Reprezentacje

Lautaro Martinez Mistrzem Świata! (43)

Źródło: inf. własna
około 3 lata temu
3427
43

Do 80. minuty Argentyna była pewna zwycięstwa. W ciągu dwóch minut niesamowity Kylian Mbappe odwrócił losy spotkania i zaprowadził byłych Mistrzów Świata do dogrywki. W 102. minucie na murawie pojawił się Lautaro Martinez, którego obroniony strzał w 108. minucie dobił Lionel Messi. Mpabbe nie powiedział jednak ostatniego słowa i zabrał reprezentację Francji do serii rzutów karnych pewnie wykonując "jedenastkę" podyktowaną w 118. minucie spotkania. Tam jednak górą okazali się zawodnicy Albicelestes, którzy po Mistrzostwo Świata sięgnęli pierwszy raz od 36 lat.

 

Toro zaliczył słaby występ. W ciągu 17 rozegranych minut pokazał głównie festiwal marnowania okazji. Zaliczył 1 strzał celny, 1 zablokowany oraz 2 niecelne. Nie wykorzystał także dwóch dogodnych okazji. Najlepszy moment Argentyńczyka to strzał obroniony przez Hugo Llorisa, który został dobity przez Lionela Messiego. W decydującej serii rzutów karnych nie miał okazji podejść do futbolówki.

W trakcie zakończonych Mistrzostw Świata 2022 Martinez kończy z jedną asystą, którą statystyki zaliczyły mu właśnie po obronionym przez Llorisa strzale.

 

Zobacz też

Lautaro czwartym najlepszym strzelcem w historii Argentyny (10)

16.11
09:56

A. Stanković z pierwszą bramką w reprezentacji: Marzyłem o tym od dziecka (4)

17.11
17:40

Komentarze (43)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
20.12.2022 o 18:18 przez oster
oster
Lautaro w najgorszej jedenastce turnieju według portalu Sofascore, żeby gracz zwycięskiej reprezentacji trafił do takiego zestawienia to musi być naprawdę słaby i odstający poziomem od reszty drużyny...
20.12.2022 o 12:39 przez radekksm
+1
radekksm
Mistrzem świata nie wykorzystywania 100% okazji 😀
20.12.2022 o 14:57 przez oster
oster
Kiedyś Milik w 2016r bił rekordy w marnowaniu setek ale to co zrobił ten argentyński partacz to długo przez nikogo nie zostanie powtórzone, gość wygląda jakby ukończył system szkolenia PZPNu, na sto procent jego idolem jest Arkadiusz Milik
20.12.2022 o 11:17 przez cuba
+1
cuba
Taka ciekawostka :) od 1982 w każdym z mundiali był zawodnik Interu ;) to już 40 lat :)
19.12.2022 o 18:11 przez wojtas22
+2
wojtas22
Co z was za fani ze jedziecie po naszym zawodniku no masakra trzeba go wspierac jeszcze bedzie gole dla nas walił to bedziecie inaczej pisac.
19.12.2022 o 19:12 przez Nerazzurx10
-1
Nerazzurx10
Chlopie my przez niego jesteśmy pośmiewiskiem
19.12.2022 o 19:13 przez Nerazzurx10
-1
Nerazzurx10
Do spółki z tym drugim grubasem
19.12.2022 o 20:02 przez speaker
+3
speaker
Nerazzurx10 napisał:
Chlopie my przez niego jesteśmy pośmiewiskiem


Ja wczoraj oglądałem transmisję i raczej słyszałem u komentatorów respekt do Lautaro.

Natomiast jeśli już napisałeś o tym że my stajemy się pośmiewiskiem to owszem Ja też uważam że my jako ta stronka stajemy się pośmiewiskiem jak Co poniektórzy piszą to co piszą. Nawet nie chodzi o poglądy o to co się uważa. ale najgorsze jest brak kultury, wyzwiska i zwykłe chamstwo po prostu.
19.12.2022 o 20:28 przez Nerazzurx10
Nerazzurx10
Ta? Ja się nie natknąłem na jakąkolwiek pozytywna opinie opinie naszym asie ataku a jedynie teksty typu "pożal się Boze Martinez"
20.12.2022 o 16:17 przez oster
+1
oster
Lautaro robił co mógł żeby Argentyna nie wygrała tego mistrzostwa, nie powinni go w ogóle wpuścić na te podest co celebrowali mistrzostwo, zdecydowanie najgorszy zawodnik na tych mistrzostwach taka jest prawda...
19.12.2022 o 12:33 przez kibix
+5
kibix
Dobra dajcie spokój, to dobry chłopak mój chłopak jest, elegancki. Wiadomo że jego skuteczność to porażka totalna Ale czy przez ma być smutny po wygraniu finału ?? Niecodziennie się wygrywa puchar Świata.
19.12.2022 o 11:50 przez nazional
+4
nazional
Nie wiem ja odbieracie nowego mistrza świata ale ja osobiście nie przepadam za tą drużyną. Ich burackie zachowania podczas i po meczach, symulki, chamskie zagrania, prowokowania w całym turnieju zdecydowanie mnie zniecheciły to nich...i jeszcze ten "boski" karakan brrrr. Lautaro zginał i przepad w tym turnieju, nie pokazał nic dobrego, wręcz przeciwnie :)
19.12.2022 o 17:32 przez Paolo87
Paolo87
10/10 zgadzam się w 100%. Cały mundial nie mogłem patrzeć na tego kurdupla, co do ich burackiego chamskiego styku gry również się zgadzam.
19.12.2022 o 10:50 przez Szociq
Szociq
To tak jakby powiedzieć, ze Kamil Garbara miał udział w wielkim "sukcesie" reprezentacji Polski jakim był awans do 1/8 finału.

Coś tam szarpał, biegał ale nic z tego nie wynikało. Te jego zmarnowane setki stały się wręcz legendarne. Jest to bez wątpienia dobry piłkarz, ale to za mało, żeby być topowym napastnikiem.
19.12.2022 o 09:19 przez kadrian89
+3
kadrian89
Co tu dużo mówić , Lautaro rozczarował strasznie. Po cichu liczyłem, że będzie grać i podbije swoją wartość co doprowadzi do zyskownej sprzedaży. Lautaro nie jest strzelbą na wielki klub i ta jego niestabilność już się raczej nie zmieni. 2-3 miesiące w roku dobrej gry niewiele znaczą na tym poziomie.
19.12.2022 o 08:24 przez oster
oster
Francja powinna być usunięta z następnego EURO i startować w Pucharze Narodów Afryki , to już nawet nie jest śmieszne jak wygląda ich reprezentacja a jakby zdrowy był Magnan to na koniec meczu same afrykańce by byly na boisku bez żadnego Francuza , powinien być limit przybyszów z czarnego lądu do max pięciu w reprezentacji...
19.12.2022 o 12:34 przez kibix
kibix
No to jest żenada ale co im zrobisz skoro mają normalnie obywatelstwa francuskie ??
19.12.2022 o 13:02 przez eKubaL
+3
eKubaL
Przed mistrzostwami była informacja ilu zawodników urodzonych poza granicami kraju znajduje się w poszczególnych kadrach. W przypadku Francji było trzech takich zawodników, tylko o jednego więcej niż w kadrze Polski. Gdzie więc mają grać?
19.12.2022 o 16:08 przez oster
oster
Np. dla Zimbabwe czy Kenii ...
19.12.2022 o 17:27 przez Paolo87
Paolo87
@eKubaL Słuszna uwaga, urodzili się we Francji a to że mają korzenie w Afryce (najczęściej w dawnych francuskich koloniach) nic nie zmienia-sa Francuzami. To nie są przypadki że są naturalizowani.
19.12.2022 o 08:14 przez inter30
inter30
Lautaro robił wszystko żeby Argentyna tego nie wygrała, ale ostatecznie mu się nie udało, fatalna dyspozycja. Kolejny finał wielkiego turnieju i kolejny raz czarni zawalają karne
19.12.2022 o 07:56 przez rchemik
+1
rchemik
Bycie mistrzem świata, to też po części eliminacje, w których Lautaro grał dobrze. Dlatego stał się jedynką w napadzie. Niestety mundial taki jak gra w Interze. Może jakby mundial był w październiku to by był dzisiaj królem strzelców...
19.12.2022 o 00:41 przez FENDI_SOSA
FENDI_SOSA
Lautik miszcz! 🖤
19.12.2022 o 00:19 przez smerf1600
+1
smerf1600
Graty dla LM, choć jego wkłąd w ten sukces taki powiedzmy przeciętnie niewielki. Nie lubie Żabojadów ale dziś im kibicowałem, buractwo boga futbolu po meczu z Holandią zmieniło mój stosunek do Argentyny z obojętnego w niechęć. No i ten bramkarz Martinez, sam wyraz jego gęby wywołuje wkurwienie u człowieka wrr
18.12.2022 o 23:38 przez Nerazzurx10
Nerazzurx10
Taki z niego mistrz Świata jak z ku*wy poeta... to nie jest hejt bo tu nawet nie ma co hejtowac, on byl jednym z najgorszych zawodników całego turnieju, a co dopiero w kadrze, zaczynał jako starter a skończył.. no właśnie. Gosc ma farta że poleciał na dobrej formie reszty zespołu i może nazywać się mistrzem swiata, mimo że swoją forma to bardziej przeszkadzał w zdobyciu tego trofeum niż pomógł.. 0 goli na turnieju mając z 6 lub 8 okazji klarownych mówi samo za siebie, no ale gratki Lautaro, jesteś mistrzem swiata
18.12.2022 o 23:05 przez Dybuk
Dybuk
Bądźmy realistami. Nie mamy kasy a można ściągnąć z Chorwatów np. Sutalo do obrony za normalne pieniądze. Martinez to nasz jedyny zdrowy napastnik. Jak go zabraknie to będziemy musieli grać juniorami, a Ci nie mają żadnego mentalu i doświadczenia w oczach trenejro.
18.12.2022 o 22:37 przez HB
-1
HB
Thuram jest półkę wyżej niż Lautaro.
18.12.2022 o 22:34 przez HB
+2
HB
Aguero nie załapał się na medal z powodów zdrowotnych, a Lautaro mimo fatalnego występu swój odebrał.

W sporcie drużynowym sukces to też dzieło przypadku.
18.12.2022 o 23:39 przez Nerazzurx10
Nerazzurx10
Aguero jest tak szkoda.. a on nie miał być w sztabie? Może też tam jakiś medal odebral
19.12.2022 o 10:35 przez Xucatlan
-1
Xucatlan
Dostał propozycję dołączenia do sztabu, ale stwierdził, że nie jest na taką pracę gotowy i nie ma kwalifikacji. Do Kataru pojechał jako fan. Oficjalnie medalu nie dostał.
18.12.2022 o 22:23 przez Nerazzurri 1908
Nerazzurri 1908
Gratulacje Argentyna i gratulacje Lautaro za mistezostwo !! A co do występu na turnieju Martineza to powiem tak to co koles potrafi spierdo..lic to naprawdę jest niesamowite, talent i instynkt ma ale wykończenie jest do poprawy bo inaczej to on pewnego poziomu nie przeskoczy.
18.12.2022 o 22:51 przez oster
-1
oster
On podobno tak jak i Milik widzi trzy bramki i nie wie która jest prawdziwa, oprócz tego jak już trafi w tą właściwą to tam jest jeszcze bramkarz... np. w 123 minucie po prostu wybrał złą bramkę po strzale głową i dopiero po reakcji innych że nikt się nie cieszył wiedział że strzelał w złą bramkę...
18.12.2022 o 22:09 przez Paolo87
+3
Paolo87
Lautaro totalnie bez formy chociaż swój wkład w ten sukces ma-asysta i strzelony decydujący karny w serii jedenastek w fazie pucharowej. Fenomenalny Mbappe-to będzie najlepszy piłkarz świata. Sędziowanie Szymona Marciniaka-klasa światowa. Wiem że zazwyczaj trzeba się bać jak sędziuje 😁 ale ten Mundial wyszedł mu wzorowo. Brawo👏👍
18.12.2022 o 21:42 przez oster
-1
oster
Nie zdziwię się jak po tych mistrzostwach podziękują Lautaro za grę w reprezentacji i więcej powołania nie dostanie, no gość ma jeszcze gorszą celność niż Milik i był najgorszym w Argentinie na tych mistrzostwach !! !!
18.12.2022 o 21:25 przez speaker
speaker
Może gola na tym mundialu nie strzelił ale dzisiaj po wejściu na boisko od razu piłka go szukała i jego sytuacje dały impuls Argentynie wyraźni! Brawo walczył jak szalony dziś! :)

Ogólnie cieszy, że nasi napastnicy to mają zarówno Lauti jak i Romelu piłka ich szuka i wystarczy że dołożą skuteczność i będzie wszystko dobrze. :)
18.12.2022 o 21:12 przez kontousuniete
+4
kontousuniete
Niestety ale oprócz decydującego karnego z Holandią to dramatyczny turniej Lautaro.
Nie strzelił bramki będąc napastnikiem mistrza świata. Robili to np. Mac Alister czy Enzo, po za tym wszyscy koledzy z napadu.
Wypadł ze składu, a Alvarez nakrył go czapką.

Dziś znowu mógł zamknąć mecz. Nawet przy bramce Messiego powinien podać na 5 metrów do pustej ale strzelał na siłę.

To taki typ napastnika, jak się zatnie to jest dramat. Nie ma takiego dryblingu czy magicznych asyst żeby robić przewagę i rozstrzygać mecz w inny sposób niż bramkami.

A teraz fakty z zeszłego sezonu :)
Do 27. Kolejki Lautaro strzelił... 11 bramek.
Przypominam, że grał w najbardziej ofensywnej drużynie serie a. W całym 2021 r. strzeliliśmy ponad 100 bramek we wszystkich rozgrywkach, o czym było głośno.

Powiecie, no ale dojechał na koniec sezonu i zakończył z 21 bramkami. Tak, super.
To teraz komu strzelał po 27 kolejce:
- 3x Salernitana (5:0),
- 1x Spezia, ROMA, Udinese,
- 2x Empoli, Cagliari.

Czyli oprócz Romy dół albo druga połowa tabeli.

Z tzw. top 7 (Juve, Milan, Roma, Napoli, Lazio, Atalanta), zagraliśmy 12 meczów, Lautaro był w kadrze w 11stu i strzeli 3 bramki.
Liczby w LM znane: 29 meczów, 8 bramek.
W tym i zeszłym sezonie po 1 bramce :)

Trudno dyskutować, a to jest napastnik, który nie będzie grał na 10 ani na skrzydle. Bo to profil tylko na napad w dwójce (którą prawie nikt nie gra z dużych klubów, grają skrzydłowymi lub podwieszonymi ofensywnymi pomocnikami) lub na samotnego gdzie nie możesz na niego regularnie liczyć.

Powtórzę się ale gdyby nazywał się Lautarowski i był Polakiem, to sprzedalibyśmy go za 40-45 mln i specjalnie dużo osób by nie płakało.

Nie dziwię się, że Chelsea wolała wyłożyć 110 mln za 28-letniego Lukaku. Za młodszego Lautaro prawdopodobnie nikt nie zaproponował więcej niż 60-70 mln, a długo był podstawowym napastnikiem wielkiej repry co bardzo nabija wartość.

Niech każdy sam wyciąga wnioski. Pozdrawiam :)
18.12.2022 o 23:41 przez Nerazzurx10
Nerazzurx10
Jest po prostu cienki
18.12.2022 o 21:00 przez tytusek25
+3
tytusek25
Po tym co zaprezentował w finale nie wiem czy to bardziej kuriozum czy oksymoron.Chyba obydwie te rzeczy jednocześnie😄
18.12.2022 o 20:59 przez Matiinterlegia
Matiinterlegia
Fatalna forma niestety Lautaro na mundialu. Nie mniej jednak wielkie gratulacje,mamy mistrza świata w składzie,nic tego nie zmieni :) gratulacje dla Marciniaka i ekipy. Zero psioczenia,tylko powinnismy być dumni ze rodak sędziował finał mistrzostw świata :)
18.12.2022 o 20:36 przez Seba
+4
Seba
To nie wina Martineza, że mistrzostwa trwały tylko miesiąc. Gdyby turniej toczył się do lutego-marca, to na pewno coś by strzelił ;) Powoli zarząd powinien się zastanawiać co dalej z nim zrobić. Postępów nie widać, a każdy kolejny słaby mecz obniża jego wartość. Mimo wszystko gratulacje zdobycia pucharu, bo to chyba najcenniejsze trofeum dla piłkarza. Mam nadzieję, że po meczu podszedł do najobrzydliwszego zawodnika Serie A i powiedział mu, aby wsadził sobie Skeduto w tyłek. Nie popieram takich zachowań, ale w przypadku przebrzydłej Hernandezowej wszystkie chwyty dozwolone.
18.12.2022 o 20:30 przez oster
+2
oster
Nie Lautaro tylko Argentyna mistrzem świata, wkład tego impotenta strzeleckiego w ten tytuł był wręcz marginalny...
18.12.2022 o 20:19 przez cs88
+3
cs88
Po takim turnieju nikt nam go nie będzie chciał podebrać ;) I oby teraz wrócił do strzelania
18.12.2022 o 21:58 przez Paolo87
Paolo87
Za to moim zdaniem Thuram się oddala. Dziś też zagrał dobry mecz, miał asystę i wcale się nie zdziwię jak chętnych na takiego zawodnika przybędzie-zwłaszcza że jest do wzięcia bez kwoty odstępnego.

Shoutbox

Cyrax 16.03.2026 12:34

Ostatnie takie gole, to chyba Thuram w Derbach i Zalewski bodajże z Torino

Cyrax 16.03.2026 12:32

Te bramki Olise z Atalantą, to miód dla oczu. Balans ciałem, zejście do środka na lewą nogę i strzał po długim. Coś pięknego

Cyrax 16.03.2026 12:30

Jak już pomocnik nie odpali jakiejś bomby z dystansu, to wszystko na jedno kopyto. Piłka do boku i wrzutka

Cyrax 16.03.2026 12:29

Szkoda, że Thuram się zagubił. Brakuje tych jego zejść ze skrzydła kończonych strzałem. Ogólnie brakuje takich takich akcji w Interze, a przede wszystkim takich wykonawców

ragnar 16.03.2026 11:51

Jak napadzior ma pewność siebie, czuje ,,luz,, to mu wpada byle strzał, a jak ogarnie go panika co będzie jak nie strzeli to później się zacina na wiele spotkań, dobry przykład Lautaro czasami byle strzał i gol, a czasami 8 spotkan bez bramki

DonDawido 16.03.2026 11:17

To lepiej żeby wiedział, że te okazje będą i czuł luz czy może jednak presję, bo kolejnej sytuacji mieć nie będzie?

ragnar 16.03.2026 11:10

kreujemy...chodziło mi bardziej tak ogólnie, że jednak napastnik czuje luz jak wie, że będą kolejne akcje

timon 16.03.2026 10:17

Kazdy z tych meczow powinnismy wygrac na luzie i teraz bylyby kompletnie inne nastroje. Nasi napastnicy akurat marnuja bardzo duzo

timon 16.03.2026 10:16

Pierwszy mecz z Milanem, mecz z Atletico czy nawet wczoraj gdzie mielismy jeszcze conajmniej 2-3 setki

timon 16.03.2026 10:16

No tak, ale my poza meczem z Milanem kreujemy duzo sytuacji

ragnar 16.03.2026 10:07

,,jak wiesz, ze na bramce stoi amator to grasz nerwowo,, racja, tak samo napastnik czuje luz, jak wie że ma świetnych pomocników w formie, nawet jak nie strzeli setki za chwle koledzy wypracują kolejną...

timon 16.03.2026 10:03

Mlody Stanko da nam duzo w grze defensywnej. Ma dobry odbior, zapierdziela az milo i ma prawie 190cm

timon 16.03.2026 10:02

Sommer ostatnio robi tez duzo zagrozenia gra nogami, wiec pewnie dlatego Dumfi robil ten teatr zamiast odegrac do Sommera

timon 16.03.2026 10:01

Brak pewnosci obrony to tez czesto wina bramkarza, jak wiesz, ze na bramce stoi amator to grasz nerwowo

Cny 16.03.2026 10:00

no nie do końca, my mamy natłok baboli i tyle, przecież ani na Akanjim ani na dumfriesie nie była wywierana wielką presja. ewidentnie są to problemy z koncentracją. do tego niepewny bramkarz. zbyt często tracimy takie bramki. to że przeciwnik szybko przenosi akcje to wada 3-5-2 którą każdy zna, akurat my to dość dobrze minimalizujemy, nie to jest problemem. główny zarzut to jest jak obrońca zostaje zbyt długo pod polem karnym a asekurujący do pomocnik stoi na 40-50 metrze a my klepiemy piłeczka. później te nasze mikrusy przegrywają pojedynki z szybkimi murzynami

timon 16.03.2026 09:59

Akanji to dobry gosc ale to nie jest wybitny srodkowy i lepiej w defensywie zabezpiecza od prawej strony

timon 16.03.2026 09:58

Brakuje kogos kto by czyscil. Barella bez formy, Miky to juz wrak i to widac. Do tego nie mamy kozaka na srodku obrony i na bramce

Xucatlan 16.03.2026 09:44

Cny, to że tracimy gole po błędach indywidualnych, to absolutnie nie jest źródło problemu. Prawdziwym źródłem problemu i to od dawna jest to, że bardzo ale to bardzo łatwo byle kto może przenieść grę pod nasze pole karne. Już od czasów Inzaghiego jest autostrada dla rywala pod nasze pole karne.

El Imprezatore 16.03.2026 09:44

wrzuć link do skrótu z komentarzem dumanowskiego i guziaka jak możesz

DonDawido 16.03.2026 09:31

Chyba tylko Nowomiejski i Szpruch zachowują obiektywizm.

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kto zagrał najlepiej w zremisowanym meczu z Atalantą?

Polls answer

Publicystyka

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20

Luis Henrique w Interze: Koniec z nieporozumieniami. Jaka jest jego prawdziwa rola? (20)

18.01
10:50
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    29

    68

  • 2

    Milan

    29

    60

  • 3

    Napoli

    29

    59

  • 4

    Como 1907

    29

    54

  • 5

    Juventus

    29

    53

  • 6

    Roma

    29

    51

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    14

  • 2

    Anastasios Douvikas

    10

  • 3

    Rasmus Højlund

    10

  • 4

    Nico Paz

    9

  • 5

    Kenan Yıldız

    9

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 29321

Liczba newsów: 52809

Liczba komentarzy: 620103

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

8x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się