Pozostałe

GdS - Wściekły zarząd Interu, brak awansu do Ligi Mistrzów jest niedopuszczalny (40)

Autor:
Źródło: La Gazzetta dello Sport
ponad 2 lata temu
3394
40

Porażka poniesiona w niedzielny wieczór na Allianz Stadium przeciwko Juventusowi wciąż budzi kontrowersje w Interze. Według doniesień La Gazzetta dello Sport, w środowisku Nerazzurrich czuć frustrację i niepokój, także biorąc pod uwagę dużą stratę jaka nagromadziła się do prowadzącego Napoli. Nie można wykluczyć spotkania w cztery oczy pomiędzy zarządem, a Inzaghim w Appiano w przeddzień meczu z Bologną.

Inter musi zmienić kierunek biegu, mając w perspektywie przerwę na Mistrzostwa Świata, ale także niedzielny mecz w Bergamo przeciwko Atalancie. Różnica w wynikach między meczami u siebie i na wyjeździe, uznana przez zarząd za "niedopuszczalną". 'To nie Scudetto jest w centrum rozumowania, gdyż samo myślenie, że ta drużyna dziś mogłaby mieć Napoli na celowniku będące 11 punktów wyżej, to czysta utopia. Niepokój budzi jednak perspektywa czwartego miejsca, podczas gdy drużyna zajmuje obecnie siódme miejsce w tabeli. 

Finisz w pierwszej czwórce to cel, który zarząd Interu bierze za pewnik, biorąc pod uwagę wartość składu, jakim dysponuje Inzaghi. Tak naprawdę Inter po jednej trzeciej sezonu znalazł się w osobnym wyścigu o awans do Ligi Mistrzów i z tym związane jest całe ryzyko. To wezwanie do motywacji, która w lidze nie wydaje się być taka sama jak w Lidze Mistrzów. Inzaghiemu i jego graczom w Turynie zabrakło siły by w drugiej połowie przekuć wynik na swoją stronę. Pojawia się wiele pytań i wątpliwości na które Inter będzie musiał odpowiedzieć w meczach z Bologną i Atalantą.

Zobacz też

Oaktree Inter zgromadzenie

Inter spłacił ponad 400 mln euro obligacji (12)

14.06
09:37
Inter Mediolan

CdS - przed Interem 60. mecz w sezonie, tylko Real Madryt grał więcej (3)

13.06
12:55

Komentarze (40)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
09.11.2022 o 07:13 przez Matiinterlegia
Matiinterlegia
Nie widzę sensu zmiany trenera półśrodkami… Na wyższy poziom może nas wrzucić tylko klasowy trener,a nie zwalniani Inzaghiego na poczet De Zerbiego,czy Stankovicia
08.11.2022 o 16:29 przez pluto11
+2
pluto11
Szymon przede wszystkim nie ma żadnego planu B na mecz jeżeli nie idzie albo stracimy bramkę to siadamy ale też nie widać ze strony trenera że skoro nie idzie to ok zmieniany taktykę zawodników gramy inna piłkę ale nie u niego co by się nie działo czy wygrywamy czy przegrywamy czy wygrywaliśmy i przegrywamy to nadal klepiemy to samo Dimarco wrzutka na Dzeko Denzel wypuszcza i biegnie Lautaro próbuje kiwać 2 Dzeko potyka się o własne nogi Brozo mach łapami tak to wygląda, on nie kontroluje meczu i nie potrafi nim zarządzać, po pierwszej bramce od Juve już po 5 min powinny lecieć zmiany zawodników i ustawienia żeby cokolwiek zmienić a on zdejmuje Hakana i daje Corree, a ta zmiana z Bellanova i Darmianem na jednym boku to już jakieś kompro Darmian nie był i nie będzie obrońca
08.11.2022 o 22:01 przez Nerazzurx10
+1
Nerazzurx10
Correa akurat dal bardzo dobra piłkę do Lautaro, a że nasz as tego nie wykorzystał i trafił prosto w Szczęsnego to już inna sprawa
08.11.2022 o 15:52 przez Seba
+4
Seba
Bądźmy szczerzy. Gdyby nie awans z grupy LM, to Inzaghi właśnie by się pakował. Mecze z Barceloną przeplatane spotkaniami z kelnerami (Salernitana, Pilzno, Sampdoria) podkoloryzowały trochę szarą rzeczywistość. O mały włos frajerska strata punktów z Fiorentiną, a później już powrót do rzeczywistości z Bayernem oraz Juventusem. Oczywiście nie można mieć pretensji do trenera, że zawodnicy marnują okazje. Zgadzam się z nim całkowicie, że do przerwy powinni wygrywać z Toruniem. Mecz jednak trwa 90 minut. Dlaczego każda przegrana wygląda tam samo? Niby kontrolujemy wydarzenia boiskowe, udaje się nawet prowadzić, aby za chwilę stracić całkowitą kontrolę i przerżnąć spotkanie (Milan, Roma, Udinese). Nie mówiąc już, że zostawiamy przeciwnikom autostradę do bramki. W taki sposób odkrywa się drużyna w 90 minucie, która goni wynik, a nie ekipa prowadząca i kontrolująca mecz. Osobiście nie widzę, aby Simone wyciągnął wnioski od spotkania z Lazio. Wszyscy do przodu, a z tyłu jakoś to będzie. Dlaczego on nadal pozwala Dimarco na taką nonszalancję i wolną rękę w grze? Na jego stronie non stop są dziury, które muszą łatać inni. Nie mówimy tutaj o zgubieniu krycia na 2 metrach, czy urwaniu się zawodnika po udanym dryblingu. Jak rywal rusza z kontrą i zbliża się już do 16-stki Interu, to Dimarco też jest pod 16-stką, ale przeciwnika. Dobra gra defensywna opiera się na całej drużynie, a nie jednostkach. Inzaghi nie dość, że to popsuł, to jeszcze dalej w to brnie. Między sukcesem, a porażką jest bardzo cienka linia. Równie dobrze Inter mógł wygrać z Juventusem (były ku temu okazje) i dzisiaj Szymon noszony byłby na rękach. Trzeba opierać się jednak na faktach, a one nie są korzystne dla Włocha. Przegrał wszystkie szlagiery i po 13 kolejkach ma już 11 pkt. straty do lidera. Obecnie Inzaghi jest w trudnej sytuacji. Musi wręcz wygrywać wszystkie mecze i uciekający czas w każdym ze spotkań będzie wymuszał na nim określone reakcje. Z Atalantą w 80 minucie przy ewentualnym remisie nie będzie mógł sobie pozwolić na spokojną grę. Będzie się liczyło tylko zwycięstwo, aby reszta znowu nie powiększyła przewagi. Wtedy znowu wystąpi ryzyko odsłonięcia się i dostania gonga. W innych okolicznościach taki remis byłby cenny. Na dzień dzisiejszy jednak już nie i Szymon będzie ulegał presji czasu.
08.11.2022 o 17:35 przez kontousuniete
+1
kontousuniete
Ciekawa analiza.

Wydaje mi się, że już każdą poważna drużyna wie, że jak w trakcie naszej dominacji nie wyjdziemy na 2-3 bramkowe prowadzenie. To i tak wystarczy będzie nam strzelić jedną bramkę, żeby nas złamać.
A że bramki nam strzela prawie każdy :) to żaden problem.

Dziś fajne zestawienie ktoś na czacie podrzucał.

W całym 2022 roku punktujemy na poziomie Juventusu i chyba Atalanty. Czyli za 2022 jesteśmy na 3-5 miejscu.
10 pkt przed nami Napoli i Milan.
A Lazio i Roma nie śpi.
08.11.2022 o 12:15 przez Lucash
+2
Lucash
Naszą największą bolączką jest brak lidera. Nie mamy gracza, który wstrząśnie zespołem gdy nie idzie lub sam zrobi akcję bramkową, która by poderwała zespół. Inzaghi takim liderem niestety nie jest, jest dobrym trenerem ale potrzebuje lidera na boisku. Jedyny kandydat to Lukaku ale od początku nie gra. Barella i Brozo to frustraci, Skriniar myślami gdzie indziej, Lautaro psyche ma słabą. Dzeko byłby dobry ale kopie się już po czole i szacunku na boisku nie wzbudzi. Milan ma Zlatana poza boiskiem i Pioliego przy lini. Jest też charyzmatyczny Mainian oraz Theo. U nas kogoś takiego brakuje. Graczy mamy najlepszych w lidze ale mentalu nie mamy. Taka prawda. Przydałby się taki SMS lub Rodrigo De Paul. Goście co mają ogromne umiejętności ale jednocześnie mocne charaktery. Conte był takim liderem wcześniej i gracze szli za nim w ogień. Mou poza swoją osobą miał na boisku Dekiego, Cuchu, Lucio, Maicona, Zanettiego, Sneijdera i Milito. My strzelamy bramkę a po stracie pełne gacie i już nie ma komu poprawić morale. Jak Barella lub Lautaro nie ma dnia to w ciemno można obstawiać porażkę. Potrzeba nam lidera z prawdziwego zdarzenia.
08.11.2022 o 12:17 przez Lucash
Lucash
U siebie jedynie kibice nas niosą, stąd na wyjeździe dostajemy baty.
08.11.2022 o 12:24 przez speaker
+1
speaker
@Lucash Zgadzam się. To co zrobił Kostic w ostatnim meczu to też takiego lidera nam brakuje. Chłop 2 bramki wypracował. W tamtym sezonie u nas takim piłkarzem można było widzieć Perisica
08.11.2022 o 12:32 przez speaker
+1
speaker
I właśnie z powodu tego liderowania mi się marzy zobaczyć u nas piłkarza RB Lipsk Dominika Szoboszlaia :) Chłopak naprawdę ma charakter i bardzo mi się podoba jak on gra w reprezentacji zwlaszcza, widziałbym w nim lidera, kogoś kto porwie zespół.
08.11.2022 o 11:29 przez embiakowsky
+3
embiakowsky
11 punktów nie jest do zrobienia? oczywiście że jest do zrobienia.
1. Napoli zawsze puchnie po świętach,
2. Napoli jest prowadzone przez Łysego.
3. W zeszłym sezonie mieliśmy 7 punktów straty do Milanu, wyszlismy na prowadzenie na 7 punktów a potem te 7 punktów przej*baliśmy jak drobne na k*rwy.

Wszystko siedzi w głowie, przez niedokładność chłopaki nie strzelili 3 bramek w pierwszej połowie co jest nie dopuszczalne. Potrzebny nam szybszy napastnik. Lautaro jest spoko ale jest za wolny, nie dociera do piłek dogrywanych na dobieg
08.11.2022 o 12:55 przez inter30
+3
inter30
Tylko że Inter też zawsze puchnie po świętach
08.11.2022 o 13:04 przez AveCaesar
+1
AveCaesar
Pełna zgoda tylko z jednym "ale" potrzebny nam przede wszystkim skuteczny napastnik. Chociaż jeden, nie marzę już od dwóch. Jakbyśmy takiego mieli to w tamtym sezonie leciutko Superpuchar, PW i Ligę byśmy zgarnęli. Piszę to mimo tego "rekordowego" sezonu Martineza bo gdyby w drugiej części sezonu umiałby trafić na pustą bramkę to właśnie tak byłoby. W pierwszej części sezonu leciwy emeryt Dzeko schował go do kieszeni i teraz gdyby nasi napastnicy byli skuteczni np po meczu z Juve nastroje byłby zupełnie inne. Było to widać w poprzednim sezonie jak siadł Dzeko i jak piszesz daliśmy dupy w lidze jak k*rwy.
08.11.2022 o 13:29 przez AveCaesar
+1
AveCaesar
Juve 6 strzałów - 3 w bramkę, 2 gole. My 10 strzałów - 4 w bramkę, 0 goli, a dobre sytuacje były i tu jest problem. Jesteśmy nieskuteczni.
08.11.2022 o 11:06 przez Sylvinho
+2
Sylvinho
Oczywiście Inzaghi powinien zacząć coś zmieniać,bo wyraźnie obrona kuleje,ale ja mam wrażenie że poprostu zwyczajnie mamy :cenzor: go pecha czasem,poza początkiem sezonu gdzie gdzie graliśmy gówno,obejrzyjcie czasem grę innych top drużyn z ligi włoskiej jak przepychają zwycięstwa z najsłabszymi drużynami,dla mnie to nie wina trenera że po pierwszej połowie z juve jest 0:0 a powinno być 3:0 dla nas
08.11.2022 o 10:28 przez inter30
+11
inter30
Kadra jest najmocniejsza we Włoszech, mistrzostwo powinno być absolutnie priorytetem, samo pisanie po 1/3 sezonu że celem jest tylko top4 to po prostu błazenada nie do przyjęcia i zmiana narracji względem tego co było pierwotnie oczywistym celem; to jest niepojęte dawać się obijać każdemu z szeroko pojętej czołówki w tej cienkiej jak sik pająka lidze. O top4 to mógł sobie walczyć Spaletti z 2 razy gorszą kadrą, jak Inzaghi tego nie pojmuje to niech stąd spada w podskokach bo chyba cały czas nie może się przyzwyczaić, że to Inter a nie Lazio
08.11.2022 o 10:26 przez danielinter
+2
danielinter
Dopoki nie ogarniemy gry w defensywie to i 4 miejsca nie będzie. Liczba straconych goli to jest katastrofa
08.11.2022 o 09:47 przez kontousuniete
+1
kontousuniete
A ja jak najbardziej wierzę.
Każdy rozsądny człowiek, a tym bardziej dyrektor Klubu ma wątpliwości w momencie przegrania 7 meczów na 19 możliwych.

I każdy rozsądny dyrektor patrzy na styl i sposób w jaki te mecze zostały przegrane. Co najmniej 4 mecze zostały przegrane z drużynami w teorii gorszymi. A Bayern z nami grał jak z dziećmi.

Jak do tego jeszcze na chłodno spojrzy się na wygraną z Barceloną (sędzia) i Fiorentina (sędzia + absurdalna bramka, która zdarza się raz na x lat) to, gdyby nie mega fart, powinniśmy mieć bilans zbliżony do typowego mocnego średniaka ligi włoskiej :) a w LM mogliśmy już nie grać.

No i wygrane z Lecce i Torino też budzą spore wątpliwości. No ale przepchane :) na 8 wygranych, 3 przepchane (+fiora).
Tylko naiwniak wierzy, że jesteśmy w stanie w taki sposób regularnie punktować.

I tylko naiwniak, podnieca się naszym charakterem pokazanym w tych meczach.
Aktualny charakter tego zespołu, to załamanie się przy pierwszej, lepszej okazji.

Reasumując - nie mam wątpliwości, że zarząd już rozważa opcje skąd wziąć kasę na ew. rozwiązanie kontraktu i kto by zastąpił Szymona.

Bo znowu - każdy rozsądny Dyrektor już by robił rozeznanie.

Ps. Poziom 2giej połówki tabeli jest tak niski, że nawet Juventus grający 2gim składem i bez swoich gwiazd zaczął wygrywać z nimi mecze.
08.11.2022 o 10:58 przez HB
+1
HB
Liczysz Inter do tej dolnej polowy, z ktora Juve rezerwami wygrywa?
08.11.2022 o 11:15 przez kontousuniete
kontousuniete
@HB nie wolno tak pisać!
To dopiero 5 porażek na 13 możliwych. Ciągle tylko 3 punkty do top 4!

Cieszmy się, jesteśmy blisko czołówki. Czyli np. Lazio :)

#sarkazm.
08.11.2022 o 09:43 przez Chytrus
+3
Chytrus
Czyli jak nie awansujemy do LM, to Szymek out...
08.11.2022 o 10:02 przez SlyTheLegend
+1
SlyTheLegend
Bardzo możliwe
08.11.2022 o 13:06 przez AveCaesar
+2
AveCaesar
Myślę, że można to obstawiać w ciemno. To była by katastrofa.
08.11.2022 o 09:00 przez Capar
+2
Capar
Wartość składu to Top3 jeśli nie Top1 tymczasem jesteśmy poza top4. W tej sytuacji winny zawsze jest trener, którego chwilowo ratują wyniki w LM, ale tylko chwilowo.
08.11.2022 o 09:29 przez speaker
+1
speaker
Jak chwilowo? Takich pomyj jakie się wylewa na inzagię'ego to świat nie widział. A wiesz jak jest? Steven zagląda do sakiewki i co widzi? 2 rok z rzędu conajmniej! 20 mln przychodu za awans do 1/8 CL, do tego ubiegły rok PW,Superpuchar i 2 msce -to jest chyba 14 mln o 4 mniej niż mistrz. To wszystko się odbyło przy sprzedaży Hakimiego i Lukaku za 180 mln. I taki Zhang chiński sobie usiądzie i sobie pomyśli tak -to ja kurka płaciłem temu Antkowi dychę, dałem mu 200 mln na transfery, a teraz sobie wziąłem takiego Inzaghiego za 5 i co? ;) I myślcie trochę ludzie, bo jak czytam jak gardzicie Szymonem i z miejsca byście go zamienili na zółtodzioba! Dekiego, to ręce opadają. A jak piszecie, że Szymon stracił szatnie to weźcie sobie wejdźcie na profil Interu, popatrzcie na wypowiedzi naszych zawodników troszkę i nie piszcie bzdur.
08.11.2022 o 09:51 przez kontousuniete
+2
kontousuniete
@Speaker no widziałem wypowiedzi.
Kolejny zawodnik, tym razem Mchtarian, mówi, ze Inter ma problem w obronie lub / i o niej zapomina.
Myślisz, że to sugestia do trenera i sposobu gry czy do np. Skriniara, Bastoniego lub kolegów z zespołu?
08.11.2022 o 10:04 przez speaker
+3
speaker
@Maciek91 jesteś populistą, myślę że większą karierę zrobiłbyś w polityce niż jako rzetelny dziennikarz sportowy. Uczepiłeś się tych straconych bramek i od wczoraj wałkujesz temat próbując na tym budować swoją retorykę. Piłka nożna jest prostą grą, nie przyznaję się punktów za czyste konto tylko trzeba strzelić jednego gola więcej niż przeciwnik. To, że po straconych golach akurat w T urynie wypomina się nam że my tracimy dużo bramek to jest zwykłe chamstwo, bo akurat te bramki tracone z Juve na gorącym terenie przy tej wrzawie i determinacji jaka Juve pokazało w 2 poł, to takie stracone bramki akurat najmniej bolą.
08.11.2022 o 11:10 przez kontousuniete
kontousuniete
@Speaker mylisz populizm z przywoływaniem faktów.
W większości przywołuje twarde liczby i fakty.

Dziennikarzem sportowym na szczęście nigdy nie będę. Kariera polityczna? Może kiedyś, czemu nie :D

No i jak zwykle się mylisz :) uczepiłem się nie tylko straconych bramek, a jeszcze co najmniej kilku innych rzeczy.

Natomiast w tym przypadku przywołałem wypowiedź Mikiego, zgodnie z Twoim nawoływaniem.
"Popatrzcie na wypowiedzi naszych zawodników".
Ale Ty jak zwykle nie rozumiesz i nie przyjmujesz do wiadomości.

W odpowiedzi na Twoje sugestie kim mógłbym być, a kim nie.
Też wyrażę opinie, kim Ty mógłbyś być.
Może... nie wiem. Chciałem napisać, że nikim. Ale napiszę, że nikim konkretnym.

Nie wiem gdzie przydaje się brak czytania ze zrozumieniem, nie umiejętność odpowiedzi na proste pytania czy wysoko naiwność.

Nigdzie nie pisałem, że mamy mieć czyste konta :) jak Ty skaczesz po tych tematach. Walczysz sam ze sobą.

Ps. Jeśli nie bolą Cię frajersko tracone bramki i stracone już 15 pkt. To spoko.
Mnie jako kibica boli przegrywanie z każdą poważną drużyną i z 2gim
składem Juventusu.

Nie lubię jak mój ukochany zespół się kompromituje.
08.11.2022 o 11:29 przez speaker
speaker
@Maciek91 A wiesz co mnie najbardziej boli jak się z Tobą rozmawia?

Jak zaczynałem swoją przygodę na tej stronce to pamiętam taką moją jedną rozmowę z użytkownikiem @InteristaNagato na fb. I pamiętam do tej pory jedno zdanie, które mi powiedział ale pamiętam też moje wrażenie po tej rozmowie, bo byłem zachwycony spotykając człowieka, który też tak jara się Interem.

Jak się z Tobą rozmawia to w ogóle nie mam wrażenia że ty jesteś kibicem Interu. Atakujesz, chcesz tylko wykazać swoje jakieś racje w sumie to nie wiem o co ci chodzi nie raz.
08.11.2022 o 08:41 przez Nasir
+5
Nasir
witam zarzad niby wsciekly a inzi caly czas na lawce, papa Moratti by tego komedianta juz dawno pogonil
08.11.2022 o 08:19 przez speaker
+7
speaker
Nie wierzę w to. Tracimy zaledwie 3 pkt do Top3 a kolejek zostało 25 więc wątpię by ktoś z tego powodu w klubie szalał już. Jedna porażka i znów się zaczyna atak bruków.
08.11.2022 o 08:25 przez tytusek25
+1
tytusek25
Dokładnie.
08.11.2022 o 09:15 przez kadrian89
+1
kadrian89
A może po prostu w klubie widzą, że każda potyczka z niezłym przeciwnikiem w lidze kończy się porażką i obawiają się konsekwencji dalszych tego sezonu?

Moim zdaniem ostatnie mecze Inter grał całkiem niezle, jednak przeraża regularne tracenie kontroli nad wydarzeniami. To nie jest przypadek jednego meczu tylko seria takiej bezsilności.
08.11.2022 o 09:52 przez speaker
+3
speaker
kadrian89 napisał:
A może po prostu w klubie widzą, że każda potyczka z niezłym przeciwnikiem w lidze kończy się porażką i obawiają się konsekwencji dalszych tego sezonu?

Moim zdaniem ostatnie mecze Inter grał całkiem niezle, jednak przeraża regularne tracenie kontroli nad wydarzeniami. To nie jest przypadek jednego meczu tylko seria takiej bezsilności.


Pytanie jest zasadnicze ile jest w tym winy trenera a ile zawodników? Bo ja ostatnio widzę jedno, że oni są dobrze przygotowani, pomysł na grę jest i czasami klepią aż miło. Przypominają mi się takie słowa Mourinho który powiedział w tym roku do swoich zawodników po meczu z nami w PW -"Czemu robicie pod siebie przed Interem"? Ja bym zadał podobne pytanie naszym zawodnikom: Czemu robicie pod siebie przed włoską czołówką? Bo jak zawodnicy marnują takie sytuacje jak my mieliśmy ostatnio z Juve, to tu trener może tylko westchnąć na ławce. Ja oglądając pierwszą połowę z Juve już widziałem że nic z tego nie będzie bo zespół który chce wygrać musi być odważniejszy musi być zdeterminowany i musi cisnąć, a oni są w formie i bali się po prostu złapać to juve za morde.
08.11.2022 o 07:56 przez Dybuk
+6
Dybuk
Dostajesz najsłabsze Juve od lat z licznymi kontuzjami i dostajesz od nich w ryja. Tak samo powinien Inzaghi dostać w ryja za sabotowanie Interu. Grają najlepsi w danej chwili a nie jakieś zasługi za szlugi.
08.11.2022 o 07:48 przez Odet
+3
Odet
Staliśmy się Lazio z czasów Szymona, więc skazani jesteśmy na bicie się o 4 miejsce. Oby się udało.
Pozdr.
08.11.2022 o 07:17 przez Pjerun
+4
Pjerun
Będziemy w Top4.
Mecz z Juventusem tak naprawdę powinniśmy wygrać i głównie zawalili piłkarze, nie trener.
Na początku sezonu było słabo, zgadzam się, ale teraz gramy dobrze.
Nie ma co się spinać, a zarząd to powinien zamknąć ryj za to co się dzieje co okienko transferowe.
Dajmy trenerowi transfery, a potem wymagajmy.
08.11.2022 o 07:40 przez SETE
+7
SETE
Trener chciał Corree i dostał
08.11.2022 o 07:41 przez kadrian89
+4
kadrian89
Trener ma kadrę w zupełności na walkę o najwyższe pozycje w tej lidze. Takie bzdurne wymówki to są. W zeszłym sezonie mistrzostwo leżało na stole i Szymon swoim zacietrzewieniem zawalił sprawę.
08.11.2022 o 06:49 przez Adi03
+1
Adi03
Oby ominęły nas kontuzje na mistrzostwach.. mój scenariusz wygramy z Porto-nie będzie łatwo i zajmiemy miejsce w pierwszej czwórce.
08.11.2022 o 06:34 przez kadrian89
+4
kadrian89
Przy obecnej sile tej ligi Szymon nie ma prawa wypaść poza 4. Króciutko tam z nim trzeba, to już ten moment.

Shoutbox

Klinsi64 16.06.2025 14:21

xd

Klinsi64 16.06.2025 14:21

za Hakana tylko 50 i to minimum

karaszan 16.06.2025 14:13

To statystyka przeliczona na 90minut Znawca

ZnawcaCalcio 16.06.2025 13:36

ciekawe ile chcą za niego

ZnawcaCalcio 16.06.2025 13:36

Na chwilę obecną nie wpłynęła żadna oferta za Hakana Çalhanoğlu. Inter lubi Edersona z Atalanty, mimo że jego cena jest wysoka, a konkurencję stanowi Al-Hilal. ℹ️ @SkySport

ZnawcaCalcio 16.06.2025 13:17

pytanie na ile minut

ZnawcaCalcio 16.06.2025 13:17

karaszan 16.06.2025 13:08 Claudio, Hojlund pokonuje około 7.5km na mecz średnio

ZnawcaCalcio 16.06.2025 13:16

pod koniec sezonu przeszedł samego siebie

ZnawcaCalcio 16.06.2025 13:16

w zaangażowaniu to Correi nikt nie przebije

ZnawcaCalcio 16.06.2025 13:16

Claudio 16.06.2025 13:06 mysle ze bardziej sie beda starac od np takiego 36 letniego Arny

Claudio 16.06.2025 13:15

Zmieni klub to zmieni podejscie do grania

karaszan 16.06.2025 13:11

To akurat statystyka z repki DAnii

Claudio 16.06.2025 13:11

dokladnie

andyvdm 16.06.2025 13:10

Ja bym piłkarzy przez pryzmat występów w United nie oceniał

Claudio 16.06.2025 13:08

w Interze zepnie tyłek

karaszan 16.06.2025 13:08

to tyle co Arnautovic

karaszan 16.06.2025 13:08

Claudio, Hojlund pokonuje około 7.5km na mecz średnio

Claudio 16.06.2025 13:06

mysle ze bardziej sie beda starac od np takiego 36 letniego Arny

Claudio 16.06.2025 13:05

ile oni maja? 21lat?

Claudio 16.06.2025 13:04

Hojlund i Bonny to akurat mlode wilczki ktore nie beda sobie spacerowac

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (3)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    Napoli

    14

    32

  • 2

    Atalanta

    Atalanta

    14

    31

  • 3

    Inter

    Inter

    14

    29

  • 4

    Fiorentina

    Fiorentina

    14

    29

  • 5

    Lazio

    Lazio

    14

    28

  • 6

    Juventus

    Juventus

    14

    26

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Mateo Retegui

    25

  • 2

    Moise Kean

    19

  • 3

    Ademola Lookman

    15

  • 4

    Riccardo Orsolini

    15

  • 5

    Marcus Thuram

    14

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28234

Liczba newsów: 50974

Liczba komentarzy: 598908

Użytkownicy online: 2 (Norbi1985 Norbi1985) oraz 40 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się