Wywiady z trenerami

Conte: Stało się coś nie do pomyślenia (37)

Źródło: sempreinter.com
około 5 lat temu
4142
37

Dzisiejszego wieczora Inter w kuriozalnych okolicznościach przegrał na Giuseppe Meazza z Bologną 1-2. Oto, co po spotkaniu miał do powiedzenia trener Nerazzurrich, Antonio Conte.

- Czuję ogromne rozczarowanie, mam nadzieję, że piłkarze czują to samo.  Stało się coś nie do pomyślenia, coś, co nie powinno przytrafić się zespołowi takiemu, jak my.

- Musimy dalej pracować nad sobą, razem. Wszyscy nam się przyglądają, każdy oczekuje zwycięskiego Interu, jakiego dawno nie było. Zrobimy wszystko, by sprostać oczekiwaniom.

- Najważniejszym teraz jest, aby zapewnić sobie kwalifikację do Ligi Mistrzów. Powiedziałem chłopakom, że mamy bardzo mały margines błędu, jeśli chcemy dalej liczyć się w walce o tytuł. Dzisiejszy mecz i błędy, jakie popełniliśmy, dają mi do zrozumienia, że nie byłem wystarczająco dobrym motywatorem.

 

 

 

Zobacz też

Ademola Lookman Atalanta

Jurić o Lookmanie: Nie będę go błagać, żeby grał (3)

14.09
09:33
Igor Tudor

Tudor: Juventus wygrał, ale nie zagrał świetnie (6)

14.09
09:43

Komentarze (37)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
06.07.2020 o 15:31 przez kibic11
-5
kibic11
Jak skończymy na czwartym miejscu, co jest naprawdę możliwe, to mimo sympatii do Conte, powinien odejść. Nie może być tak, że z taką pensją, renomą, I wydatkami na transfery nie zrobi progresu względem Spallettiego. Poza tym na rynku do wzięcia jest Pochettino.
06.07.2020 o 16:18 przez wrobel1908
+2
wrobel1908
No tak zmieniajmy trenera co roku to na pewno będzie lepiej
06.07.2020 o 19:58 przez kibic11
kibic11
Conte miał dać progres. Jak go nie da to pewnie sam poda się do dymisji.
07.07.2020 o 20:42 przez SETE
SETE
Ani zarząd nie rozwiąże szybko kontraktu z Conte ani Conte sam nie odejdzie. Sytuacja jest patowa dla obu stron. Co najmniej do 2021 trenerem Interu będzie Conte
06.07.2020 o 12:07 przez Endru
Endru
Mam nadzieje, ze syna Gagliardiniego nie zobacze juz w tym sezonie.
06.07.2020 o 11:35 przez mroowa111
+1
mroowa111
Mleko się rozlało czas zabrać się szybko do roboty bo jescze sporo meczów do końca i tak to nie może dalej wyglądać
06.07.2020 o 11:10 przez Recoba
Recoba
obudź się narcyzie, bo Diego Simeone przychodzi szybciej niż się Tobie wydawało.

może to gen Jude powoduje takie zapatrzenie w siebie i brak świeższego myślenia?

jeszcze bym go nie skreślał.
ale cierpliwość się kończy.u każdego.
FORZA INTER!💙💙💙
06.07.2020 o 11:02 przez cuba
-6
cuba
Zmiana trenere mile widziana i takiegio nie od trnerki ale od podejścis pdychologivxnrgo czego \contr jest zero
06.07.2020 o 10:59 przez cuba
+2
cuba
Sete @ nic dodać nic ująć
06.07.2020 o 10:41 przez jaca1983
+1
jaca1983
Ja w tego "Synka" dalej wierze i bede dalej powtarzal ze to BARDZO DOBRY Trener dla Interu.
Jest z Nami pierwszy sezon wiec siła rzeczy musimy traktowac ten Inter jak plac budowy (ale tym razem majster na budowie Mr Conte przypomina fachowca a nie jak poprzednicy stazystow) ...

Tez mnie krew zalewa jak druzyna moze miec taki zjazd formy, dostawac becki od druzyn, ktore powienin pojechac bez zawiazanych trzewikow ... ale GLEBOKO wierze ze ten obecny zjazd ma rowniez dobre strony - jasny sygnal do odsiania szrotu przed kolejnym sezonem gdzie nie ma przebacz ... CEL SCUDETTO i 1/4 LM.

Powodzenia Panie Conte, wierze w dobre mercatto.

Pozdrawiam
06.07.2020 o 10:15 przez Piter
Piter
stało siem coś nie do pomyślenia uuuułaj kto by pomyślał :lol:
06.07.2020 o 09:12 przez SETE
+1
SETE
Ostatnie zdanie pełna zgoda . Widocznie Conte nie jest dobrym motywatorem , a i sztab od przygotowania fizycznego tez się w tym sezonie nie popisał
06.07.2020 o 08:34 przez Piotrekfci
+5
Piotrekfci
5 bezcennych punktów w 2 banalnych meczach straconych. Tytuł Frajerzy roku murowany. Który to już rok z rzędu. Brak już sił na nich. Najgorsze to jest to że nowo przybyłe gwiazdki dostosowują się do całej reszty a nie odwrotnie. Jak dla mnie czystki czystki i jeszcze raz czystki przede wszystkim jeżeli chodzi o tych amatorów (Ranocchia, Vecino, Gaga, Candreva). W judach nie posiedzieli by nawet roku a u nas mają ciepłe posadki. Wqrw
06.07.2020 o 07:26 przez inter30
inter30
Aha czyli teraz będę czytał że głównym celem było dostanie się do LM... Coś jak za Spala-
1. Początek sezonu - walczymy o scudetto, PW, wyjście z grupy LM;
2. Zima-nadal wierzymy w scudetto, PW i LE;
3. Wiosna-specjalnie przegraliśmy PW, LE żeby skupić się na lidze,
4. Koniec sezonu-rozpaczliwa walka o 4 miejsce - "osiągnęliśmy cel - co się czepiacie przecież to i tak ogromny sukces"

Generalnie mnie najbardziej Conte zawodzi pod względem mentalności - po to był zatrudniony żeby takie absurdalne sytuacje jak ta z Bologną się nie zdarzały (czy ktoś pamięta żeby jufki frajerzyły takie meczy jak my z Bologną czy Sassu?), oczekiwałem STABILNOŚCI gry czyli spokojnego obijania ogórków i walki z najlepszymi, a Inter jak był nadal jest strasznie nierówny i nieprzewidywalny, z taką postawą nie da się osiągnąć sukcesów
06.07.2020 o 08:25 przez Lucash
+4
Lucash
Punkty co wymyśliłeś to chyba w głowach kibiców były pisane, bo z tego co pamiętam cały zarząd wraz z Conte od początku mówili, że celem jest zmniejszenie dystansu do Juve. O Scudetto nikt nie wspominał oprócz "fanów" na tej stronie. Brakuje nam 5 pkt do wyniku z zeszłego sezonu a zostało 24 pkt do zdobycia. Na tej stronie jak zwykle płacz a trzeba spojrzeć bez emocji. Faktem jest, że z roku na rok zdobywamy coraz więcej punktów i częściej gra wygląda na prawdę bardzo dobrze. Zdarzają się wpadki jak te ostanio, ale mnie cieszy to że to my przegrywamy mecze a nie, że przeciwnik wygrywa. Oznacza to, że umiejętności już są ale głowa jeszcze nie ta i mentalność zwycięzców jest do wpojenia. Potrzebujemy coś wygrać, żeby machina ruszyła tak czuję. Lazio gra sezon życia a i tak nie doścignie Juve. My na własne życzenie oddaliśmy najwięcej punktów, co pokazuje jaki potencjał jest w tej drużynie. Mamy duże rezerwy w naszej grze jeszcze i chyba każdy normalny kibic to widzi. Potrzeba nam trochę więcej szczęścia i chłodnej głowy. Liczę, że powalczymy w lidze Europy jeszcze. Od 4 lat idziemy w dobrym kierunku i czas Interu jest już bardzo bliski.
06.07.2020 o 08:50 przez Alfa
Alfa
wszystko pieknie, tylko zapominasz o jednej rzeczy, my tak gramy od praktycznie 10 lat, przewinela sie masa zawodnikow, masa trenerow. ba nawet zarzad sie zmienial kilka razy i co? i nic, dalej sami ze soba przegrywamy, wiec z tym wpajaniem mentalnosci zwyciezców to ja nie jestem taki przekonany, ze to bedzie takie latwe, szczegolnie, ze wszyscy popelniaja bledy, od zarzadu (oddajac radje, to byl jednak blad, patrzac przez pryzmat kontuzji i naszej obecnej lawki) conte, popelniajacego absurdalnie amatorskie bledy, jak w meczach z sass i wczoraj chociazby po prostu personalne wybory na boisku oraz kosmiczne zmiany, no a o pilkarzach to nawet nie bede wspominal bo szkoda strzepic ryja...
06.07.2020 o 09:20 przez inter30
+3
inter30
Przy takich wzmocnieniach jakie dostał Conte zmniejszenie dystansu jest oczywistą oczywistością i dla mnie to żaden sukces a zasrany obowiązek, mówisz że potrzebujemy coś wygrać i mogliśmy powalczyć o PW drużyna dała dupy. Co z tego ze mamy rezerwy jak za to nie przyznają punktów - gramy bardzo nierówno zarówno porównując pierwszą połowę z drugą jak i jeden mecz z drugim przy podobnej klasie przeciwnika, nie mówię że jest jakaś katastrofa ale po to zatrudnialiśmy Conte żeby drużyna była stabilna, miała chłodną głowę o której piszesz i nie dawała sobie po raz kolejny jak wczoraj wydzierać banalnych punktów jak wczoraj, a dla mnie argument szczęścia nigdy nie był argumentem, co ma szczęście do meczu z Bologna czy Sassuolo?
06.07.2020 o 09:25 przez mateo-mazzini
mateo-mazzini
Po raz kolejny to napiszę: argument pt. "mamy więcej punktów niż rok temu" jest absurdalny jako dowód logiczny na jakikolwiek progres Interu. Powtarzam: piłka nożna jest grą relatywną, Twój wynik w pojedynczym meczu oraz miejsce na koniec sezonu zależą również od postawy i gry przeciwnika. Więc co z tego, że mamy więcej punktów matematycznie, skoro jesteśmy dokładnie w tym samym miejscu co rok temu: 3/4 miejsce w Lidze, odbijamy się od Juventusu, odbijamy się od wice-Juventusu (wtedy Napoli, dzisiaj Lazio) i drżymy ze strachu przed Atalantą. To nie jest jakaś gierka komputerowa, gdzie gra się na maksymalną liczbę punktów, ale gra w tabeli - na koniec najważniejsze jest Twoje miejsce. Więc mówienie, że jest progres punktowy, to jakby mówić: rok temu przegrywaliśmy 2:3, dzisiaj przegrywamy 8:9, jest lepiej. Dla niektórych może i tak, dla mnie nie - bo koniec końców dalej przegrywamy. A w tabeli: koniec końców jesteśmy dalej na tym samym miejscu. I śmiem twierdzić, że na koniec sezonu nie będzie można powiedzieć, że do tych przed nami zredukowaliśmy dystans.
06.07.2020 o 10:08 przez rchemik
+1
rchemik
Dokładnie tak, na początku jak cos nie szło to Cone mało nie zapalił się na lini z wściekłości i opierdalania piłkarzy, teraz stoi jak :cenzor: z miną srającego kota na pustyni, jakby miał się rozpłakać. PS. tekst z meczu z Brescią "nie zdjemujemy nogi z gazu" hahahaha
07.07.2020 o 20:49 przez SETE
SETE
Zgadzam się w 100 % z Lucash. Opisał idealnie o co kaman. Dodałbym do tego ze mamy w kadrze jeszcze tyle szrotu ze nawet taki motywator jak Conte nie jest w stanie podnieść ich poziomu ( Gaga, Candreva, DD, Ranocchia, Biraghi , Vecino ) i potrzeba jest kolejnych zmian personalnych.
Nie zgadzam się z opinia ze co rok to samo od 10 lat. Tak naprawdę prawdziwa przebudowa zaczęła się od momentu przejęcia klubu przez Suning a nawet później bo od momentu ściągnięcia z nas kagańca FFp.
06.07.2020 o 06:05 przez Kondzik
Kondzik
Ty nie myśl o tytule tylko jak nie wypaść z top 4 gościu
06.07.2020 o 02:40 przez maverik
maverik
"Powiedziałem chłopakom, że mamy bardzo mały margines błędu, jeśli chcemy dalej liczyć się w walce o tytuł." xD ja mam nadzieję, że chłopaki są mądrzejsi i porzucili temat o Scudetto, a bardziej myślą jak się nie złapać Atalancie
06.07.2020 o 07:35 przez ragnar
ragnar
dodał, że dzisiejszy mecz udowodnił, że nie był dobrym motywatorem

czyli to o scudetto tj dotyczy wypowiedzi z przed kilku kolejek


W każdym bądź razie, tj na początku fajnie się go czytało, tak teraz to ciągłe te same brednie...a nasz as pomocy jak grał tak gra dalej w wyjściowym
06.07.2020 o 07:36 przez ragnar
ragnar
chociaż c.o.lera wie, jak teraz to czytam, to jakby to była wypowiedz z przed meczu z Bologna, czyli jakby jeszcze wierzył, że do końca sezonu wygramy wszystko a juve kilka razy się potknie...no tak...hehe
06.07.2020 o 01:00 przez danielinter
+2
danielinter
Juz nawet nie chce mi sie pisac o tym czemu gra Martinez czemu gramy tak przewidywalnie czemu w obronie jest nieporozumienie czy o betonowej fornacji , ale CZLOWIEKU ! Gagliardini zawala ci mecz z Sassuolo konczac raz na zawsze ostatni cien nadzieji na scudetto , a ty go dalej wystawiasz i co masz z tego ? To ze ci zawala 2 mecze pozniej mecz z Bologna! Naorawde cie to dziwi ? Nie wyciagasz zadnych wnioskow.Nie graja ci co sa w najlepszej formie tylko ci co sobie ich ubzdurasz.Miales super material na wahadlowego Lazaro to bierzesz slabiaka Mosesa i tak mozna wymieniac.Swiat ci ucieka Turyński betonie
06.07.2020 o 00:50 przez MaestroWalt
MaestroWalt
"Czasy są niby duże, ludzie trochę mali"
06.07.2020 o 00:16 przez Lockys
Lockys
Mija kolejny rok, a większość użytkowników fcinter.pl jest tak samo ‚zabetonowanych’ jak trenerzy tego klubu od 2010 roku. Rozumiem, że tylko krowa nie zmienia poglądów. Rozumiem też, że jako kibice oczekujemy sukcesów bo są potrzebne na wczoraj, jednak to co tu się dzieje przechodzi wszelkie granice. Gdzie się podziało trzeźwe spojrzenie na sytuacje? Tutaj albo jest wspaniale, albo najgorzej. Świat nie jest czarno biały, w naszym przypadku niebiesko czarny. Conte jeszcze niczego nie schrzanił. Nadal nie przepracował pełnego sezonu, a z Boga stał się kolejnym Spallettim... i tak w kółko.
06.07.2020 o 07:58 przez mateo-mazzini
+3
mateo-mazzini
@Lockys no nie kolego, tutaj się zgodzić nie można. Po pierwsze, po 2010 r. i wygraniu wszystkiego z Mourinho był tutaj tylko jeden trener z porównywalnym CV do Conte, czyli Benitez. To, że on tu nie pasował, to temat na osobną dyskusję. Wszyscy inni byli jak na oczekiwania, poziom i tradycję Interu co najmniej chodnikowi, robili masę błędów, ale też trudno było spodziewać się z nimi sukcesów na miarę tytułów. Conte przychodził jako trener prawie że spod piłkarskiego sufitu, z tytułami w Juventusie i Chelsea, z dobrą grą bardzo słabej kadry. Dostał ogromne pieniądze na dzień dobry, wymusił prawie że mobberskim zachowaniem przebudowę wyjściowego składu pod swoje widzimisię. Sam rzucał retoryczne wyzwania Juventusowi, zapowiadał "zwycięski projekt" etc. Dostał najsilniejszą kadrę od lat. I nie, nikt przy zdrowych zmysłach nie oczekiwał od niego wygrania wszystkiego w 1. sezonie, nawet Scudetto. Ale oczekiwano, że on zacznie PROCESOWO, powtarzam PROCESOWO budować drużynę - nie tylko transferami, ale też mentalnie i taktycznie. Minął prawie cały sezon, kalendarzowo nawet więcej przez pandemię, a on zbudował jedno wielkie NIC.
1. Piłkarze nie wiedzą, jak mają zaczynać akcje, bo do dzisiaj żaden środkowy pomocnik poza Brozoviciem nie wychodzi do piłki od obrońców.
2. Zespół - podkreślam, zespół, a nie tylko trójka obrońców - nadal nie wie, jak ma bronić w 3-5-2. Bo ten moduł zakłada wbrew pozorom sporo więcej niż po prostu ustawienie trzech obrońców. On jest 3-5-2 w ataku, a w obronie powinna być nawet szóstka piłkarzy. U nas tego nie ma, bo przestrzeni pomiędzy trzema nominalnymi obrońcami nie wypełniają ani wahadłowi (bo nie mają siły i nie umieją) ani żaden z mediany (zwłaszcza Gags).
3. Drużyna nie ma silnego podejścia psychicznego, jest rozklekotana, nie umie udźwignąć presji. Bez względu na to, czy ma dokończyć wygrany mecz z Bologną, czy wygrany mecz z BVB w LM. Każdy może nas drapnąć, bo nie wierzymy, że jesteśmy teflonowi, więc byle draśnięcie rozsypuje pewność siebie. Psychicznie z Conte jesteśmy na dnie.
4. Nie mamy zalążków drużyny na przyszły rok. Conte nie zbudował niczego. Rotuje składem w sposób niezrozumiały, nie zbudował żadnych schematów, rozwinął może jednego piłkarza (Bastoni), więcej ich osłabił (Skriniar, Godin, Eriksen). Mówię jeszcze raz: on wcale nie miał być nr 1 we wszystkich rozgrywkach od razu. Miał pokazać, że wie co robi. On nie ma pojęcia, miota się jak clown na ławce. I niech mi nikt nie wali teraz głupot o progresie, bo mamy niby więcej punktów niż rok temu. Piłka nożna jest grą relatywną - Twoje miejsce i wynik zależy od wyniku rywala. Mówienie, że zrobiliśmy progres, bo mamy więcej punktów, chociaż jesteśmy dokładnie w tym samym miejscu gdzie rok temu (3-4 miejsce obok Atalanty), to tak jakby mówić, że rok temu przegrywaliśmy mecze 2:3, a teraz przegrywamy 8:9, więc jest progres. Conte schrzanił sezon, a za rok już miejsca na wpadki w ogóle nie będzie. Sam sobie ten bat ukręcił.
07.07.2020 o 09:04 przez Kirito
Kirito
Zgadzam się w 100%. Conte jest uparty i pokazał to wystawiając Gagliardiniego w podstawowym składzie. Kolejny raz zawalił przy bramce, ale Valero jest dla Conte słabszy chociaż on aż takich błędów nie popełnia
06.07.2020 o 00:02 przez OstatniPrawdziwy
+1
OstatniPrawdziwy
dostanie pewnie jeszcze jeden pełny sezon a później out. szczerze mówiąc żadnych cudów po tym obrzydliwym 3-5-2 się nie spodziewałem, ale to co ten chłop świruje to jest kryminał
05.07.2020 o 23:45 przez rafalik93
rafalik93
żegnamy cię po sezonie... ;) dawać mourinho; D
05.07.2020 o 23:33 przez Snake86
Snake86
To samo smętne pitolenie, za każdym razem jak remis albo przegrana. To samo jeśli chodzi o taktykę czy przeprowadzanie zmian, też nic się nie zmieniło. Analizowanie, zwycięski projekt, a na boisku dalej gra w kopanego - szczególnie w drugich połowach. I wieczne żale na słabą ławkę. Trzeba dalej zostawiać w składzie na kolejne sezony Gagliardinich i Candrewów to na bank będziemy wygrywać.
05.07.2020 o 23:09 przez pluto11
+2
pluto11
Jeżeli widzisz że przeciwnik przeczytał te twoje tajne 352 czy 3412 to weź kur... do chu.. Zmień człowieku taktykę i będzie inaczej a nie na siłę głowa w mur to samo do boku i wrzutka
05.07.2020 o 23:31 przez Snake86
Snake86
i jeszcze kto wrzuca! elyta!
05.07.2020 o 22:59 przez Rafał 1976
Rafał 1976
Po następnej kolejce będziemy oglądać plecy Atalanty 🤣🤣🤣 A ty dalej będzie pi....ił to samo baranie ❗❗❗
05.07.2020 o 22:58 przez El Imprezatore
+5
El Imprezatore
Jest po prostu betonem który nie umie się zaadoptować do drużyny z którą przyszło się mierzyć. Tak mało a tak wiele...
05.07.2020 o 22:55 przez Rafał 1976
Rafał 1976
Po prostu jest takim samym baranem jak oni 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Shoutbox

Vancore 20.09.2025 12:48

absolutnie niesamowite ze inter monitoruje pilkarza do ktorego ma prawa odkupu

ZnawcaCalcio 20.09.2025 12:23

liczyłem, że dostanie z rok wypożyczenia w Serie A lub ewentualnie w takiej Brugii to nasi musieli ubić tak wybitny interes

ZnawcaCalcio 20.09.2025 12:22

już od roku mówiłem, że to następca Hakana

ZnawcaCalcio 20.09.2025 12:22

13 mln dopłacimy za powrót Stankovicia

ZnawcaCalcio 20.09.2025 12:22

Inter monitoruje rozwój Stankovicia, mając opcję odkupu zarówno latem 2026 roku (23 miliony euro), jak i latem 2027 roku (25 milionów euro). Kilka klubów w Europie było nim zainteresowanych tego lata, ale Club Brugge złożył ofertę wcześniej.

ragnar 20.09.2025 12:11

Meslier zawalił mnóstwo bramek, świetny w bramce a tragiczny na przedpolu...myślę, że w samych Włoszech jest z 10lepszych bramkarzy

ragnar 20.09.2025 12:10

Za Bielsy oglądałem mnóstwo spotkań leeds

Xucatlan 20.09.2025 11:41

Ciężko zapomnieć o Inzaghim w sytuacji kiedy oprócz nazwiska w protokole meczowym nie zmieniło się zupełnie nic ;)

Orzeu 20.09.2025 11:16

że Wam się chce jeszcze analizować Inzaghiego

Xucatlan 20.09.2025 11:02

Ciekawe, że Inzaghi z miejsca odeszdł od grania trójką z tyłu i tego się trzyma. mimo, że ma zawodników do grania tego, co Interze. To rzuca trochę światła na drugie dno odejścia z Interu. Szymon pewnie, jak większość z nas też już miał dosyć 3-5-2, a w Interze nie miałby komfortu przebudowy drużyny. Do tego nie miałby czasu na testowanie nowych rozwiązań, bo mecze co 3 dni i presja na wynik gigantyczna. U Arabusów pobawi się w sprawdzanie nowych pomysłów na grę, a przy okazji zgarnie gigantyczną kasę, a że wciąż jest młody, to do Europy w każdej chwili może wrócić.

martins2000 20.09.2025 10:44

trzecim bramkarzem jest w Leeds ale za darmo za rok więc Inter lubi takich

FENDI_SOSA 20.09.2025 07:52

trap powww

Cyrax 20.09.2025 06:57

No beka. w 12 minut z 3:0 na 3:3

Cyrax 20.09.2025 06:57

intermed1 20.09.2025 00:26 Al Hilal Inzaghiego klasyczne obsranie zaliczyło

Paolo92 20.09.2025 06:48

Inter Mediolan w przyszłym roku może dokonać zmiany w bramce. Wicemistrzowie Włoch mają już wytypowany cel. Na ich radarze znalazł się Illan Meslier z Leeds United - informuje calciomercato.it.

intermed1 20.09.2025 00:26

Al Hilal Inzaghiego klasyczne obsranie zaliczyło

Dantte 19.09.2025 21:41

ale ten Palestra wymiata

Claudio 19.09.2025 21:35

Seba Esposito co dziś marnuje...fatalnie

Xucatlan 19.09.2025 18:30

Jak to co będzie z Carbonim? Sprzedaż za grosze albo wypożyczanie do końca kontraktu.

Piotrek85 19.09.2025 17:02

No i ciekawe co będzie z Carbonim. On za bardzo do ustawienia 352 nie pasuje.

Archiwum shoutboxa

Sonda

Ajax - Inter - kto zagrał najlepiej?

Polls answer

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (4)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    3

    9

  • 2

    Juventus

    3

    9

  • 3

    Cremonese

    3

    7

  • 4

    Cagliari

    4

    7

  • 5

    Udinese

    3

    7

  • 6

    Milan

    3

    6

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Marcus Thuram-Ulien

    3

  • 2

    Kevin De Bruyne

    2

  • 3

    Dušan Vlahović

    2

  • 4

    Hakan Çalhanoğlu

    2

  • 5

    Charles De Ketelaere

    2

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28261

Liczba newsów: 51493

Liczba komentarzy: 606529

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się