momentach kapitan, który chyba również nie ma zbytnio wpływu na kolegów. Ja cały czas widzę go chodzącego ze spuszczoną głową bez żadnych prób pobudzania piłkarzy. Gdyby nie opaska, to nikt nie dostrzegłby, że to kapitan drużyny. Albo ktoś w końcu walnie pięścią w stół i wyzwoli w nich wszystkich sportową złość, albo ten sezon zakończy się katastrofą.
06.04.2025 o 12:34 przez Nerazzurx10
+2
Nerazzurx10
A kiedy Inzaghi podjął dobre decyzje podczas meczu ?? ? Na 200+ takich sytuacji było może z 20 gdzie faktycznie można było go pochwalić za pomysł, a reszta to jakieś wyssane z palca jego dziwne i niezrozumiałe decyzję i tracenie bramek w końcówkach lub wystawianie do gry dziadów z ławki i te zmiany 1:1 które już każdy obstawia na sts bo wie kto i kiedy za kogo wejdzie...
06.04.2025 o 13:27 przez tylkointer3
-2
tylkointer3
Aż dziw bierze, że z tak fatalna skutecznością w podejmowaniu decyzji w trakcie meczów udało mu się tyle trofeów wygrac. Na szczęście ta druzyna to samograj
06.04.2025 o 12:12 przez acmilanowek
+2
acmilanowek
niestety ale wszystkie zmiany oprócz tej Arny były już ustalone przed meczem . nie było dobrej reakcji na wydarzenia boiskowe
06.04.2025 o 11:56 przez kadrian89
+2
kadrian89
Zmiany i mental zawaliły ten mecz. Przy 2:2 nie było już argumentów żadnych
06.04.2025 o 11:38 przez tytusek25
+3
tytusek25
„Szaleństwo to ciągłe robienie tego samego, ale oczekiwanie innych rezultatów”.

....z dedykacją dla Demona klepiącego po plecach Bastoniego siadającego właśnie na ławkę
06.04.2025 o 11:48 przez BartekBartek
-1
BartekBartek
Po najbliższym wygranym meczu będzie że "takimi meczami zdobywa sie mistrzostwo, a Demon to światowy top" ;)
06.04.2025 o 13:31 przez tylkointer3
tylkointer3
@tytusek25 w drugim sezonie Inzaghiego pisałeś to samo w kwestii zmiany trenera i fajnie się zestarzało, bo zamiast szaleństwa była konsekwencja
06.04.2025 o 17:12 przez tytusek25
+4
tytusek25
a co Cię tak ujęło w sezonie ligowym 21/22? To że mistrza z Neapolu znaliśmy już w styczniu i mogliśmy pozwolić sobie na więcej w pucharach czy chyba najlepsza drabinka pucharowa w naszej historii CL? Brawa że potrafiliśmy to wykorzystać - zgoda , ale farta mieliśmy już od fazy grupowej , gdzie sędzia nie podyktował ewidentnej ręki Dumfriesa w naszym polu karnym w meczu z Barceloną. M.in. dzięki temu prezentowi wyszliśmy z grupy. I fajnie ,ale trzeba mieć tego świadomość ile farta mieliśmy w tamtej edycji CL. O tym co działo się w Porto pod naszą bramką nawet nie wspominam. Powiem tylko tyle , że Onana poszedł z marszu za 60 mln do United po końcówce tamtego sezonu :) Cieszę się po prostu finałem , ale mam świadomość jak do niego doszło....Sezon temu graliśmy mam wrażenie prime Inzaghiego i zobacz co zadziało się w Madrycie z weteranami tych rozgrywek , a przypominam to z ekipą takiego pokroju przyjdzie nam grać następny mecz.....
06.04.2025 o 18:57 przez tylkointer3
+3
tylkointer3
Nigdy nie zrozumie jak kibic swojego klubu może podważać sukces swojego klubu "sprzyjającymi okolicznościami" tak to raczej robią kibice Juve czy Milanu. W tym sezonie ujęło mnie to jak krzyczałeś dokładnie to samo zdanie co teraz, a każdy wie jak wyglądał kolejny sezon. Dwumecz z Atletico to inna historia, zresztą jak zwykle porażka była konsekwencją braku skuteczności, ale wszystko idzie na konto trenera
06.04.2025 o 20:09 przez tytusek25
+1
tytusek25
Zgadzam się z Tobą. Nie rozumiesz paru rzeczy, z tym że fakt, że czegoś nie rozumiesz nie oznacza z automatu słuszności Twojego punktu widzenia. Gdzie deprecjonowałem ewidentny sukces klubu w postaci finału CL? Czy niezbędny do tego fart , który ewidentnie nam sprzyjał od razu wyklucza że to był sukces? Dlaczego jedno ma wykluczać drugie w tym przypadku? To jedna z niezbędnych wartości towarzyszących w każdym sporcie oprócz rzecz jasna wartości sportowej .W tamtym roku jej brakło i piękny sen skończył się w Madrycie.
06.04.2025 o 22:16 przez tylkointer3
tylkointer3
Po czym wnioskujesz, że chce żeby mój punkt widzenia oznaczał rzeczywistość? Napisałeś takie masło maślane. Powoływanie się na okoliczności w jakich dotarliśmy do finału to nie jest ujmowanie temu osiągnięciu? Jakbys chciał dyskutować o faktach to napisałbyś po prostu, że wywalczyliśmy finał, a nie przypuszczał, bądź nawet sugerował o tym co by bylo gdyby gwiazdy ułożyły się inaczej. Wszystko fajnie się podważa z perspektywy czasu i faktów dokonanych. Założę się, że gdybyśmy jednak wygrali ten mecz to nie pochwalibys Inzaghiego za to jak świetnie porotowal składem i dał odpocząć Bastoniemu przed waznym meczem
06.04.2025 o 22:43 przez tytusek25
tytusek25
hmmm... Skoro okoliczności czegokolwiek są nieistotne jak tutaj sugerujesz, a liczą się tylko suche fakty, oraz przytaczanie tychże okoliczności musi z marszu oznaczać umniejszanie zdobyczy, to dlaczego tak zawzięcie bronisz tych 2 straconych punktów w Parmie tłumacząc to właśnie okolicznościami? Dlaczego u Ciebie to działa wszystko tylko w jedną stronę? Jak wygrywamy to okoliczności nieważne , ale jak wtopimy to jak najbardziej mają znaczenie :) Nie uczciwiej przed samym sobą , jak i w stosunku do "podmiotu lirycznego" jest jak najbardziej chwalić kiedy jest ku temu powód czy sposobność, tak samo jak i krytykować z identycznych pobudek ?? Dla Ciebie Inzaghi jest skończenie i absolutnie idealny czy jak?
06.04.2025 o 23:20 przez tylkointer3
+1
tylkointer3
Może inaczej. Czyli jak Inter wygrywał mistrzostwa po tym jak zdegradowali Juve i Milan to też ciagle mówisz o tych mistrzostwach, że wygraliśmy je dzięki temu, że głowni rywale mieli wtedy problemy? Przecież to jest typowa narracja kibiców drużyn rywali. Widzisz już ta zależność w okolicznościach? Swoją drogą to ty sam dzwonisz z taką narracja i tymi okolicznościami, więc przyjąłem twoja retorykę. Cenie bardzo Inzaghiego i że wykręca takie wyniki z taką kadra jaka ma i że mimo trudnych okoliczności transferowych potrafi poukładać to tak, że jesteśmy ciągle w grze. Przypuszczam, że gdyby miał konkretna ławkę rezerwowych to mógłby wykręcić naprawdę historyczne wyniki dla tego klubu. Wiadomo, że ma wady jak wszyscy, swoich ulubieńców, czasami zbyt ostrożne podejście do meczu, gdzie aż prosi sie o wieksza otwartość i ryzyko itd
07.04.2025 o 11:03 przez tytusek25
-1
tytusek25
Widzę z uporem maniaka, nie wiedzieć czemu ubierasz mnie tu w teorie rodu mchu i paproci , które nigdy nie przyszły mi nawet na myśl. Gdzieś Ty tam odleciał przyjacielu w rejony calciopoli z tym swoim zaprzęgiem. Nawet nie ma sensu się tego komentować. Serio :) Pozdrawiam serdecznie .

Shoutbox

Nerazzurro90 14.06.2025 00:29

Zgadzam się z Piekarzem wyjątkowo

Piekarz 13.06.2025 23:49

Mając do wyboru dwa mocno zje.bane państwa wybieram to, które nie wspiera militarnie Rosji, a więc niestety forza Izrael

Klinsi64 13.06.2025 22:10

Taremi będzie strzelał

jaszczomb 13.06.2025 21:55

wspierac zydostrwo moze tylko zyd albo debil

broda4991 13.06.2025 21:49

Jechać Żydki z tym Islamskim trzecim światem

Paolo92 13.06.2025 21:19

Ciekawe czy Taremi dostanie powołanie do wojska Iranu w przypadku wojny ?

Paolo92 13.06.2025 21:18

Brawo Iran. Nie dać się!

Claudio 13.06.2025 21:08

Modrić prawdopodobnie nie przejdzie jeszcze do Milanu. Zamierza jeszcze z Realem zagrać na KMŚ.

broda4991 13.06.2025 20:31

Przed*

broda4991 13.06.2025 20:30

Iran ostrzelał przez chwilę Telawiv

martins2000 13.06.2025 20:02

Oficjalnie: Luca Marianucci zawodnikiem Napoli!

Cyrax 13.06.2025 17:08

Nitrogej widze choroba psychiczna level hard

Nerazzurro90 13.06.2025 16:48

W końcu poważna firma nas prowadzi

Nerazzurro90 13.06.2025 16:48

Inter spłacil 400 mln euro obligacji dziękujemy oaktree

coco 13.06.2025 16:46

💣⚫️🔵 🇫🇷 Bonny-Inter, c'è l'accordo: ora aspetta solo l'intesa tra i nerazzurri e il Parma. È una richiesta di Chivu. - La Repubblica

doman 13.06.2025 16:23

Inzaghi jak ksiądz wyglądał

martins2000 13.06.2025 15:27

Franco Mastantuono

martins2000 13.06.2025 15:26

Oficjalnie: River Plate informuje, że transfer Franco kosztował 63,2 miliona euro

acmilanowek 13.06.2025 15:09

dobrze że gresko nie bedzie asystentem .

Nitrogen 13.06.2025 14:17

Ależ furia Seby. tzn Cyraxa wobec martinsa

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (3)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    Napoli

    14

    32

  • 2

    Atalanta

    Atalanta

    14

    31

  • 3

    Inter

    Inter

    14

    29

  • 4

    Fiorentina

    Fiorentina

    14

    29

  • 5

    Lazio

    Lazio

    14

    28

  • 6

    Juventus

    Juventus

    14

    26

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Mateo Retegui

    25

  • 2

    Moise Kean

    19

  • 3

    Ademola Lookman

    15

  • 4

    Riccardo Orsolini

    15

  • 5

    Marcus Thuram

    14

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28234

Liczba newsów: 50970

Liczba komentarzy: 598803

Użytkownicy online: 0 7 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się