Wywiady z trenerami

Inzaghi: Trudno jest komentować taki wynik, ale jestem dumny z występu drużyny (28)

Autor:
Źródło: en.inter.it
około 4 lata temu
3205
28

Simone Inzaghi był dumny z postawy swoich podopiecznych, lecz jak każdego fana Interu wynik końcowy nie mógł cieszyć.

- Trudno jest komentować taki wynik, ale jestem szczęśliwy i dumny z występu drużyny.

- Zagraliśmy świetny mecz, niestety nie zostaliśmy nagrodzeni bramką, na którą zasłużyliśmy i w najlepszym momencie straciliśmy gola po stałym fragmencie. To była wspaniała noc, San Siro ciągnęło nas od początku do końca, przykro mi z powodu wyniku, ale taka postawa musi nam służyć na przyszłość.

- Liverpool to jedna z dwóch najsilniejszych drużyn w Europie, mój zespół trzymał się dzielnie i zasłużył na więcej. Ten występ musi dać nam dużo pewności siebie, ponieważ widziałem być może najlepszy Inter w tym sezonie, biorąc pod uwagę wartość przeciwnika.

- Trudno jest komentować taki wynik, ale wiemy, że taki jest futbol, taki występ musi dać nam świadomość naszej siły i musi być dla nas świetnym punktem wyjścia.

Zobacz też

Chivu: Stać nas na więcej. Od jutra wraca Dumfries (5)

22.02
03:43
Cristian Chivu

Chivu: Nic się nie zmienia, wciąż mamy siedem punktów przewagi (46)

09.03
03:25

Komentarze (28)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
17.02.2022 o 14:40 przez Welys
-1
Welys
Koniecznie przedłużyć kontrakt już w tym momencie, wybitny szkoleniowiec.
17.02.2022 o 12:54 przez Rafał 1976
Rafał 1976
seriea a premier league to jest na dzień dzisiejszy po prostu przepaść i to we wszystkim Premier league zrobiła w ostatnich dwudziestu lat ogromny skok do przodu a liga Włoska skok ale do tyłu i to ze wszystkim lata 90 się skończyły i serieA się skończyła i taka jest prawda Tylko nam się udało wygrać LM po latach 90 i to by było na tyle I jak się Włosi nie ogarną i nie zaczną budować stadionów i szukać sponsorów z prawdziwego zdarzenia i będą przymykać oko na oszustwa klubów to osiągną za nie długo poziom naszej ekstraklasy
17.02.2022 o 14:03 przez Omen
Omen
Zgodzę się ale tak naprawdę to Milan jeszcze wygrywał LM po latach 90 tych a Juventus był kilka razy w finale.
17.02.2022 o 11:16 przez Omen
+1
Omen
Co z tego, że graliśmy dobry mecz skoro w strzałach celnych mamy równe 0. Nie mamy napastników i powoli zaczynam martwić się czy starczy to na obronę scudetto. A to chyba niezbędne żeby powoli wracać do czołówki Europejskiej bo jak widzieliśmy jeszcze sporo nam brakuje do tego.
17.02.2022 o 09:25 przez nazional
nazional
Dla porównania Jurgen powiedział że nie zagrali dobrego meczu, taka jest właśnie różnica, on ma niesamowite ambicje i kokones. Dlatego też odszedł Conte, widział co się swieci
17.02.2022 o 10:31 przez Towarzysz
+1
Towarzysz
Ale gdzie jest Inter, a gdzie Liverpool, przecież Liverpool przyjechał do nas jako murowany faworyt, a do 70 minuty mogli się martwić o awans w dwumeczu, to chyba oczywiste że zagrali poniżej swoich oczekiwań, a my powyżej.
17.02.2022 o 11:03 przez nazional
nazional
A Bayern pojechał do Salzburga jako kto? Chcesz powiedzieć że najlepsza drużyna we Włoszech nie jest w stanie rywalizować z Liverpoolem jak równy z równym? Masz rację, obecnie nie jest ale jest to przykre i zastanawiające dlaczego tak jest, serie A zaczyna tracić pozycję w Europie
17.02.2022 o 12:21 przez danielWu
danielWu
Bo nie zagrali taka prawda. Do 70 minuty byliśmy równorzędnym przeciwnikiem. Pomimo , że pool na każdej pozycji ma lepszych piłkarzy. I dwa razy silniejszą ławkę. Taka prawda niestety. A i tak w jakiś sposób Inter się postawił. Szkoda że nie skończyło się na 1-0.
17.02.2022 o 12:52 przez Towarzysz
Towarzysz
Ale co ma piernik do wiatraka? To, że Leicester wygrał Premier League jako utrzymany beniaminek z poprzedniego sezonu to znaczy, że teraz od Spezii ma się oczekiwać Scudetto? Rozumiem Twój punkt widzenia i też chciałbym, aby Inter był najlepszy i ciągle wygrywał ale realnie to jest sport i nawet najlepszym porażki się zdarzają. My jesteśmy tylko kibicami i co najwyżej możemy wpłacać składki członkowskie, ale podejrzewam że prawie nikt stąd tego i tak nie robi i narzeka. Co do Conte to Inzaghi osiąga od niego lepsze wyniki ze słabszym składem.
17.02.2022 o 09:04 przez faninter
+3
faninter
Nie rozumiem Inzagiego dlaczego uparcie stawia na Dzeko co mecz i gra pelne 90 min. Wczoraj się aż prosiło żeby zagrał Sanchez od poczatku który potrafi pokręcić obrońcami. Tym bardziej że ostatnie mecze wchodził na końcówki.
17.02.2022 o 10:32 przez Towarzysz
Towarzysz
Bo potrzebujemy wysokiego gościa w polu karnym, zauważ że gdy gramy atakiem typu Correa-Lautaro albo Sanchez-Lautaro wtedy Simone stawia na Vecino jako wbiegającego targetman'a z pomocy
17.02.2022 o 08:56 przez nazional
+3
nazional
Trochę nie rozumiem jak trener może mówić że zagraliśmy świetny mecz skoro nie oddaliśmy ani jednego celnego strzału na bramkę rywali. Co najwyżej zagraliśmy nieźle, ale żeby świetnie? Brakuje mi to mentalu i sportowej złości, trochę tuszuje Szymek rzeczywistość.
17.02.2022 o 06:58 przez KaraJunior
+1
KaraJunior
Do momentu utraty bramki ( swoją drogą Handa sie nie popisał ) mecz dobry , bardzo dobry , jeden z lepszych w wykonaniu Interu . Szkoda że nie udało się wykończyć żadnej akcji . Trochę irytujące było patrzenie jak Lautaro biegał po spalonym i czekał na podanie ale generalnie widać było zaangażowanie drużyny . Sam wynik nie zachwyca ale gra byłą dobra - taka prawda
17.02.2022 o 17:12 przez Szociq
Szociq
Handa się nie popisał? A rozumiem że Bastoni się popisał przy pierwszej ramce a de Vrij przy drugiej. Dostrzegam słabsza formę Samira w ostatnim czasie ale jechanie po nim i obwinianie go za cale zło robi się już nudne
17.02.2022 o 05:34 przez kadrian89
+1
kadrian89
Nie ma sensu wyzywać się na trenerze. O ile z Milanem prezentującym poziom serie B sam zawalił mecz, o tyle tu nie miał argumentów.

Brakuje ataku, Alexis tez nie jest rozwiązaniem na całe zło. Z ławki Live mogło wpuścić w 60 minucie 4-5 mega grajków, Inzaghi nie miał opcji. Na Europę trzeba mieć kadrę i fizyczność na 90 minut.
17.02.2022 o 01:03 przez Towarzysz
+13
Towarzysz
Krytyka na Inzaghiego z waszej strony zupełnie niezasłużona. Przegraliśmy ten mecz przez absolutnie bezzębny atak, Lautaro grający na alibi, byleby się schować w cieniu Edina, który to jest tylko i wyłącznie targetmanem do postawienia w środku pola karnego i wrzucania na główkę. Brakowało nawet nie tyle co jakiegoś Lukaku, a po prostu skutecznego napastnika, który by wykończył nasze akcje. Co do Simone - świetnie taktycznie rozegrał Liverpool, jestem pod wrażeniem i mam nadzieję, że zostanie z nami na lata, bo chłop się jeszcze rozwija i uczy na błędach, a dzisiaj to naprawdę majstersztyk, przeczekanie pierwszej połowy, wybadanie przeciwnika i pospolite ruszenie w drugiej było naprawdę imponujące, śmiem twierdzić, że gdyby w ataku był dzisiaj Maurito pożal się Boże Icardi zamiast Dzeko, albo chociaż Lukaku, to mielibyśmy w drugiej połowie wynik 3-0, murowanie na zmianę z kontrami przez ostatnie 20 minut i nagłówki w Europie o wielkim Interze. Natomiast to co mamy, to kalekę Dzeko i Lautaro, do którego niestety ale cierpliwość się kończy i jeśli ktoś naprawdę daje ponad 70 mln za niego, to z pocałowaniem ręki oddawać i żegnać, bo, że sparafrazuje pewne powiedzenie, mamy już co najmniej kilku Włochów na jego miejsce.
17.02.2022 o 00:32 przez Matiinterlegia
-1
Matiinterlegia
Kiepsko zarządzany mecz. Wycisnął piłkarzy jak cytryny,a przed nami ważne ligowe spotkanie. Po pierwszej straconej bramce,powinien wpuścić zmienników. Musimy skupić się póki nie mamy szerokiej wartościowej kadry,na lidze i własnym podwórku.
17.02.2022 o 00:23 przez Kebo
-3
Kebo
Wystaw rezerwy w rewanżu i skup się na lidze dopóki jest o co walczyć. Przegrałeś lub zremisowałeś wszystkie mecze z mocnymi rywalami w tym sezonie, taka prawda, liczby nie kłamią.
17.02.2022 o 00:29 przez domin98
+4
domin98
Nie kłam, z Napoli jesienią wygraliśmy
17.02.2022 o 10:24 przez Kebo
-3
Kebo
Doprawdy wybitny wyczyn w takim razie jak na Mistrza Włoch.
17.02.2022 o 10:30 przez ddamiann17
ddamiann17
Zapomniałeś chyba dodać, że Mistrza Włoch, który mocno został osłabiony przed sezonem. Przypomnę tylko, że to pierwszy sezon Inzaghiego u nas, a obecnie jesteśmy drudzy w lidze (z jednym zaległym spotkaniem do rozegrania), wyszliśmy z grupy LM pierwszy raz od x lat oraz jesteśmy w półfinale PW - więc po co te płacze i narzekania?
17.02.2022 o 13:06 przez domin98
+3
domin98
bo niektórzy nie widzą jakie są okoliczności i oczekują zwycięstw 38 meczach ligowych, najlepiej bez straty żadnej bramki, a w Lidze Mistrzów pewnie co najmniej półfinału. Przypomnę tylko, że Conte też miał przez pewien czas problemy w meczach z rywalami z górnej półki
17.02.2022 o 00:09 przez SETE
+3
SETE
Niby wszytsko ok Simone , niby rozumiesz o co kaman , wlewasz sporo optymizmu ale .. ta wypowiedz to jest ctrl c ctrlv Twoich wypowiedzi po meczach z Milanem, Juventusem, Atalanta czy Realem dwa razy. Porażki lub wypuszczanie prowadzen w ostatnich kwadransach stają się specjalnością Interu i zdecydowanie nie dodają pewności siebie.
Proś Marotte o konkretnego napastnika w lecie
17.02.2022 o 08:46 przez master1986
+1
master1986
A co ma mówić jak 5/6 tych przegranych albo zremisowanych spotkań to ctrl c ctrl v analogiczna sytuacja... To co ma zakłamywać rzeczywistość i mówić że są gorsi i nic nie grali ?? Ogarnij się, gramy ładnie dla oka jesteśmy w stanie sprowadzić do głębokiej defensywy każdy zespół na świecie ale oczywiście malkontenci mają pożywkę... Zatrudnijcie Spala z powrotem będzie mówił inne formułki może tamte Co będą pasowały
17.02.2022 o 10:09 przez SETE
+1
SETE
@master1986 , jesli nie wiesz to Ci powiem, ze moim zdaniem Simone Inzaghi to jest najlepsze co nas moglo spotkac po odejsciu Conte to raz. Dwa jesli za kazdym razem w tym sezonie z powaznymi rywalami ( MIlan x2 , Atalanta x2 , Lazio x 1 , Juventus x1 , Real x 2 ) nasza gra wyglada bardzo podobnie i wyniki sa dalekie od oczekiwanych to znaczy ze cos nie dziala , ze problem jest powazny a trener nie potrafi jednak zareagowac.
Mnie nie zadowala sytuacja , w ktorej gramy fajnie ( bo wczoraj tez gralismy fajnie ) ale nie zdobywamy punktow , odchodzimy od stolu z niczym . Gdyby to byly tylko mecze z Realem i Live w LM to nawet bym sie nie zajaknal bo to jednak dalej inny swiat ale jesli takie mecze przytrafiaja nam sie w lidze jak z Milanem, Juve czy Lazio to w zespole juz powinien byc alarm a nie sielankowa atmosfera. Tutaj mam wrazenie, ze jednak za Conte ta szatnia byla troche lepiej zarzadzana.
17.02.2022 o 13:28 przez master1986
+1
master1986
Jasna sprawa tylko my gramy takim ustawieniem i taką taktyką jaką wygraj trener i wg niego mamy grać wysoko odbierać piłkę i stwarzać sytuacje. W 25 spotkaniach na 30 jest to wystarczające ale jak przeciwnik posiada lepsze jednostki te podstawowe zadania są coraz trudniejsze i czasami błąd u nas powoduje że zamiast wygrać bo mieliśmy dużą przewagę to remisujemy i nic tu się nie zmieni, możemy tylko dobierać lepsze jednostki a trzeba pamiętać że mamy gorsze niż rok temu o jakieś 150 mln EUR a celem na ten sezon było top 4 a nie tripletta. City, Live czy Chelsea też miały w tym sezonie gorsze mecze jak każdy inny typowy zespół.
17.02.2022 o 15:09 przez SETE
SETE
@master generalnie oboje widze rozumiemy sytuacje Interu na murawie bardzo podobnie. Roznica jest tylko taka, ze mnie wqrwia piepszenie Inzaghiego ze jest zaje..scie jak widac ze w pewnych kwestiach nie jest :)
17.02.2022 o 00:08 przez Rafał 1976
+6
Rafał 1976
Może wreszcie uświadomisz sobie że w ataku muszą grać Lautaro z Alexisem a Dzeko może wchodzić na dwadzieścia minut przed końcem meczu Bo cały czas gramy w dziesieciu a inne zespoły grają w jedynastu przeciwko nam

Shoutbox

Imrahil 16.03.2026 15:33

ale fart :oops:

Cyrax 16.03.2026 12:34

Ostatnie takie gole, to chyba Thuram w Derbach i Zalewski bodajże z Torino

Cyrax 16.03.2026 12:32

Te bramki Olise z Atalantą, to miód dla oczu. Balans ciałem, zejście do środka na lewą nogę i strzał po długim. Coś pięknego

Cyrax 16.03.2026 12:30

Jak już pomocnik nie odpali jakiejś bomby z dystansu, to wszystko na jedno kopyto. Piłka do boku i wrzutka

Cyrax 16.03.2026 12:29

Szkoda, że Thuram się zagubił. Brakuje tych jego zejść ze skrzydła kończonych strzałem. Ogólnie brakuje takich takich akcji w Interze, a przede wszystkim takich wykonawców

ragnar 16.03.2026 11:51

Jak napadzior ma pewność siebie, czuje ,,luz,, to mu wpada byle strzał, a jak ogarnie go panika co będzie jak nie strzeli to później się zacina na wiele spotkań, dobry przykład Lautaro czasami byle strzał i gol, a czasami 8 spotkan bez bramki

DonDawido 16.03.2026 11:17

To lepiej żeby wiedział, że te okazje będą i czuł luz czy może jednak presję, bo kolejnej sytuacji mieć nie będzie?

ragnar 16.03.2026 11:10

kreujemy...chodziło mi bardziej tak ogólnie, że jednak napastnik czuje luz jak wie, że będą kolejne akcje

timon 16.03.2026 10:17

Kazdy z tych meczow powinnismy wygrac na luzie i teraz bylyby kompletnie inne nastroje. Nasi napastnicy akurat marnuja bardzo duzo

timon 16.03.2026 10:16

Pierwszy mecz z Milanem, mecz z Atletico czy nawet wczoraj gdzie mielismy jeszcze conajmniej 2-3 setki

timon 16.03.2026 10:16

No tak, ale my poza meczem z Milanem kreujemy duzo sytuacji

ragnar 16.03.2026 10:07

,,jak wiesz, ze na bramce stoi amator to grasz nerwowo,, racja, tak samo napastnik czuje luz, jak wie że ma świetnych pomocników w formie, nawet jak nie strzeli setki za chwle koledzy wypracują kolejną...

timon 16.03.2026 10:03

Mlody Stanko da nam duzo w grze defensywnej. Ma dobry odbior, zapierdziela az milo i ma prawie 190cm

timon 16.03.2026 10:02

Sommer ostatnio robi tez duzo zagrozenia gra nogami, wiec pewnie dlatego Dumfi robil ten teatr zamiast odegrac do Sommera

timon 16.03.2026 10:01

Brak pewnosci obrony to tez czesto wina bramkarza, jak wiesz, ze na bramce stoi amator to grasz nerwowo

Cny 16.03.2026 10:00

no nie do końca, my mamy natłok baboli i tyle, przecież ani na Akanjim ani na dumfriesie nie była wywierana wielką presja. ewidentnie są to problemy z koncentracją. do tego niepewny bramkarz. zbyt często tracimy takie bramki. to że przeciwnik szybko przenosi akcje to wada 3-5-2 którą każdy zna, akurat my to dość dobrze minimalizujemy, nie to jest problemem. główny zarzut to jest jak obrońca zostaje zbyt długo pod polem karnym a asekurujący do pomocnik stoi na 40-50 metrze a my klepiemy piłeczka. później te nasze mikrusy przegrywają pojedynki z szybkimi murzynami

timon 16.03.2026 09:59

Akanji to dobry gosc ale to nie jest wybitny srodkowy i lepiej w defensywie zabezpiecza od prawej strony

timon 16.03.2026 09:58

Brakuje kogos kto by czyscil. Barella bez formy, Miky to juz wrak i to widac. Do tego nie mamy kozaka na srodku obrony i na bramce

Xucatlan 16.03.2026 09:44

Cny, to że tracimy gole po błędach indywidualnych, to absolutnie nie jest źródło problemu. Prawdziwym źródłem problemu i to od dawna jest to, że bardzo ale to bardzo łatwo byle kto może przenieść grę pod nasze pole karne. Już od czasów Inzaghiego jest autostrada dla rywala pod nasze pole karne.

El Imprezatore 16.03.2026 09:44

wrzuć link do skrótu z komentarzem dumanowskiego i guziaka jak możesz

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kto zagrał najlepiej w zremisowanym meczu z Atalantą?

Polls answer

Publicystyka

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20

Luis Henrique w Interze: Koniec z nieporozumieniami. Jaka jest jego prawdziwa rola? (20)

18.01
10:50
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    29

    68

  • 2

    Milan

    29

    60

  • 3

    Napoli

    29

    59

  • 4

    Como 1907

    29

    54

  • 5

    Juventus

    29

    53

  • 6

    Roma

    29

    51

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    14

  • 2

    Anastasios Douvikas

    10

  • 3

    Rasmus Højlund

    10

  • 4

    Nico Paz

    9

  • 5

    Kenan Yıldız

    9

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 29321

Liczba newsów: 52811

Liczba komentarzy: 620109

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się