Wywiady z trenerami

Pioli: Musimy znaleźć równowagę (27)

Autor:
Źródło: fcinternews.it
ponad 7 lat temu
535
27

Tuż zakończeniu przegranego dla Interu spotkania w Neapolu, wypowiedzi dla Premium Sport na temat meczu udzielił szkoleniowiec Nerazzurrich, Stefano Pioli:

Jest to krok w tył. W innych spotkaniach mieliśmy odpowiednie podejście do spotkania, dzisiaj fatalnie rozpoczęliśmy. Mogliśmy powrócić do rywalizacji w tym meczu, ale niestety nie udało się. Szukamy najlepszej równowagi, tracimy za dużo goli. Dzisiaj przy dwóch trafieniach mogliśmy zachować więcej determinacji i lepiej pilnować rywali. Mieliśmy dzisiaj więcej problemów niż w poprzednich spotkaniach, kiedy widziałem więcej pozytywnych fragmentów. Ciągle pracujemy nad aspektami psychicznymi, fizycznymi i taktycznymi. W dzisiejszym spotkaniu zostaliśmy wytrąceni z równowagi po złym początku. Potem była chęć powrotu, ale graliśmy przeciwko bardzo mądrej drużynie, która potrafi się w takich momentach dobrze ustawić. 

- Dzisiaj jesteśmy rozdarci, ale jest to grupa zawodników, która dobrze działa razem i robi wszystko by pokonać trudności. Joao Mario? Jest zawodnikiem dynamicznym i dobrze wyszkolonym technicznie. Szukamy lepszej równowagi i mam nadzieję, że znajdziemy ją jak najszybciej. To oczywiste, że musimy grać bardziej jako jedność i z większą determinacją. Musimy pracować jeszcze więcej i bardziej mądrze.

 

Zobacz też

Pioli: Tak naprawdę nigdy nie byliśmy najmocniejsi. Inter jest od 4 lat najsilniejszy (9)

26.04
12:09
Simone Inzaghi

Inzaghi: Dzisiaj piszemy jedną z najważniejszych stron w historii naszego klubu (3)

04.05
13:34

Komentarze (27)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
03.12.2016 o 17:05 przez Jovetic10
Jovetic10
Ja mam nadzieję, że Cholo też już wie, że będzie trenerem Interu po sezonie :)
03.12.2016 o 16:43 przez Gambit
Gambit
Cóż porównywanie Conte do Piolego jest bez sensu. Po pierwsze wiadomo kto tu jest lepszym trenerem. Po drugie Conte wiedział że będzie trenerem Chelsea pół roku od rozpoczęcia sezonu. A Pioli jest u nas 3 trenerem w sezonie. Takie coś nie ma się prawa udać nawet jakby trenerem został Simeone z Ancelottim za asystenta. Czy na odwrót.
Oby się czegoś nauczyli nasi działacze na przyszłość. Bo inaczej to kolejne 6 lat może być mało.
03.12.2016 o 16:28 przez interista1987
interista1987
Szczerze w chu.ju mam to czy Barbosa sie nadaje do wielce 'taktycznej' gry Interu czy nie. Przyszedl 20-letni gosc za ponad 30 baniek z potencjalem i nie dadza mu powachac murawy. Czy to k... jest normalne? Rozumiem gdyby byly dobre wyniki ale przeciez Inter w dupe dostaje z byle kim wiec co im szkodzi wpuscic goscia? Taki Palacio nic nie daje i tak, na chu.j go wpuszcza? Emeryta, ktory lepszy nie bedzie wpuszcza zamiast mlodego chlopaka, ktory nawet nie mial okazji sie pokazac w tym klubie.
Eder to kolejny przyklad jak zalosny jest ten klub. Jexiby porownac to Jovetic w dwoch meczach na poczatku zeszlego sezonu mial juz 3 gole a Eder 2 strzelil w calej swej 'karierze' w tym klubie.
Kolejny trener, ktory wystawia go na skrzydle. Po jakiego chu.ja? Slepi sa?
Nie oplaca sie tego komentowac,wystarczy spojrzec na kogo stawia Montella w Milanie i mozna dostrzec, ze tam sa jakies podstawy natomiast tu po wydaniu takich pieniedzy jest nadal zenada.
Zabralismy z Lazio ich najlepszego zawodnika juz kolejny raz a oni lepiej graja od nas.
Beka z tego klubu!
03.12.2016 o 15:43 przez Jovetic10
Jovetic10
Wolę, żeby juniora wpuścił, a kij może szybciej odpali jak nazbiera doświadczenia. Po 20 minutach połowa zawodników nie miała ochoty już biegać, co mu kur.. zależało wpuścić tego Gabigola? Co mu to dało wpuścić Palacio przy 3-0? Jeb.. po kolei tych wszystkich amatorów co przychodzą na ławkę, żadnych wymówek, że czasu potrzeba itd., przychodzi Conte do Chelsea i robi robotę, można? Pewnie, że można, ale do tego trzeba trenera, a nie amatora !!
03.12.2016 o 14:43 przez Gambit
Gambit
@Inter_21 tak napisałem bo chyba tak jest. Ale nikt nie mówi że jest dobrze gdy tracimy ponad 2 bramki na mecz. Tylko że wcześniej dużo trafiliśmy i mało strzelilismy. Teraz jest z tym ciut lepiej z przodu. Natomiast to oczywiste drużynę buduje się od tyłu bo inaczej wyniki będą takie jak dziś.
Co do Barbosy to jego nie chciał Mancini, de Boer i Pioli chyba też nie. Chciało go Suning to teraz mają za swoje.
Co mimo wszystko nie tłumaczy dlaczego gra zawodzacy od roku Eder czy będący bez formy od dwóch lat Palacio.
Ale tak to będzie wyglądać dopóki nie będzie sensownego zarządzania klubem.
03.12.2016 o 13:32 przez inter_21
inter_21
Ave Caesar - stawali na głowie żeby ściagnąć tego Barbosę, skoro wydali na niego 30 baniek to chyba został wcześniej prześwietlony od stóp do głowy i uznano że pokazuje na tyle dużo że jest wart tej kwoty (zaInteresowanie silnych klubów jego osobą, świetne występy na w młodzieżowej kadrze Brazylii, debiut w seniorskiej kadrze)-mam rozumieć że według Twojej teorii po przyjeździe do Mediolanu od pierwszego treningu nagle cudownym sposobem stracił umiejętność gry w piłkę (albo po prostu zawsze był cienki) na tyle że okazał się gorszy od żałosnego ćwierćpiłkarza Palacio i jest ogólnie za słaby na tą schodzącą na psy ligę ? Zastanów się jak to brzmi. Jako kibic Interu chyba powinieneś przywyknąć że tu regularnie dzieją się rzeczy których nie da się wyjaśnić logicznie, grają piłkarze którzy w normalnej drużynie już x lat temu zostaliby wykopani itp itd. Po prostu tu jest taka tendencja że młody nowy musi być 5 razy lepsy od starego obecnego żeby łaskawie dali mu szanse-bo jak ten obecny gra cały sezon jk amator to jest ok ale jak młody dostanie łaskawie kwadrans i nie wygra samodzielnie meczu to jest niespełnionym talentem i ogórem. Pewnie jakby wczoraj wszedł na 10 minut i by nie wykonał czegoś spektakularnego to połowa ze tej strony by miała bekę jaki to amator itp. Co do meczu to w sumie nic nowego, zatrudnili bezrobotnego amatora z ulicy powielającego wszystkie możlwie błędy poprzednika to mają wyniki-tu fartowne zwycięstwo, tu kompromitacja i jakoś to leci. Ktoś tu napisał że gramy lepiej w ofensywie? No super tylko że tracimy średnio 3 gole na mecz...
03.12.2016 o 13:01 przez Gambit
Gambit
@Ave Caesar zgadza się. Dlatego ja już się nie ekscytuje tym sezonem. Co za różnica miejce 6 czy 10? Czeka nas sinusoida wyników do końca sezonu i tyle. Z tego co czytam w zimie jeszcze nie ma co liczyć na duże wydatki a kolejne wynalazki w obronie nic nie gwarantują.
Tyle że dla mnie zamiast się oszukiwać trzeba sobie powiedzieć że z tego sezonu nic nie będzie. Wysprzedać jak najwięcej szrotu. Może dać poważne szansę takim graczom jak Miangue czy Barbosa. Niech pograja parę meczy. Jeśli się nie będą nadawać to szkoda. Ale przynajmniej oni dają nadzieję na rozwój. A tacy gracze jak Yuto, Palacio i Melo? Dwóm ostatnim i tak kończą się kontrakty a do gry nic nie wnoszą.
03.12.2016 o 12:55 przez cuba
cuba
Równowagę ? :D ile lat już to słyszę :D
03.12.2016 o 12:45 przez AveCaesar
AveCaesar
Kto niby ma grac na tej obronie ? Andreolli ? Haha Murillo, ktorego jak do tej pory zjadal kazdy, doslownie kazdy napastnik druzyny przeciwnej ? D'Ambrosio ? Haha Rano drugi mecz z rzedu lepiej od Mirandy. Uratowal nam bramke z Napoli byloby 4-0. Co do Jojo i Barbosy nawet sie niewypowiem bo na naszego Boga futbolu uwzial sie juz trzeci trener z rzedu. Tak samo jak trzeci trener z rzedu mowi, ze jest mu niepotrzebny Barbosa (i tutaj naleza sie brawa dla zarzadu za ten fenomenalny transfer). Nawet Melo sie wypowiedzial, ze jest za cienki na Seria A. Ktos inny wypowiedzial sie (juz niepamietam kto), ze musi sie ogarnac pod wzgledem taktycznym. Cos musi byc z nim na rzeczy. Zli ci nasi trenerzy marnuja karniery kolejmym wirtuozom futbolu. Dopoki nie wzmocnimy obrony bedzie jak jest. Raz lepiej raz gorzej i zaden trener nas nie zbawi. Watpie zeby ktorys chcial przyjsc bez zapewnienia ze strony zarzadu o pzrebudowie obrony. Ja :cenzor: bronie Ranocchi do czego juz doszlo w tym klubie, a Pioli jest w stanie to ogarnac potrzebuje tylko wzmocnien w defensywie.
03.12.2016 o 12:21 przez IlCapitano
IlCapitano
Musicie to wypier dalać. Wszyscy won.
03.12.2016 o 12:19 przez Gambit
Gambit
Cóż zmiany z przodu wczoraj były niezrozumiałe. Czemu tacy gracze jak JoJo czy Barbosa nie mogą dostać poważnej szansy? Sam nie wiem. Eder, Palacio nic nie wnoszą. JoJo jak wchodził w sumie też nie. No ale dostał 10 razy mniej minut niż pozostali.
Inna kwestia że pod wodzą Piolego gra ofensywna wygląda lepiej. I tu jest najmniej do zmiany.
03.12.2016 o 11:45 przez pluto11
pluto11
Obrona obrona ale jezeli juz musi zmieniac Banege to dlaczego zmiania go na znikajacego czlowieka Edera gdzie Jojo siedzi Barbosa nie gotowy na lige a Palacio po kontuzju juz tak to sa chore zmiany po co bylo ich kupowac.
03.12.2016 o 11:39 przez Gambit
Gambit
Tylko kim on ma grać w tej obronie? Wystawi JoJo za Ranocchie na środku obrony? Miał dobry pomysł z Modelem to mu się szybko posypało. A reszta gra na takim samym poziomie co Rano. Wiadomo że mimo wszystko cała defensywa powinna grać lepiej. Ale w 4 tygodnie facet tej drużyny nie odmieni. Nie wiem czy 4 miesiące starczy.
03.12.2016 o 10:37 przez interista28
interista28
slowa,slowa i jeszcze raz slowa a efektow jak nie bylo tak nie ma.Jak zlapac rownowage jak obrona z ranocchia i bocznymi graczami to niski poziom .
03.12.2016 o 10:24 przez Piotrekfci
Piotrekfci
Chłop robi dokładnie to samo co de bór - pierw piękne słowa o dawaniu szans Jojo czy Barbosie po czym odstawieni są na głębokie rezerwy co kol wiek by nie robili a ten pajac amator kmiot blazen szmaciarz itp i itd Ranocchia gra bez żadnego problemu
03.12.2016 o 10:11 przez Piotrekfci
Piotrekfci
Pioli nie pierd. Bo pięknie na początku kolorowales ale swoją taktyka (oklepana przez kolejnych trenerów) i zmianami z postaci Edera i pożal się Boże Palacio powinieneś być bity po łapach a chiniole powinni wziąć Cię na dywanik !! !
03.12.2016 o 09:52 przez Kredence
Kredence
Pioli to nastepny kabareciarz. Ktos kto ze swojej wlasnej woli , nieprzymuszony siłą wystawia Ranokie do pierwszego składu jest jawnym sabotażystą lub debilem.
03.12.2016 o 09:13 przez doug
doug
Trzeba przyznac, że Pioli ma troche przesrane. Dostał druzyne rozbita, nie przygotowana. Nie miał mozliwosci sprawdzenia zawodnikow przed sezonem. Widać, że robi co może. A temat Gabi nie zaczynam. Cos musi być na rzeczy, że trzeci trener a on nie gra xD
03.12.2016 o 00:11 przez bartlomiej-nitzke
bartlomiej-nitzke
Masz rację piłkarze są nowi... Ale nadal gramy na Icardiego... który jak dla mnie jest dobrym napstnikiem Pola karnego ale umiejtnosci piłkarskie ma bardzo kiepskie.... i zespołowi poza bramkami nie daje nic.... walki... utrzymania przy piłce. .. zero jego strony... porównując go a cienkiego Dzeko w meczu z Romą... to byl zerem... nie wygrał jednej głowy poza polem karny... a słaby dzeko.. nie do zatrzymania przez Mirande. ... więc Roma jest na pudle a my gramy jak nasz Kapitan wtedy kiedy nam się chce....
03.12.2016 o 00:11 przez bartlomiej-nitzke
bartlomiej-nitzke
Masz rację piłkarze są nowi... Ale nadal gramy na Icardiego... który jak dla mnie jest dobrym napstnikiem Pola karnego ale umiejtnosci piłkarskie ma bardzo kiepskie.... i zespołowi poza bramkami nie daje nic.... walki... utrzymania przy piłce. .. zero jego strony... porównując go a cienkiego Dzeko w meczu z Romą... to byl zerem... nie wygrał jednej głowy poza polem karny... a słaby dzeko.. nie do zatrzymania przez Mirande. ... więc Roma jest na pudle a my gramy jak nasz Kapitan wtedy kiedy nam się chce....
03.12.2016 o 00:05 przez Jovetic10
Jovetic10
Banega, Mario czy Candreva to zawodnicy, o których Mancio mógł śnić po nocach. Jeszcze Gabigol, ale to już pisałem, że jak przyjdzie Włoch to tym bardziej nie dostanie szansy. Dziś była idealna okazja, jednym słowem Pioli wypiertalaj.
03.12.2016 o 00:00 przez bartlomiej-nitzke
bartlomiej-nitzke
Personalnie?! Zmieniło się to że mamy większą kadrę... a grają Palcio Eder itp... całe szczęście za Lagatomo nie zagrał... gdzie Jojo... gabi? Jednym słowem jako kapitan taka drużyna...
02.12.2016 o 23:54 przez Jovetic10
Jovetic10
Od czasów Manciniego personalnie sporo się zmieniło, a gramy jeszcze większą padakę.
02.12.2016 o 23:52 przez Jovetic10
Jovetic10
Nie ma co się dziwić kolejny amator co stawia na Palacio i Edera.
02.12.2016 o 23:45 przez bartlomiej-nitzke
bartlomiej-nitzke
Dziwi mnie fakt że trzeci trener i nic się nie zmieniło... w sumie patarzac na skald Roberto, Franka i teraz Stefano nic pwersonalnie się nie zmieniło... więc amatorzy nadal lecą w hu.... bp kto zabierze im pierwszy skład... wy :cenzor: wszystkich
02.12.2016 o 23:41 przez Gajdzik
Gajdzik
Wszyscy powtarzają, że to świetna drużyna, profesjonaliści bla bla... ale póki co tego w ogóle nie widać na boisku, momentami wyglądamy bardziej jak zlepek pozbieranych przypadkowo grajków, którzy grają ze sobą pierwszy raz
02.12.2016 o 23:33 przez pluto11
pluto11
Ha ha :cenzor: ha to co wy do tej pory robicie jak po kazdym wpierdolu tak wpierdolu nie boje sie użyć tego slowa :cenzor: ze bedziecie trenowc ciezej to co wy :cenzor: robicie na tych treningach ze od 10 meczy mozna jeszcze ciezej a Pan panie Pioli niech nie :cenzor: o rownowadze tylko lepiej odstawi od kadry Edera czlowieka potrafiacego znikac i Palacio starszego o d wegla i da pograc komus kto cos moze wniesc do naszej gry

Shoutbox

VVujek 13.05.2024 21:14

Zawsze słyszałem tu narrację, że Martinez rośnie przy innym napastniku. Tak było z Lukaku , tak słyszałem z Thuramem fakty są jednak takie, że to inni rosną przy nim bo ten ostro zapier.... na boisku.

Orzeu 13.05.2024 21:08

AF jak zawsze merytorycznie

Adriano_forever 13.05.2024 20:35

ukwe bukwe ambalabamba

TONYSOSA 13.05.2024 19:30

monti e rione madre puta

TONYSOSA 13.05.2024 18:53

bow pow gunplay

TONYSOSA 13.05.2024 18:51

to je trap game he

TONYSOSA 13.05.2024 18:51

Fendi la mia fibia

TONYSOSA 13.05.2024 18:49

ale na lecce kurs

martins2000 13.05.2024 18:06

Inter rozmawia z agentem Dan(a) Ndoye

tytusek25 13.05.2024 16:19

Bardzo dobrze. Efootball niszczy fife gameplayem.

Claudio 13.05.2024 14:18

EA traci licencję Interu Mediolan w FC 25. Inter będzie obecny pod nazwą Milano Calcio i niestandardowym logo + strojem w przyszłym sezonie. Inter realizuje umowę na wyłączność o współpracy z Konami w zakresie eFootballu od przyszłego sezonu.

maverik 13.05.2024 13:47

13 goli i 13 asyst w Serie A to chyba niezly powod by mu dac nagrode najlepszego napastnika

maverik 13.05.2024 13:45

:thuram:

KibicInteru 13.05.2024 13:41

Vlahović?

KibicInteru 13.05.2024 13:40

problem z danie Lautaro mvp jest dylemat komu dać nagrodę dla najlepszego napastnika w takim razie

Pjerun 13.05.2024 13:37

Chyba 2 sezony temu najlepszym piłkarzem Interu został wybrany Lautaro mimo, że miał słaby początek sezonu, a dużo lepsze rozgrywki mieli wtedy Skriniar, Brozovic i Perisic.

Seba 13.05.2024 13:28

Tylko Hakan

Seba 13.05.2024 13:28

Lauataro, który zaciął się na 2,5 miesiąca raczej słabo by wyglądał jako MVP

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kto był najlepszym graczem w meczu z Frosinone?

Polls answer

Publicystyka

InzaghiBall - analiza taktyczna Interu po meczu z Atletico Madryt (5)

22.02
13:11

System na system. Analiza taktyczna Atletico Madryt przed meczem z Interem Mediolan (7)

18.02
15:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    Inter

    36

    92

  • 2

    Milan

    Milan

    36

    74

  • 3

    Bologna

    Bologna

    36

    67

  • 4

    Juventus

    Juventus

    36

    67

  • 5

    Atalanta

    Atalanta

    35

    63

  • 6

    Roma

    Roma

    36

    60

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    23

  • 2

    Dusan Vlahovic

    15

  • 3

    Paulo Dybala

    12

  • 4

    Olivier Giroud

    12

  • 5

    Victor Osimhen

    11

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28023

Liczba newsów: 48441

Liczba komentarzy: 573260

Użytkownicy online: 2 (VVujek, tytusek25) oraz 26 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

19x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

8x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się