Plotki transferowe

Mercato Live 21.07 (17:25): Pesymizm ws. Sommera // Inter rusza po Samardžicia (134)

Źródło: różne
prawie 2 lata temu
15485
134

Spekulacje, informacje oraz wywiady dotyczące rynku transferowego Interu. Mercato Live - zapraszamy!

 

17:25

Sky - Istnieją niewielkie szanse na to, że Yann Sommer zostanie sprowadzony przed rozpoczęciem tournee do Japonii

 

14:15

N. Schira - Udinese chce Giovanniego Fabbiana w ramach transferu Lazara Samardžicia. Młodego pomocnika Interu chce także wypożyczyć Frosinone. Ausilio uważa Lazara Samardžicia za topowego zawodnika w przyszłości. Inter ma przygotowany kontrakt dla Serba do 2028 roku.

 

14:10

Sky - Folarin Balogun jest faworytem do wzmocnienia Interu. Następny na liście jest Alvaro Morata. Działacze Nerazzurrich bardzo lubią również profil Beto

 

12:32

GdS  - Wolfsburg nie rezygnuje ze sprowadzenia Robina Gosensa. Inter jest gotowy pożegnać się ze swoim piłkarzem tylko wtedy, gdy przyszły kupiec zaproponuje za niego 18 mln euro. W grę wchodzi tylko transfer definitywny. Niemieccy działacze Unionu i Wolfsburga na razie proponowali tylko wypożyczenia bez obowiązku wykupienia.

 

12:27

GdS – Dopóki Bayern nie znajdzie na rynku nowego bramkarza, do tego momentu nie pozwoli na odejście Yanna Sommera do Interu. W ostatnich dniach Bawarczykom odmówił bramkarz Valencii, Mamardashvili. Niemcy kontynuują poszukiwania nowego golkipera.

 

12:22

Bild – Klauzula odejścia, jaką ma wpisaną w umowę Yann Sommer zostanie aktywowana dopiero wtedy, gdy w nadchodzącym sezonie Manuel Neuer zagra trzy oficjalne spotkania w Bayernie. Mecze towarzyskie nie są brane pod uwagę.

 

11:10

TS - Zarząd woli Baloguna, Inzaghi Moratę

Nerazzurri uważają Folarina Baloguna za przyszłą gwiazdę i nie chcą odpuścić jego transferu ze względu na preferencje trenera. W przypadku odejścia Joaquina Correi, który ma ofertę z arabskiego Al-Shabab, działacze Interu chcą ściągnąć Gianlucę Scamakkę lub Beto. W przeciwieństwie do Udinese, West Ham ma zgodzić się na wypożyczenie swojego zawodnika.

 

11:05

TS - Facundo Colidio bliski definitywnego transferu do River Plate. Nerazzurri mają zarobić 5 mln euro oraz 2 mln w ewentualnych bonusach.

 

09:22

GdS - Robin Gosens jest dostępny na rynku

Nerazzurri mogą sprzedać zawodnika, lecz tylko na zasadzie transferu definitywnego. Włosi wyceniają Niemca na 18 milionów euro. Jeśli odpowiednia oferta nie pojawi się na stole, to wahadłowy zostanie w Interze.

 

09:18

GdS - Mało prawdopodobne, że Inter ściągnie bramkarza do czasu wyjazdu na tournée do Japonii

Negocjacje z Bayernem trwają, lecz nie posuwają się drastycznie do przodu. Prawdopodobnie do Japonii polecą Di Gennaro, Radu i Stanković.

 

09:05

CdS - Napastnicy na radarze Interu

Po zamknięciu kwestii bramkarzy, Nerazzurri skupią się na napastnikach. Priorytetami pozostają Folarin Balogun z Arsenalu oraz Alvaro Morata z Atletico. Nerazzurri mają także opcje rezerwowe - Gianluca Scamacca z West Hamu oraz Beto z Udinese.

 

09:00

GdS - Najpierw Sommer, potem Trubin

Nerazzurri chcą szybko zamknąć transfer Yanna Sommera, a następnie skupią się na pozyskaniu Anatoliya Trubina. Ukrainiec odrzuca wszystkie oferty i czeka na mediolański klub. Inter chce zapłacić za jego kartę 10 mln euro, podczas gdy Szachtar oczekuje 20 mln euro.

 

06:30

TMW - Barella na celowniku Manchesteru City. Możliwa oferta nawet 120 milionów euro jeśli z klubu odejdzie Bernardo Silva.

Guardiola był pod wrażeniem gry Włocha, uważa go za doskonałe wzmocnienie swojej drużyny. Próbując wycenić usługi Barelli przyrównano go do Declana Rice'a, jednego z najdroższych transferów w historii Premier League. Oferta rzędu 120 milionów euro byłaby dla Interu niemożliwa do odrzucenia.

 

06:20

Daniele Mari - Agent Lautaro ma na stole ofertę rzędu 60 milionów euro za sezon gry w Arabii Saudyjskiej. Łącznie mówi się o czteroletnim kontrakcie, a zatem nawet o 240 milionach euro. W tej chwili Toro nie dał zgody na negocjacje z arabskimi klubami, a co za tym idzie nie ma żadnych rozmów z klubem.

Zobacz też

mercato live de winter

Mercato Live #2 (14:20) Galatasaray oferuje 30 mln euro za Hakana! // Bonny coraz bliżej Interu (71)

12.06
09:00
mercato live bonny

Mercato Live - 09-10.06 (13:50) Jest decyzja w sprawie Zalewskiego! // Bonny, Here we go! (51)

09.06
06:50

Komentarze (134)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
21.07.2023 o 22:37 przez crislk
-1
crislk
inzaghi to sb moze wbierac po sezonie out nieudaczniku
21.07.2023 o 21:14 przez Paolo87
Paolo87
@carlos911 nie rozpędzaj się, zawodnik dobry, wart kupna ale nasza sytuacja finansowa rewelacyjna nie jest i trzeba łatać dziury w innych miejscach. Chyba że go zarezerwujemy a zapłacimy za rok-wtedy dobra opcja.
21.07.2023 o 21:24 przez kontousuniete1
kontousuniete1
O to mi właśnie chodziło, jak Tottenham z Udogie
21.07.2023 o 21:26 przez Paolo87
Paolo87
Wszytko super tylko czy nas stać na takie mrożenie kasy?
21.07.2023 o 21:33 przez kontousuniete1
kontousuniete1
Skoro Ausilio go tak koniecznie chce, to pewnie tak, mają go uwzględnionego w budżecie transferowym.
21.07.2023 o 19:58 przez kontousuniete1
kontousuniete1
Samardzic bliski poziomem gry do Frattesiego, powinni go klepać chłopaka
21.07.2023 o 20:01 przez kontousuniete1
kontousuniete1
Jeszcze rok temu na Transfermarkt był jako Niemiec, teraz już Serb. Pewnie wybrał dla kogo chce grać. Taka ciekawostka
21.07.2023 o 21:05 przez kontousuniete1
kontousuniete1
Oddał bym Fabbiana za Samardzicia z dopłatą bez zastanowienia
21.07.2023 o 18:12 przez Cmyru
Cmyru
Chrzanienie, że Belogun jest celem nr 1. Gdyby tak było to już by była oferta, jak za Moratę, a tak widać, że to Morata ma priorytet.
21.07.2023 o 17:02 przez Szociq
Szociq
Deloitte , raport football money leagues 2023
21.07.2023 o 17:03 przez Szociq
Szociq
Orrin napisał:
@Szociq podaj źródło proszę
21.07.2023 o 16:55 przez tytusek25
+1
tytusek25
Kupować Inzaghiemu utalentowanego młodzika to jak palić hajsem w piecu.Ile pogra ten Serb? 50 minut w sezonie? Woow.Idźmy w to w ciemno😄Olać bramkarzy i napastnikow.Wszystkie dziala na Samardzica😆wiadomo nie od dzis ze sridek pola mamy najgorzej obsadzony🤣🤣
21.07.2023 o 19:54 przez kontousuniete1
kontousuniete1
A może powinni go przyklepac i zostawić w Udine jeszcze na sezon? Jak Tottenham z Udogie?Za Mikiego za rok by był
21.07.2023 o 16:19 przez Dzyl
+2
Dzyl
Czy ten Samardzić jest naprawdę taki dobry? mamy młodego Fabbiana z duzym potencjałem, dobrze pokazał się w Serie B. Czemu nie damy mu szansy tylko sprowadzamy młodziaka z innego klubu? klasyka u nas - cudze chwalicie, swego nie znacie
21.07.2023 o 16:21 przez Paolo87
Paolo87
Dokładnie, tym bardziej że inne pozycje bardziej potrzebują wzmocnień.
21.07.2023 o 16:37 przez WTC
WTC
Tia i który z tych naszych kasztanów z primavery gdzieś odpalił? Jeden Dimarco.
21.07.2023 o 17:20 przez Paolo87
+1
Paolo87
@WTC a którego na poważnie postawiliśmy? Dajmy szansę Fabbianowi tym bardziej że inne pozycje bardziej potrzebują wzmocnień.
21.07.2023 o 17:22 przez WTC
WTC
Inne kluby ich wypożyczaly i oddawały bez żalu, albo sprzedawali za paczkę fajek, bo i tak nie miały z nich żadnego pożytku.
21.07.2023 o 17:32 przez Paolo87
Paolo87
Każdy przypadek jest indywidualny, Dimarco też chcieliśmy sprzedać do Hellasu tylko że błysnął i ściągnęliśmy go z powrotem. Potrzebujemy wychowanków a jak na razie wychowankami są najczęściej 3 bramkarze😉. Nie zrozum mnie źle, gdybyśmy mieli kasę to Samardzić jak najbardziej tak ale są pozycję gdzie są większe luki.
21.07.2023 o 19:19 przez kontousuniete1
+1
kontousuniete1
Z kim trenujesz tak grasz według mnie... Wychowankowie, ci najbardziej utalentowani od nas powinni być w szerokim składzie naszej kadry.
21.07.2023 o 19:25 przez Paolo87
Paolo87
@carlos911 coś w tym jest. Tylko jeszcze potrzebuje minut i tu pojawia się mur-Inzaghi. Bardzo dobry trener, jeszcze młody ale dlaczego stawia tylko na doświadczenie a wręcz boi się młodości? Nie wiem i co tu chodzi.
21.07.2023 o 19:27 przez kontousuniete1
kontousuniete1
I przy bezpiecznych rezultatach wpuszczać ich, przecież to nie wymiana 6 graczy z pola tylko 1 góra 2
21.07.2023 o 19:30 przez kontousuniete1
kontousuniete1
Paolo87 ma presję wyniku i boi się zaufać młodym pewnie...
21.07.2023 o 19:32 przez kontousuniete1
kontousuniete1
Poprostu jest mało odważny żeby brzydko nie powiedzieć 😉
21.07.2023 o 19:58 przez kontousuniete1
kontousuniete1
Samardzic bliski poziomem gry do Frattesiego, powinni go klepać chłopaka
21.07.2023 o 20:19 przez Paolo87
Paolo87
@carlos911 klepać i nie klepać, są wodnik ciekawy ale mamy luki na innych pozycjach-na tym się skupmy, tu jest Fabbian i Sensi.
21.07.2023 o 20:20 przez Paolo87
Paolo87
*zawodnik
21.07.2023 o 20:44 przez kontousuniete1
kontousuniete1
Paolo87, całkowicie się zgadzam, bardziej chodziło mi o klepnięcie tak jak Tottenham Udogiego. Zostawić na sezon w Udine jak wystarczy kasy po uzupełnieniu składu.
21.07.2023 o 16:10 przez acmilanowek
acmilanowek
tak prosze kupmy Samardzicia
21.07.2023 o 16:14 przez Paolo87
+1
Paolo87
Zawodnik dobry ale inne pozycje bardziej wymagają wzmocnień (bramkarz, stoper, napastnik), mamy Fabbiana i Sensiego więc lepiej skupić się na pilniejszych potrzebach.
21.07.2023 o 16:05 przez Poqrv
+1
Poqrv
Kamilu Grabaro, przybywaj!
21.07.2023 o 16:10 przez Paolo87
Paolo87
A tu się zgadzam👍
21.07.2023 o 14:50 przez Orrin
Orrin
@Szociq podaj źródło proszę
21.07.2023 o 14:51 przez Orrin
Orrin
O tych zadłużeniach klubów
21.07.2023 o 14:30 przez ciechan
ciechan
Bierzmy Trubina oraz Audero i stawiajmy na Ukraińca od początku. Nasze często zbyt rozsądne działania czesto prowadzą do ograniczenia czyjegoś rozwoju, jak wprowadzanie Onany. Mógł bronić od pierwszej kolejki, ale nie wiem na co liczyliśmy z Handą. Ukrainiec dobrze gra nogami i na linii. Jest przestrzeń gigantyczna do jego rozwoju.
21.07.2023 o 14:43 przez Paolo87
+1
Paolo87
Trubin ok, ale Audero? Wiesz może ile za niego chcą?
21.07.2023 o 15:21 przez Ippon
+2
Ippon
A w jaki sposób ograniczyliśmy rozwój onany? Sprzedając go za 57mln? Sprzedając o 20mln więcej niż wycenia go TM?
Jeszcze powiedz że przez niego może nie wygraliśmy serie a? Jeżeli tak sądzisz to mieliśmy więcej pkt w lidze z handa niż z onanna a regres nastąpił w momencie wejścia Andrzeja do bramki. Wnioski? Nie miało to nic wspólnego z bramkarzem. Dodam tylko że onanna mógł mieć późniejsze wejście, bo rok czasu nie trenował z klubem a kolejne pół siedział na ławce.
21.07.2023 o 19:37 przez kontousuniete1
kontousuniete1
Jestem na tak, Trubin Audero dobra para. Audero jedyny z Sampy co trzymał poziom
21.07.2023 o 20:22 przez Paolo87
Paolo87
Wszytko kwestia ceny, jeżeli Audero ma kosztować 10-15 mln to zdecydowanie nie.
21.07.2023 o 14:27 przez Paolo87
Paolo87
Jeżeli już musimy pozbywać się Fabbiana to tylko na wypożyczenie-broń boże oddawać go w rozliczeniu za Samardzića, lepiej zostawić tego Fabbiana a pieniądze przeznaczyć na bramkarza-obrońcę lub napastnika.
21.07.2023 o 15:40 przez Ippon
+1
Ippon
Uważasz że fabiann ma większy potencjał? Na ten moment Serb został już sprawdzony na poziomie serie a. Jeżeli fabiann miałby zostać to w razie nie poradzenia sobie zostalibyśmy z 5 pomocnikami. Wypadałoby kogoś na rok ściągnąć a Włocha wypożyczyć.

Ja oceniania się nie podejmę. Bo pewnie tak samo jak ty więcej niż 2 meczów z ich udziałem nie widziałem.
21.07.2023 o 16:03 przez Paolo87
Paolo87
@Ippon ja tak to widzę: potrzebujemy 2 bramkarzy, stopera i napastnika. Nie twierdzę że Fabbian ma większy potencjał niż Samardzić. Plusem Serba jest ogranie w serie A ale skoro mamy inne potrzeby to może lepiej skupić się na nich a nie ładować kasę w Samardzića mając Fabbiana. Nie wiadomo też co będzie z Sensim, równie dobrze też może być uzupełnieniem kadry jak 5-6 pomocnik a pozwoli to zaoszczędzić pieniądze na inny transfer.
21.07.2023 o 20:59 przez kontousuniete1
kontousuniete1
Oddał bym Fabbiana za Samardzicia z dopłatą bez zastanowienia
21.07.2023 o 21:04 przez Paolo87
Paolo87
@carlos911 co to to nie, gdybyśmy mieli kasę to kupić a Fabbiana wypożyczyć ale niestety jest jak jest i kupowanie Samardzića nie jest najmądrzejszym ruchem-brakuje 2 bramkarzy, stopera i napastnika.
21.07.2023 o 14:17 przez brovar
brovar
brovar napisał:
Bo we Wloszech gra sie mniej efektowna pilke, i kluby nie zarabiaja duzo na prawach telewizyjnych, stadiony sa stare i zarabia sie malo w dniu meczowym, wloska biurokracja, wysokie podatki, etc. Jest potencjal, ale Wlochy musialby postawic na pille i miec jakas polityke pro inwestycyjna w tym temacie.
sorry, to komentarz do Twojego posta nizej. W dodatku Arabia Sudyjska chce sobie wyprac wizerunek sportem, zeby sie swiat nie czepial ich dyktatorow, nieszanowsnis praw kobiet, kar smirrci, etc., a pilkarze nie maja skrupulow i ida hajs zarobic. Ciekawe ilu z nich tam wytrzyma, jezeli maja rodziny, to nie bedzie zycie jak. Londynie, Paryzu czy Mediolanie.
21.07.2023 o 13:59 przez Miechu
+1
Miechu
Robi się trochę ciepło z pozycją bramkarza. Naprawdę boję się że skończymy z jakimś Audero czy innym tanim zamiennikiem z ligi włoskiej.
21.07.2023 o 14:02 przez Paolo87
+1
Paolo87
Bramkarz, stoper i napastnik to mus. Oczywiście rozmawiamy o klasowych zawodnikach a nie piłkarzach pokroju Audero.
21.07.2023 o 14:13 przez brovar
brovar
Bo we Wloszech gra sie mniej efektowna pilke, i kluby nie zarabiaja duzo na prawach telewizyjnych, stadiony sa stare i zarabia sie malo w dniu meczowym, wloska biurokracja, wysokie podatki, etc. Jest potencjal, ale Wlochy musialby postawic na pille i miec jakas polityke pro inwestycyjna w tym temacie.
21.07.2023 o 14:45 przez Paolo87
-1
Paolo87
@brovar przykre co piszesz ale masz rację. Niestety taka jest rzeczywistość.
21.07.2023 o 13:49 przez Pader88
+3
Pader88
Lautaro, Thuram, Balogun, Scamacca, liczę na taki Atak w przyszłym sezonie.
21.07.2023 o 14:47 przez Orrin
+1
Orrin
Popieram
21.07.2023 o 14:54 przez Paolo87
-1
Paolo87
Jestem za, jedyna przeszkoda.... Inzaghi😁
21.07.2023 o 14:54 przez Paolo87
-1
Paolo87
Jestem za, jedyna przeszkoda.... Inzaghi😁
21.07.2023 o 16:03 przez Poqrv
Poqrv
Morata czy Beto dadzą dużo więcej niż przereklamowany Scamacca
21.07.2023 o 16:09 przez Paolo87
Paolo87
Ważne dla nas są też względy finansowe, dać ponad 20 mln za Moratę to głupota, nie zam ceny Beto ale zawodnik ciekawy, Scamakke sami nam zaoferowali więc jest szansa na dobrą cenę kupna/wypożyczenia.
21.07.2023 o 21:03 przez kontousuniete1
kontousuniete1
Morata lub Dia za Scamacce i ok
21.07.2023 o 13:31 przez Capar
Capar
Lautaro, Barella, w zasadzie nie ma pilkqrza za którego nie ma odpowiedniej kwoty. Włoska liga stała się rezerwuarem dla Anglików i Arabów.
21.07.2023 o 13:44 przez Paolo87
Paolo87
Niestety masz sporo racji ale dlaczego Włoskich klubów nie kupują ludzie z wielką kasą?Mamy wszytko czego taki inwestor może chcieć, mocny skład fantastycznych dyrektorów (czarodzieja Matottę), a przede wszystkim rzeszę fanatycznych kibiców.
21.07.2023 o 16:41 przez Capar
Capar
I dużą frekwencję na stadionie który nie jest nasz
21.07.2023 o 12:51 przez Est
+1
Est
Nie ma co tracić czasu na Sommera, trzeba szukać kogoś innego, bo mamy już końcówkę lipca, a następcy Onany jak nie było, tak nie ma.
21.07.2023 o 12:39 przez Kaniol
Kaniol
To niech Bayern bierze Davida ! ;)
21.07.2023 o 12:34 przez Paolo87
+3
Paolo87
To może my zapytajmy o tego Mamardashviliego?
21.07.2023 o 13:15 przez Wiciux
Wiciux
nie będziemy raczej wydawać na br więcej niż 20 mln. A valencia pewnie oczekuje 25 conajmniej
21.07.2023 o 13:23 przez Paolo87
Paolo87
Ok ale można ponegocjować skoro to utalentowany bramkarz. Zapytajmy ile gęgają, to nic nie kosztuje.
21.07.2023 o 12:02 przez Piotrekfci
-1
Piotrekfci
Inzaghi i te jego wybory.... Na jego życzenie mamy już jednego nieudolnego napastnika a chce nam wrabać kolejnego. 🤬🤬 Lautaro sam nie pociągnie ataku. Coraz więcej głosów ze środowiska Interu aby wybaczyć Lukaku. Mimo wqurwienia jestem za. Wszystko dla dobra klubu. Jak wspomniał Boninsegna coś pchnęło Belga aby flirtować z judami. Myślę że tym czymś był brak wiary naszego chłopka od pucharów, który mimo beznadziejnej formy Dzeko w ważnych meczach wolał go od Belga. 2 każdy chyba już zapomniał że to w 3/4 dzięki Belgowi i jego przebudzeniu od kwietnia zarówno obudził się Inter jak i uratował dpe Inzaghiemu, który gdyby nie przejście do kolejnej rundy w LM z pewnością byłby dziś bezrobotnym tak więc nie ma co najeżdżać tylko i wyłącznie na samego Belga. Inzaghi dał ciała po całości i tyle. Zawsze preferuje "doświadczenie" ponad rozum. Z asllanim było to samo, aż dziw bierze że chce jeszcze u nas grać mając na uwadze że znów pewnie będzie grał raz na 10 meczy.....
21.07.2023 o 12:07 przez bonjovi100
bonjovi100
Te jego wybory dały nam finał LM, wyjście z grupy po 11 latach i 4 puchary. Trochę szacunku do umiejętności i efektów pracy by się przydało. Chcesz Belga a strzelił w tamtym sezonie mniej niż Morata.. Asllani w jednym meczu potrafił zawalić 2 bramki. Pewni zawodnicy muszą mieć czas na wejście w taki klub jak Inter. Widzę że u niektórych ambicją jest bycie klubem tworzącym piłkarzy dla innych klubów jak Ajax czy Bvb. Litości. Tego czytać się nie da.
21.07.2023 o 12:09 przez SETE
+2
SETE
mamy Thurama w ataku, jeszcze jeden dobry grajek pewnie przyjdzie i mysle, ze atak powinien wygladac dobrze.

odnosnie Lukaku? to ze flirtowal z Juve czy robilby to z innymi klubami to mnie wcale nie dziwi poniewaz nie mial zadnych gwarancji , ze Inter sie z Chelsea dogada i zapewne chcial miec jakas alternatywe w Europie. Problem polega na tym, ze chlop nadmiernie epatowal przywiazaniem do klubu ,ktore jak widac nie ma wiele wspolnego z prawda . Zwykly najemnik i tyle.
21.07.2023 o 12:15 przez ragnar
+1
ragnar
trochę skoryguje.

To, że rozmawiał z juve, trudno, ale ok, w tym wieku nie może sobie pozwolić na sezon na ławce, a tak może być jak zostanie w chelsea.
Problem, to że jak się dogadaliśmy z chelsea, on nie odbierał tel jego agent itp.
Porozumienie między klubami to klucz, dogadali się, to Lukaku na nastepny dzień powinien być w Mediolanie podpisać umowe, a on zamilkł.
21.07.2023 o 12:23 przez SETE
SETE
Ragnar . Dogadalismy sie z Chelsea ? musialem zatem przeoczyc te informacje.
bardzo dziwna sytuacja , bo jesli dogadalismy sie z Chelsea , Lukaku dogadal sie z Juve przez co nie odbieral telefonow od Interu, potem w dalszym ciagu nie podpisal z Juve kontraktu tzn ze Juve go wydymalo i w sumie poniekad Inter :) kabaret
Mozliwe ze skonczy w Al-cos tam jesli oferta od Arabow aktualna
21.07.2023 o 13:08 przez ragnar
ragnar
był news, nie pamiętam kwot, ale chyba 35 i 5 bonusów. Tego samego dnia wieczorem wysyp newsów, że agent/prawnik i Lukaku nie odbierają telefonów
21.07.2023 o 13:10 przez ragnar
ragnar
22:20

LGdS - Inter porozumiał się Chelsea odnośnie ceny za transfer definitywny Romelu Lukaku, która ostatecznie wyniesie 35 mln euro!
21.07.2023 o 13:24 przez Paolo87
Paolo87
@ragnar o czym do nas rozmawiasz?
21.07.2023 o 13:25 przez Paolo87
Paolo87
Mam nadzieję że to z przed czasów jak szambo się wylało.
21.07.2023 o 13:46 przez ragnar
+2
ragnar
przecież Sete zapytał o to kiedy było, że dogadaliśmy się z chelsea? zadał mi pytanie, więc logiczne, że moja odpowiedź do niego.
Odpisałem, że był news, że 35 mln,
dałem link, pierwszy news z podanego linka, niby od LGDS, więc to nieoficjalne ze strony Interu czy chelsea, ale skoro dzwonili do Belga czy agenta/prawnika, no to raczej nie z informacją, że jesteśmy o krok dogadania się, a raczej z info, że ,,Kwota ustalona,, wpadaj podpisać umowe
21.07.2023 o 14:00 przez Paolo87
+1
Paolo87
Ok, już się wystraszyłem że temat Lukaku powrócił🤣
21.07.2023 o 15:20 przez SETE
SETE
dzieki Ragnar za info
21.07.2023 o 12:02 przez Pjerun
+1
Pjerun
Ktoś w to wierzy?
Już widzę jak golodupce z Suning wybierają droższa opcje, niesamowite odrealnienie.

Morata jak dla mnie spoko, Balogun nie wiem, bo go nie widziałem nigdy.
Beto i Scamacca też bardzo ciekawe opcje.
21.07.2023 o 11:55 przez Paolo87
+2
Paolo87
Brawo zarząd👏 Balogun to przyszła gwiazda, uważam że trener powinien mieć wpływ na transfery ale w tej sytuacji uważam że zarząd powinien postawić na swoim. Mądrze to wymyślili: Balogun a jak uda się pozbyć Correi to Scamacca albo Beto, brawo👍 Nawet e sytuacji gdzie nie udało by się pozyskać Baloguna to hierarchia powinna pozostać Scamacca-Beto a nie ta paskudna Morata😉
21.07.2023 o 11:48 przez ragnar
+1
ragnar
Zarząd powinien być twardy, Morata ok, ale na nr 4 jak odejdzie COrrea, którego chciałeś

Balogun nawet jak nie wypali, to jest na tyle młody, że sporą część kasy się odzyska.
21.07.2023 o 11:37 przez XyzIM
+4
XyzIM
Lautaro, Thuram, Balogun i Scamacca- wygląda to całkiem fajnie, choć wątpliwe, żeby ktoś kupił naszego wirtuoza Corree
21.07.2023 o 12:01 przez Paolo87
+2
Paolo87
Życzę wszystkim żeby taki skład stał się rzeczywistością👍
21.07.2023 o 11:23 przez speaker
+1
speaker
Florian i Thuram to najlepsze transfery w jednym oknie do tego klubu od niepamiętnych czasów. Jakby jeszcze wymieniło się Koreę na Skame a jeszcze lepiej Taremiego! To byłby kosmos a nadchodzący sezon zapowiadał się bajecznie ciekawie
21.07.2023 o 11:24 przez speaker
speaker
Najlepsze transfery do ataku** w jednym oknie
21.07.2023 o 11:16 przez kulfon32
+6
kulfon32
Fajnie by to wyglądało: Lautaro - Thuram - Balogun - Scamacca
21.07.2023 o 10:29 przez inter30
inter30
Radu nie powinien w ogóle przebywać z kadrą bo jeszcze zarazi tych młodych swoją mentalną nieudolnością
21.07.2023 o 10:02 przez Paolo87
Paolo87
Mam nadzieję że uda się pogonić Radu i zasilić tym samym budżet Dobre i 2 mln.
21.07.2023 o 10:29 przez VVujek
+1
VVujek
Paolo odpowiem Ci tu, tak każdy chciałby mieć lepiej stojący finansowo Inter, ale to nie powód do tego by ciągle płakać i wyzywać sunning jak to Kebo robi.
21.07.2023 o 10:33 przez Paolo87
Paolo87
Nie chcę nikogo tłumaczyć ale taki klub jak Inter zasługuje na stabilną sytuację finansową. Co śmieszniejsze Inter jest 5 najmniej zadłużonym klubem na świecie🤣
21.07.2023 o 11:29 przez Husi
+1
Husi
5 najmniej zadłużonym klubem ? Gdzie takie rewelacje można poczytać ? :D jeszcze niedawno byliśmy 5 najbardziej zasłużonym klubem na świecie. W lutym było info że zostało ok. 400 długu co daje nam 1sze miejsce w serie a. Nie wiem jak sytuacja wygląda na teraz, liczę że dużo, dużo lepiej :)
21.07.2023 o 11:59 przez Paolo87
Paolo87
Teraz jest bodajże mniej niż ostatnio, ale jednym klubem będącym na plus (według FFP) jest Real Madryt i ma.+16mln a reszta na minusie. Może Zhang żydzi na wszytko ale zadłużenie systematycznie spada (bardziej zadłużony jest Liverpool czy Barcelona).
21.07.2023 o 13:54 przez Szociq
Szociq
Za Deloite

Najbardziej zadłużone kluby piłkarskie, stan na koniec 2022
1. Barcelona - 1.3 mld
2. Juventus - 900 mln
3. Tottenham - 826 mln
4. INTER - 702 mln
5. Milan - 666 mln
6. Real - 662 mln
7. Arsenal- 625 mln
8. Atletico - 523 mln
9. Manchester utd. - 420 mln
10. Liverpool - 386 mln

Kluby bez długów- PSG, Chelsea, Manchester City
21.07.2023 o 14:06 przez Paolo87
Paolo87
@Szociq to ja widziałem inne zestawienie, kwoty były mniejsze i tak jak pisałem na + był tylko Real Madryt ale to było z uwzględnieniem FFP.
21.07.2023 o 10:01 przez tylkointer3
tylkointer3
Właśnie, dlatego myślę że wejście w sezon będzie bardzo ciężki, bo nie zanosi się na to, że kadra będzie szybko kompletna i będzie mogła się zgrywać. Tym bardziej jeśli chodzi o bramkarza, gdzie u Inzaghiego to bardzo ważne w rozegraniu
21.07.2023 o 09:52 przez pasencjusz88
+5
pasencjusz88
W kulminacyjnym momencie przygotowawczym my nadal bez bramkarza nr 1

Shoutbox

Claudio 15.06.2025 22:57

no taki w sam raz na ligę konferencji

KibicInteru 15.06.2025 22:52

Palmerias z Porto może być fajny meczyk

Claudio 15.06.2025 22:49

Arna by trafil?

Claudio 15.06.2025 22:48

Sorloth xD

Claudio 15.06.2025 22:46

Kovacs sedziowal PSG w fazie grupowej LM, w Fazie pucharowej LM chyba 2 razy, final LM z PSG tez jemu dali, a pierwszy meczna KMS jaki dostal? Oczywiscie z PSG ;)

ragnar 15.06.2025 22:26

Chyba tak, szkoda

KibicInteru 15.06.2025 22:26

Nie no faul

ragnar 15.06.2025 22:25

Alvarez

Nerazzurro90 15.06.2025 22:23

hakan idzie do galaty

Nerazzurro90 15.06.2025 22:18

sciagnijmy Woltemade blagam

KibicInteru 15.06.2025 22:11

za 30-40 baniek to raczej trzeba przyjąć

KibicInteru 15.06.2025 22:10

Romano też już pisze że Galata spróbuje Hakana ściągnąć

KibicInteru 15.06.2025 22:04

gdzie jest za 4 lata mundial?

Claudio 15.06.2025 22:04

mysle ze taki turniej by zapelnic stadion moglby sie sprawdzic w rozwinietym kraju azjatyckim

KibicInteru 15.06.2025 22:04

PSG na boisku robi swoje

KibicInteru 15.06.2025 22:03

ciężko o atmosferę na stadionach wypełnionymi Amerykanami

Claudio 15.06.2025 22:03

to już mecze LM przy pustych trybunach w czasach covidu dawaly trochę więcej emocji

Claudio 15.06.2025 22:02

no nie no atmosfera jest iście mistrzowska

KibicInteru 15.06.2025 22:02

może pogoda, przerwa na picie się z tym kojarzą

KibicInteru 15.06.2025 22:02

no ja nie widzę żeby mecz PSG miał klimat podobny do towarzyskiego

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (3)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    Napoli

    14

    32

  • 2

    Atalanta

    Atalanta

    14

    31

  • 3

    Inter

    Inter

    14

    29

  • 4

    Fiorentina

    Fiorentina

    14

    29

  • 5

    Lazio

    Lazio

    14

    28

  • 6

    Juventus

    Juventus

    14

    26

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Mateo Retegui

    25

  • 2

    Moise Kean

    19

  • 3

    Ademola Lookman

    15

  • 4

    Riccardo Orsolini

    15

  • 5

    Marcus Thuram

    14

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28229

Liczba newsów: 50973

Liczba komentarzy: 598894

Użytkownicy online: 1 (maverik) oraz 32 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się