Informacje z klubu

Thohir przedyskutuje kryzys (15)

Źródło: football-italia.net
około 11 lat temu
319
15

Erick Thohir spotka się z Michaelem Bolingbroke i Marco Fassone, aby omówić kryzys sportowy Interu w ostatnich spotkaniach. Nerrazzurri będą teraz odpoczywać z okazji przerwy na mecze reprezentacji, jednak fakt, że drużyna Mazzarriego zajmuje 10. miejsce wielu działaczom spędzi sen z powiek.

 

Spotkanie ma odbyć się w Londynie. Razem z prezem, dyrektorem generalnym i CEO dojdzie do analizy obecnej sytuacji. Thohir zapewniał, że Walter Mazzarri ma pełne zaufanie zarządu, jednak według La Gazzetta dello Sport tematem dyskusji może być także zastępstwo dla Włocha. Gazzetta Corriere dello Sport są zgodne co do tego, że strategia Interu nadal będzie opierała się na publicznym i prywatnym wspieraniu Waltera.

Tagi:
udostępnij

Zobacz też

Inter drużyna Marcus Thuram Lautaro Martinez Federico Dimarco

Ranking UEFA - Inter kończy 2025 rok na 3. miejscu (10)

01.01
11:27
Francesco Pio Esposito

Sky - Pio u boku Lautaro, powrót Calhanoglu (7)

28.12
10:38

Komentarze (15)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
08.10.2014 o 22:54 przez Kamiliusz1908
Kamiliusz1908
Milan s łaby ? A kto 2 RAZY W FINALE lm BYŁ? z czego jeden wygrał? Milan miał tak samo świenty sklaD JAK I MY.
08.10.2014 o 22:32 przez Jacenty
Jacenty
@sas111
Rozumiem, że wdg Ciebie posiadanie gwiazd w zespole jest wadą, bo są rozkapryszone i łatwiej prowadzić drużynę złożoną z przeciętnych piłkarzy... Za kadencji Manciniego z City odszedł Tevez, z którym w ogóle nie mógł się dogadać, a Balotelli pobijał rekordy w ilości czerwonych kartek.
08.10.2014 o 22:27 przez Jacenty
Jacenty
Mancini osiągał dobre wyniki wtedy, kiedy miał w składzie gwiazdy. Zarówno w Interze jak i w City. Potrafił zdominować ligę, ale w pucharach jego drużyny radziły sobie słabiutko. Podobnie zresztą w Galatasaray - sięgnął po wicemistrzostwo dysponując bardzo mocną jak na tamte warunki kadrą, a w ostatnim sezonie jego zespół radził sobie słabo. W Interze trzeba zrobić coś z niczego, ponieważ morale jest bardzo niskie, a nasz skład nawet na papierze nie mieści się na podium. Nie wydaje mi się, żeby Mancini potrafił być budowniczym. Zawsze w swojej karierze na start dostawał świetnych zawodników, więc jego warsztat był dodatkiem i cięzko o nim cokolwiek powiedzieć.
08.10.2014 o 21:46 przez sas111
sas111
Apropo Manciniego to tez chcialbym wspomniec ze zdobyl on mistrzostwo w najbardziej konkurencyjnej lidze na swiecie z zespolem stworzonym z gwiazd a to nie oznacza ze jest to takie proste bo czesto gwiazdy sa rozkapryszone ( np. tevez czy balotelli ) a do tego pokonal takie zespoly jak chelsea , arsenal, tottenham, man utd, liverpool i everton. Mistrza anglii nie zdobywa sie przypadkiem, przygotowanie taktyczne ifizyczne to jego zasluga...
08.10.2014 o 20:01 przez inter_21
inter_21
Mancini przereklamowany? Co ma słaby milan czy brak jufkuf do zdobycie prawie 100 pkt w lidze? Akurat Mancini w rozgrywkach ligowych wyciąga z piłkarzy maksimum i potwierdził to wielokrotnie. Zostawił po sobie dobre podwaliny dla drużyny Mou
08.10.2014 o 19:45 przez Dynia
Dynia
Tu nie chodzi o taktyke tylko o to , że zawodnicy w trakcie meczu chodzą po boisku zamiast zapie**adać, do tego nie widać żadnego stylu. Wg mnie z obecnej sytuacji nie ma dobrego wyjścia , nowy trener czy dalej beton , i tak na koniec bedzie coś koło 6 miejsca.
08.10.2014 o 18:39 przez emika
emika
"2. Taktyka 3-5-2 nie jest przyczyną klęsk Interu. Dobra drużyna zagra dobrze w jakimkolwiek ustawieniu. "- Dawno się tak nie uśmiałem :D
08.10.2014 o 17:09 przez Klinsi64
Klinsi64
Manciniego ściągnął Mourinho,więc jakie 100% racji?
08.10.2014 o 16:55 przez zahor
zahor
Jacenty, Nadia G - 100% racji.
08.10.2014 o 16:25 przez Nadia G
Nadia G
1. Nie ma nikogo odpowiedniego dla Interu na rynku w tej chwili (włosko- lub hiszpańsko-języczny trener, ktory nie jest wynalazkiem typu Gasperini lub Strammaccioni). 2. Taktyka 3-5-2 nie jest przyczyną klęsk Interu. Dobra drużyna zagra dobrze w jakimkolwiek ustawieniu. Inter jest słaby niezależnie od ilości obronców i napastników w ustawieniu. 3. Mazzari ma ewidentny problem z zespołem, ale NACZELNYM problemem Interu jest niechęć zarządu do zdecydowanego wzmocnienia składu i aktualny kiepski stan personalny tej drużyny. Spotkania przy kawie Thohira i Fassona niewiele tu zmienią, na pewno niewiele przed przerwą zimową, w której jak zwykle będzie wiele zamieszania a wyjdzie z tego coś w stylu "Obi wypożyczony do Parmy", "zawodnik z nadwagą z ligi rosyjskiej wzmacnia Inter na zasadzie wypożyczenia z opcją pierwokupu by wzmocnić konkurencję w ataku". Takie są realia, więc nie mamy co się na wiele nastawiać.
08.10.2014 o 16:22 przez Jacenty
Jacenty
El Imprezatore, źle mnie zrozumiałeś. Ja nie chcę bronić za wszelką cenę Mazzarriego ale wdg. mnie, na ten moment nie ma znajdziemy lepszego trenera, który mógłby do nas przyjść od zaraz(o Simeone itp. mówi się dopiero w kontekście przyszłego sezonu). A "beton" - jak go nazywasz - trzyma się 3-5-2 dlatego, że do gry innym ustawieniem najzwyczajniej w świecie nie mamy zawodników. Na upartego można spróbować 4-3-1-2 ale będziemy się wtedy musieli zmierzyć z problemami, o jakich pisałem poniżej. Dobry trener dobiera ustawienie pod zawodników, którymi dysponuje, nie na odwrót -a kadra, którą posiada Inter była kompletowana pod 3-5-2. Co by nie mówić, mamy po dwóch wahadłowych na skrzydło, w przeciwieńśtwie do skrzydłowych, których nie mamy w ogóle. Nie wiem co masz na myśli pisząc o zmianie ustawienia w celu zaskoczenia przeciwnika. Żaden trener z czołowych europejskich zespołów nie żongluje ustawieniem z meczu na mecz - wręcz przeciwnie, trzymają się jednego - maksymalnie dwóch - i szlifują do perfekcji. Za Stramaccioniego również był nacisk na zmianę ustawienia. No i stało się, Włoch w kilku meczach zagrał 4 z tyłu. Efekt był...jaki był wszyscy pamiętamy. Mówisz, że 352 jest beznadziejne. W tym beznadziejnym ustawieniu Juventus zdominował ligę, a Napoli grając z 3 z tyłu wspięło się na sam szczyt, Atletic Bilbao z Bielsą na ławce wyeliminował Manchester z Pucharu UEFA. I żeby było jasne - osobiście jestem zwolennikiem 4-3-3 ew. 4-2-3-1, ale staram się patrzeć obiektywnie. Zmiana ustawienia nie rozwiąże naszych problemów, bo to nie formacje grają przeciwko sobie, tylko zawodnicy. I głównie tu dopatrywałbym się przyczyny słabej gry.
08.10.2014 o 15:55 przez El Imprezatore
El Imprezatore
Jacenty z paroma argumentami mogę się z Tobą zgodzić ale z wieloma nie a już na pewno nie z tym, że niema sensu zwalniać Mazzarriego. Gość jest cienki jak siki pająka a Ty go bronisz i jego beznadziejnego ustawienia. Przypominam Ci, że dobry trener to taki który ustawi zawodników w jak najlepszym dla nich ustawieniu a Beton trzyma się 352 chodź pod tą taktykę po pierwsze niema wahadłowych ( Jonathan, Yuto to śmiech na sali a nie wahadłowi) a po drugie widzi (a może nie) i co grosza wyniki też to mówią, że system się nie sprawdza to on dalej tego nie zmienia. Gość nie próbuje żadnego przeciwnika zaskoczyć ustawieniem. Wszyscy Inter czytają od połowy poprzedniego sezonu. Nie wypracował żadnego stylu a nie nawet skuteczności. Jakby chociaż wygrywał to można powiedzieć, że gramy brzydko ale wygrywamy i to się liczy a tu ani ładnie ani wygranych. Zgodzę się, że Mancini i Spaletti to też ciepłe kluchy i wolał bym kogoś innego, najlepiej spoza Włoch. Bielsa bądź Simeone (jak będą wolni) to byliby git trenerzy.
08.10.2014 o 15:35 przez Jacenty
Jacenty
Zgadzam się z kroter32. Nie ma sensu zwalniać Mazzarriego, ponieważ nie dołączy do nas żaden lepszy od Waltera trener. Zenga to jedna wielka niewiadoma, można go było spróbować zatrudnić w zeszłym sezonie, kiedy Inter podnosił się z dna ale stawienie na niego w sezonie, kiedy desperacko potrzebujemy zająć 3 miejsce to ogromne ryzyko. Co do Manciniego z kolei, to zgodzę się z wypowiedzią jaką przeczytałem pod jednym z artykułów, że jest to najbardziej przereklamowany trener ostatnich lat. Odnosił sukcesy w Interze, gdy Juventus był zdegradowany, Milan słaby podobnie jak dziś, Napoli grało w 2 lidze, a Roma się nie liczyła. Z resztą sukcesy te ograniczały się tylko do włoskiego podwórka, bo w LM nie wiem czy choć raz udało mu się przekroczyć 1/16. Za rządów Manciniego jedyne co pamiętam, to kompletny brak stylu i to mimo faktu, że dostawał praktycznie każdego zawodnika, jakiego chciał - Figo, Mancini, Maxwell, Vieira itd. Nie widzę również na stanowisku trenera Spallettiego. On również w Zenicie dostawał praktycznie każdego piłkarza jakiego chciał, a zespół ten grając w lidze mistrzów z takimi zawodnikami jak Hulk, Witsel, Danny czy Criscito prezentował się co roku fatalnie, grał nie dość, że bez stylu, to również bez wiary w zwycięstwo.
Większość jednogłośnie krytykuje Waltera za grę 3 obrońców, a wszyscy zapominają, że to tym ustawieniem ligę zdominował Juventus, a Napoli prowadzone przez WM zdobyło wicemistrzostwo i było o mały włos od wyeliminowania Chelsea, późniejszego triumfatora. Nie jesteśmy w stanie grać ani 4-3-3 ani też prehistorycznym 4-4-2, ponieważ nie mamy skrzydłowych. Z kolei przy 4312 gdzie potrzeba 2 pomocników box-to-box, bylibyśmy skazani na himerycznego Guarina i od ponad roku szukającego formy Hernanesa(biorąc pod uwagę, że Kova grałby na 10, M'villa z Medelem walczyliby o miejsce defensywnego pomocnika, na ławce mielibyśmy tylko kontuzjogennego Obiego). W tej chwili jesteśmy skazani na grę 3 obrońców. Co do zmiany trenera, można czekać na to co wydarzy się na rynku - jeśli Simeone będzie chciał odejść po sezonie z Atletico, byłoby wspaniale, bo swoim stylem i charyzmą przypomina Mourinho. Ostatnio krąży również sporo polotek o odejściu Blanca z PSG, który również wydaje mi się kompetentą osobą, a jego zespoły grają uporządkowaną i ładną piłkę. Może Bielsa po udanym sezonie z Marsylią będzie szukał nowych wyzwań.
W tej chwili nawet Udinese Stramaccioniego gra przyzwoicie, bez porównania do Interu, prowadzonego przez tego szkoleniowca. Wygląda na to, że przyczyną naszych problemów jest w głównej mierze materiał ludzki. Zdają się to widzieć zarówno Thohir jak i jego współpracownicy, którzy jak możemy wyczytać z ostatnich informacji, szykują wzmocnienia w zimowym okienku. Zastanówmy się nad tym, zanim następnym razem rzucimy się do gardła Mazzarriemu. Tak samo było ze Stramaccionim, a teraz nagle słychać głosy, że młody Włoch nie był wcale takim złym trenerem. Podejrzewam, że gdyby przyszedł jeden z trenerów wymienianych w prasie, za 3-4 miesiące wszyscy pisaliby w tym samym tonie o Mazzarrim.
08.10.2014 o 14:09 przez kroter32
kroter32
Tylko, ze nie ma nikogo dostepnego na rynku... Nie mowcie mi prosze o Mancinim.
08.10.2014 o 13:06 przez LuisSuarez
LuisSuarez
Oby tematem bylo pozyskanie nowego trenera

Shoutbox

Imrahil 06.01.2026 21:15

a ci znow na farcie

Claudio 06.01.2026 21:03

Muharemovic piekny samobój przeciwko swojemu bylemu klubowi ;)

Tifosinho 06.01.2026 21:03

No i już nie chcę Muharemovicia 😁

Claudio 06.01.2026 18:33

Ale się na to patrzy. Młody Polak centralnym obrońcą Romy. Szacun dla Gaspa, że nie boi się na niego stawiać

AveCaesar 06.01.2026 17:50

Myślę, że tak samo jak do każdego innego ustawienia. Trzeba tylko dobierać zawodników odpowiednią charakterystyką do pozycji/roli. I odwrotnie, w innych też jak każesz np. bocznemu obrońcy grać jako napastnik to sobie nie poradzi.

Paolo92 06.01.2026 17:48

Według Sky Sport Davide Frattesi otworzył się na transfer do Galatasaray, a rozmowy między klubami nabierają tempa.

Paolo92 06.01.2026 17:47

Galatasaray złożył Interowi wstępną propozycję opartą na wypożyczeniu za pięć milionów euro z prawem wykupu wynoszącym trzydzieści milionów. Ten zapis mógłby zmienić się w obowiązek po spełnieniu określonych warunków. Łączna kwota trzydziestu pięciu milionów euro nie jest dla Interu problemem samym w sobie. Spór dotyczy formy i gwarancji finalizacji transakcji. Inter Mediolan chce jasnych zasad już na starcie. Klub preferuje obowiązek wykupu albo bardzo proste i realne warunki jego uruchomienia. Tylko wtedy pieniądze z transferu mogłyby zostać szybko przeznaczone na wzmocnienia.

Paolo92 06.01.2026 17:40

Inter szuka wzmocnień na prawą flankę Inter Mediolan pożegnał się z opcją pozyskania Joao Cancelo, który zdecydował się na powrót do FC Barcelony zamiast wypożyczenia z Al Hilal do Mediolanu. Klub musi więc znaleźć inne rozwiązanie na prawą stronę, osłabioną brakiem Denzela Dumfriesa. Jak informuje Calciomercato, władze Interu nie czują presji natychmiastowego transferu. Luis Henrique zbiera pozytywne oceny, a Matteo Darmian wraca do dyspozycji. Sytuacja nie oznacza jednak zamknięcia rynku. Jeśli pojawi się dobra okazja, Giuseppe Marotta i dział sportowy nie zamierzają jej ignorować. Jednym z obserwowanych graczy jest Dodo z Fiorentiny, który od dłuższego czasu znajduje się na radarze Nerazzurrich.

Chuchu 06.01.2026 17:08

Do 3-5-2 to w ogóle mało kto pasuje

AveCaesar 06.01.2026 16:28

Czyli Asllan -> Viola, Dodo -> Inter 🤔

AveCaesar 06.01.2026 16:27

Chiesa odpada

AveCaesar 06.01.2026 16:27

Romano – Inter nie jest zainteresowany Chiesą, uważając, że jego charakterystyka różni się od ustawienia 3-5-2, jakie ma na myśli Chivu. Nerazzurri nie są teraz zainteresowani, a po fiasku transferu Cancelo nie podjęli żadnych działań. 👀⚫️🔵

Jacenty 06.01.2026 15:48

Dodo podobno chcialby Chivu, ale zarządy są przeciwko

coco 06.01.2026 15:45

Oho pewnie będziemy w trybie pilnym szukać kogoś na prawe wahadło, oby tylko nie tego Dodo bo ten to żadnych liczb nie robi

coco 06.01.2026 15:43

🚨 ULTIM'ORA CLAMOROSA DALLA TURCHIA! ⚫️🔵✅️ Il Beşiktaş ha raggiunto un accordo con Luis Henrique. 💶 L'Inter chiede 5 milioni di euro di prestito per un anno e mezzo. - Ertan Süzgün 🇹🇷✍️

AveCaesar 06.01.2026 10:26

Al-Hilal chce WŁĄCZENIA ROBERTA LEWANDOWSKIEGO w przenosiny Joao Cancelo do Barcelony! Saudyjczycy chcą by Polak tej zimy trafił do Al-Hilal i w Arabii Saudyjskiej dokończył sezon! 🤯 DECYZJA MA NALEŻEĆ DO POLAKA - Sacha Tavolieri

Kredence 06.01.2026 10:06

Najważniejsze żeby nie sprowadzić jakiegoś śmiecia typu Dodo

Cyrax 06.01.2026 09:42

GDS - Inter zostaje z Darmianem i Dioufem na wahadle

AveCaesar 06.01.2026 09:03

I co jest już ten Asllani ?

Archiwum shoutboxa

Sonda

Najlepszym zawodnikiem Interu w meczu z Bologna był:

Polls answer

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (4)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    17

    39

  • 2

    Milan

    17

    38

  • 3

    Napoli

    17

    37

  • 4

    Juventus

    19

    36

  • 5

    Roma

    19

    36

  • 6

    Como 1907

    18

    33

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    10

  • 2

    Christian Pulisic

    8

  • 3

    Nico Paz

    6

  • 4

    Riccardo Orsolini

    6

  • 5

    Hakan Çalhanoğlu

    6

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28647

Liczba newsów: 52368

Liczba komentarzy: 613872

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się