Relacje

Kompromitująca porażka we Florencji! Fiorentina 3-0 Inter (110)

Autor:
Źródło: fcinter1908.it
4 miesiące temu
6506
110

Fatalny był to mecz, zapomnimy go szybko. Bezradny Inter sromotnie poległ na Stadio Artemio Franchi.

 

Pierwsza połowa spotkania, skrócona do około 30 minut, nie obfitowała w zbyt wiele emocji. Najlepsze szanse po obu stronach mieli Carlos Augusto i Moise Kean. Brazylijczyk trafił nawet do bramki strzeżonej przez Davida De Geę, jednak arbiter rywalizacji anulował gola po analizie VAR - wahadłowy Interu był w momencie podania na pozycji spalonej. Strzał głową Moise Kean'a obronił za to instynktownie Yann Sommer. Do szatni obie ekipy schodziły więc przy bezbramkowym remisie.

Druga połowa to scenariusz niczym z najczarniejszych snów, jakie mogą nocą nawiedzić kibica Interu. Podopieczni trenera Simone Inzaghiego byli w drugich 45 minutach gry zupełnie bezradni i nie potrafili w żaden sposób zareagować na kolejne bramki Fiorentiny. Strzelanie dzisiejszego wieczora rozpoczął Luca Ranieri, który sprytnym strzałem po ziemi umieścił piłkę w siatce. Drugiego gola zdobył fenomenalny w tym sezonie Moise Kean. Napastnik gospodarzy wykorzystał beznadziejne ustawienie Yanna Bissecka i oddał strzał głową po krótkim słupku, którym zaskoczył szwajcarskiego bramkarza Nerazzurrich. W końcówce spotkania Moise Kean skompletował dublet, po tym jak piłkę - jak na tacy - wyłożył mu Federico Dimarco. Było to bolesne, ale trafne zwieńczenie dzisiejszego występu zawodników Simone Inzaghiego.

 

Składy, w jakich zagrały oba zespoły:

FIORENTINA (4-2-3-1): 43 De Gea; 15 Comuzzo, 5 Pongracic, 6 Ranieri, 21 Gosens; 8 Mandragora, 24 Richardson; 2 Dodo, 9 Beltran, 65 Parisi; 20. Kean.

Ławka rezerwowych: 1 Terracciano, 30 Martinelli, 22 Moreno, 23 Colpani, 32 Cataldi, 63 Caprini, 64 Harder, 66 Rubino.

Trener: Raffaele Palladino.

 

INTER (3-5-2): 1 Sommer; 31 Bisseck, 6 De Vrij, 95 Bastoni; 2 Dumfries, 16 Frattesi, 20 Calhanoglu, 22 Mkhitaryan, 30 Carlos Augusto; 9. Thuram, 10. Lautaro.

Ławka rezerwowych: 13 J. Martinez, 40 Calligaris, 7 Zielinski, 8 Arnautovic, 15 Acerbi, 21 Asllani, 23 Barella, 28 Pavard, 32 Dimarco, 36 Darmian, 99 Taremi.

Trener: Simone Inzaghi.

Zobacz też

Nie tym razem. Scudetto w sezonie 2024/25 nie dla Interu (92)

23.05
19:52

Gol Asllaniego daje Nerazzurrim trzy punkty po "fenomenalnym" spektaklu | Inter 1-0 Hellas (50)

03.05
19:58

Komentarze (110)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
06.02.2025 o 23:00 przez Domino
+6
Domino
Syte, STARE, bogate koty.
06.02.2025 o 22:59 przez Domino
+9
Domino
Jeśli ktoś myśli że to jest wypadek przy pracy to jest w grubym błędzie. W klasowej drużynie nie ma prawa się zdarzyć taki wylew w dosłownie każdym elemencie gry, i dosłownie u każdego zawodnika. Niecelne zagrania praktycznie każdego zawodnika. Braki w kryciu i koncentracji. Długo by wymieniać.
07.02.2025 o 08:05 przez bonjovi100
+1
bonjovi100
Pokaż klasową drużyne która nie miała takich wpadek w tym sezonie? Real? Barca? Bayern? City? Nie mamy kadry aby dominować.
07.02.2025 o 08:56 przez BartekBartek
BartekBartek
@bonjovi100 , a trzy porażki Liverpoolu każda jedną bramką kwalifikują się do miana wpadek?
07.02.2025 o 20:28 przez Domino
+1
Domino
@bonjovi100 gościu widziałeś ten mecz? Każdy element gry, każdy zawodnik dawał doopy wczoraj na każdym kroku. Widziałeś co zrobił Dimarco, jaki strzał oddał Barella, co zrobił Arna sam na sam?
Ja sobie takiego wylewu Interu nie przypominam, żeby każdy taka choojnie grał, na pewno nie od czasów Piolego.
Real itp. zdarza się że przegra, nawet i 0:4 ale nie grają takiej parodii, wtedy to jest wpadka. Wczoraj Inter to był wylew totalny nie zdarzający się klasowym drużynom w oficjalnym meczu. Real nawet by tak nie zagrał mając 10 obrońców kontuzjowanych, a przypominam że to Fiorentina miała wcozraj 12 zawodników z pola zdolnych do gry.
06.02.2025 o 22:59 przez Rafał 1976
+6
Rafał 1976
I co znawcy fudbolu jak mówiłem że z Milanem chodzili po boisku i grali na stojąco A dziś to już przeszli samych siebie Po sezonie czas się pozbyć przynajmniej ośmiu i kupić młodych co są głodni sukcesów A nie zadawalajac sie tym że się,dobyło majstra rok wcześniej Tak to wygląda Tylko ewidentnie zależy im tylko na LM
06.02.2025 o 22:56 przez acmilanowek
+1
acmilanowek
ale baty , meczu nie mogłem oglądać ale jestem w szoku że dostaliśmy takie wciry
06.02.2025 o 22:52 przez Weeq
+5
Weeq
Jeśli drugi mecz z rzędu naszym najlepszym graczem jest De Vrij to wiedz że jest coś nie tak.
Simone przegrał ten mecz na swoje własne życzenie najpierw wystawiając skład bez Barelli i Dimarco a później zmianami które były katastrofalne i spóźnione. Przejście najpierw na trójkę napastników a później na czwórkę😂nawet nie chce mi się komentować, dla mnie jest to niezrozumiałe ze Inzaghi przez 4 lata trenowania tego klubu nie ma planu B na takie właśnie mecze.
Od dwóch meczy gramy totalną padake, ostatnie derby to nie był przypadek i brak szczęścia to poprostu frajerstwo i brak pomysłu na grę, nie widzę w tej ekipie żadnych większych chęci podjęcia walki.
Co do indywidualnych występów piłkarzy Sommer na dwa ostatnie mecze zalicza 3 a może nawet 4 babole, Hakan kompletnie nie jest sobą, Bisseck od roku nie poprawił swojej gry w powietrzu i dalej nie potrafi się ustawiać w obronie, to nie pierwszy raz kiedy prokuruje taką sytuację swoim zły ustawieniem i przeliczeniem się. Z Frattesiego nic nie będzie i żaden mecz z Lecce tego nie zmieni, ten chłopak się tu kompletnie nie odnajduje co moim zdaniem również jest wina Inzaghiego. Z taką gra o mistrzostwie możemy zapomnieć o chociaż ćwierćfinale LM również
06.02.2025 o 22:54 przez Weeq
+1
Weeq
Szkoda że nie da się edytować
06.02.2025 o 22:48 przez kadrian89
+12
kadrian89
Bardzo słaby mecz Interu. Drużyna wygląda kiepsko ostatnio, brakuje wigoru i pojawiają się nerwy i dyskusje między piłkarzami.

Można sobie wmawiać, że to wypadek przy pracy ale moim zdaniem Inter gaśnie gdy tylko przeciwnik mądrze ustawi się w defensywie.

Powolne klepanie w poprzek boiska nic nie wnosi do kreowania sytuacji.

Numer na 4 napastników zakończył się tym, że nadal głupio klepaliśmy z tyłu a w polu karnym czekali sobie i dlubali w nosach. Ciężko zrozumieć momentami co Inter ma w planie B na mecz.

Napoli niestety jest w lepszej sytuacji i wyrosło na faworyta rozgrywek.

Ta kadra nie da się jechać co 3 dni przez sezon.
07.02.2025 o 09:59 przez davi23
davi23
Racja, nie da się tyle grać z taką kadrą
06.02.2025 o 22:46 przez Samsewybierz
+8
Samsewybierz
Inzagi jest zbyt przewidywalny każdy wie jak zagra i może się na to przygotować, według mnie po sezonie( jeżeli nie zdobędziemy mistrzostwa) to powinniśmy poważnie rozważyć zmianę trenera
06.02.2025 o 22:54 przez kadrian89
+3
kadrian89
Rok temu wchodził chociaż mobilny Sanchez i rozrywał trochę obronę przeciwnika. Dziś , oprócz Thurama i może Zalewskiego , nie ma w kadrze piłkarza robiącego przewagę 1 na 1. To schematyczne klepanie znamy wszyscy już doskonale.
06.02.2025 o 23:14 przez Waldini
Waldini
Łatwo wygłaszać takie sądy po takim meczu, a ja uważam, że nawet przygotowany na Izaghiego zespół będzie miał problemu, kiedy drużyna zagra na przyzwoitym poziomie. Niestety my graliśmy dziś tak tragicznie, że nie wiem, czy w tym dniu ogralibyśmy Monzę. Oczywiście Simone popełnił dziś błędy, choćby z tymi późnymi zmianami, czy doborem składu, ale jak zarówno podstawowi jak i zmiennicy grali piach, to nie mam pojęcia, czy wystawienie kogokolwiek innego od początku meczu, by coś zmieniło.
07.02.2025 o 03:38 przez CNS87
CNS87
Chyba cię pogięło lol
08.02.2025 o 07:05 przez davi23
davi23
Nie przyjdzie tu nikt lepszy a Inzaghi i tak sporo dla nas zrobił, nie ma co wyciągać takiego wniosku o zwolnieniu, chyba że skończymy poza LM.
08.02.2025 o 15:21 przez Samsewybierz
+1
Samsewybierz
Pewnie masz racje trochę mnie poniosło po meczu
06.02.2025 o 22:45 przez nikofin
+4
nikofin
O ile mnie pamięć nie myli, za całej kadencji Inzaghiego do dziś nikt na żadnym froncie nie wygrał z nami różnicą 3 bramek. Niech mnie ktoś poprawi, jeśli źle mówię.

I za to kocham ten Inter. Forza.
06.02.2025 o 22:45 przez Waldini
+7
Waldini
Tu nie wynik jest najgorszy, tu nie strata 3 pkt do Napoli jest najgorsza, tu najgorsze jest to, że my wyglądaliśmy gorzej niż tragicznie. Już przy 1-0 uznałem ten mecz za nasz najgorszy w tym sezonie, a kolejne bramki tylko to potwierdziły. Nie wiem nawet, co tu można powiedzieć. Fiorentina ustawiła się dobrze, a my nie mieliśmy kompletnie pomysłu, by ich rozmontować. Tu trzeba się błyskawicznie pozbierać, bo margines błędu został wyczerpany. Mamy ciężki kalendarz, nie ma co się oszukiwać, ale tu trzeba się spiąć w sobie i zasuwać, a nie wywieszać białą flagę. Tu taki mój przytyk do niektórych "kibiców" z tej strony, którzy po każdej naszej wtopie zwalniają trenera i koronują rywali. Ja bym się zastanowił na miejscu tych ludzi, czy na pewno są w dobrym miejscu, bo zdaje mi się, że nie do końca, no ale każdy sądzi według siebie. No i jeszcze na koniec stracone 22 bramki po 23 meczach, czyli dokładnie tyle samo ile straciliśmy w całym ubiegłym sezonie i co gorsza 9 mniej zdobytych punktów. Trzeba się natychmiast poprawić.
06.02.2025 o 23:18 przez Cyrax
+4
Cyrax
Jedni kierują się wiarą, a drudzy są realistami. Ja należę do tych drugich i nie nabieram się na te wszystkie puste słowa o ciężkiej pracy i wyciąganiu wniosków. Oglądam Inter, oglądam Napoli i mimo iż obie drużyny dzielą tylko 3 pkt. to różnica mentalna oraz fizyczna (tutaj duże znaczenie ma ilość spotkań) jest ogromna. Miał być fotel lidera po rozegraniu zaległych spotkań, a tymczasem Napoli zaczyna uciekać. Niedługo Inter zaczyna ponowny maraton i co niby ma sprawić, że zaczną regularnie wygrywać, a odpoczywające Napoli nagle wpadnie w dołek? Wieksze prawdopodobieństwo, że przewaga będzie rosnąć. Zmęczeni pilkarze, nietrafione transfery i trener, który gra jedno i to samo. Napoli ma wszystkie karty po swojej stronie i nie widzę żadnej ujmy, jeśli kibic wskaże ich jako potencjalnego mistrza. Mam stawiać ślepo na Inter, tylko dlatego, bo im kibicuję? Na ten moment będę bardzo zdziwiony, jeśli Inter obroni mistrza. Wróci LM, dojdzie puchar Włoch i przewaga Napoli będzie tylko wzrastać. Zejdźmy na ziemię. Interu z zeszłego sezonu już nie ma.
06.02.2025 o 23:37 przez Waldini
+1
Waldini
Wszystko zgoda, tylko nasi "kibice" rozdają innym tytuły po każdym słabym meczu, a nie mówię o tym sezonie, ale o każdym innym. I nie mówię tu o rzeczowych argumentach, jak Ty to zrobiłeś, tylko o wygłaszaniu ich w iście panikarskim tonie, okraszonym wyzwiskami pod adresem piłkarzy czy trenera. Ja wiem, że Internet ma swoje prawa, ale chlew to chlew. Czy przewaga Napoli będzie wzrastać, to się dopiero okaże, ta drużyna też ma swoje ograniczenia, a kadrę obiektywnie słabszą od nas i szczerze nie boję się ich formy, bo jestem pewny, że wywrócą się nie raz, tylko bardziej obawiam tego, że my też będziemy się potykać. Jak będzie to czas pokaże, mamy przed sobą mecz z Fiorentiną, który stał się dla nas rewanżem. Trzeba spiąć poślady i nie rozpamiętywać tego dzisiejszego koszmarku.
07.02.2025 o 10:22 przez HB
+1
HB
Nie ma rozdawania tytułów na lewo i prawo, tylko jednej konkretnej drużynie - Napoli, które gra bez swoich największych gwiazd, a mimo to punktuje jak szalone.
06.02.2025 o 22:44 przez Piotrekfci
+7
Piotrekfci
Praktycznie wszyscy w tym okienku się wzmocniło to 2 to 3 to 4 to 5 itd transferów a my jeden i to do tego śmieszny cyckając się qrwa mać z tymi dwoma kiepami na ataku zamiast już w pierwszym dniu zimowego okienka pokazać EXIT ! Brawo Wy... Co do reszty standardowa to nie jest ekipa na grę co trzy dni... Oni musza odespać w jednym meczu aby w kolejnym przycisnąć, niestety taka prawda. Mhita też już nie też co z zeszlego sezonu i nie ma co się czarować. Wieku się nie oszuka. Czas na młodych !
06.02.2025 o 23:49 przez Waldini
Waldini
No Napoli to się jakoś przesadnie nie wzmocniło akurat, ilościowo może tak, ale nie wiem czy wiele im da Okafor czy Biling. Może nie będzie popularne to, co powiem, ale jako osoba, która zawodowo zajmuje się także redukowaniem wydatków, to rozumiem w jakim miejscu ekonomicznie się znajduje klub. Jesteśmy zadłużeni, jeszcze niedawno ocieraliśmy się wręcz o upadłość, więc czy chcemy, czy nie chcemy musimy znaleźć balans między utrzymaniem poziomu sportowego, a stabilnością finansów. Uważam, że całkiem nieźle nam to idzie, a skreślać nas z wyścigu o scudetto też nie ma sensu.
07.02.2025 o 07:50 przez bonjovi100
bonjovi100
Tylko napoli ma jakieś 14 dni a Inter 34 więc nie muszą się wzmacniać
06.02.2025 o 22:42 przez Cyrax
+6
Cyrax
Się Inzaghi tyle nagadał o arbitrach po derbach, że zapomniał przygotować drużynę do meczu :lol: Najpierw wtopa z Musahami, Abrahamami, Jimenezami i innymi Pavlovicami, a teraz blamaż z Fiorentiną, która atakowała dwoma zawodnikami :-D To są właśnie te wnioski, o których teraz znowu będą mówić, aż do kolejnej wpadki (najprawdopodobniej za tydzień). Był Chińczyk i wygrali wszystko we Włoszech. Przyszli Amerykanie, którzy według Wujka wykonują świetną pracę i robią wszystko, aby już w debiucie było zero tituli.

Lautaro kolejna blokada? Całkiem możliwe, bo w końcu ostatnio miał kilka spotkań z rzędu z golem. Nic nowego w jego przypadku.
06.02.2025 o 22:41 przez Gajdzik
+8
Gajdzik
Ja jebie, pierwszy raz od dłuższego czasu nie wytrzymałem do końca meczu i wyłączyłem kilka ostatnich minut, pierwsza połowa bez polotu ale jeszcze jako tako, ale na drugą nie wyszliśmy w ogóle i Fiołki nas rozjechały 3-0 w 45 min, po derbach, mimo że nie wygranych, ale była walka do końca spodziewałem się większej werwy i zaangażowania, a tu jeden wielki klops, jak tak będziemy gubić punkty, to nam Napoli zaraz odjedzie nie do dogonienia! Mecz do zapomnienia i w poniedziałek rewanż na pełnej, a później Juve, trzeba się pozbierać, wziąć w garść, zap...ać i walczyć w kolejnych meczach, ale nie ma pół gwizdka, tylko na pełnej !!
06.02.2025 o 22:39 przez tytusek25
+5
tytusek25
Zdarzyło się przegrać . Trudno. Świat się jednak dalej kręci. Zamartwiać się i rozpaczać nad losem było-nie było multimilionerów nie mam też zamiaru :) . To zawsze są, byli i będą tylko ludzie. Nie ma sensu o tym zapominać i odmawiać im tak prozaicznych rzeczy jak prawo do słabszego dnia. Na piłce świat się też nie kończy. Uważam , żę dalej jesteśmy mocno w grze i mamy tylko 3 punkty straty do lidera oraz mecz bezpośredni. Ta szklanka i to bez zbytecznej ekwilibrystyki jest do polowy pełna .
06.02.2025 o 22:38 przez intermediolanwstajezkolan
intermediolanwstajezkolan
Najwyżej przegrany mecz od maja 2019 roku, czyli od prawie 6 lat. To, że nie jesteśmy drużyną z zeszłego sezonu było widać już na jesieni, ale takiego upadku nikt się mógł się spodziewać. Totalny rozkład drużyny, również mentalny. Jeszcze tylko upokorzenie w LM z rąk Milanu/Juventusu i można kończyć "historyczny" sezon. Oby chociaż kibice stanęli na wysokości zadania i w następnym meczu wygwizdali tych parodystów. Pozdrowienia dla oaktree również powinny wybrzmieć.
06.02.2025 o 22:57 przez Waldini
+5
Waldini
Od kiedy Ty jesteś kibicem Interu, chyba nie jakoś bardzo długo co? Jak czytam takie wpisy, to mnie autentycznie na wymioty zbiera. Jestem z tą drużyną 25 lat, widziałem dużo słabych rzeczy, dużo gorszych niż ten mecz, ale nigdy nie skreślałem zespołu, a czasy mieliśmy naprawdę bardzo złe. Ty coś o kibicach mówisz, że mają wygwizdać drużynę? Ty serio myślisz, że oni są tacy zaściankowi, żeby po jednym meczu wieszać psy na zespole? Na drużynie, która dała nam tyle dumy i radości w ostatnich latach? Przejedź się do Mediolanu na następny mecz, zapodaj te gwizdy, powyzywaj trochę, oczywiście idź na Curvę Nord z tym swoim przekazem. Gwarantuję, że wyprowadzą Cię stamtąd jeszcze przed pierwszym gwizdkiem.
06.02.2025 o 22:34 przez davi23
+5
davi23
Zagraliśmy jak piz… to nie ten Inter co rok temu, oddajemy pkt i powoli mistrzostwo, pomimo, że wiarę mam do końca ale tak tytułu nie obronimy, chyba, że Napoli nam odda
06.02.2025 o 22:34 przez Odet
+2
Odet
Czekam aż fachowcy z SB wskażą winnego (Asllaniego) porażki. Oni to wiedzą.
06.02.2025 o 22:58 przez Waldini
Waldini
Warto omijać zwłaszcza w czasie meczu.
06.02.2025 o 23:11 przez El Imprezatore
+1
El Imprezatore
Akurat winny jest zarząd i trener.
06.02.2025 o 22:33 przez cuba
+8
cuba
Zabrakło... Wszystkiego
06.02.2025 o 22:33 przez bonjovi100
+3
bonjovi100
No cóż i takie mecze mają prawo się zdarzyć

Błąd Frattesiego ustawił mecz bo Fiorentina bardzo dobrze się broni a nie są to ogórki.

Niestety drugi błąd młodego Bissexa.

Dlatego też nieraz Inzaghi piłuje podstawową 11tke bo Frattesi, Taremi, Asllani to ruletka cxy dobrze czy źle zagrają.

Kubeł zimnej wody ale możliwe że w najlepszym momencie sezonu. Przed ważnymi meczami. Jedziemy w następnym meczu z nimi!
06.02.2025 o 22:45 przez Cyrax
+2
Cyrax
Czyli, że ten mecz i Derby nie były ważne?
07.02.2025 o 07:46 przez bonjovi100
bonjovi100
Są mecze ważniejsze i mniej ważne. Lepiej przegrać z Fiorentiną niż Napoli.
06.02.2025 o 22:32 przez maestro177
+5
maestro177
Zupełnie bez argumentu.
Po 3 bramce mi ulżyło, albo to koniec sezonu albo ostatnie ostrzeżenie. Tego dowiemy się już w poniedziałek.
06.02.2025 o 22:31 przez jacodj
+3
jacodj
Chciałem już to pisać w niedzielę po derbach bo: trener uparł się wprowadzić Hakana zaraz po kontuzji i to było błędem bo przycenzorzył nam mecz derbowy i dzisiejszy. Po jego błędach padały bramki .
06.02.2025 o 22:30 przez cuba
+5
cuba
Zasłużona porażka,nic nie graliśmy,w poniedziałek musi być zdrowa wściekłość ,sportowa złość... Dziś to chyba przeszliśmy obok tego meczu
06.02.2025 o 22:28 przez Michaletto
+11
Michaletto
Najsłabszy mecz w sezonie. Równocześnie potwierdzenie, że nasza silna i szeroka kadra to mit. Zmiennicy po raz kolejny nie są wartością dodaną. Asllani koniecznie do odstrzału ale i tak wszystkich na głowę bije Fratessi. Nie pojmuje o co chodzi z tym zawodnikiem... Uważam,że to zdecydowanie najsłabszy gracz Interu . Szkoda słów. Trzeba zmian, głodu sukcesu i przynajmniej kilku nowych zawodników do podstawowej 11...
06.02.2025 o 22:28 przez bobogol
+4
bobogol
brawa dla Gorzowa
06.02.2025 o 22:27 przez Matiinterlegia
+5
Matiinterlegia
Gratulacje dla Violi
06.02.2025 o 22:27 przez ragnar
+7
ragnar
Czyli jednak dobre miałem spostrzeżenia po derbach, pomimo goli słupków, że b gramy wolno, schematycznie, nie oddajemy strzałów z daleka

Dziś tragedia, najgorszy mecz ligowy a Sommer gra totalny piach, broni tylko strzaly w niego, dziś te pierwsze dwie były spokojnie do wyjęcia
06.02.2025 o 22:37 przez Snake86
+1
Snake86
Nie zgadzam się, przy pierwszej bramce nie miał prawa widzieć tej piłki bo było tak zbyt gęsto, sam strzał zresztą też fuks roku.
06.02.2025 o 22:48 przez Xucatlan
-1
Xucatlan
No a przy trzeciej bramce, to abecadło bramkarstwa. Każdy bramkarz wie, że nie można stać gdzie się stoi i próbować wyczekać napastnika, nie można zdecydowanie ruszyć do piłki. Trzeba zrobić kilka kroków w przód i potem się zatrzymać i liczyć na nie wiem co xD
07.02.2025 o 07:36 przez ragnar
ragnar
Pierwszy krótki słupek, z zasady bramkarz kryje...ale ok zasłąniety

Bramka nr 2 nawet jakby trącił to pewnie byłby gol bo ,,wpadł do bramki i przekroczyłaby piłka linie

Z milanem za lekko sparował, nie do boku a praktycznie przed bramkę

4 bramki 2 farfocle, dużo, no nie pomaga
06.02.2025 o 22:26 przez Kaniol
+4
Kaniol
Chyba większość z nas już te 3 punkty wirtualnie dopisała a tu taka lekcja.
06.02.2025 o 22:25 przez Domino
+2
Domino
Ależ sraczka mentalna.
To jest symbol updaku Mistrza Włoch.
Dobrze że scudetto nie trafi do Juve ani Milanu, ale gul i tak mi skoczy jak Conciak i Lakaka będę podnosi trofeum.
06.02.2025 o 22:39 przez Garrincha
+3
Garrincha
Jaki symbol upadku? 15 spotkań do końca sezonu, awans do dalszej fazy LM. 2 miejsce, 3 pkt straty do lidera, a Ty wyskakujesz z symbolem upadku. Nie miły wieczór dla każdego z nas jako fana Interu, ale moim zdaniem źle dobierasz słowa. Pozdro
06.02.2025 o 22:52 przez Domino
+1
Domino
Dokładnie to miałem na myśli - symbol upadku mistrza, bo moim zdaniem mistrza nie obronimy w tym sezonie. Czułem już to od jakiegoś czasu patrząc na naszą grę i wyniki - to nie jest ta gra co w zeszłym sezonie, coś się wypaliło.
A dzisiejszy mecz to taki negatywny przełom który pokazał, że czegoś tej drużynie brakuje do obronienia mistrzostwa.
06.02.2025 o 22:25 przez Damianos
Damianos
Dobrze że już od 1 gola nie oglądam, z taką słabą fiorentiną w tym sezonie trzy do jaja 🙈🤮 Jak zawsze nie wykorzystujemy okazji
06.02.2025 o 22:24 przez Orrin
Orrin
WTF co to było !! !! Ku..wa
06.02.2025 o 22:21 przez Domino
+3
Domino
Arna podsumował jakim jest marnym kiepem w 87. minucie

Shoutbox

ragnar 19.06.2025 06:06

Pełne gwiazd city tylko 37tys oglądało, stadion 67...bida

ragnar 19.06.2025 06:05

Realu 62 tys na stadionie 64....czyli wielkiego buum nie ma, nie zabijają się o miejsca, ponoć nawet bilety poobnizali do 4 dolarow

ragnar 19.06.2025 06:04

Wg flascore 42 tys na Interze, na meczu chyba w teorii najciekawszym 80 tys atl PSG , stadion 92 tys

TONYSOSA 19.06.2025 03:51

juve jednak trap pow pyka

TONYSOSA 19.06.2025 03:51

uu

WakashimazuKen 18.06.2025 22:49

Ja z Mourinho sie tak nie zżyłem jak z Demonem . Serio . Też patrzę na Real . Szkoda , że trener Farris odszedł .

TONYSOSA 18.06.2025 22:39

nawet win na live dalem.

TONYSOSA 18.06.2025 22:39

kur bylem hejterem szymona ale jednak widac ze poukladal to al hilal.

ragnar 18.06.2025 21:58

Ale ucichło

ragnar 18.06.2025 21:58

To chyba o Paza chodzilo, bo jednak Zanetti jakies rozmowy prowadził

ragnar 18.06.2025 21:57

Wprowadzi troche zaskoczenia, zmiane ustawienia, zmiany zawidnikow nie 1 do 1

ragnar 18.06.2025 21:56

Xucation ale ja nikomu nie tlumacze, tylko napisalem, ze czekam na trenera co

broda4991 18.06.2025 21:55

To już lepiej pazia

Nerazzurro90 18.06.2025 21:52

jemu chodzilo o hojlunda

broda4991 18.06.2025 21:51

Ja chciałem zapytać j zanettiego gdzieś ten topowy transfer który zapowiadał

broda4991 18.06.2025 21:51

Co

martins2000 18.06.2025 21:51

Bayern Monachium zainteresowane zakontraktowaniem Argentyńczyka Nico Paza

pluto11 18.06.2025 21:49

Kto się zakłada że Szymon nie wygra ligi Arabskiej

Xucatlan 18.06.2025 21:48

No ale to każdy tutaj wie, że Szymon zawsze grał 3-5-2. Pisanie o tym, to jak tłumaczenie pracownikom ZOO, że słoń ma trąbę :P

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (3)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    Napoli

    14

    32

  • 2

    Atalanta

    Atalanta

    14

    31

  • 3

    Inter

    Inter

    14

    29

  • 4

    Fiorentina

    Fiorentina

    14

    29

  • 5

    Lazio

    Lazio

    14

    28

  • 6

    Juventus

    Juventus

    14

    26

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Mateo Retegui

    25

  • 2

    Moise Kean

    19

  • 3

    Ademola Lookman

    15

  • 4

    Riccardo Orsolini

    15

  • 5

    Marcus Thuram

    14

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28241

Liczba newsów: 50990

Liczba komentarzy: 599104

Użytkownicy online: 1 (Endrju12) oraz 29 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się