Relacje

Niedosyt na Meazza, Inter marnuje szansę na trzy punkty | Inter 2:2 Bologna (92)

Autor:
Źródło: inf. własna
2 miesiące temu
3160
92

Inter Mediolan zremisował 2:2 z Bologną na własnym stadionie. Mimo dwóch goli zespół nie wykorzystał kilku kluczowych okazji i obie drużyny podzieliły się punktami. Bramki dla Interu zdobyli Denzel Dumfries oraz Lautaro Martinez

 

Początek spotkania zdecydowanie nie należał do graczy Interu. Sporo niedokładnych zagrań, chaos w środku pola, pressing ze strony gości oraz interwencja Sommera po strzale z dystansu - to obraz pierwszych 10 minut. Chwilę później, a dokładniej w 15. minucie Bologna wyszła na prowadzenie. Po dośrodkowaniu z lewej strony Bastoni wybił piłkę przed pole karne, a ta trafiła pod nogi niepilnowanego Moro, który strzelił prosto w Castro, a piłka po rykoszecie wpadła do bramki. 0:1!

Można powiedzieć, że ta bramka ożywiła grę Nerazzurrich, bo już cztery minuty później podopieczni Simone Inzaghiego wyrównali stan meczu. Po odbiorze w środku pola przez Bastoniego, z piłką w pole karne ruszył Thuram, wystawił piłkę na strzał do Dimarco, którego strzał obronił Skorupski, jednak piłka spadła pod nogi Dumfriesa i Holender pewnie wpakował piłkę do pustej bramki. 1:1!

Po tym golu to Inter przejął inicjatywę i w 25. minucie po ładnym podaniu otrzymanym przez Lautaro, szansę miał Dimarco, jednak piłka po jego strzale minimalnie minęła słupek. To jednak nie był koniec ataków drużyny gości. W 38. minucie przypomnieli o sobie za sprawą Odgaarda, który wyskoczył najwyżej do dośrodkowanej z rzutu rożnego piłki i tylko świetna interwencja Sommera utrzymała wynik remisowy w tym spotkaniu. Ostatnie słowo w tej połowie należało jednak do gospodarzy. W doliczonym czasie gry Zieliński wypatrzył wbiegającego za obrońców Dimarco i obsłużył go doskonałym podaniem, a Włochowi nie pozostało nic innego jak dograć do idealnie wbiegającego Martineza, który mocnym strzałem z bliskiej odległości nie dał żadnych szans Skorupskiemu. 2:1!

 

W drugiej połowie mimo okazji Dimarco z 55. minuty i sytuacji Lautaro, w której dobrze interweniował Skorupski, to Bologna pierwsza trafiła do siatki. W 64. minucie Orsolini wykorzystał złe wybicie Dimarco, podał do niekrytego Holma, a piłka po strzale Szweda najpierw trafiła w nogę Bastoniego, a później odbiła się od słupka i znów bezradny Sommer mógł tylko patrzeć jak futbolówka wpada do jego bramki. 2:2!  W 70. minucie Inzaghi przeprowadził potrójną zmianę. Boisko opuścili Dimarco, Darmian i Asllani, a w ich miejsce weszli Carlos Augusto, Pavard oraz Frattesi. Chwilę później Lautaro został zmieniony przez Taremiego. Irańczyk krótko mówiąc nie popisał się od momentu wejścia na boisko i zmarnował dwie dobre sytuacje: najpierw źle przyjął w polu karnym i obrońcy zdążyli wybić mu piłkę sprzed nóg, a później nie wykorzystał podania Thurama z prawej z strony. Ostatnią zmianą w Interze było wejście Buchanana w miejsce Bastoniego. Nic więcej się już w tym meczu nie wydarzyło i sędzia Pairetto zagwizdał po raz ostatni. 

 

Składy, w których zagrały oba zespoły:

INTER (3-5-2): 1 Sommer; 36 Darmian, 6 De Vrij, 95 Bastoni; 2 Dumfries, 23 Barella, 21 Asllani, 7 Zielinski, 32 Dimarco; 9 Thuram, 10 Lautaro.

Ławka Rezerwowych: 13 J. Martinez, 40 Calligaris, 8 Arnautovic, 15 Acerbi, 16 Frattesi, 17 Buchanan, 28 Pavard, 30 Carlos Augusto, 42 Palacios, 52 Berenbruch, 53 Topalovic, 54 Zanchetta, 99 Taremi.

Trener: Simone Inzaghi.

 

BOLOGNA (4-2-3-1): 1 Skorupski; 2 Holm, 31 Beukema, 15 Casale, 22 Lykogiannis; 8 Freuler, 6 Moro; 7 Orsolini, 21 Odgaard, 11 Ndoye; 9 Castro.

Ławka Rezerwowych: 23 Bagnolini, 34 Ravaglia, 3 Posch, 5 Erlic, 14 Iling-Junior, 18 Pobega, 19 Ferguson, 24 Dallinga, 29 De Silvestri, 30 Dominguez, 33 Miranda, 80 Fabbian, 82 Urbanski.

Trener: Vincenzo Italiano.

 

Sędzia: Pairetto.

Zobacz też

Bomba Arnautovicia oraz trafienie Calhanoglu dają Interowi awans do półfinału Coppa | Inter 2:0 Lazio (72)

25.02
20:15

Niewykorzystane sytuacje się mszczą | Juventus 1-0 Inter (105)

16.02
19:58

Komentarze (92)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
16.01.2025 o 17:41 przez jacodj
jacodj
Z drugiej strony to inne zimy żeśmy ciężko przechodzili. Mamy kontakt z liderem więc musimy spiąć zad i jazda INTER 💪🏻🖤💙
16.01.2025 o 15:50 przez Domino
Domino
Dodam tylko, że Inzi uparcie daje tyle szans przede wszystkim Asslaniemu ale i Zielińskiemu…
Już w przerwie (mimo prowadzenia nasz gra w obronie to byłaby tragedia) wprowadziłbym Fratte i Carlosa za Asslaniego i Ziela (wtedy pomoc Dumfi-Fratte-Bare-Dima-Carlos). Dima dałby radę jako mezzala przez 45 minut skoro Miki kontuzjowany a Zielu o Asslani są tragiczni…

Ale Inzi jak zwykle spóźniony ze zmianami, jak mleko się rozlało czyli jak Bologna wyrównała strzelając gola kolejny raz po dziurze zostawionej przez Ziela i Assa.
W ogóle zmiany tragedia. Pavard i Carlos poprawnie, Fratte tyle tylko że nic nie zjebal, Buchanan potyka się o własne nogi (w ogóle co on od początku robi na lewej stronie? Dime też wystawisz na prawą?), Taremi tragedia. Reakcja Thurama na te patelnie co wystawił Taremiemu mówią: “z kim ja curva gram ?? ?”.
Pod koniec meczu jak nieudolnie próbowaliśmy strzelić zwycięską bramkę, to jak Buchanan, Taremi, Zielu albo Fratte dostali piłkę to błagałem żeby prostym krótkim podaniem oddali ją Barelli, Thuramowi albo Carlosowi bo wiedziałem że jak nie oddadzą piłki to nic dobrego z nią nie zrobią tylko co najwyżej stracą. Bare i Thuram wypluwali płuca a i tak na koniec meczu najwięcej tworzyli, a zmiennicy wypoczęci się potykali o własne nogi. Ten drybling Buchanana przy linii końcowej na lewej stronie to była taka żenada że powinien zapaść się pod ziemię. Po prostu grzecznie wyprowadził piłkę za linię końcową.
17.01.2025 o 05:31 przez maverik
maverik
" Dima dałby radę jako mezzala przez 45 minut" że co? Nigdy nie grał na tej pozycji, ale nagle z niczego bez wskazówek taktycznych miałby tam zagrać na wysokim poziomie?

Ja tylko przypomnę, że sporo osób niedawno domagało się Ziela co mecz, a teraz już jest tęskno za Mkhitaryanem.
16.01.2025 o 13:51 przez inter30
+4
inter30
1. Widać gołym okiem że jak gra Asslani za Hakana to są dziury w środku, oba gole stracone w podobnym stylu, facet na linii pola karnego dochodzi do czystej pozycji, jak dalej za Hakana będzie grał Asslani to dalej będziemy tak tracić gole
2. Po raz kolejny potwierdza się rezerwowy atak to kpina, w sumie poziom adekwatny do zainwestowanych środków w tą formacje, jak amerykańskie golodupce nie sypną kasa tylko dalej będziemy oglądać takie cwiercsrodki to dalej będzie 2 napastników w kadrze

Czyli w zasadzie nic nowego, przeważnie mimo tego wygrywamy ale w wielu meczach niestety decyduje szczęście lub jego brak, z Venezia było, z bologna nie
16.01.2025 o 13:33 przez wrobel1908
wrobel1908
Drużyna jest zmęczona co było widać w drugiej połowie gdzie piłkarze oddychali rękawami inna sprawa to piłkarze Bolonii mieli dużo miejsca na naszej połowie zwłaszcza przed naszym polem karnym kluczowy. Brakowało Mkhitaryana i Hakana i to było widać
16.01.2025 o 12:38 przez davi23
+1
davi23
Przy naszej wygranej wczoraj i zaległym meczu zakładając też wygraną, mielibyśmy 49 pkt czyli 2 pkt nad Napoli przed ich meczem z Atalanta. Nie wierzę, że Napoli zdobędzie z nimi nawet 1 pkt, potencjalnie była szansa przy wygranej w Niedziele na odskoczenie nawet na 5 pkt… kur…
16.01.2025 o 11:33 przez Szymmi
+3
Szymmi
Jak zwykle po braku zwycięstwa więcej komentarzy.

Po 6 zwycięstwach z rzędu przyszedł remis z solidną Bologną i wielki dramat. :)
16.01.2025 o 09:54 przez pasencjusz88
+3
pasencjusz88
Oglądałem dzisiaj skrót i stwierdzam że obydwie bramki strzeliliśmy sobie sami. Stwierdzam że my ławki nie mamy wcale, żaden ze zmienników nie daje jakości a Taremi to atrapa napastnika dałem się nabrać że będzie z niego chociaż 1\3 Dzeko.
16.01.2025 o 11:08 przez bonjovi100
bonjovi100
Z ławki to nikt nic nie wniósł dobrego niestety. A Taremi zabrał nam swoimi żenującymi umiejętnościami 2 pkt
16.01.2025 o 08:08 przez Inter9
Inter9
Niestety ale ewidentny brak obrony w tym meczu, dobrze że chociaż remis i jeden punkt ale w maju strata tych 3 punktów może nas boleć jak w walce o mistrzostwo Atalanta lub Napoli wyprzedzą nas ☹️☹️ A po sezonie powinniśmy zrobić rewolucję kadrową Acerbi , Vrij , Mhitaryan i Taremi out
16.01.2025 o 09:03 przez SETE
+2
SETE
Acerbi . Vrij out ? chcesz w jedno okno sprowadzic dwoch ŚO ?
16.01.2025 o 10:16 przez cuba
+4
cuba
Stefana bym zostawił
16.01.2025 o 10:20 przez Paolo87
+4
Paolo87
@cuba dokładnie, jeszcze nie pora żeby Stefan odchodził, wciąż jest w stanie grać na wysokim poziomie.
16.01.2025 o 07:14 przez rchemik
+5
rchemik
Moja cierpliwość odnośnie Teremiego już się wyczerpała. To co ten chłop prezentuje to nie dziw że Porto położyło lagę na niego.
Nasi napastnicy muszą grać po 75-90 minut bo nie ma po prostu kogo wpuścić..
1. Teremi marnuje okazję za okazją, nie produktywny w odbiorze, czasami dobrze poda.
2. Arna.... i tyle wystarczy
3. Corea jak już wyszedł mu jeden mecz od chyba 3 lat, to stał się "przemęczony"...


Teremi dołączył u mnie do mojej listy #out Teremi, Arna, Corea, Asilani, Buchan
16.01.2025 o 06:31 przez lord-gs
+8
lord-gs
Nie jest kolorowo bi drużyna swoje problemy ma.... ale nie jest tak tragicznie jak tutaj niektórzy to rysują. Inter cały czas punktuje solidnie i przy takiej średniej punktowej na mecz w wielu poprzednich sezonach dałoby to mistrzostwo. Odbiór zaburza Napoli, które póki co punktuje ponad stan. Teraz jednak mają serię trudniejszych spotkań przed meczem z Interem. A po meczu w Neapolu zobaczymy jak to będzie wyglądać i kto będzie w uprzywilejowanej sytuacji.
16.01.2025 o 07:08 przez Paolo87
+3
Paolo87
Dokładnie, mamy swoje problemy, Napoli punktuje, skupiają się na lidze ale oni też muszą złapać zadyszkę.
16.01.2025 o 08:32 przez Piotrek85
+1
Piotrek85
Napoli ma 18 meczy do końca a my 19 . Do tego przynajmniej 4 w lidze mistrzów. I jeszcze puchar Włoch. Chciałbym się mylić,ale czy ta ich zadyszka pozwoli nam zdobyć mistrza ,zaczynam wątpić. Superpuchar 2 mecze i wracamy z niczym . Trochę pieniędzy zarobiliśmy
16.01.2025 o 09:55 przez Paolo87
+3
Paolo87
@Piotrek85 Łatwo nie będzie, niemniej białej flagi nie ma co wywieszać. Optymalnie było by już w tym oknie sprowadzić kogoś kto będzie realnym wzmocnieniem a nie melodią przyszłości ale o to może być trudno.
16.01.2025 o 10:48 przez Piotrek85
+1
Piotrek85
Przespaliśmy te okienko. Myśleli że Taremi i Zieliński wystarcza. Fajne są wolne transfery wolnych zawodników,ale potrzeba też gotówki . Nie da się tak cały czas funkcjonować. Drużyna jest stara. Arnautovic Correa, Buchanan, Asllani i Acerbi. Potrzeba przynajmniej 4 transferów. Jeśli Okatree nie zainwestuje to obawiam się że przyszły sezon to będzie totalny zjazd drużyny i pewnie koniec Inzaghi
16.01.2025 o 12:47 przez Paolo87
+2
Paolo87
@Piotrek85 z perspektywy czasu można powiedzieć że Taremi i Zieliński spisują poniżej oczekiwań (bardziej jednak Taremi zawodzi) ale w momencie ich sprowadzania tego nie wiedzieliśmy. Taremi przez lata w Porto strzelał wiele bramek więc mogliśmy domniemywać że u nas te kilka bramek w lidze, kilka w pucharze Włoch i kilka w LM strzeli.
16.01.2025 o 12:58 przez Piotrek85
+1
Piotrek85
Akurat ja też wierzyłem w Taremiego. I jeszcze wierzę . Ale w Asllaniego i Buchanana chyba nie. Latem potrzebny napastnik, zmienik a może następcą Hakana, prawe wahadło bo Dumfriesa zajada co 3dni grając i stoper za Acerbiego . 4 porządne transfery. Mam nadzieję,że Okatree da pieniądze na inwestycje.
16.01.2025 o 13:40 przez BartekBartek
+1
BartekBartek
@Paolo87 , może DeLaurentiis nie był taki głupi proponując Piotrkowi obniżenie pensji przy przedstawianiu przedłużenia kontraktu. Co do Taremiego i jego slabych liczb w stosunku do gry w Porto to wynika to pewnie z tego że tam grał w podstawie a u nas głównie siedzi. Tak samo jak Sanchez gdy przychodził z Lyonu - tam grał i wykręcił świetnie liczby i wszyscy się podniecali jaki to będzie zmiennik a u nas jak wchodził z ławy to i bramek ustrzelił 4 w sezonie i było zgrzytanie zębami.
16.01.2025 o 14:47 przez Paolo87
+2
Paolo87
@BartekBartek Zielińskiego trudno jednoznacznie ocenić: w Napoli był głównie zawodnikiem podstawowym, u nas jest zawodnikiem głównie rezerwowym. Dla Napoli zrobił wiele i obniżka pensji zaproponowana przez De Lautentisa była prawdziwym policzkiem-był podstawowym zawodnikiem, 30 letnim-nie emerytem, liczby miał przyzwoite. W kwestii Taremiego-nikt nie wymaga od niego żeby strzelał 20-25 bramek w sezonie ligowym ale chociaż te 5-8 w lidze i po kilka w pucharze i LM. Jest głównie rezerwowym ale grał również mecze od początku (głównie ze słabszymi rywalami) więc moim zdaniem nie są to wygórowane oczekiwania.
16.01.2025 o 05:21 przez Cyrax
+2
Cyrax
Conte już zaciera ręce widząc poczynania Atalanty oraz Interu.
16.01.2025 o 04:22 przez Piotrek85
+3
Piotrek85
Spójrzmy prawdzie w oczy,tak kadra jest za słaba aby rywalizować na 3 frontach. Na Pucharze Włoch jakoś mi wogole nie zależy. Zarobić jak najwięcej pieniędzy w LM i dojść jak najdalej. Asllani Buchanan, Arnautovic,Correa to nie są piłkarze na Inter. Chciałbym się mylić ,ale jak tak dalej pójdzie to zostaniemy z niczym w tym sezonie.
16.01.2025 o 00:56 przez Onana90
+3
Onana90
Niektórzy to się podniecali jakie to świetne transfery Inter zrobił pozyskując Taremiego i Zielińskiego. Irańczyk to karykatura piłkarza, zwykły kiep bez pola do rozwoju. Thuram powinien mu po meczu zaje.bać za te 2 asysty, które mu odebrała ta kaleką.
16.01.2025 o 11:11 przez bonjovi100
+2
bonjovi100
Myślałem że po drugiej to Thuram się popłacze
16.01.2025 o 00:39 przez Chuchu
+7
Chuchu
Napoli miało puchnąć, a Inter odjeżdżać. Póki co jest na odwrót.
16.01.2025 o 11:12 przez bonjovi100
+1
bonjovi100
Miała być super ławka. A jak wchodzą Taremi, Buchanan czy Asllani to ich gra odbiera chęci do gry pozostałym
16.01.2025 o 00:31 przez Damianos
+1
Damianos
Bo to właśnie się nazywa lekceważenie rywala i myśli że pewne będą punkty, Narzekacie na ławke, ale z drugiej strony kto by chciał grał na ławce jak by dał radę zastąpić Turka, Raczej nie przyjdzie taki na ławke ani tym bardziej napastnik, ale takie mecze będą nie raz nie da się grać ciągle na pełnych obrotach, ale fakt cieszy że Lauraro oprócz gola to i wraca do formy jeżeli chodzi o kontrolę nad piłką i przyjęcie.
16.01.2025 o 00:12 przez acmilanowek
acmilanowek
mam nadzieję że się ogarniemy na czas bo napoli będzie dowozić te wyniki w miarę systematycznie .
szczerze , na te chwile 50na 50 w szansach na mistrzostwo
16.01.2025 o 00:54 przez El Imprezatore
+4
El Imprezatore
Nie kolego 50/50. Oni sprzedali Gruzina i zaraz się wzmocnią a oprócz tego grają tylko w lidze i Pucharze Włoch. My bez wzmocnień i ciśniemy na 3 fronty. Szanse na scudetto oceniam na 70/30 niestety.
16.01.2025 o 07:24 przez SETE
+2
SETE
Grają już tylko w lidze
16.01.2025 o 07:51 przez darek666sz
darek666sz
Sprzedając Gruzina to się tylko i wyłącznie osłabili.kto by nie przyszedł to Go z miejsca nie zastąpi
16.01.2025 o 08:27 przez acmilanowek
acmilanowek
niekoniecznie . do klubu może przyjść 2-3 zawodników jeszcze w styczniu . z gruzinem mają przepaść pomiędzy nim a innymi graczami w pierwszym składzie
16.01.2025 o 11:14 przez bonjovi100
bonjovi100
Conte to cwaniak. Nie po to odpada z wszystkich możliwych rozgrywek aby nie zdobyć Mistrza. Ja daje Napoli przynajmniej 70% chyba że zaczniemy od jutra grać tylko na lige acreszte rozgrywek odpuszczamy
15.01.2025 o 23:57 przez Paolo87
+5
Paolo87
Wierzyłem że Taremi będzie kimś takim jak np. Julio Cruz, da chociaż te kilka bramek w lidze po wejściu z ławki ale uczciwie trzeba przyznać że nie jest. Nadal mamy 2 podstawowych napastników i żadnej wartości dodanej z ławki.
15.01.2025 o 23:43 przez El Imprezatore
+4
El Imprezatore
Z tymi właścicielami nie będzie wzmocnień tylko pokemony z argentyny albo chvj wie skąd ale ważne, że młodzi a że nic nie wnoszą do gry to co kogoś w juesej obchodzi.
15.01.2025 o 23:22 przez maverik
+15
maverik
Tak patrząc na te mecze z Venezią i Bologną, jest jeszcze ktoś tutaj kto dalej będzie się dziwił czemu ten "stary dziad" Ormianin gra prawie wszystko, a nie Zieliński? Niestety dopóki Polak nie będzie ogarniał defensywy tak jak robi to Mkhitaryan to może zapomnieć o pierwszym składzie. Co z tego, że Zielu dał fajną piłkę do przodu i padła z tego bramka, skoro Bologna dwa gole strzeliła po tym jak było dużo wolnego miejsca przed polem karnym, które on powinien zabezpieczyć. To samo było w meczu z Juve. Czemu takich sytuacji nie ma gdy gra Miki? A no właśnie.
Drugi temat to Asllani. Dostał dwie ogromne szanse, z Venezią, która jest jedną z najgorszych drużyn w lidze, tam było w miarę poprawnie, z kolei dzisiaj był kompletnie niewidoczny przez większość meczu, choć może to i dobrze bo raz jak już się go dało zauważyć to prawie Orsolini strzelił bramkę po jego stracie. Hakan nie dość, że gra świetnie do przodu, to jeszcze w defensywie wszystko zabezpiecza, czego nie można powiedzieć o Asllanim.
Martwi mnie obecny stan ławki rezerwowych Interu. Absencje się kumulują, a rezerwowi zamiast się pokazać i dać argument na więcej minut to kompletnie nic nie wnoszą. Dzisiaj to tylko Benji poprawnie, a reszta dno. Buchanan wydaje się kompletnie zagubiony jakby nie wiedział kompletnie o co chodzi w piłce.
Inzaghi przyzwyczaił nas do sporych rotacji by dawać oddech piłkarzom, ale teraz mu się nie dziwię, że od mniej więcej końcówki grudnia widujemy ten sam skład za wyjątkiem kontuzji, bo szkoda wystawiać piłkarzy, którzy nic kompletnie nie pokazują.
Ostatni temat to kwestia transferów. Ta kadra potrzebowała wzmocnień latem, niedużych, ale potrzebowała, zwłaszcza w ataku, to dzięki wspaniałej polityce Oaktree wydaliśmy 20 mln euro na zawodników, którzy są 22. i 23. do wejścia. Teraz mamy zimowe okienko i według plotek mamy wydać kolejne 12 mln na jakiś młodziaków. A gdzie są transfery do pierwszego składu? Potrzeba nam na już, 1-2 napastników, 2 pomocników (jeśli Frattesi odejdzie), wahadłowego i środkowego obrońcy i to na wysokim poziomie, a nie 18latka z ligi argentyńskiej.
Obecnie czuje się jakbyśmy byli w sezonie 2010/11. Nasyceni sukcesami, wygrane prawie wszystko (poza LM, ale tam był finał więc podobnie), robimy transfery zawodników, którzy odbiegają poziomem od poprzednich okienek (wtedy to był m.in. Ranocchia, Nagatomo, Biabiany czy Pazzini), no ale przecież dopiero co zgarnęliśmy Triplettę, więc wszystko jest git, ważne że trzon drużyny został zachowany. No, a potem wiemy co było dalej, jak brak poważnych wzmocnień przyspieszył co by nie mówić upadek wielkiego Interu.
Żeby nie było, nie przewiduje banter ery (póki co przynajmniej) bo raczej nie grozi nam paniczne wyprzedawane zawodników byle tylko kase zarobić jak wtedy, ale jeśli prześpimy kolejny rok to w 25/26 będziemy walczyć max o awans do LM.
16.01.2025 o 07:21 przez rchemik
+2
rchemik
Może aż tak bym nie dramatyzował, ale co do opinii naszej ławki w 100% racja. Sam Marotta kiedyś powiedział, że jak 50-60% transferów wypali to jest ogromny sukces, a wiemy ile swoimi ruchami dał nam dobrego za nie wiele euro.
Zgadzam się również co do Zielińskiego. Z przodu nie odbiega grą od Mikiego, ale z tyłu dramat. Obie bramki na jego konto. Straszne zagubiony w defensywie jest Piotrek. Wczoraj albo go nie było, albo dublował pozycje stoperów na 5-9 metrze, tymczasem 16 metr wolna strefa i tak nam wsadzili 2 bramki
16.01.2025 o 09:56 przez matteoo
+2
matteoo
Wow nie tylko ja mam takie wrażenie widzę ! Syte koty uwierzyły że po mistrzostwie i bardzo dobrej kampanii w LM wcześniej skład jest super i można uzupełnić tylko ławkę. A tu zonk, ławka nie gwarantuje nawet dowiezienia wyniku gdy trzeba zrobić 5 zmian, liczyłem chociaż że Zielu będzie coś grał bo już w tych Włoszech trochę jest, a tutaj to nawet Vecino lepszy był od niego ( każdy pamięta jakie bramy czasem ładował ). W ataku to zamiast wydawać kasę na pensję Taremiego i Arny można było by młodziaków wpuścić, efekt byłby ten sam a kasy by było zaoszczędzone.
16.01.2025 o 15:41 przez Domino
Domino
Dokładnie takie same wnioski miałem oglądając ten mecz. Zaoszczędziliście mi pisania komentarza, widzę że wielu kibiców to widzi.
15.01.2025 o 23:18 przez Weeq
+2
Weeq
Nie ma co zwalać na sędziego bo błędy popełniał na korzyść obu stron. Natomiast gra naszych o ile w pierwszej połowie po bramce wyrównujacej była dobra i nie wiem dlaczego nie kończyli pierwszej połowy z dwubramkowym prowadzeniem tak w drugiej polowie to katastrofa obudzili się dopiero po bramce Holma a i tak dalej grali padakę, to równiez przez zmiany Frattesi niewidoczny Taremi zmarnował dwie setki Buchanan mając na przeciwko 36 letniego De Silvestriego bał się wejść z nim w pojedynek szybkościowy XD dalej nie wiem dlaczego Inzaghi nie zostawił do końca Lautaro który myśle że nawet zmęczony wniósł by więcej do meczu niż Taremi. Ławka nie istnieje na Asllaniego już nie ma co najeżdżać, Zieliński parę piłek dobrych zagrał choćby przy bramce Lautaro ale jak dla mnie obie stracone bramki lecą na jego konto źle się ustawiał w obronie przez cały mecz czego skutkiem były dwie bramki dla gości. Jedyna rzecz na pocieszenie to że z Bologną od paru lat bardzo ciężko nam wygrać
PS. Nie wierzę już w żadne słowa o sportowej złości i że w następnym meczu już takich błędów nie popełnią
15.01.2025 o 23:16 przez pluto11
+2
pluto11
Czy jeszcze kogoś dziwi że Szymon nadal nie potrafi w zmiany i w takich sytuacjach pod koniec meczu nie wie co zrobić. A to jak grają nasi zmiennicy jest pokłosiem tego że Szymon przy korzystnym wyniku z takimi tuzami jak jakieś Hellady czy inne Cagloari nie da złapać minut rezerwowym tylko ciśnie do 85 minuty Mikim i reszta z podstawy
16.01.2025 o 00:32 przez Kokos
+5
Kokos
A ja myślę że Inzaghi teraz mało co rotuje bo też zdaje sobie sprawę że ławka jest tragiczna, dlatego Miki gra prawie wszystko od deski do deski bo nasza rezerwowa pomoc jest na poziomie drugiej dziesiątki Serie A, o napastnikach już nie wspomnę bo tam gra jedynie Thuram i Lautaro jak nie jest w dołku
15.01.2025 o 23:13 przez El Imprezatore
+4
El Imprezatore
pisałem od początku - Zieliński to żadne wzmocnienie; przeciętny piłkarz z przebłyskami a mentalnie to sierota.
15.01.2025 o 23:11 przez Rafał 1976
-1
Rafał 1976
P.......E patałachy
15.01.2025 o 23:10 przez lord-gs
+2
lord-gs
Teraz zaległy mecz z Fiorentina trzeba wygrać bo Napoli póki co punktów nie gubi
15.01.2025 o 23:03 przez kadrian89
+3
kadrian89
Inter nie za bardzo ma kontrolę w ostatnich meczach i to się przekłada na nerwowość. Widać, że zmiennicy nie dają rady i naprawdę ciężko będzie podnieść jakiś puchar w tym sezonie.

Zmiennicy w środku pola są tragiczni , w napadzie to samo niestety.

Bez zdrowego pierwszego garnituru niewiele uda się zdziałać.
15.01.2025 o 23:17 przez pluto11
+1
pluto11
Jeszcze żeby ten Lautaro strzelał jak się należy ale on też po za tą jedną bramką miał i inne okazje
15.01.2025 o 22:58 przez Tifosinho
+4
Tifosinho
Czy ktoś mi wytłumaczy dlaczego Simone w momencie gdy musimy walczyć o zwycięską bramkę robi w ataku zmiany 1 do 1? Dlaczego Lautaro opuścił boisko? Przecież można było zagrać na 3 napastników. Mam przeczucie, że np Milan by ten mecz wygrał a to dlatego bo końcówkę graliby w ustawieniu 4-2-4 i coś by wcisnęli. Forza Nerazzurri 🖤💙
15.01.2025 o 23:02 przez bonjovi100
+5
bonjovi100
Bologna grałą dobrą piłkę. Przy naszych pomocnikach (Asllani, Zielu, Frattesi) prędzej przy 3 napastnikach to byśmy stracili gola niż strzelili.
Kogo tam chcesz jako 3 napastnika? Taremi? Miał 2 100% sytuacje i zachował się jak kaleka.

Z Bologną nie można było odpuścić pomocy kosztem ataku.
15.01.2025 o 23:09 przez kibol123
+2
kibol123
Bo Lautaro jest podobnie żałosny tylko dolozenie nogi do patelki od Dimarco juz zaslepia reszte kibicow jakby zapomnieli o wczesniejszych i pozniejszych próbach ktore poziomem i ciemnością pasują do Pogoni Szczecin a nie Interu...
16.01.2025 o 09:45 przez rchemik
+1
rchemik
Lautaro grał ostanie mecze praktycznie wszystkie, wczoraj już oddychał rękawami, a dodam że on najwięcej pracuje bez piłki z napastników.
Tak jak kolega napisał, wszedł Teremi i dostał2 setki...
Wejście na 3 napastników stworzyłoby jeszcze większą dziurę między obroną a atakiem
16.01.2025 o 09:52 przez kibol123
kibol123
To niech gra na pomocy tam by się chyba lepiej nadał... Nie no ja nie umiem wytłumaczyć tych jego żałosnych strzałów zwłaszcza tego z pierwszej połowy gdzie ktoś (Thuram?) wyłożył mu patelnie a on nie atakowany z 1 piłki po ziemi uderzył z metr od słupka to jest karykatura jakaś nie napad...
15.01.2025 o 22:55 przez Orrin
+2
Orrin
Taremi to się nadaje do serii b a nie do Interu. Za wysokie progi
15.01.2025 o 23:02 przez bonjovi100
+1
bonjovi100
Chłop coraz bardziej mnie grzeje.
15.01.2025 o 22:55 przez Piotrekfci
+2
Piotrekfci
Dwa równorzędne.... składy kolejny raz odbijają się czkawką. Poza obroną, która jest w miarę na tym samym poziomie to tak w ataku jak i części pomocy leżymy i kwiczymy. Aslla + Taremi niestety ale kolejny raz dramat. Iranczyk wydaje się byč bezjajeczny.... Żadnej piłkarskiej złości, idzie na piłkę ze strachem w oczach czy aby nikt go nie dotknie. Aslla beznadziejnych parę pomysłów, pełno miejsca na rozegranie a ten jak zwykle pcha się pod nogi przeciwnika tracąc piłkę masakra... Nie wiem ale jak dla mnie udawanie, że nie ma problemu jest rzeczą śmieszną ale i niepokojącą szczególnie w ataku gdzie mamy dramat. Thu-La i daleko daleko nikt ! Już bym wolał sprowadzić z powrotem braci Esposito którzy założę się że zrobiliby więcej od Taremiego i Arnautovicza który jak już gra to jedyne co jest w stanie pokazać to bajeczne zagrania (za każdym razem) które i tak nic nam nie przynoszą... Pomoc to samo - skończyło się paliwo Dimarco-Dumfricowi i zero groźnej gry. Nasze zmiany przypominają mi grę kiedy to walczyliśmy o środek tabeli. Pasquale, Cirillo, Coco, C Zanettiego, Morfeo czy innych tego typu wynalazków. Jak dla mnie wzmocnienia przynajmniej dwa powinny być już teraz. Jeden do ataku i drugi za Dumfrica jako że Darmian jak najbardJej ale na prawą pomoc a nie skrzydło.
15.01.2025 o 22:57 przez Piotrekfci
Piotrekfci
Prawa obrorone miało być :)
15.01.2025 o 23:04 przez bonjovi100
bonjovi100
Ciężko będzie o jakościowe wzmocnienie na rezerwę za max 15 mln i do 26 roku życia.
15.01.2025 o 22:54 przez davi23
+2
davi23
Szkoda pkt, bo Napoli ma teraz trudny terminarz, Atalanta straciła, idealny czas na odbicie się i zyskanie przewagi w tabeli. Mamy zaległy mecz, który nie oznacza pkt więc tym bardziej i jeszcze to mecz u siebie. Znowu tracimy bramki i to jakie, dzisiaj strzelone wszystkie 4 przez nas :-) jeszcze tragedii nie ma ale obudźmy się szczególnie właściciele!
15.01.2025 o 22:50 przez Jacenty
+5
Jacenty
Abstra :cenzor: ąc od sędziego, mecz przegralismy w oddaliśmy linii, gdzie przegrywalismy drugie piłki z silnymi zawodnikami Bolonii. Nad Asllanim szkoda się znęcać, to była jego pieczątka i kwintesencja, wszystko co w innych meczach mu wychodziło i składało się na przeciętne wystepy, czyli podania i obroty do tyłu, tutaj zostało unaocznione. Buchanan też już rozwaił wszelkie wątpliwości co do swojego talentu. Niby jest szybki, ale nie potrafię sobie przypomnieć, żeby minął choć jednego piłkarza, odkąd jest w Serie A, potyka się o własne nogi i gubi w dryblingu, to jest poizom ligi portugalskiej, holenderskiej maksymalnie. Mimo wszystko moglismy ten mecz wygrać, Taremi miał 2 świetne piłki, ostatnia akcja ukradziona Frattesiemu przez sędziego. No nic, kiedyś musieliśmy zgubić punkty, a Bologna nam ewidentnie nie leży, ktoś musiał przejącć pałeczkę po Sassuolo. Jedziemy dalej, a zarząd też dostał porządny materiał do przemysleń.
15.01.2025 o 22:50 przez Jacenty
+2
Jacenty
* mecz oddaliśmy w drugiej linii

Shoutbox

martins2000 25.03.2025 15:30

rekordzista

coco 25.03.2025 15:07

No to już wiemy jakim typem zawodnika jest Sucic

coco 25.03.2025 15:07

⚫️🔵🇭🇷 Petar Sučić, il centrocampista della Dinamo Zagabria acquistato dall’Inter, ha stabilito un record straordinario: nei 120 minuti contro la Francia, ha percorso 17.943 metri, record nella storia della nazionale croata. Nessuno come lui, battuto anche Brozovic.

coco 25.03.2025 14:54

Od Reyny lepszy Isaksen z Lazio. Brakuje nam takiego dzika, co najważniejsze to nie jeździec bez głowy który tylko biega jak Speedy Gonzales, bo chłopak ma świetne umiejętności dodatkowo.

martins2000 25.03.2025 14:20

Reyna z BVB na celowniku!

HB 25.03.2025 13:33

Witam wszystkie Osoby Nieheteronormatywne.

broda4991 25.03.2025 08:54

Ten dollaruma mnie nie przekonuje. Kupę chłopa a do tych dośrodkowań jak baba wychodzi. Josep m jak szedł w górę to jak wieża

ZnawcaCalcio 24.03.2025 21:34

Wątpię w ten 2026 za darmo xD

Rebelde 24.03.2025 20:35

Inter jak złapie emeryta, to lubi wycisnąć go na maxa . Aż się sam nie przewróci .... Tak samo będzie z Sommerem

Xucatlan 24.03.2025 20:33

Delikatny Szwajcar, to powinien robić wyjazd z tego klubu w trybie natychmiastowym.

Rebelde 24.03.2025 20:31

Sommere będzie miał 37 lat i koniec kontrktu . Idealny czas na wymianę

Rebelde 24.03.2025 20:30

pewnie w 2026 za darmo

ZnawcaCalcio 24.03.2025 20:25

Ale nie chcę mi się wierzyć, że mając Sommera i Martineza pójdziemy jeszcze po Dollara

ZnawcaCalcio 24.03.2025 20:25

Bo faktycznie coś piszą

ZnawcaCalcio 24.03.2025 20:24

To jakiś fejur z tym Dollarem?

Claudio 24.03.2025 20:01

i co? Jednak potężna Litwa

Xucatlan 24.03.2025 19:52

Dollar w Interze, to przeznaczenie. Nie dość, że sprawa bramkarza załatwiona na dobre 10 lat, to jeszcze potężny ból dupy u Milanistów przez następną dekadę. To musi się stać.

HB 24.03.2025 19:48

Potwierdzam, jesteśmy w kontakcie sms-owym.

Paolo92 24.03.2025 18:55

🚨🇮🇹 Inter Mediolan JEST BLISKO dopięcia transferu z PSG byłego bramkarza AC Milanu, Gigiego Donnarummy! ⚫🔵 ℹ️ Calcio Mercato

martins2000 24.03.2025 14:09

Zmiany w regulaminie VAR. Począwszy od tegorocznych meczów półfinałowych Pucharu Włoch przeprowadzony zostanie eksperyment polegający na transmitowaniu sygnału dźwiękowego sędziów. Główny sędzia spotkania będzie miał obowiązek wyjaśnienia podjętych przez siebie decyzji całemu stadionowi. [Lega Serie A]

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kluczowy dla zwycięstwa w Bergamo był:

Polls answer

Publicystyka

Czego życzyć sobie w 2025? Tego samego, co w 2024. Podsumowanie roku (8)

30.12
17:03

Mercato, czyli mieszane uczucia (33)

01.09
19:05
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    Napoli

    14

    32

  • 2

    Atalanta

    Atalanta

    14

    31

  • 3

    Inter

    Inter

    14

    29

  • 4

    Fiorentina

    Fiorentina

    14

    29

  • 5

    Lazio

    Lazio

    14

    28

  • 6

    Juventus

    Juventus

    14

    26

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Mateo Retegui

    22

  • 2

    Moise Kean

    15

  • 3

    Marcus Thuram

    13

  • 4

    Ademola Lookman

    13

  • 5

    Lautaro Martínez

    11

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28187

Liczba newsów: 50381

Liczba komentarzy: 592108

Użytkownicy online: 3 (pituu, danielinter danielinter) oraz 8 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się