Wywiady z dziennikarzami

Trevisani: Liczby nie kłamią, Lautaro to nie Haaland czy Lewandowski (11)

Autor:
Źródło: fcinter1908.it
ponad rok temu
3672
11

Do ciekawej wymiany opinii na temat Lautaro doszło podczas jednego z ostatnich podcastów na Twitchu pomiędzy dziennikarzami sportowymi Ricardo Trevisanim, a Fabrizio Biasinem.

Oto zapis rozmowy:

Biasin: Powiedz cokolwiek o butelce wody i Lautaro i mnie zezłościsz. *

Trevisani: Nie mówiłem tego w odniesieniu do Copa America 2024, tylko do ostatniego mundialu, kiedy to Lautaro praktycznie przeszedł z piłkarza podstawowego składu do szóstego wyboru do ataku. 

Biasin: Ponieważ jego kostka była w tragicznym stanie. Próbował grać, ponieważ to mundial i tam się po prostu ot tak nie poddajesz. Oczywiście jego występy nie były dobre, teraz jednak pokazuje, że jest kimś kto strzela bramki z dużą łatwością. 

Trevisani: Nie chcę wyjść na kogoś, kto atakuje Lautaro. Po prostu powiedziałem, że miał słaby mundial. Lautaro na pewnym poziomie nie daje rady, spójrzmy zresztą na liczby, on strzelił 12 bramek w 44 meczach. Liczby nie kłamią, to nie są wyniki na poziomie Haalanda czy Lewandowskiego. 

Biasin: 26 lat, szósty strzelec wszechczasów w Argentynie, 3 bramki do Maradony. Pamiętam bramki dla Interu przeciwko Liverpoolowi, Barcelonie, w półfinale przeciwko Milanowi. Przeciwko Atletico wypracował swoim kolegom dwie bramki. Nie możesz mówić o nim, że on nie daje rady. 

Trevisani: Chodziło mi raczej o to, że 12, 14, 16 mln euro o które prosił Argentyńczyk to pieniądze dla prawdziwego cracka, a on nim nie jest. To świetny piłkarz, jednak nie gwiazda najwyższego poziomu. 

Biasin: Zgadzam się z tobą, jednak Lautaro także w całości zgadza się również z tobą. Dlatego w pewnym momencie powiedział: ok zakończmy tą dyskusję, zaakceptujmy propozycję klubu. 

 

* nawiązanie do wypowiedzi Trevisaniego z zeszłego roku, kiedy to nazwał Lautaro chłopcem do podawania wody. Wypowiedź odnosiła się do występu piłkarza Interu na mundialu. 

 

Zobacz też

Fabrizio Romano o zimowych nabytkach Interu (4)

05.02
11:39

Romano: Belghali nie trafi do Interu w zimie. Żadnych działań ws. Palestry (3)

25.12
13:40

Komentarze (11)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
11.07.2024 o 22:08 przez Chytrus
Chytrus
Porównanie z dupy...
11.07.2024 o 19:09 przez mroowa111
+1
mroowa111
Lautaro pracuje więcej dla zespołu Haaland to egzekutor na którego trzeba pracować ot taka dyskretna roznica
08.07.2024 o 20:42 przez Paolo87
+1
Paolo87
W punkt @Xucatlan👍
08.07.2024 o 20:31 przez Xucatlan
+1
Xucatlan
Ten cały Haaland, pogromca beniaminków jak przychodzi do poważniejszego rywala, to zupełnie znika. Niech ktoś może przypomni temu idiocie Trevisaniemu np. statystyki z ostatniego dwumeczu z City z Realem, gdzie ten cały Hochland zaliczył więcej strat niż celnych podań.
08.07.2024 o 20:43 przez Paolo87
+1
Paolo87
Jakoś jego nikt nie obraża jak naszego Lautaro a problemy ma jakby porównywalne-swietny w lidze, gorszy w LM (zwłaszcza faza pucharowa)
08.07.2024 o 18:49 przez Kokos
+13
Kokos
Czyli znamy już prawdziwą tożsamość Ostera
08.07.2024 o 16:13 przez ZnawcaCalcio
+5
ZnawcaCalcio
Trochę racji w tym jest, że Lautaro zawodzi w LM. Poza sezonem 19/20 raczej szału nie było. Thurman również wybitny nie był w poprzednim sezonie w Europie. Myślę, że właśnie zabrakło nam napastnika żeby powalczyć o coś więcej... Taki Icardi byłby jak złoto ze swoich najlepszych lat tylko szkoda, że to debil
08.07.2024 o 19:11 przez Paolo87
+2
Paolo87
Thuram rozegrał pierwszy sezon w Interze, do pewnego momentu nie pękał w LM, potem coś siadło ale wierzę że w kolejnym sezonie może być tylko lepszy. Co do Lautaro to świetny napastnik i mam nadzieję że dojrzeje do tego żeby brać odpowiedzialność za wynik w LM zwłaszcza w fazie pucharowej. Icardi? W jego przypadku wcale nie ma gwarancji że błyszczał by w LM, Lautaro walczy dla zespołu a Icardiego trzeba obsługiwać podaniami.
08.07.2024 o 21:44 przez wojtas22
+1
wojtas22
Dobrze piszesz Lautaro zapierdziela na calym boisku a Ikardi czekał tylko na piłki az mu podadza nie mozna ich porownywac to zupełnie inni napastnicy.
08.07.2024 o 22:02 przez ZnawcaCalcio
+2
ZnawcaCalcio
Zgadza się, Icardi miał dużo wad, ale jednego mu nie można odmówić, wystarczyło mu pół sytuacji i robił z tego 2 bramki. Tego nam zabrakło w LM, ale rozumiem, że możesz mieć swoje zdanie. Taki killer jako 3 napastnik byłby idealny dla Interu bijącego w mur jak chociażby w 1 meczu z Atletico Madryt
09.07.2024 o 14:48 przez Paolo87
+2
Paolo87
@ZnawcaCalcio masz sporo racji, taki typ napastnika jako nr 3 bardzo by nam się przydał (ale nie personalnie Icardi😁). Świetnie byłoby mieć kogoś takiego na decydujące fragmenty meczy.

Shoutbox

Cyrax 16.03.2026 12:34

Ostatnie takie gole, to chyba Thuram w Derbach i Zalewski bodajże z Torino

Cyrax 16.03.2026 12:32

Te bramki Olise z Atalantą, to miód dla oczu. Balans ciałem, zejście do środka na lewą nogę i strzał po długim. Coś pięknego

Cyrax 16.03.2026 12:30

Jak już pomocnik nie odpali jakiejś bomby z dystansu, to wszystko na jedno kopyto. Piłka do boku i wrzutka

Cyrax 16.03.2026 12:29

Szkoda, że Thuram się zagubił. Brakuje tych jego zejść ze skrzydła kończonych strzałem. Ogólnie brakuje takich takich akcji w Interze, a przede wszystkim takich wykonawców

ragnar 16.03.2026 11:51

Jak napadzior ma pewność siebie, czuje ,,luz,, to mu wpada byle strzał, a jak ogarnie go panika co będzie jak nie strzeli to później się zacina na wiele spotkań, dobry przykład Lautaro czasami byle strzał i gol, a czasami 8 spotkan bez bramki

DonDawido 16.03.2026 11:17

To lepiej żeby wiedział, że te okazje będą i czuł luz czy może jednak presję, bo kolejnej sytuacji mieć nie będzie?

ragnar 16.03.2026 11:10

kreujemy...chodziło mi bardziej tak ogólnie, że jednak napastnik czuje luz jak wie, że będą kolejne akcje

timon 16.03.2026 10:17

Kazdy z tych meczow powinnismy wygrac na luzie i teraz bylyby kompletnie inne nastroje. Nasi napastnicy akurat marnuja bardzo duzo

timon 16.03.2026 10:16

Pierwszy mecz z Milanem, mecz z Atletico czy nawet wczoraj gdzie mielismy jeszcze conajmniej 2-3 setki

timon 16.03.2026 10:16

No tak, ale my poza meczem z Milanem kreujemy duzo sytuacji

ragnar 16.03.2026 10:07

,,jak wiesz, ze na bramce stoi amator to grasz nerwowo,, racja, tak samo napastnik czuje luz, jak wie że ma świetnych pomocników w formie, nawet jak nie strzeli setki za chwle koledzy wypracują kolejną...

timon 16.03.2026 10:03

Mlody Stanko da nam duzo w grze defensywnej. Ma dobry odbior, zapierdziela az milo i ma prawie 190cm

timon 16.03.2026 10:02

Sommer ostatnio robi tez duzo zagrozenia gra nogami, wiec pewnie dlatego Dumfi robil ten teatr zamiast odegrac do Sommera

timon 16.03.2026 10:01

Brak pewnosci obrony to tez czesto wina bramkarza, jak wiesz, ze na bramce stoi amator to grasz nerwowo

Cny 16.03.2026 10:00

no nie do końca, my mamy natłok baboli i tyle, przecież ani na Akanjim ani na dumfriesie nie była wywierana wielką presja. ewidentnie są to problemy z koncentracją. do tego niepewny bramkarz. zbyt często tracimy takie bramki. to że przeciwnik szybko przenosi akcje to wada 3-5-2 którą każdy zna, akurat my to dość dobrze minimalizujemy, nie to jest problemem. główny zarzut to jest jak obrońca zostaje zbyt długo pod polem karnym a asekurujący do pomocnik stoi na 40-50 metrze a my klepiemy piłeczka. później te nasze mikrusy przegrywają pojedynki z szybkimi murzynami

timon 16.03.2026 09:59

Akanji to dobry gosc ale to nie jest wybitny srodkowy i lepiej w defensywie zabezpiecza od prawej strony

timon 16.03.2026 09:58

Brakuje kogos kto by czyscil. Barella bez formy, Miky to juz wrak i to widac. Do tego nie mamy kozaka na srodku obrony i na bramce

Xucatlan 16.03.2026 09:44

Cny, to że tracimy gole po błędach indywidualnych, to absolutnie nie jest źródło problemu. Prawdziwym źródłem problemu i to od dawna jest to, że bardzo ale to bardzo łatwo byle kto może przenieść grę pod nasze pole karne. Już od czasów Inzaghiego jest autostrada dla rywala pod nasze pole karne.

El Imprezatore 16.03.2026 09:44

wrzuć link do skrótu z komentarzem dumanowskiego i guziaka jak możesz

DonDawido 16.03.2026 09:31

Chyba tylko Nowomiejski i Szpruch zachowują obiektywizm.

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kto zagrał najlepiej w zremisowanym meczu z Atalantą?

Polls answer

Publicystyka

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20

Luis Henrique w Interze: Koniec z nieporozumieniami. Jaka jest jego prawdziwa rola? (20)

18.01
10:50
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    29

    68

  • 2

    Milan

    29

    60

  • 3

    Napoli

    29

    59

  • 4

    Como 1907

    29

    54

  • 5

    Juventus

    29

    53

  • 6

    Roma

    29

    51

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    14

  • 2

    Anastasios Douvikas

    10

  • 3

    Rasmus Højlund

    10

  • 4

    Nico Paz

    9

  • 5

    Kenan Yıldız

    9

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 29320

Liczba newsów: 52809

Liczba komentarzy: 620093

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się