Wywiady z trenerami

Inzaghi: Jestem wściekły na wynik i koszmarne decyzje arbitra (45)

Autor:
Źródło: inter.it
około 3 lata temu
2901
45

Po rozczarowującym remisie z Monzą 2:2, wypowiedzi mediom udzielił trener Simone Inzaghi. Najwięcej uwagi poświęcił sytuacji, w której rezultat na 3:1 mógł podwyższyć Acerbi, ale sędzia wyręczył VAR przed zakończeniem akcji.

 

- Jesteśmy wściekli. Po 5 latach VARu we Włoszech, nadal dochodzi do sytuacji, w której rozstrzygająca mecz bramka jest niesłusznie anulowana. Arbiter nie dał nawet szansy do analizy video. To poważny błąd sędziego, który odebrał nam 2 punkty. Piłkarze Monzy zderzyli się ze sobą bez udziału któregokolwiek z naszych graczy. Przy uznanej bramce na 3:1, wygralibyśmy ten mecz. Jesteśmy rozczarowani i czujemy się oszukani. Taki jest jednak futbol.

- Po zwycięstwach z Atalantą i Napoli, ten remis jest dla nas niczym wyhamowanie z pełnej prędkości. Nie leżymy jednak na deskach, a piłka cały czas jest w grze. Musimy wyciągnąć wnioski i być silniejszą drużyną. Nasze zachowanie po stracie piłki musi ulec poprawie. Będziemy też pracować nad bronieniem we własnym polu karnym.

 

- Jesteśmy Interem i zawsze powinniśmy grać na maksimum swoich możliwości. Dzisiejszy rezultat przerywa naszą bardzo udaną serię, nikt nie spodziewał się takiego potknięcia. Spoglądanie teraz na tabelę mija się z celem, przed nami jeszcze wiele spotkań. Po takim wyniku musimy skupić się na sobie, a nie na rywalach w tabeli. Lukaku? Stracił prawie 3 miesiące grania, potrzebuje więcej czasu. Pracuje z resztą zawodników, którzy wrócili z Mistrzostw Świata. Mamy nadzieję, że szybko wróci do optymalnej formy. W naszej sytuacji kadrowej potrzebujemy zdrowych, gotowych graczy.

- Widzę jak spokojny jest Milan Skriniar, bardzo mi to imponuje. Wiem, że klub zrobi wszystko co możliwe, aby go tutaj zatrzymać. Skriniar to nasz kapitan pod nieobecność Samira i trudno jest wyobrazić sobie tę drużynę bez niego. On kocha Inter.

 

Zobacz też

Mikel Arteta Arsenal

Mikel Arteta: Inter potrafi stworzyć okazję zaledwie dwoma podaniami (6)

21.01
05:00
Cristian Chivu

Chivu: Reakcja pełna jakości, dumy i intensywności (25)

24.01
01:30

Komentarze (45)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
08.01.2023 o 16:48 przez el_loco
+2
el_loco
Inzaghi Ty mentalny złomie. Wypad z klubu. Jak można twierdzić, że to świetny trener?
08.01.2023 o 16:26 przez Kebo
+2
Kebo
Zasłanianie się błędem sędziego podczas gdy całą 2 połowę drużyna wyglądała jak chłopcy do bicia, którzy klękają na kolana przed wielką Monzą, ten człowiek i Zhang doprowadzą klub do ruiny.
08.01.2023 o 16:48 przez kontousuniete
kontousuniete
Dokładka tak, żałosne.
Po Barcelonie nic nie mówił...
08.01.2023 o 15:20 przez maverik
+7
maverik
Skoro Inzaghi poruszył temat błędu sędziego (słusznie bo miał ogromne znaczenie na wynik) to nie rozumiem jednego. Jak jest spalony to sędziowie czekają do końca akcji i nawet jeszcze troche dłużej zanim użyją gwizdka, nawet jak jest tak ewidentny, że każdy by to dostrzegł. Tutaj jest rzut wolny, leci z 15 chłopów do jednej piłki, niesamowity gąszcz nic nie widać, a sędzia gwiżdże faul zanim w ogóle ta piłka doleci w pole karne odbierając jakiekolwiek pole manewru do zmiany decyzji.
08.01.2023 o 16:47 przez kontousuniete
-2
kontousuniete
@maverik pełna zgoda, bardzo dziwna decyzja.

Natomiast ja też nie rozumiem absurdalnej decyzji sędziego z Barceloną (brak ręki Dunfriesa). Gdyby sędzia zachował się jak należy, jest dość duża szansa, że bylibyśmy po za LM. Więc uważam, że i tak mamy sporo szczęścia z sędziami :)

Ps. Wejście Hakana z Barcą też śmiało na czerwoną, prosta noga uniesiona nad ziemią.
08.01.2023 o 17:01 przez wrobel1908
+1
wrobel1908
W rewanżu za to pilkarz Barcy chyba to był Dembele wszedł wyprostowaną nogą w kolano Darmiana za co powinna być czerwona a niebyło, więc śmiało można stwierdzić że w jednym meczu sędzia mylił się na korzyść Interu w drugim na korzyść Barcy
08.01.2023 o 14:38 przez speaker
+4
speaker
Przegięcie z tymi bramkami straconymi wyjazdowymi 😳 panie Inzaghi co się dzieje ??
08.01.2023 o 14:00 przez wrobel1908
+2
wrobel1908
Ja się zastanawiam czy oni w ogóle na treningach ćwiczą grę w obronie Inter na wyjazdach stracił już 20 bramek najwięcej w całej lidze
08.01.2023 o 13:43 przez yanik96
yanik96
mnie najbardziej wkurza to, ze przegrywamy mecz po wygranym meczu z Napoli. Gdybysmy zremisowali z Napoli i wygrali wczoraj to by mniej bolalo, ale dobre to, ze druzyna Spalettiego jest do ogrania, przynajmniej beda grac z wieksza presja. A moze to i lepiej, moze to bedzie impuls by grac na wiekszym w*urwieniu i strzelac wiecej bramek. kalendarz mamy dobry.
08.01.2023 o 13:37 przez Seba
+2
Seba
Inter minutę po objęciu prowadzenia stracił bramkę na 1:1. W 93 minucie Monza doprowadziła do wyrównania, a już minutę później mogli strzelić na 3:2. Na prawdę dalibyście sobie rękę uciąć, że na 15 minut przed końcem meczu Inter dowiózłby te 3:1? Po tym co widziałem w tym sezonie nie ręczyłbym za nich :D Sędzia popełniając błąd dołożył cegiełkę do remisu, ale głównymi winowajcami są piłkarze.
08.01.2023 o 12:31 przez oster
oster
Jakby Lautaro miał lepszą celność to nie trzeba by było narzekać na VAR no ale niestety jego celność i fatalne zmiany równa się brak wygranej...
08.01.2023 o 16:49 przez kontousuniete
+1
kontousuniete
Klasyczny Lautaro :) Jak już strzeli bramkę to na 3 bardzo dobre sytuację (główka i NIECELNY strzał w zew. Słupek).
08.01.2023 o 12:12 przez inter30
+3
inter30
Nie decyzje tylko jedna decyzja, w dobie Varu takie sytuacje to skandal, ale chyba każdy już się przyzwyczaił że to się będzie zdarzać tak czy siak co jakiś czas, raz na korzyść, raz na niekorzyść. Gdyby to był mecz z jakąś potęgą na bardzo wyrównanym poziomie gdzie decydują dosłownie detale np sędziowskie to owszem można by rozkręcić aferę że sędzia przechylił szalę na którąś ze stron. Ale na litość zganianie na sędziego po meczu z leszczami gdzie drużyna była żenująca w drugiej połowie, rozpaczliwie się broniła i wręcz prosiła się o stratę punktów jest trochę śmieszne i świadczy o bezsilności co by nie patrzeć przeciętnego trenera. Serio Barella, Hakan sa tak zmęczeni, że trzeba wprowadzać tego parodystę Gaglię na tak wczesnym etapie meczu burząc cały porządek w pomocy i oddając inicjatywę Monzie? Nie sądzę dlatego tu jest wina Inzaghiego. Natomiast żenującą formę Lukaku trudno już zgonić na trenera, można by ewentualnie dyskutować czy powinien grać, ile powinien grać, no ale kiedy on ma grać jak nie z taką Monzą?

Generalnie chyba czas pogodzić się z walką o top4, nie ma trenera z mentalnością do wygranej ligi, a nie ma kasy na prowadzenie jako takiej polityki transferowej żeby realnie wzmocnić drużynę na tyle żeby mimo ograniczeń trenera wyszarpać to scudetto - jest Thuram do wyciągnięcia za małą kasę a i tak poza zasięgiem, to ja się pytam jak oni zamierzają co najmniej utrzymywać tą drużynę na jako takim poziomie jak nawet takie okazje przechodzą koło nosa? Taki darmowy Calhanoglu to się trafia raz kiedyś i drugi może się długo nie trafić.

Nie widzę tu światełka w tunelu na dłuższą metę, drużyna jest rozmieniana na drobne, brak transferów przychodzących piłkarzy, którzy mogliby w niedługim czasie realnie zastąpić gwiazdy które będą regularnie stąd odchodzić, w zamian mamy łatanie dziur zawodnikami w podeszłym wieku bez perspektyw i możliwości późniejszego spieniężenia, w ten sposób za kilka lat możemy dostać mieszankę przeciętności i starości gdzie próżno będzie szukać jednostek, które zrobią różnicę, czyli wypisz wymaluj scenariusz po 2010 roku.
08.01.2023 o 12:32 przez SETE
+1
SETE
@inter30 zgadzam się. Moment odejścia Conte z Interu był potwierdzeniem końca projektu, który dawał nadzieje i się sprawdził. Obecnie Inter jest słabszy na każdym poziomie .. finansowym , kadrowym , trenerskim. Moim zdaniem powinnismy trzymać kciuki żeby nie było gorzej
08.01.2023 o 12:09 przez master1986
master1986
Ja rozumiem że chce się zwycięstw, zarząd wybierając Inzaghiego wiedział że granie będzie bardziej radosne przez co będziemy tracić więcej bramek, widać to oczywiście po wynikach ale to nie tylko wina Szymona ale też polityki latania budżetu. Kogo weźmiemy w to miejsce skoro pozostali topowi trenerzy już u nas byli i każdy beton był już zwolniony plus Allegri za którego dziękuję bo oczy bolą jak się Juventus ogląda... Nie chcę powiedzieć że Szymon jest orłem i wina jest w całości reszty zespołu, obrona leży i kwiczy do czego się przyłożył ponieważ gramy radosny futbol ale wiele tych bramek to błędy indywidualne. Trzeba nieraz zrozumieć ruchy jakie Szymon robi bo kontuzje w środku pola wypaczyły sposób gry Interu ale od 80 minuty to my mieliśmy piłkę a jednak w ostatniej minucie utracimy gola po kontrze to nie wina Szymona jak również to że gola mam zabrali
08.01.2023 o 12:38 przez SETE
+1
SETE
Wina Szymona jest to ze każdy zespół w serieA może grać z Interem jak równy z równym przez co zdarzały , zdarzaja i zdarzać się będą takie sytuacje, ze jeden błąd w meczu powoduje ze tracimy punkty.
08.01.2023 o 11:49 przez kadrian89
+4
kadrian89
Ilość straconych bramek na wyjazdach obciąża tylko i wyłącznie Szymona. Skoro jest problem to szuka się rozwiązania, a nie płacze. Brak alternatywnego ustawienia w takich meczach to sabotaż. Monza klepała Inter momentami jak jakieś City. Co to miało być ?
08.01.2023 o 11:38 przez Piotrekfci
Piotrekfci
Prawda jest taka że za Conte takie mecze byłyby nie do pomyślenia aby zremisować czy przegrać. Inzaghi nigdy nie był urodzonym zwycięzcą a tylko tacy odnosili u Nas sukcesy.
08.01.2023 o 11:26 przez Rafał 1976
+1
Rafał 1976
Szkoda że nie mogę sam zadać pytanie tobie Simone Bo bym ci powiedział że po prostu na drugą połowę nie wyszliśmy z szatni Oczywiście oprócz Lautaro który był najlepszym naszym zadaniem w całym meczu.Zmiany były ale weszły tylko same koszulki z numerami Simone przestań się już kompromitować i obarczać sędziego Po prostu zmiennicy są bez formy i nic nie wnoszą do drużyny I taka jest prawda Simone
08.01.2023 o 10:31 przez master1986
master1986
Jest rozgoryczenie i jeden dwóch kozłów ofiarnych jak zawsze ale sędzia amator okrada nas z gola na 1-3 i wg Was to nie jest żadne wytłumaczenie hipokryzja na 100%
08.01.2023 o 10:56 przez tytusek25
+5
tytusek25
To sedzia amator strzelil 2 bramki dla "Moncy"?
To sedzia amator zabronil nam strzelac wiecej bramek?
To sedzia amator zarzadzil obrone Czestochowy ?
To sedzia amator zabronil nam poukladac gre w 2 polowie?

Paluszek i główka....
08.01.2023 o 11:12 przez master1986
+1
master1986
Tak, to sędzia amator zabronił mam strzelić więcej bramek koniec kropka, wynik 3-2 temat zamknięty i przygotujemy się do kolejnego spotkania a tak jest wylew pomyj.
08.01.2023 o 11:19 przez master1986
master1986
Usprawiedliwień pozostałych elementów jest więcej, odnośnie grania na obronę Częstochowy to jedna kontuzja pomocnika przed meczem i dwie kolejne w trakcie wymusza eksperymentalny skład. Fatalny Lukaku, nieszczęśliwy Dumfries, głupie zachowanie Mikiego doprowadzają do utraty bramki po kontrze, to są wszystkie wyjaśniane elementy. To nie wina Inzaghiego, że piłkarze doświadczeni generują duża ilość błędów indywidualnych kończących się utratą bramki
08.01.2023 o 10:23 przez oster
+4
oster
To nie jest najwyższa półka trenerska tylko dość średnia ten Inzaghi więc nie ma co oczekiwać cudów tym bardziej że on kompletnie nie ogarnia jak poprawić gre zmianami i po tych jego zmianach zawsze gramy gorzej a przeciwnicy lepiej, on powinien robić max dwie zmiany I tyle a nie na siłę pięć tylko żeby zmienić a efek jest przeważnie fatalny...
08.01.2023 o 10:16 przez tytusek25
+2
tytusek25
Serio ?? To sędziego wina ?? 🤦

..a pozostale 89 minut meczu to gdzie bylismy?Na Camp Nou czy na piłkarskiej wsi pod Mediolanem?
08.01.2023 o 10:25 przez master1986
master1986
Jak to gdzie na boisku, pierwsza połowa bez drobnych epizodów nasza, w drugiej się cofnęliśmy i Monza przycisnęła, po zmianach wahadeł przycisnęliśmy i byliśmy na połowie przeciwnika, gdzie sabotażu dokonywał Lukaku a po idiotycznej stracie najbardziej doświadczonego pomocnika tj Mikiego wypada kontra i stracony gol. Coś innego oglądałeś? Ile trudnych strzałów oddała Monza jeżeli uważasz że tak nas strasznie cisnęli? Przy gol też się nie popisał Acerbi z Barella, en polu karnym było wszyscy obrońcy i dwóch pomocników a winy jest Szymon? On miał blokować strzał?
08.01.2023 o 10:34 przez tytusek25
+4
tytusek25
Jak ekipa majaca aspiracje na mistrza daje sie zepchnąć podmiejskiej Monzy do obrony Czestochowy to odpowiedz sobie czyja to wina.Ten mecz moglismy rownie dobrze przegrac jak i wygrac.Czyli wychodzi ma to ze Monza to nasz poziom.
Po takim meczu jak z Napoli to co pokazali i jak byli skoncentrowani na Monze sorry ale to wylacznie gestia trenera , a jrsli nie to po co nam trener .Wytlumacz mi skoro na nic nie ma wplywu jak twierdzisz
08.01.2023 o 14:06 przez wrobel1908
wrobel1908
Tylko że to nie jest pierwszy mecz kiedy tracimy bramki po głupich błędach takie przypadki były od początku sezonu i nadal się zdarzają tutaj jest wina trenera że nie potrafi tego wyeliminować
08.01.2023 o 10:16 przez master1986
master1986
Ja się zastanawiam nad tym czego Wy oczekujecie. Inter jest na fali, wygrywa ostatnie spotkania no i zdarzyła się wtopa. Zawsze jak Szymon komentuje po takim meczu, że graliśmy lepiej i straciliśmy po błędach albo że musimy ciężko pracować żeby się poprawić to całe grono szyderców jedzie po nim jak po Łysej kobyle, że jak nie ma itp its, a najlepiej żeby jeszcze Lautaro bramki nie strzelił to wtedy pojazd na obu.
Teraz jesteśmy ewidentnie okradzeni z bramki prawidłowej, Szymon wchodzi jak tylko mu wolno w sędziego a tu znowu to samo pojazd bez hamulców.
Z całego środka pola wszyscy trzej kontuzja, jakby ściągnął Lukaku zamiast Darmiana to byście go chwalili? Akurat w tym meczu winy nie szukajcie u trenera tylko u graczy i sędziego. Nawet Galicji
Gaglia potrafił grać na czas piłkę przyjmować i się zastanawiać czego nie można powiedzieć i Lukaku,a Miki od wspomnianego Roberto i Aslaniego powinien zobaczyć że trzeba piłkę szanować a nie sombrero zakładać przeciwnikowi w środku pola...
08.01.2023 o 09:37 przez timon
+6
timon
A ja jestem wściekły na to jak rozmontowałeś grę defensywną Interu. Taktyka cocojumbo i do przodu typu Paulo Sousa i nic więcej
08.01.2023 o 10:02 przez ragnar
+1
ragnar
Acerbi nie raz na szpicy i Dimarco marnujący kolejne setki...no troche chłopaki chyba zapominają , że przede wszystkim są obroncami
Simone i jego taktyka bywa fajna dla oka ale wyniki po meczu już tak dobrze nie wygladają
08.01.2023 o 09:16 przez Seba
+6
Seba
Po takim występie i tak frajerskiej stracie punktów nie wypada zwalać winy na arbitra. Inzaghi powinien się wstydzić. Niech obejrzy jeszcze raz stracone bramki oraz popis gry w drugiej połowie i się zreflektuje. Wychodzi także brak ogrania zmienników i alternatywnych rozwiązań taktycznych. Wyszła konieczność zmiany dwóch kluczowych pomocników i wszystko automatycznie padło. Wyglądało to jak wywieszenie białej flagi i czekanie na bramkę rywala. To była Monza do jasnej cholery, a nie Real Madryt. Za masę szkolnych błędów w ostatnich 3 minutach, które finalnie doprowadziły do wyniku 2:2 powinien być obóz karny i pojechanie po pensjach, a ten się czepił sędziego facepalm
08.01.2023 o 08:54 przez Pusser
Pusser
Ha ha, sędzia okradł a jak jufków okradł z salernitaną to zbiorowy orgazm był tutaj
08.01.2023 o 08:39 przez Piotrekfci
+3
Piotrekfci
Sędzia sędzia. Chłop był na tyle bezczelny że zabrał nam prawidłowo zdobyta bramkę bo monzki ciamajda wywalił się na nogach swojego kolegi to raz a dwa zero reakcji na większość fauli na naszych.... Pomijając to Inzaghi brakiem zmian od 1 minuty po takim meczu jak z Napoli sam na nas ukręcił bat. Brawo Ty ! Za drugą połowę powinni dostać od kibiców bęcki a od klubu kary finansowe !! Wielki Inter nie potrafiący zagrać dwóch męczy pod rząd na dobrym poziomie. Z czym do ludzi....
08.01.2023 o 02:42 przez smerf1600
+2
smerf1600
Sędzia nas okradł ale na litość boską, naszego grania nie dało się oglądać w 2 połowie, już pierwsza połowa była ciężkostrwana. Ewidentnie wyszliśmy po przerwie na dowiezienie wyniku a jak się takie granie kończy nikt lepiej chyba od nas nie wie. Czasem się uda jak we Florencji ale to raz na kilka sezonów takie jajca, dziś poza 2 bramkami nie oddaliśmy groźnego strzału beniaminkowi no to z czym do ludzi. Grać umiecie tylko się wam nie chce zapier..lać bo za mało zarabiacie
08.01.2023 o 01:56 przez Drago194
+2
Drago194
Inzaghi popełnia w Interze dokłądnie te same błędy co w Lazio i osiąga dokłądnie te same rezultaty. Jak przychodzi ważny moment w meczu i trzeba dowieźć pozytywny rezultat, albo dobić rywala to ściąga kluczowych zawodników i liczy na dowiezienie pozytywnego wyniku jaki jest. Za Conte Inter potrafił takich przeciwników jak Monza gnieść do końcowego gwizdka i to właśnie oddziela klasowych trenerów pokroju Conte od wyrobników pokroju Inzaghiego.
08.01.2023 o 12:30 przez Andrzej1985
Andrzej1985
Zgadzam się w 💯%z Tym co napisałeś Szymek to Trener na pierwszą 4 nie na maistra
08.01.2023 o 01:44 przez pluto11
pluto11
Przy takiej ilości obrońców w polu karnym nie mam pojęcia jak oni strzelili pierwsza bramkę o drugiej nie ma co wspominać bo Denzel został sam do krycia, a jeżeli wychodzimy na drugą połowę z myślą że 2-1 to jest już wygrany mecz i wchodzi na boisko Gaglia to nie ma się czego spodziewać że nie wywozimy 3 pkt pomijając już to że sędzia nie dał sprawdzić varowi tej sytuacji.
08.01.2023 o 01:10 przez mroowa111
+2
mroowa111
Poza tym NoBrozo No Inter na to wychodzi
08.01.2023 o 08:45 przez Cny
+2
Cny
Przypomnę Ci tylko że z Brozovw składzie zaliczyliśmy fatalny początek sezonu. Gdy zaczęło iść nam nieco lepiej i regularnie punktowalismy, ogrywając również Barce, to Brozo leczył już kontuzję. Nie brak Brozovicia jest problemem, tylko brak jakichkolwiek alternatyw na ławce.
08.01.2023 o 01:01 przez mroowa111
+3
mroowa111
Sędzie to dramat ale to nie zmienia faktu że traćmy masę frajerskiej goli z niczego i nie potrafimy zamykać takich spotkań a już na poziom gry rezerwowych to nawet szkoda słów…
08.01.2023 o 00:02 przez SETE
+15
SETE
Klasyczny Inter Inzaghiego. Raz lepiej raz gorzej. Gramy jak drużyna walczącą o 4-ke i takie tez miejsce zajmujemy. Zero zdziwienia
08.01.2023 o 00:46 przez Kredence
+8
Kredence
Inzaghi to jest naiwny trener, jego pomysł na grę w piłkę jest na naiwny i dokładnie taki jest Inter. Niby nie gramy zle, niby często ta gra może się podobać a na koniec dnia zostaje jedynie niesmak i rozczarowanie. Nasza obrona leży i kwiczy i Inzaghi jest tutaj głównym winnym takiego stanu rzeczy. To jest nie do pomyslenia, żeby mając w obronie Skriniara Bastoniego i Acerbiego w dobrej formie tracic tyle bramek. Dla mnie to jest kompromitacja.
08.01.2023 o 08:49 przez Cny
+4
Cny
Acerbi wczoraj na początku nie wyglądał za dobrze, później trochę się ogarnął. Ale ja kompletnie nie rozumiem momentów w których w czasie rozgrywania pilkontry czy szybszej akcji, Acerbi nagle znajduje się pomiędzy liniami ataku i pomocy. Co to za pomysł taktyczny? Jeszcze przed oleje jak tak robi Bastoni, ale Acerbi staje w miejscu za plecami obrońcy i wydaje mu się, że tworzy opcje do rozegrania, a tak na prawdę tworzy dziurę która musi zaeskuriwac Hakan albo Miki. Ekstremalnie głupi jest ten pomysł Szymona.
07.01.2023 o 23:58 przez VVujek
+8
VVujek
To Prawda sędzia był koszmarny i okradł Inter z 3 pkt

Shoutbox

pluto11 27.01.2026 00:08

No to niech się dowiedzieli bo tracimy bramki jak mlodziki

danielinter 26.01.2026 23:13

A może Chivu się nie wpierdziela trenerowi bramkarzy i to on wybiera Sommera

BoRo 26.01.2026 23:05

dokladnie! #saveMartinez

pluto11 26.01.2026 22:54

Dlaczego Martinez nie dostał pożarnej szansy każda która miał dobrze wykorzystał

DyniaSandomierz 26.01.2026 22:27

Podobno agent Onany w Mediolanie

pluto11 26.01.2026 22:11

Sommer jedyne co miał to grę na lini bo na przedpolu nie gra nic, teraz nawet na lini nie wygląda tylko wszystko wpada czas na zmiany a statystyki jasno to pokazują że jest straszna lipa i to wszystko przy tym że i tak na naszą bramkę nie ma dużo strzałów

Cny 26.01.2026 21:43

popatrzcie jak reagował zespół gdy strzelił Miki. tam wszyscy cieszyli się jak po mistrzostwie. może Miki to równy ziomek i fajnie że się przełamał ale to pokazuje że trener w szatni nie ma łatwo jeśli chodzi o personalia bo jest owa hierarchia

Cny 26.01.2026 21:41

tylko kontuzja

broda4991 26.01.2026 21:41

Może na puchar Włoch albo jak wygramy majstra na parę kolejek przed bo tak to niema szans

broda4991 26.01.2026 21:40

Jakbym miał obstawić nerkę na to czy się coś zmieni w bramce do końca sezonu czy nie to bym obstawił że nie.

broda4991 26.01.2026 21:40

No dalem optymistyczną wersję

Cny 26.01.2026 21:39

broda raczej byliby gdzieś koło Lazio ;)

Cny 26.01.2026 21:39

jeszcze często idiotycznie i anemicznie piastuje w sytuacjach w jakich każdy bramkarz łapie piłkę w takim locie na pół szczupaka

broda4991 26.01.2026 21:39

Milan jakby miał takiego bramkarza to by się o ligę konferencji z Como bili

Cny 26.01.2026 21:38

dodaj to że nigdy karnego nie obronił i to nie przez brak cm, on zawsze leci w inną stronę niż piłka

broda4991 26.01.2026 21:38

Mnie najbardziej sommera drażni przy stałych fragmentach gry. Gość totalnie osrany stoi na 5 metrzem joseep idzie do piły łapy W górze wiesz że złapie a ta miernota nic strach przy każdym wyjściu

timon 26.01.2026 21:36

Kolejna rzecz to sommer nie istnieje na przedpolu. Gramy krycie strefą i tu brakuje bramkarza który wyjdzie na ten 5-6 metr my z tego dużo bramek tracimy. Wcześniej nadrabiał to interwencjami na linii, teraz nie ma ani jednego ani drugiego. Przy silnym i dobrze wychodzącym bramkarzu sporej ilości strzałów by nie było po prostu. Piłka z Arsenalem po różnym i z Pisa były do wyjęcia jeszcze przed strzalem

broda4991 26.01.2026 21:36

Niestety Chivu boi cokolwiek zmienić. Teraz sommera na pewno nie posadzi żeby morali mu nie zepsuć

Cny 26.01.2026 21:14

tam to zawsze było ryzyko głupiej straty.

Cny 26.01.2026 21:14

nie no ja pamiętam jak handanovicia męczyli krótkimi podaniami i było kopanie po autach co drugiej piłki.

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kto zagrał najlepiej w szalonym meczu z Pisą?

Polls answer

Publicystyka

Oprawa FC Barcelona Inter kibice Nerazzurri

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20
Luis Henrique

Luis Henrique w Interze: Koniec z nieporozumieniami. Jaka jest jego prawdziwa rola? (20)

18.01
10:50
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    22

    52

  • 2

    Milan

    22

    47

  • 3

    Roma

    22

    43

  • 4

    Napoli

    22

    43

  • 5

    Juventus

    22

    42

  • 6

    Como 1907

    22

    40

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    12

  • 2

    Nico Paz

    8

  • 3

    Christian Pulisic

    8

  • 4

    Anastasios Douvikas

    8

  • 5

    Kenan Yıldız

    8

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28909

Liczba newsów: 52489

Liczba komentarzy: 615847

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

8x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się