Wywiady z trenerami

Conte: Więcej uwagi, więcej precyzji (24)

Autor:
Źródło: en.inter.it
prawie 4 lata temu
2512
24

Zawiedziony Antonio Conte rozmawiał z dziennikarzami po zremisowanym 3:3 meczu z Sassuolo. 

 

- Oczywiście, że jest to rezultat który nas boli. Żałujemy go bardzo i będziemy jeszcze żałować przy podliczaniu punktów na koniec ligi. Mieliśmy kilka dogodnych szans aby zamknąć ten mecz na dobre, mogliśmy podwyższyć przy 2:1 dla nas. W pierwszej połowie udało nam się odwrócić przebieg meczu, jednak kolejne wyrównanie stanu spotkania podcięło nam skrzydła. Popełniliśmy zbyt wiele błędów zarówno pod własną bramką jak i polem karnym przeciwnika. 

- Włożyliśmy w dzisiejszy mecz wiele sił, granie dziś po tak krótkiej przerwie było sporym wyzwaniem. Udawało nam się układać mecz pod siebie mimo wielu absencji i problemów poszczególnych graczy. To tylko potęguje zawód, który teraz nam towarzyszy. Już od kilku spotkań potrafimy kreować sobie po kilka sytuacji w meczu ale nie potrafimy przekuć tego na gole. Musimy być ostrożni i poświęcać należytą uwagę szczegółom. Dziś myliliśmy się nie tylko w ofensywie ale głownie pod naszą bramką, Sassuolo miało zbyt wiele okazji. Detale, detale i jeszcze raz detale. Dziś przyszło nam słono zapłacić za brak należytej uwagi.

 

- Jedyne co nam teraz pozostaje to kontynuowanie naszej wspólnej pracy. Przed nami nie tylko ulepszanie naszej gry ale także praca mentalna tak aby to potknięcie nie zablokowało nas w głowach. Jeśli tracimy punkty to na chłodno musimy analizować błędy tak aby dokładnie rozumieć co poszło nie tak. Musimy być lepsi niż dziś i znam na to tylko jedną receptę: ciężka praca. 

- Postaramy się wygrać każdy z pozostałych meczów. Nie możemy patrzeć na rezultaty, do każdego spotkania musimy podejść tak samo. Oczekuję od moich piłkarzy mierzenia w najwyższe cele. Zawsze. Obiecaliśmy sobie, że nie będziemy niczego żałować i rozpamiętywać - dziś w nocy ciężko będzie nam jednak zasnąć. 

Zobacz też

MASSIMILIANO FARRIS

Farris: Ten Inter jest jak rodzina (3)

28.04
16:46
Ivan Juric Torino

Juric: Decydujące znaczenie miała czerwona kartka (1)

28.04
16:38

Komentarze (24)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
26.06.2020 o 21:15 przez Domino
+1
Domino
@Snake86 moim zdaniem ściągnięcie takich zawodników jak Biraghi czy Moses było spowodowane tym, że na rynku nie było lepszych opcji no i nie mieliśmy kasy. Na szczęście poszli po rozum do głowy i nie wydawali na nich kasy tylko wypożyczyli - typowe zapchajdziury, ale potrzebne, bo bez niech Candreva i Yaoung by nie pociągnęli sami.

Co do Vecino/Gagliardini - Conte nie chciał się ich pozbyć, bo nie miał żadnego zastępstwa. Już w meczu z Sassuolo nie mieliśmy żadnego pomocnika na ławce zdrowego (poza juniorem Agoume), a przypominam że sprowadziliśmy Eriksena zimą, bez Duńczyka musielibyśmy wyjść na Sass Borja-Gaglia-Agoume i nikt na rezerwie.

Nie chcę tu za bardzo usprawiedliwiać  trenera, ale potrafię zrozumieć sytuację z jaką się mierzy a nie jest ona łatwa.

Potrzeba jeszcze jednego - dwóch dobrych okienek żeby zbudować porządny skład.

Obecnie mamy porządnych 9 z 11 zawodników pierwszej jedenastki (poza wahadłami, bo na wahadłach po dwóch przeciętniaków), i 3 wartościowych rezerwowych. W momencie gdy w drużynie są 2-3 absencje (co jest normą - kartki/urazy/zmęczenie) po prostu nie ma kto wejść z ławki żeby zrobić różnicę. W najlepszym wypadku wejdzie z ławki i nic nie spier**li. W najgorszym spier**li wysiłek całej drużyny.
27.06.2020 o 13:41 przez Snake86
+1
Snake86
Tak, znów zgadzam się częściowo :)

Co do blokowania Vecino i Gagi to miało to miejsce w okienku, potem również w zimowym, a teraz chodziły podobne słuchy. A można by opchnąć obu i kupić jednego dobrego zawodnika w to miejsce.

Nie wierzę też, że nie było na rynku innych dostępnych zawodników w tamtym czasie (szczególnie w letnim okienku). Tak naprawdę Biraghi został sprowadzony z powodu tego, że to wychowanek i deal na wymianę z Dalbertem (który swoją droga mógłby okazać się lepszy od Biraghiego), a na Mosesa uparł się Antek bo to jego dawny funfel. Przypominam też, że wywalono 20 mln w błoto (Lazaro).

Tak czy inaczej - mam nadzieję, że w tym okienku pozbędziemy się wszystkich/większości zgniłych jaj i w końcu będzie można patrzeć na dobra jedenastkę i niezłą ławkę bez sabotażystów.

Pozdrawiam :)
26.06.2020 o 18:29 przez mroowa111
mroowa111
skład , który wybrałeś to kibice arki gdynia nawet by wyśmiali, nie kupuje pokretnych i słabych tłumaczeń, Inter ma takie mecze wygrywać i koniec kropka a przynajmniej grać na tyle dobrze byśmy my kibice widzieli że piłkarze dali z siebie wszystko, i nie tłumacz się terminarzem nie jesteś wtedy ani grama wiarygodny
26.06.2020 o 04:23 przez danielWu
+2
danielWu
Kurde blaszka rozumiem rotacje składem . Napięty kalendarz jest bez wątpliwości. Tylko Ci panowie są zawodowymi sportowcami . Mieli 2 miesiące przerwy w rozgrywaniu meczy o punkty . I nie wierzę , że taki Barella jest zajechany po dwóch meczach rozegranych na przestrzeni tygodnia . Mając jakieś nadzieje na walka do końca o mistrza , niezależnie z jakim przeciwnikiem wystawiasz taki duet w środku pola ? Borha coś tam kiedyś rozegrać umiał , ale chyba Conte wiesz ile ma lat na karku ? To drugi pan miał być od zapierdzilania w środku pola , kasowania akcji , odbiorów ? Jeden zagrał słabo , drugi jak wiadomo tragicznie . Aby wystawić emeryta jako cofniętego rozgrywającego i gościa na poziomie serie b który ma być odpowiedzialny przede wszystkim za destrukcje akcji w środku pola odbiory itp. To pan Conte lekko oszalał przez pandemię .
26.06.2020 o 04:02 przez Domino
+1
Domino
Kilka zdań, którymi tłumaczę decyzje personalne Conte. Po przejrzeniu włoskich źródeł, okazuje się że kilku piłkarzy którzy co prawda byli na ławce, odczuwa problemy mięśniowe lub ma niedoleczone kontuzje. Inna sprawa, jak do tego doszło że jest tyle urazów, ale okazuje się że Conte nie miał wyboru kogo wysłać na boisko, chyba że ryzykując pogłębienie się urazów i dłuższe kontuzje:

Bramka: Handanovic, tu nie ma dyskusji

Obrona: Godin i De Vrij - urazy mięśniowe, dlatego De Vrij wszedł dopiero w drugiej połowie i zdaje się zszedł wcześniej w meczu z Sampdorią. D'Ambrosio - nie do końca wyleczona kontuzja. Zostają więc Skriniar, Bastoni i Ranocchia, czyli nie było wyboru. Chyba że Pirola z primavery.

Lewe wahadło: Young i Biraghi grali po równo w meczach z Sampdorią i Sassuolo, po ich wyczynach trudno powiedzieć który lepszy (gorszy). Asamoah - wrak.

Prawe wahadło: Candreva i Moses grali po równo w meczach z Sampdorią i Sassuolo. Candreva prezentuje się lepiej, ale widać że nie jest w stanie popylać na wahadle 90 min.

Środek pomocy: Vecino, Brozo i Sensi kontuzje, Barella problemy mięśniowe/poobijany po Sassuolo. Więc tu też nie było wyboru, bo zostali Eriksen, Borja i Gaglia. No i Agoume, z którego Conte też skorzystał. Co do zmiany Agoume za Eriksena a nie za Gaglię/Borję, to trzeba pamiętać że wtedy wygrywaliśmy, a Duńczyka też trzeba oszczędzać, nie jest w stanie grać 90 minut co 3 dni.

Atak, do którego jest najmniej zarzutów: Lukaku pewniak, Lautaro/Sanchez grali po równo. Esposito - za cienki w uszach.

Reasumując, Conte MUSIAŁ WYPUŚCIĆ TYCH KTÓRYCH WYPUŚCIŁ, chyba że chciałby ryzykować pogłębienie urazów.

Pytanie czy to jego wina że Gagliardini nie trafia do pustej, Candreva nie strzela 1 na 1, a przy straconych bramkach:
1. bramka: Biraghi daje się przejść jak dziecko w środku pola, w tym czasie Gagliardini jest 10 metrów od swojej pozycji zamiast być przy Djuricicu (w ogóle Biraghi, Bastoni i Gaglia są w tym samym miejsu zmiast być na swoich pozycjach), przez co Djuricic ma hektary miejsca, Ranocchia zostawia Berardiego samego (liczy że Bastoni go pilnuje) żeby pressować Djuricica, a Bastoni jest 3 metry za Berardim
2. bramka: Young najpierw gra w ręczną a chwilę później fauluje w polu karnym (wszystko w mniej niż 5 minut po wejściu na boisko).
3. bramka po rogu Lautaro daje się ograć Harslinowi na prosty zamach, dzięki czemu Haraslin asystuje na aferę i pada bramka.

Nie usprawiedliwia to do końca trenera, ale zwraca uwagę jakie KOMBO BŁĘDÓW wielu piłkarzy na raz mieliśmy okazję obserwować. Po części wina trenera, po części psychiki piłkarzy a po części, tego że ci rezerwowi są po prostu za słabi na Inter.
26.06.2020 o 04:46 przez danielWu
+1
danielWu
Stracone bramki padły tak jak opisujesz . W dużej mierze zawiniły błędy indywidualne . Ale to że cały mecz gramy padake na stojąco , bez pomysłu jest winą trenera . Co ogólnie ujmując robił sztab szkoleniowy kiedy dowiedział się o wznowieniu rozgrywek ? Brozo cały sezon na luzie . Dreptał chyba najwięcej w lidze . A teraz jakaś kontuzja z dupy .
26.06.2020 o 05:58 przez Domino
+1
Domino
Nie zgodzę się że cały mecz graliśmy padakę na stojąco. Stworzyliśmy dużo sytuacji. Gagliardini i Candreva mieli setki, oprócz tego kilka innych groźnych strzałów. Sassuolo oprócz akcji po których strzelili bramki po naszych ewidentnych błędach indywidualnych wczale nam nie zagroziło. Owszem, w środku pola z Borją i Gagliardinim wyglądało to strasznie słabo, ale taki właśnie mamy poziom rezerwowych gdy podstawowi są niedostępni.
Co do grania na stojąco, to podczas meczu było w Mediolanie 30 stopni, a zawodnicy są po 3-miesięcznej przerwie bez rozegrania żadnego sparingu. Widziałeś jaką padakę gra Juventus po tej przerwie? Z tą różnicą że oni mają szerszy i lepszy jakościowo skład i lepszy mental. Tego u nas cały czas brakuje. Nie da się ukryć że we wszystkich trzech meczach po przerwie z przebiegu całych meczów graliśmy lepiej od rywali.
Gdyby nie głupio stracone bramki z Napoli i Sassuolo (z Sampdorią też bramka z dupy) to Conte byłby teraz wychwalany pod niebiosa. A tak zaważyły jak to Conte mówi "szczegóły", a tak naprawdę to są grube sprawy:
1. Kontuzje/przemęczenia mięśniowe (może po części wina sztabu szkoleniowego) + słabi jakościowo zmiennicy.
2. Błędy indywidualne które nawet takim słabiakom jak Gaglia czy Ranocchia nie powinny się przytrafić.
3. Mental, mental i jeszcze raz mental. Z tego mentalnego gówna nie możemy się wygrzebać już od 10-ciu lat.
26.06.2020 o 12:02 przez Snake86
+1
Snake86
@Domino dobrze napisane, i okej, łapię część argumentów.
Tylko nie zapominajmy, że to Conte sprowadził Biraghiego i swojego funfla Mosesa. Z tego, co można przeczytać (często i na tej stronie) to Conte blokuje sprzedaż Gagli czy Vecino. I to Conte mówi, że Candrevie trzeba przedłużyć kontrakt bo jest z niego taki super plejer.

Także rozumiem, nie ma kim grać, urazy, słaba ławka, bla bla bla... Ale przecież to on ściągnął sporą część tych zawodników! Który z nich daje jakość powyżej przeciętnej? I czy aby 33-letni Vidal, którego tak pragnie odmieni drużynę? Nie sądzę. Jeśli się uda w ogóle go ściągnąć to raczej wpadnie do nas na miłą emeryturę i żeby sobie dorobić.

Prawda jest taka, że na papierze zrobiliśmy dobre okienko, ale w praktyce już nie jest tak różowo. Sensi grał dobrze, za to wiecznie połamany; Barella przeciętnie/przyzwoicie, z rzadka bardzo dobrze; Lazaro sprowadzony nie wiadomo po co; Young niezły początek, teraz słabo (swoją drogą częste u nas - z Asamoah u Spala było to samo); Moses przeciętnie/słabo; Biraghi przeciętnie/słabo; Godin przyzwoicie/przeciętnie. Sanchez używany sporadycznie, Eriksen na początku wciskany na siłę, gdzie popadnie - tak samo, jak wcześniej Politano. Jedynie Lukaku wystaje ponad przeciętność, chociaż miewa mecze, że gra słabo.

Rozumiem, że nie da się przewidzieć, że taki Sensi spędzi pół sezonu w szpitalu, ale co do reszty transferów lub tego jak zarządza niektórymi zawodnikami trener, to to jest po prostu porażka na całej linii.

Oczywiście znajdą się tacy, co zaraz zaczną minusować bo "gramy lepiej, niż za Spala" i "jesteśmy na 3 miejscu". Tylko wydaje mi się, że z tymi możliwościami i mimo wszystko (w teorii) nie najgorszą kadrą powinniśmy grać solidniej, a poza początkiem sezonu - gdzie mieliśmy dobrą formę Sensiego, a potem duetu LuLa - jedziemy non stop na jakimś przypadku i gramy bez żadnego stylu.
25.06.2020 o 15:14 przez Damianos
+1
Damianos
Co się dziwicie Piłkarze Interu trzymali odległość dwóch Metrów :D
25.06.2020 o 13:15 przez Piotrekfci
+2
Piotrekfci
Wielki Conte chciał wczoraj udowodnić sobie i całemu światu, że Gagliardini nie jest jeszcze do końca spalony. No cóż. Nie dość że praktyczny w 80 % dzięki niemu przegraliśmy mecz bo tak to należy traktować to jeszcze na domiar złego obnażył formę Gagi, którego założę się że teraz nikt już nie zechce chyva że znowu z kolejna gwiazdka będziemy się bujać po wypożyczeniach jak z Mario. Qurwa dość! Zhang razem z Marotta niech robią czystki tych nieudaczników bo przynoszą tylko wstyd tym barwom.
25.06.2020 o 12:51 przez cuba
+4
cuba
Conte zaczyna już mnie irytować do bólu
26.06.2020 o 05:16 przez danielWu
danielWu
Wystawienie takiego składu przez Conte podchodzi pod sabotaż . Galiardini wiadomo jak zagrał . Ale panie ,cofnij Eriksena na miejsce Borhy . W ataku Lautaro - Lukaku a przed nimi Sanchez . Przynajmniej akcje w ataku wyglądałyby inaczej .
25.06.2020 o 09:55 przez SETE
+5
SETE
Mnie zastanawia jedno. Conte na wiekszosci konferencji mowi o tej grze co 3 dni tak jakby tylko Inter mial taki kalendarz XDXD
25.06.2020 o 10:10 przez Seba
+1
Seba
To samo przyszło mi na myśl. Tylko Inter gra co 3 dni. Reszta odpoczywa, a Parma jest taka wypoczęta, że trzeba było wymienić pół składu przed meczem z nimi. Atalancie dojdzie jeszcze LM, a w ostatnim meczu zapewne nas zabiegają i upokorzą.
25.06.2020 o 12:13 przez Damianos
+1
Damianos
Tak samo jak Sarri Po przegranej z Napoli ze Długo mieli przerwy przez Pandemie a Napoli to wcale? Beka :) POZDRO
25.06.2020 o 07:12 przez pluto11
+4
pluto11
Ja rozumiem że trzeba rotowac składem przy tak napietym grafiku, ale do cholery jasnej nie wymienia się pół składu jeżeli wiesz ze masz 2 w miarę normalnych zawodników na ławce, trzeba podziękować panu Marottcie że wepchnął Radje który był by jak ulał na te bolączki w pomocy, no i nie ściągnięcie zmiennika dla Lukaku. A Biraghi i Mouses to niech wracają do swoich klubów bo wolał bym chyba oglądać Dalberta i Lazaro
26.06.2020 o 19:16 przez OSKARIXINTER
OSKARIXINTER
Wiadomo biraghi i moses to amatorzy ale patrząc na lazaro i dalberta to taki biraghi chociaż coś strzelił i jakieś asysty złapał z mosesem
25.06.2020 o 06:02 przez Kondzik
+2
Kondzik
Analizowanie błędów...jakoś tego nie zrobiłeś wystawiając skład węgla i papy przed meczem. Jeszcze trochę i będziesz gonił Atalante nie Jude
25.06.2020 o 02:33 przez maverik
+3
maverik
...więcej minut dla Gagliardiniego
25.06.2020 o 01:12 przez Woo-cash
+2
Woo-cash
Ić pan w uj panie Conte.
25.06.2020 o 00:52 przez danielinter
+8
danielinter
Bla bla bla wybrales absurdalny sklad i przegrales tym.Czemu nie zagrali dzis Godin i Barella ? Dlaczego wystawiasz swojego beznadziejnego pupilka Mosesa gdy nawet DD jest od niego lepszy ? Dlaczego zmieniasz 2 wahadlowych zamiast 1 ? Nawet Dumanowski i Guziak zdziwili sie gdy zobaczyli ten sklad.Wydales blisko 200 mln ha transfery tymczasem w LM sie zblazniles i bylo gorzej niz za Spalla.W Serie a przy beznadziejnym Napoli jestesmy tylko w top 4 bez szans na tytul ogladajac plecy Juve i Lazio.Nawet w pucharze odpadasz z tymi bobkami z Neapolu.Z mocnymi przeciwnikami dostajemy w czape (2x Juve , Barca po razie BVB i Lazio) do tego Handanovic wybronil nam remis z Atalanta i wygrana z Lazio i wygrales tylko raz uczciwie z Borussia.Ze slabymi wiecznie tracimy pkt.Początek sezonu pojechany na Sensim potem duet napastnikow.Wiele zwycięstw na farcie bez pomyslu na gre.Defensywa wiecznie przecieka zas z przodu 0 pomyslu na gre.Zespol od 60 minuty bez paliwa.I przypominam ze zarabiasz 12 mln przez co jestes w top zarabiajacych trenerow , a biorąc pod uwage sklad jaki masz robisz wynik tylko o 1 miejsce lepszy niz Mancini czy Spalletti i bez ciekawej perspektywy na przyszłość bo wyniki i gra coraz gorsze.Jak tak dalej pójdzie to wypadniesz z topu jak Ancelotti i będziesz trenowal sobie jakis west ham.
25.06.2020 o 00:37 przez fcii
+1
fcii
Co Ty pierdolisz?
25.06.2020 o 00:31 przez Vancore
+3
Vancore
Mowisz o chlodnej analizie bledow a sam nie przeanalizowales chyba ostatnich 2 lat klubu do ktorego trafiles. Gagliardini dzis odwalil taka maniane ze przebil wszystko ale ze jest pilkarzem na ktorego nie warto stawiac wie kazdy kibic Interu, podobnie jak biraghi, valero, ranocchia, vecino, moses, young. W pojedynczych meczach raz na kilka miesiecy oni cos tej druzynie dadza ale to sa momenty, patrzac na nich calosciowo nie sa warci nic. Nie sa warci bycia rezerwowymi w tym klubie co udowodni kazda analiza jaka na chlodno przeprowadzisz. Jak z nastepnym sezonie ktorykolwiek z nich w klubie pozostanie to bedzie w 100% twoja wina jak cos odpierdziela, a zrobia to, kazdy jeden z nich. Przypadki Icardiego, Perisica i Radjy pokazuja ze dla "dobra klubu" mozna wypchnac kazdego nawet jesli mielibysmy na tym troche stracic finansowo wiec tym bardziej nie rozumiem co robia te elementy w naszym skladzie.

Szkoda ze tego nie przeczytasz ale i tak by do ciebie pewnie nic nie dotarlo bo pod tymi przeszczepionymi wlosami kryje sie beton.
26.06.2020 o 03:33 przez TONYSOSA
TONYSOSA
Oj Young-a nie ma co sie juz tak czepiać, No w ten mecz akurat zbytnio nie wszedł

Shoutbox

KibicInteru 11.05.2024 00:22

Sanchez nie dostał 2 letniego kontraktu

HB 10.05.2024 23:59

Cuadrado wciaga nosem alexisa i arne

mario1908 10.05.2024 23:56

Chlopaki mam pytanie bilety z viagogo sa realne brz oszustwa i czy dosotepne odrazu po zakupie w formie elekyronicznej ?? ?

HB 10.05.2024 23:52

Alexis dostal 2-letn8li kontrakt? Te transfery rezerwowych napastników są przerażające

Claudio 10.05.2024 23:35

teraz kupią tego Endricka to wyjdą na 0

Claudio 10.05.2024 23:33

za ostatnie 4 są prawie 50mln na +

Claudio 10.05.2024 23:30

4 a 5 to roznica....

Claudio 10.05.2024 23:30

" 5 lat, nie okienek* Cny 10.05.2024 22:51 za ostatnie 5 okienek Real ma wydatki 600M vs przychody 420"

Claudio 10.05.2024 23:30

" w ostatich 4 sezonach Real i tak wyszedl na + z transferow, a dodatkowo seryjnie wygrywali LM "

Paolo92 10.05.2024 23:04

Como wraca do Serie A

KibicInteru 10.05.2024 22:58

rok

Cny 10.05.2024 22:53

Chuchu tyle to my wiemy

Chuchu 10.05.2024 22:53

Correa nie będzie chciał iść do Torino

Cny 10.05.2024 22:53

Po za tym jako 5 napastnik jest idealny dla Inzaghiego. 30 lat, sprawdzony, gówno warty, nikt nie będzie mu smęcił o jakimś Carbonim

Cny 10.05.2024 22:52

Trzeba liczyć że jakies torino czy Bologna wezmą go w rozlieczeniu za swojego piłkarza i pozwolą zaksięgować jego amortyzacje ok 8M + grillmaster zgodzi się na opuszczenie pięknego Mediolanu

Cny 10.05.2024 22:51

5 lat, nie okienek*

Cny 10.05.2024 22:51

za ostatnie 5 okienek Real ma wydatki 600M vs przychody 420

Cny 10.05.2024 22:50

claudio zasmucę Cię

Pjerun 10.05.2024 22:50

Może jakieś wypożyczenie, żeby ktoś chociaż trochę jego pensji oplacal

Claudio 10.05.2024 22:49

wiec kto wie

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kto był najlepszym graczem w meczu z Frosinone?

Polls answer

Publicystyka

InzaghiBall - analiza taktyczna Interu po meczu z Atletico Madryt (5)

22.02
13:11

System na system. Analiza taktyczna Atletico Madryt przed meczem z Interem Mediolan (7)

18.02
15:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    Inter

    36

    92

  • 2

    Milan

    Milan

    35

    71

  • 3

    Juventus

    Juventus

    35

    66

  • 4

    Bologna

    Bologna

    35

    64

  • 5

    Atalanta

    Atalanta

    34

    60

  • 6

    Roma

    Roma

    35

    60

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    23

  • 2

    Dusan Vlahovic

    15

  • 3

    Paulo Dybala

    12

  • 4

    Olivier Giroud

    12

  • 5

    Victor Osimhen

    11

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28022

Liczba newsów: 48417

Liczba komentarzy: 573117

Użytkownicy online: 0 8 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

19x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

8x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się