Relacje

Inter zasłużenie przegrywa Derby Mediolanu! Inter 1-2 Milan (142)

Źródło: en.inter.it
15 dni temu
6388
142

Stało się. Po kilkunastu miesiącach dominacji Interu Milan wygrał Derby della Madonnina. Zwycięstwo zapewnił Rossonerim gol Matteo Gabbi z 89. minuty meczu. 

 

W rywalizację derbową znacznie lepiej weszli gracze Milanu, którzy w pierwszych minutach gry raz za razem próbowali zaatakować bramkę strzeżoną przez Yanna Sommera. Ofensywna postawa Rossonerich zaowocowała szybkim trafieniem otwierającym wynik spotkania. W 10. minucie w kierunku pola karnego Interu pomknął z piłką Christian Pulisic, który minął bez większych problemów czterech rywali i z bliskiej odległości pokonał szwajcarskiego bramkarza Nerazzurrich. To był kubeł zimnej wody wylany na głowy podopiecznych Simone Inzaghiego, którzy w pierwszym kwadransie gry zdawali się być zupełnie nieskoncentrowani i zdezorganizowani. Mistrzowie Włoch wzięli się do roboty i przejęli kontrolę nad boiskowymi wydarzeniami, utrzymując się dłużej przy piłce i nie dopuszczając graczy Milanu do własnego pola karnego. W 27. minucie kapitalny przerzut na nos do Federico Dimraco zagrał Nicolo Barella. Włoch zgrał piłkę do Lautaro Martineza, ten zabawił się z defensywą rywali i wyłożył piłkę jak na tacy do wahadłowego Interu. Federico Dimrarco z zimną krwią pokonał Mike'a Maignana i doprowadził do wyrównania. Do końca pierwszej części spotkania to gospodarze byli stroną przeważająca, jednak żadna z akcji zaczepnych graczy Simone Inzaghiego nie została zwieńczona drugim trafieniem.

 

Druga połowa - podobnie jak pierwsza - rozpoczęła się od ataków Rossonerich. Po jednym z nich kapitalną interwencją popisał się Yann Sommer. Chwilę później Szwajcar popełnił błąd przy przyjęciu piłki, który mógł okazać się brzemienny w skutkach, jednak ta sytuacja uszła płazem i finalnie arbiter rywalizacji nie podyktował rzutu karnego. Nie podyktował go również chwilę później, gdy - jak najpierw myślał Pan Mariani - piłkę zagrywał ręką Lautaro Martinez. Analiza VAR wykazała jednak, że kapitan Interu dotknął piłkę barkiem, co skutkowało zmianą decyzji włoskiego arbitra. W 63. minucie gry Simone Inzaghi przemeblował środek pola i zdjął z boiska - mających żółte kartki na koncie - Hakana Calhanoglu i Henrikha Mkhitaryana. W ich miejsce na placu gry pojawili się Kristjan Asllani i Davide Frattesi. Od tego momentu wyraźnie zmieniły się proporcje na boisku i do głosu coraz szumniej zaczęli dochodzić goście. Kapitalne szanse na zdobycie gola mieli Rafael Leao i Tammy Abraham, jednak w obu tych sytuacjach nieznacznie pomylili się napastnicy Milanu. Gdy wydawało się, że Derby Mediolanu zakończą się remisem, w 89. minucie gry najwyżej w polu karnym wyskoczył Matteo Gabbia i strzałem głową zapakował piłkę do siatki, dając prowadzenie swojemu zespołowi. Wynik 1-2 utrzymał się do ostatniego gwizdka sędziego i Milan po serii sześciu porażek z rzędu pokonał Inter w Derby della Madonnina. Odnotować należy jeszcze fakt, że ostatni kwadrans na boisku spędził Piotr Zieliński. 

 

Składy, w jakich wystąpiły oba zespoły:

INTER (3-5-2): Yann Sommer; Benjamin Pavard, Francesco Acerbi, Alessandro Bastoni; Denzel Dumfries, Nicolo Barella, Hakan Calhanoglu, Henrikh Mkhitaryan, Federico Dimarco; Marcus Thuram, Lautaro Martinez.
Rezerwowi: Josep Martinez, Raffaele Di Gennaro, Stefan de Vrij, Yann Bisseck, Tomas Palacios, Matteo Darmian, Carlos Augusto, Kristjan Asllani, Davide Frattesi, Piotr Zielinski, Joaquin Correa, Marko Arnautovic, Mehdi Taremi.
Trener: Simone Inzaghi.

MILAN (4-4-1-1): Maignan; Emerson Royal, Tomori, Gabbia, Theo Hernandez; Pulisic, Fofana, Reijnders, Leao; Morata; Abraham.
Rezerowi: Torriani, Nava, Pavlovic, Thiaw, Terracciano, Bartesaghi, Musah, Zeroli, Loftus-Cheek, Chukwueze, Okafor, Jovic.
Trener: Fonseca.

Zobacz też

Mehdi Taremi Lautaro Martinez

Świetny mecz, wysoki wynik i kapitalny występ Taremiego | Inter 4-0 Crvena zvezda (52)

01.10
19:56

Remis na Stamford Bridge | Chelsea 1:1 Inter [SKRÓT] (28)

11.08
15:42

Komentarze (142)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
24.09.2024 o 09:47 przez davi23
davi23
Człowiek z dnia na dzień mimo, że nie chce ale godzi się z tym co się stało i dochodzi do wniosku, że ta przegrana nic nie zmienia, a szczególnie uczucia po wygranej 5:1 i miazdze w zeszłym roku, po ostatnich 5 wygranych z nimi z rzędu i po 2:1 gdzie w meczu derbowym zdobyliśmy Scudetto! Pkt tym razem mogli nam zabrać, a tego wszystkiego wcześniej nikt! bo tego co było rok temu nikt nie zapomni, a ta przegrana w niedziele zaraz zostanie zapomniana.
Forza INTER 🖤💙
24.09.2024 o 07:55 przez Inter9
-2
Inter9
Może powiem to brutalnie ale szczerze wolę żeby Inzaghi odpuścił sobie walkę o trofeum i tak nie dogonimy Juventusu raz że przez te ich machloje przez całe lata , a dwa 7 lat chudych w okresie 11-18 gdzie oni szli jak burza.
Mamy drugą gwiazdkę powinniśmy się z tego cieszyć.
Uważam, że teraz powinniśmy skupić się przede wszystkim na pucharach a przedewszystkim na Lidze Mistrzów , po 14 latach uważam że czas najwyższy to zrobić tym bardziej że rok temu byliśmy w finale i brakowało nie wiele aby wygrać.
Poza tym myślę ze Inzaghi też może przeczuwać że będą chcieli się z nim pożegnać więc będzie robił wszystko by zostać .
Także jeśli chodzi o Serię A najważniejsze osiągnąć miejsce w pierwszej czwórce , wywalczyć Puchar Włoch, Superpuchar i Ligę Mistrzów
24.09.2024 o 08:33 przez rew
+2
rew
ten filnał LM rok temu to był mega fart i nic wiecej. Cud w grupie(brak karnego dla Barcy w ostatniej minucie a ten karny zalatwilby Inter na 3.miejsce), potem cud w meczu z Porto(osttanie minuty rewanzu i ładowanie po slupach przez Portugalczykow), a potem "włoska droga" ;( czyli druzyny z wlasnego kraju wiec o wiele latwiejsi rywale).
24.09.2024 o 08:36 przez Paolo87
+3
Paolo87
Co Ty gadasz? Po kilku kolejkach chcesz odpuszczać walkę o Scudetto? Z takim podejściem to my byśmy daleko nie zajechali-mistrz sobie odpuszcza bo tak. Dawno nie słyszałem większej głupoty. Obrona Scudetto jest priorytetem. Liga Mistrzów oczywiście jest ważna ale Serie A i obrona tytułu tym bardziej.
24.09.2024 o 09:19 przez BartekBartek
+2
BartekBartek
@Inter9 , co ty gadasz. Żeby wygrać lige mistrzów to trzeba zbudować walec który będzie miażdżył przeciwników a nie poprostu skupić się na pucharach. Tak jak napisali powyżej @rew i @Paolo87 : tamten finał to był fart a walka o mistrza to główne realne trofeum o które można zawalczyć.
24.09.2024 o 11:29 przez Piotrek85
Piotrek85
Ligi Mistrzów prędko nie zdobędziemy. Męczy jest coraz więcej,liga mistrzów to nasz cel top 8 nic więcej. Seria a to powinien być zawsze nasz priorytet. Przy nowej formie lm to powinniśmy sobie najwyżej odpuścić puchar Włoch i tam grać 2 składem. Nasza kadra jest za słaba na 3 fronty
24.09.2024 o 19:55 przez HB
HB
Co rozumiesz przez skupienie się na LM? Inter nie ma podjazdu do Realu, Bayernu czy City.
23.09.2024 o 16:20 przez martin
martin
Nie wiem dlaczego ale po zmianach zawsze boje sie o wynik koncowy \-:
23.09.2024 o 16:16 przez martin
+1
martin
Nie mozna wymienic calego srodka pola podczas meczu gdy jeszcze dazymy do uzyskania dobrego wyniku !! ! Musi zostac conajmniej 2ch zawodnikow z pierwszego skladu aby cokolwiek jeszcze ugrac.Po takich zmianach rezerwowi nie daja rady a pozostli sa juz wyeksploatowani.Albo zaczynac 2ch podstawowych i 2ch rezerwowych i w miedzy czasie wymieniac 1do1 .Szkoda ale nie mozna wiecznie wygrywac/a w sumie dlaczego nie?/heh
23.09.2024 o 09:51 przez kadrian89
+3
kadrian89
Mi to trochę przypomina sytuację po 2010, gdy syte koty nie zostały wymienione w dobrym czasie na młodych ambitnych i zrobił się klub emeryta.

Nic nie trwa wiecznie, Inter jest rozczytany w lidze. Trzeba konkretnych zmian w składzie i zaskoczeń taktycznych.

Jest czas się ogarnąć, byle prędko, a nie za 2 miesiące, bo zostaniemy z walką o 4.
23.09.2024 o 10:23 przez Piotrek85
Piotrek85
Ten sezon mimo wszystko powinniśmy dociągnąć tym składem , bo i tak jest najsilniejszy w lidze ,ale potrzeba chyba jednak kilku korekt w podstawowej 11. Za rok Arnautovic, Correa i chyba nasi podstawowi weterani powinni raczej odejść -Mkhitaryn, Acerbi , Darmian
23.09.2024 o 10:31 przez Piotrek85
Piotrek85
Może próbować Bissecka na środku za Acerbiego. Ja bym nie skreślał De Vrija . 32 lata na stopera to nie emeryt. Mimo że lubię bardzo Fratessiego to na pozycji Mkhitaryana widziałbym Zielińskiego. Najgorzej te prawe wahadło. Wiadomo Darmian słabo tam. Ten Dumfries mógłby się określić czy chce odejść. Jeśli tak to niech przyłoży się w tym sezonie i odejdzie z podniesiona głową. Cały czas liczę na Buchanana. Niech wraca tylko nie na lewą , a prawą stronę tam gdzie był początkowo sprowadzony.
23.09.2024 o 10:52 przez kadrian89
kadrian89
Mamy tak kiepskie prawe wahadło, że nawet Frattesi by lepiej ogarnął tam grając. Gra Interu w srodku pola jest zupelnie nie pod Davide - lepiej akatuje wolne przestrzenie, więc na prawej stronie bądź pod napastnikiem byłoby mu łatwiej. W gąszczu nie daje rady.
23.09.2024 o 11:19 przez BartekBartek
BartekBartek
@kadrian89 , zgadzam się ze wszystkim poza tym że jest czas się ogarnąć. Myśle że przy meczach co 3 dni i już pogubionych punktach to do przerwy reprezentacyjnej będzie coraz większy strach Inzagheigo przed konkretnymi zmianami w pierwszym składzie. Niestety czytając komentarze ludzi można dojść do wniosku że z racji mistrzostwa to inne drużyny będą się przed nami rozkładać, a prawda jest taka że po tytule i tamtej formie to została już tylko tarcza na koszulce. Boisko weryfikuje. A jak ktoś napisze pare słów prawdy o słabszej grze to jest minusowany.
23.09.2024 o 11:19 przez Piotrek85
Piotrek85
Szkoda,że Pavard nie chce grać na boku. On i Kounde to 2 środkowi obrońcy co często grali lub grają na prawej obronie. Pavard mimo słabszej formy ostatnio dałby chyba większość solidność na wahadle niż Darmian plus większą aktywność w ataku. Wtedy Bisseck na PŚO a Darmian na zmiennika. Ale to spekulacje
23.09.2024 o 17:51 przez grzybek010
grzybek010
Mi to już pod koniec mercato śmierdziało 2010. Fajnie, że udało się utrzymać wezystkie gwiazdy, ale niestety bez sprowadzania nowych zawodników, którzy mają jakość, żeby realnie zawalczyć o 1szy skład, takie coś może doprowadzić do stagnacji i efektu odwrotnego do zamierzonego, gdzie zawodnicy na wyższych kontraktach obniżają loty i spada ich wartość.

O tyle dobrze, że z wyjątkiem ataku mamy w miarę konkurencje, więc aż tak źle jak w 2010 nie powinno być, natomiast faktem jest, że zdrowiej jest sprzedać jakąś gwiazdę i sprowadzić za to 2 nowych zawodników, niż pompować drabinkę płacową.
23.09.2024 o 22:03 przez HB
HB
A od czego te koty mają być tłuste? Od wygrania jednego scudetto?
23.09.2024 o 09:45 przez davi23
davi23
Jeszcze dodam, za rok dziady odejdą, w ich miejsce nie mamy rozwiązań, a Asllani jak tu zostanie to koniec… za rok będziemy mieć problem, a jesteśmy cały czas bez kasy
23.09.2024 o 10:52 przez Piotrek85
+2
Piotrek85
Myślę że Marotta ma w notesie kilku zawodników za darmo do wyjęcia w przyszłym roku. Walczmy oDavida. Akurat za Corree i Arnautovicia. Obserwujmy ligę holenderską. Rensch z Ajaksu , kapitan młodzieżówki Holandii za Darmiana i Boscagli stoper Psv za Acerbiego. Nawet za darmo możemy uzupełnić skład gdzie trzeba zrobić zmiany pokoleniowe. Nie wiem czy Fabbian będzie gotowy żeby wrócić i zastąpić Mkhitaryana.
23.09.2024 o 13:49 przez BartekBartek
BartekBartek
@Piotrek85 , najważniejsze pytanie to z jakiej pozycji Inter będzie walczył o tych zawodników? Z pozycji mistrza kraju czy drużyny top 4? Bo to może mieć duże znaczenie przy podejmowaniu decyzji przez tych zawodników. Licytowania na wysokość pensji z innymi drużynami nie zakładam ;)
23.09.2024 o 15:20 przez Piotrek85
Piotrek85
Wiadomo licytacja pensji nie wchodzi w grę. Myślę ,że dla każdego z nich jesteśmy mimo wszystko atrakcyjnym kierunku czy walczymy o top 4.czy.o.mistrzostwo. Chociaż mam nadzieję,że walczymy o mistrza to nasz cel
23.09.2024 o 15:20 przez Piotrek85
Piotrek85
Kierunkiem
23.09.2024 o 09:43 przez davi23
davi23
Fonseca przeczytał Inter, a Inter niczym nie zaskoczył. Skład był znany, Fonseca wiedziała jak zagramy czyt. tak samo jak zawsze i dziadami.
Wina spada w mojej ocenie głównie na trenera, który z City wjechał składem i podejściem na 101% a z Milanem na 90% … z City zaskoczyliśmy a tutaj kompletnie odwrotnie. Też jestem zdania, że Zielu miał wyjść od początku.

Nie kumam braku wejścia Taremiego, bo Thuram dzisiaj nie istniał.
Szkoda, ta wygrana by nas poniosła, ale przegrana może ponieść nas dalej bardziej bo to w chu… zimny prysznic.

Natomiast naszym problemem największym jest… brak ataku, sam Thuram to za mało, Szanowni my powinniśmy mieć już 15 pkt a mamy 8 oczek i dobre jedynie w tym, że nikt nam jeszcze nie odjechał, to będzie ciężki sezon.
23.09.2024 o 09:36 przez Jarecky132
+2
Jarecky132
Mam alergie na Asllaniego- nikt mnie tak nie irytuje w tej drużynie. A jeszcze niedawne przedłużenie kontraktu to był cios. Oby tylko po to by go sprzedać i coś tam zarobić.
23.09.2024 o 09:01 przez Paolo87
+2
Paolo87
Mamy mistrzów, starych mistrzów i ci mistrzowie mają prawo już być zmęczeni co jest całkowicie normalnym. Nie da się grać na najwyższym poziomie w nieskończoność. Trzeba już myśleć o zmianie pokoleniowej: Acerbi-stary mistrz, cwaniak potrafiący schować do kieszeni najlepszych napastników świata ale niestety ma już swoje lata i nie będzie w stanie utrzymać takiego poziomu w nieskończoność, lata lecą. Darmian-swietny zawodnik, uniwersalny ale z racji wieku już nie na wahadło, jako uzupełnienie obrony do rotacji tak, Mkhitarian-jego czas też dobiega końca, nie błyszczy jak rok temu. Sommer-swietny bramkarz ale też go wiek dogania. De Vrij-móglby jeszcze zostać sezon lub dwa. Odejdą atrapy napastników-Correa i Arnautović, też trzeba by sprowadzić kogoś kto coś drużynie da a nie będzie statystą. Ciekawe jak do kwestii zmiany pokoleniowej podejdą nowi właściciele🤔
23.09.2024 o 08:56 przez campioni2010
campioni2010
Tu nie ma co płakać nad tymi derbami, tu trzeba dzwonić. Następnym razem możemy nie mieć tyle szczęścia co wczoraj i Milan wpakuje nam grad goli...
23.09.2024 o 07:23 przez An0nim
+3
An0nim
Fatalny mecz w naszym wykonaniu i to trzeba powiedzieć w prost jedyna braka jaką strzeliliśmy wynikła z tego że Emerson nie umie bronić. Fatalny start sezonu ale wydaje mi się że jak Szymon zrozumie że nie może w kółko grać emerytami jak Miki czy Acerbi to się już rozpędzimy pytanie tylko kiedy i czy nie będzie już za późno
23.09.2024 o 05:45 przez Piotrek85
+2
Piotrek85
Mamy tydzień przerwy . Zobaczymy jakim składem wyjdziemy na Udinese. Mam nadzieję że bez Acerbiego , Mkhitaryana i Darmiana
23.09.2024 o 05:29 przez ragnar
+2
ragnar
niestety Milanowi zależało bardziej.

Nie ma co płakać po jednym meczu, ale potwierdził to o czym piszą dziennikarze, o czym piszemy my na stronie.

Brak prawej strony.
Asllani to żart, gość nie wiem czy wykonał przez cały okres 2-3 jakieś nietuzinkowe podania, oddał fajne strzały, typ max na klub jakim jest EMpoli, musi przyjść w jego miejsce jakiś ograny grajek dla którego ławka nie będzie problemem.
Sommer powoli do zmiany, pierwszy gol tylko ukląkł, gdyby rozłożył się niczym Boruc to by to wyjął, albo po prostu jakby mial większe zasięgi.
Brak koncentraji przy wybiciu piłki....tu co prawda Dumanowski mnie rozbawił, że niby karny. Jakby takie uderzenia były gwizdane to nikt by nie walczył o piłke tylko podstawiał noge, bo wiadomo że jak rywal kopie, zrobi zamach to noga na piłce się nie zatrzyma, a jedynie zwolni...to już na pewno,ale również nie powinno być fauli jak szczesny na messim, że po strzale go trącił, czy kiedyś Dimarco wpadł po strzale na rywala i karny, gdzie piłka była już obok bramki...

szkoda, bo mógł być rekord, nic mają nasi nauczke...

a ogółem to nasza gra nie podobała mi się, ponieważ było za dużo lag, za dużo przerzutów, mimo iż po takim padł gol, ale było za mało klepanek, jak w jednej akcji gdzie wymieniliśmy z 10 podań i Dimarco został zablokowany...
23.09.2024 o 05:38 przez Piotrek85
Piotrek85
Do tej pory nie krytykowałem Asllaniego ale chyba to nie poziom Interu. Może za rok wymiana na Ricciego z Torino. Kontrakt 2026 rok, może nie przedłuży. Wiek podobny , ale chyba lepszy piłkarz
23.09.2024 o 01:22 przez maverik
+3
maverik
Nie wiem czy to, że przestaliśmy grać poniżej jakiegoś to było efektem tego, że na boisku pojawił się Asllani w miejsce Hakana, czy dlatego, że mieliśmy mordercze 90 minut z City w nogach 3 dni wcześniej, czy może jedno i drugie. Kiedyś ta porażka w Derbach musiała nadejść, szkoda tylko, że nadeszła w momencie gdy trener Milanu jest jedną nogą poza klubem i kompromituje się niemal co mecz.

Ogólnie ciężko kogoś pochwalić poza Dimarco i Sommerem. Ławka kompletnie niczego nie dała. Ja wiem, że Inzaghi bał się czerwa zwłaszcza z tym sędzią, który gwizdał wszystko co przeciwko Interowi, ale prawda jest taka, że Hakan to jest 30-letni lider tej drużyny, a nie podpalony młokos, więc by na pewno uważał i dlatego nie rozumiem czemu został zdjęty, jak on nie ma zmiennika na swoim poziomie. Pomijając fakt, że jak Asllani wszedł na murawę to graliśmy tak naprawdę w 10, bo ja nie kojarzę, żeby on był na boisku, ani żeby komentatorzy wymówili jego nazwisko, więc czy z czerwem czy z Asllanim i tak byliśmy osłabieni.
Ogólnie nie był to Inter do którego nas przyzwyczaił Inzaghi, jednak nie mam zamiaru rozpamiętywać tego meczu długo, bo jednak mecz z City był wyśmienity pod wieloma względami. Tak jak w tamtym meczu tak i w tym nas odcięło w podobnym momencie meczu. Milan miał przewagę jednego dnia więcej odpoczynku, mecz u siebie i jeszcze nie na takiej intensywności jak Inter w Manchesterze. Zresztą patrząc na to, że City ledwo wyrwało remis w ostatniej minucie z Arsenalem, to chyba miało wpływ.

Najważniejsze jest to, że mamy teraz 6 dni wolnego od meczów, nic tak nie jest potrzebne temu zespołowi jak chwila oddechu. Teraz Udinese, Crvena i Torino, obowiązkowo 9 pkt, bo już mija prawie miesiąc od ostatniej wygranej.
23.09.2024 o 06:31 przez ragnar
ragnar
więc czy z czerwem czy z Asllanim i tak byliśmy osłabieni.
Amen
23.09.2024 o 00:17 przez El Imprezatore
+1
El Imprezatore
Oj jak Szymek nie ogarnie się z robieniem zmian i motywacją piłkarzy to będziemy się o miejsca w top 4 bić. 5 kolejek a my już 7 pkt straciliśmy - bardzo słabo to wygląda. Do tego dochodzą transfery nowych właścicieli a raczej brak chęci inwestowania w nowe twarze i już to zaczyna wygląda źle. W przyszłym letnim okienku może być bardzo nie wesoło.
23.09.2024 o 00:10 przez bobogol
bobogol
kiedyś to się stać musiało. fonseca zbawca jak strama rozdziewiczający kiedyś stadion w turynie
22.09.2024 o 23:47 przez Onana90
+4
Onana90
Co jak co ale Acerbi już nie dojeżdża. Nie przystoi żeby o sile takiego zespołu jak Inter decydowali oldboje typu Acerbi, Sommer czy Darmian.
22.09.2024 o 23:46 przez inter_bitcoin
+9
inter_bitcoin
Wygrali dzisiaj zasłużenie.

Wydaje mnie się, że zmęczony Calhanoglu lub nawet Calhanoglu bez nogi jest więcej warty na boisku niż Aslani...
22.09.2024 o 23:31 przez ziomek
+6
ziomek
Przed sezonem bardzo dużo było głosów ze środowiska, że nie trzeba nic zmieniać w dobrze funkcjonującej maszynie - stąd też tak niewiele transferów. Może to już jednak czas na pewne zmiany, czy chociażby korekty? Sommer dzisiaj parę trudnych sytuacji wybronił, ale z drugiej strony jest wielki kiks. Acerbi parę dni wcześniej zupełnie wyłączył z gry Haalanda, a dziś - jak to ktoś dobrze określił na shoutboxie - biegał jak kurczak bez głowy uwolniony ze smyczy. Mkhitaryan w tym sezonie najlepszy występ zaliczył w pożegnalnym meczu Błaszczykowskiego i Piszczka. I o ile ten mecz mogliśmy słabo zacząć, tak od 60ej minuty powinniśmy go już rozgrywać na swoim zasadach. I tu jak zazwyczaj błędne decyzje trenera - wejścia 1:1 na pozycje Asslaniego i Darmiana to kompletny bezsens. Ławkę może i mamy względnie szeroką, ale część zawodników rezerwowych na dane pozycje 'nie dojeżdża', szczególnie na takie mecze. Kolejny kamyczek do ogródka Inzaghiego dot. jego decyzji w trakcie meczu. To musi się zmienić, aby Inter punktował i się rozwijał.
22.09.2024 o 23:28 przez jacodj
+2
jacodj
Pavard jest mega elektryczny. Już nie pierwszy mecz jego gdzie tracimy bramkę. Ogólnie nam nie idzie ostatnio. Widać ewidentnie że mistrzostwo odjęło werwy. Brawo dla Milanu bo bardziej im się chciało co boli mnie osobiście. Moim zdaniem za Acerbiego miał wyjść De Vrij i pokazałby klasę. Dimarco ewidentnie jest wy :cenzor: jak koń po westernie. To nie jest też tak że będziemy zawsze wygrywać i niech się ten Milan cieszy bo wykorzystali naszą słabość w danym momencie.
22.09.2024 o 23:28 przez tytusek25
+3
tytusek25
Po tak wyczerpującej środowej batalii naszym alibi jest postawa ligowa City, gdzie rzutem na taśmę uratowali punkt z również poważnym ligowym rywalem, a gdzie tam nasza ławka do ich. Jasne, szkoda , bo to derby i w ogóle, ale ile jeszcze meczy pod rząd można wygrać z takim rywalem jak Milan? To nie jest Szczakowianka Jaworzno. To się w końcu musiało stać .Balonik pękł i tyle.Milan był silny wyłącznie naszą słabością. To światło wyłącznie odbite.Tak naprawdę dalej wszystko mamy w naszych rękach.
Tym razem daleki jestem od obrzucania gównem Inzaghiego, chociaż też nie podobała mi się ta zmiana Asllaniego. Tu wszyscy łącznie z rezerwą zagrali na pół gwizdka .Dodatkowo derby to po prostu derby. Tu żadne przełożenia z ligi nie obowiązują. Ta porażka to piękny i zasłużony plaskacz na opamiętanie, bo już wielu z nas wręczało nam kolejne puchary przed meczami. Nie jesteśmy ani najlepsi ani niepokonani i dosłownie wszystko trzeba wygryźć zębami z każdego źdźbła trawy od 1 do 90 minuty.Jeśli tak zaczniemy grać to jestem spokojny.
22.09.2024 o 23:25 przez kadrian89
+1
kadrian89
Szymon gra zgranymi kartami. Inter stał się przewidywalny niestety i nie da się ciągle wygrywać Mikim, Darmianem i Acerbim.

Brak wpuszczenia napastnika dziś z ławki też dużo obrazuje niestety.

W ogóle jaki był pomysł na grę po wpuszczeniu Asllaniego i Darmiana to chyba sam Szymon nie wie. Krater w środku pola i nadziewanie się na kontry.

Szymon powinnien poszukać nowych rozwiązań na ligę zdecydowanie .
22.09.2024 o 23:28 przez Paolo87
Paolo87
Co do napastnika to rzeczywiście aż się prosilo i Taremiego. Gra się nie kleiła, skuteczności nie było więc taka roszada była by jak najbardziej wskazana. Nie wiem jaka była przyczyna zejścia Bastoniego bo zamiast Carlosa Augustów który go zmienił można było zdjąć któregoś z napastników i wpuścić Taremiego.
23.09.2024 o 06:26 przez ragnar
ragnar
On już chyba nie dawał rady, było pokazane, że Bastoni trzyma się za klatke
22.09.2024 o 23:10 przez pluto11
+4
pluto11
Szymon się nie uczy na własnych błędach i nie nauczy już nigdy chyba. Chłop jest wpatrzony w Acerbiego i Mikiego którzy powinni być już tylko zmiennikami a on ich meczy całe mecze, dlaczego nie zagrał dzisiaj Vrij i Zielu. Miki tragedia Acerbi tragedia Pavard jak nie on. Wystarczyło przyspieszyć grę i Milan się gubi ale nasi czekali aż Milan się położy, zagraliśmy kupę a resztę dołożył Szymon wstawiając w jedne zmianę Darmiana Fratessiego i Asllaniego którzy ze słabego środka pola zrobili jeden wielki krater
22.09.2024 o 23:12 przez Nerazzurx10
Nerazzurx10
Najlepsze że mi się wydaje, że Szymon pamięta błędy wszystkim piłkarzom oprócz wspomnianej wyżej dwójki i ew Darmiana
22.09.2024 o 23:17 przez Paolo87
+1
Paolo87
Asslani zgadza się-ten chłopak się nie rozwija, on się cofa. Frattesi jak strzela bramki wchodząc z ławki to się wszyscy zachwycają a jak teraz nie pykło to już nagle be. Niech zagra kilka meczy z rzędu zamiast Mkhitariana to będzie można coś więcej powiedzieć. Darmian? Czy Dumfries wyglądał lepiej? Nie. Morał z tego taki że potrzebujemy nowego prawego wahadłowego.
22.09.2024 o 23:09 przez Paolo87
+4
Paolo87
Oprócz tego że jako zespół graliśmy bardzo słabo )jak nigdy), indywidualnie na plus chyba tylko Janek, Dimarco i Lato w pierwszej połowie coś pokazali. Pavard ewidentnie nie miał swojego dnia, robił błędy, kiepski Dumfries, nic nie pokazał, lepszy od Darmiana nie był na pewno (to tylko potwierdza że musimy szukać nowego prawego wahadłowego), Thuram nie widoczny, Acerbi już powoli widac że go wiek dogania, Bastoni się starał, zwłaszcza z przodu ale bez efektu. Może to pokłosie meczu z City, może zbytnie nasycenie wygranymi wcześniej 6 pojedynkami dębowymi. Dziwna niemoc nas dotknęła w tym meczu ale nie można zawsze wygrywać, oby wyciągnąć wnioski z tego meczu i nie grzeszyć więcej😉
22.09.2024 o 23:10 przez Paolo87
Paolo87
*Lautaro
23.09.2024 o 05:25 przez Piotrek85
+1
Piotrek85
Dla mnie i tak wolę żeby grał Dumfries niż Darmian
23.09.2024 o 06:23 przez Paolo87
+1
Paolo87
A ja nie. Po pierwsze dlatego że z niewolnika nie ma pracownika (Dumfries jest w Interze tylko dlatego że z jego wymarzonej Anglii na akceptowalnym dla niego poziomie się nie zgłosił), nie widać w nim zaangażowania i chęci do gry w Interze. A po drugie, to jak można bazować na zawodniku który nie dość że nie broni się sportowo to funduje nam druga akcję w stylu Skriniara.
23.09.2024 o 06:28 przez Piotrek85
Piotrek85
Kierując się brakiem przedłużenia kontraktu masz rację. Ale dla mimo wszystko przeciętny Dumfries jest lepszy od dobrego Darmiana.
23.09.2024 o 06:30 przez Piotrek85
Piotrek85
Wogole może.jestem jakiś uprzedzony . Nie chcę już na stałe oglądać Acerbiego i Darmiana w podstawie. Darmian w obronie tak , na wahadle nie. Liczę po cichu na powrót Buchanana. Może on da.nam jakąś nadzieję. Tylko żeby grał na prawej, a nie na lewej . Tam jest lepsza obsada
23.09.2024 o 07:28 przez Piotrek85
+1
Piotrek85
Tak ogólnie ciekawe co chce zrobić Dumfries. Nie określi się wprost czy chce odejść za darmo czy przedłużyć. Wielu piłkarzy nie przedłuża kontraktu,a gra do końca. Rabiot grał w Juve do końca , Mbappe chyba też. Nasz Taremi też grał do końca w Porto
23.09.2024 o 07:58 przez Paolo87
+1
Paolo87
Absolutnie się zgadzam i też po cichu liczę że Buchanan dostanie w końcu szansę żeby zagrać na prawym wahadle. Co do Darmiana to jak najbardziej do obrony tak, tylko że jak dla mnie mniejszym złem na prawym wahadle jest właśnie Darmian. Potrzebujemy prawego wahadłowego bo nie mamy obecnie kogoś kto gwarantował by odpowiednią jakość (wybieramy obecnie tego który jest mniejszym złem), jeden z racji wieku, drugi z racji braku chęci nie gwarantuje odpowiedniego poziomu. Gdyby Dumfries grał na palnym zaangażowaniu (tak jak w reprezentacji) to wogole nie było by się nad czym zastanawiać. Nawet gdyby postawił sprawę jasno-odchdze po sezonie ale dam z siebie wszystko do czasu odejścia. Moim zdaniem Inzaghi dałby mu grać w pierwszym składzie.
22.09.2024 o 23:04 przez Drago194
+5
Drago194
Bardzo dobrze że przegrali bo ta nonszalancja w grze i ciągłe wymienianie Interu w Europejskiej czołówce zrobiło co poniektórym już niezłą sieczkę w głowie. Prawda jest taka że od dwumeczu z Atleti coś ewidentnie w tej drużynie się zacięło i oby Inzaghi znalazł na to sposób bo wygląda to średnio na chwilę obecną.
22.09.2024 o 23:02 przez cuba
+3
cuba
Zbyt ospale,za bardzo wydawało się że jakoś to wygramy, duży niesmak
22.09.2024 o 23:01 przez Rafał 1976
+3
Rafał 1976
Milan wygrał zasłużenie był po prostu dużo lepszy i nie ma co się oszukiwać Widać gołym okiem że od początku sezonu gramy w lidze piach oprócz jak na razie LM Widać że są nasyceni ligą i obrony tytuł nie będzie i nie ma co się oszukiwać
22.09.2024 o 23:09 przez Waldini
+2
Waldini
Po 5 kolejkach to wiesz? No litości. Ja w tej lidze aktualnie nie widzę nikogo kto na ten moment gra pewnie, co pokazuje tabela, gdzie prowadzi Torino z 11 pkt. Naprawdę takie czarne scenariusze po paru spotkaniach są trochę bez sensu, no ale już się przyzwyczaiłem, że wystarczy jedna porażka, a wielu wieszczy same nieszczęścia.
22.09.2024 o 23:00 przez Weeq
+2
Weeq
Z całym szacunkiem do naszych chłopaków ale tak złego meczu z naszej strony nie widziałem od dawna dosłownie nic dobrze nie funkcjonowało obrona to był bajzel takich kraterów nie widziałem od jakiś 2/3 lat. Pomoc dzisiaj nie istniała, w przypadku Hakana i Barelli można to tłumaczyć zmeczniem po meczu z City ale Miki no... sorry zmiany też nie wniosły nic specjalnego. Jednymi graczami których można wyróżnić to Lautaro i Dimarco chociaż i tutaj nic specjalnego nie widziałem. Zaczynam sie martwic bo to dopiero 5 kolejka a my już zgubiliśmy punkty w 3 meczach nie przystoi to na mistrza Włoch już w meczu z Monza wyglądało to zle ale wtedy stwierdziłem że to nic takiego bo graliśmy dosyć eksperymentalnym składem. Odnoszę wrażenie że Inzaghi przegrał ten mecz taktycznie Fonseca dobrze przygotował Milan i wkoncu wyciągnęli wnioski z ostatnich derbów więc jeśli czyta to jakiś kuzyn to gratulacje.
PS. Każda seria się kiedyś kończy.
22.09.2024 o 23:01 przez Weeq
Weeq
Za potencjalne błędy przepraszam ale pisałem to w lekkich nerwach
22.09.2024 o 22:57 przez Waldini
+5
Waldini
Po tylu derbowych wygranych z rzędu w końcu musieliśmy przegrać. W sumie dawno mecz derbowy tak po mnie nie spłynął jak ten. Milan grał lepiej i wygrał zasłużenie, widać, że nie mamy jeszcze optymalnej formy. Można pomstować na zmiany, ale fakt jest taki, że ani Hakan ani Mkhitartyan nie zagrali nic specjalnego. Dużo rwanej, gry, dużo więcej klarownych sytuacji Milanu i jest co jest. Nie ma się czym przejmować. Sezon jest długi, liga na pewno bardziej wyrównana niż w ostatnim roku, zamykamy ten rozdział i jedziemy dalej.
22.09.2024 o 23:11 przez acmilanowek
+2
acmilanowek
zgadzam sie 100% . Minus mamy taki ,ze Milan w rewanzu zagra tak samo jak dzis i znowu bedziemy mieli problemy.
22.09.2024 o 23:20 przez Waldini
+2
Waldini
Być może, ale mam dziwne przekonanie, że Milan po wygranych derbach wróci do swojego stałego poziomu i do kolejnych derbów nie będzie miał czego szukać w tej lidze. To nie oni dziś zagrali jakoś wybitnie, to my zagraliśmy wyjątkowo podle, zostawiając im mnóstwo pola. Swoją drogą mając tyle okazji zdobyli tylko 2 gole. Mogli sprzedać Leao, jak jeszcze ktoś za niego oferował sensowne pieniądze, teraz może być trudno, no ale to ich zmartwienie.
23.09.2024 o 00:02 przez acmilanowek
acmilanowek
az tak bym ich nie lekcewazyl. Maja duza kadre jak na Serie A , Morata Abraham Pulisci Leao to nie sa slabi zawodnicy, w pomocy dobrze gra Reijnders i Fofana tez moze byc ich dobrym elementem.
Jedynie obrona jest ich mankamentem ale jak ten Gabbia bedzie gral na takim poziomie to bylby kozakiem .
23.09.2024 o 07:26 przez Szociq
Szociq
Szczerze, Milan ma mega słabą kadrę jak się patrzy na to jakie nazwiska tam siedzą. Wczoraj po prostu nie byliśmy sobą i zagraliśmy bardzo ale to bardzo słabo. I mówię o całej drużynie a nie tylko o poszczególnych zawodnikach. Milan to wykorzystał, szczególnie w drugiej połowie. I boli to tym bardziej, że grają tam takie "tuzy" jak Morata, Royal, Tomori, Loftus czy Leało. Zgadzam się z Waldinim, że teraz czerwoni złapią trochę wiatru w żagle ale długo tak nie pociągną bo po prostu nie mają u siebie żadnej jakości.
22.09.2024 o 22:57 przez kadrian89
+4
kadrian89
Ten Milan jest przesłaby, a Inter wyglądał dziś na ich tle fatalnie.

Oprocz meczu z rozwalona kontuzjami Atalanta i przebłyskami z City Inter w tym sezonie wygląda średnio.

Przywiązanie Szymona do nazwisk i zmiany najgorsze z możliwych dopełniły dziś żenady.

100% zasłużona porażka. Oczy krwawią i reklama ligi beznadziejna. Mało było jakości w tym meczu, a pierwsza bramka to kompromitacja.
22.09.2024 o 23:09 przez acmilanowek
+1
acmilanowek
nie powiedzialbym ,ze Milan byl slaby. Slaby byl Inter , statyczny , powolny, niemrawy .
Pooc Milanu i obrona dobrze zagrala , napastnicy ich troche zmarnowali , Leao byl slaby , Morata nie wygladal jakby sie chcial wykrwawic dla tej koszulki .
pulisic dobry z napastnikow u nich tylko.

Shoutbox

Adriano_forever 07.10.2024 23:11

bastonii i acerbi latajacy w ataku czy dośrokowywujący to była norma

Cny 07.10.2024 21:47

bastoni swoją grą w ofensywie pudruje jako jedyny ogólny obraz formy

Cny 07.10.2024 21:46

teraz jest słabiej ale cała obrona wygląda na rozbitą

Cny 07.10.2024 21:46

pavard w zeszłym sezonie to była klasa i profesura w obronie, wspizgi na pełnej prędkości w polu karnym, wszystko czysciutko, chyba zero baboli

VVujek 07.10.2024 21:45

Minimalny wkład najlepszego obrońcy poprzedniego sezonu :lol:

Cny 07.10.2024 21:45

zdecydowanie jak sobie przypomnę podania basto np do barelli w meczu z Barceloną to jest to minimalny wklad

Endru 07.10.2024 21:45

Nie ma on motywacji do gry juz

Endru 07.10.2024 21:44

Pavard to cien pilkarza z 2018 roku

Cny 07.10.2024 21:44

chociaż o ile po kontuzji wróci do formy to też jeszcze może coś powyrywać w pilce

Endru 07.10.2024 21:44

Bastoniego wklad jest minimalny w sukcesy Interu, a w repce wloch zerowy

Cny 07.10.2024 21:44

pewnie że teraz indywidualnie jest lepszy niż de vrij czy Acerbi ale w ogólnym rozrachunku wypada gorzej

Endru 07.10.2024 21:44

Ale jest skałą, a nasi to babolarze

VVujek 07.10.2024 21:44

W Torino świetny sezon

Cny 07.10.2024 21:43

gość ma jeden dobry sezon w Torino i dwa przyzwoite w juve

Cny 07.10.2024 21:41

szczerze to Bremer nic nie wygrał w piłce. bastoni Mistrz Europy, finalista LM, wygrał wszystko we Włoszech z Interem. pavard mistrz świata, Niemiec, Włoch, triumfator LM chyba z Bayernem. acerbi w sumie podobnie jak bastoni. nawet dr vrij więcej wygrał niż bremer

Endru 07.10.2024 21:38

Racje ma akurat, ze Bremer jest lepszy niz wszyscy obroncy Interu

Endru 07.10.2024 21:38

Bergomi to stary duren

VVujek 07.10.2024 21:38

Bastonim

VVujek 07.10.2024 21:37

Lepsze to niż Seba i jego analogia z Batonik

Archiwum shoutboxa

Sonda

Najlepszy zawodnik w meczu z Torino to:

Polls answer

Publicystyka

Mercato, czyli mieszane uczucia (33)

01.09
19:05

2016 - 2024. Podsumowanie ery Stevena Zhanga (11)

28.05
06:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    Napoli

    7

    16

  • 2

    Inter

    Inter

    7

    14

  • 3

    Juventus

    Juventus

    7

    13

  • 4

    Lazio

    Lazio

    7

    13

  • 5

    Udinese

    Udinese

    7

    13

  • 6

    Milan

    Milan

    7

    11

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Marcus Thuram

    7

  • 2

    Mateo Retegui

    7

  • 3

    Dušan Vlahović

    5

  • 4

    Christian Pulisic

    5

  • 5

    Patrick Cutrone

    4

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28087

Liczba newsów: 49228

Liczba komentarzy: 581689

Użytkownicy online: 1 (AlwaysRemember) oraz 16 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

19x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

8x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się