Relacje

Pazza! Lautaro prowadzi Inter do zwycięstwa 4:3, dreszczowiec na Artemio Franchi (137)

Autor:
Źródło: inf. własna
ponad 2 lata temu
6411
137

11. kolejka Serie A, skojarzyła ze sobą w terminarzu Inter i Fiorentinę. Inter po pełnym zwrotów akcji meczu na Stadio Artemio Franchi, wygrał ostatecznie 4:3. Rezultat już po 2 minutach otworzył Nicolo Barella, a na 2:0 podwyższył Lautaro Martinez. Violę do życia, swoim faulem w polu karnym, przywrócił Federico Dimarco. Druga połowa przyniosła kolejne zwroty akcji i dwa wyrównania wyniku przez gospodarzy. Po karnym Lautaro, 4. gola na wagę zwycięstwa dał Interowi Henrikh Mkhitaryan.

 

Zawodnicy Simone Inzaghiego postawili na początek meczu równie żywy, co żółte barwy na debiutującym dziś trzecim komplecie klubowych strojów. Agresywny doskok do rywala, przesuwanie się całą drużyną do przodu i przede wszystkim precyzja pozwoliły na zaskoczenie Fiorentiny już po 120 sekundach gry. Doskonałe podanie Lautaro Martineza opanował wbiegający w pole karne Nicolo Barella. Włoch strzałem w lewy róg bramki dał Interowi prowadzenie 1:0. Po 13 minutach chwiania się gospodarzy na nogach, zaskoczona tempem gry Viola przyjęła drugi cios. Tym razem Inter wyszedł do kontry 2 na 2, a Lautaro Martinez w pojedynkę postanowił poradzić sobie z defensywą Fiorentiny. Drybling i precyzyjny strzał lewą nogą dały prowadzenie 2:0.

Inter zastosował w tym meczu dość głębokie ustawienie, które pozwalało na zabezpieczenie defensywy i płynne wychodzenie z kontratakami. Długimi momentami Fiorentina grała piłką i wszechobecne było wrażenie, że na tym właśnie zależy Interowi, który zaraz ruszy z kontrą. Kontrola nad meczem wymknęła się jednak nieco z rąk po faulu Dimarco na Bonaventurze we własnym polu karnym. Kontaktowego gola strzelił Cabral, który nie dał szans elektrycznemu w tym meczu Onanie. Ostatni kwadrans pierwszej połowy pełen był brutalnych zagrań piłkarzy obu drużyn, najbardziej ucierpiał chyba jednak Dimarco. Z biegiem meczu coraz mniej widoczny stawał się Correa.

 

Druga połowa nie przyniosła początku zdominowanego przez równie zdecydowany w działaniach Inter. Próżnia w różnych przestrzeniach boiskach natychmiast była za to zagospodarowywana przez zyskujących pewność siebie graczy Fiorentiny. Po kolejnych, nagradzanych przez sędziego żółtymi kartkami, uprzejmościami między piłkarzami, do głosu na poważnie dochodzić zaczęli gospodarze. Po godzinie gry ich starania zostały wynagrodzone bardzo ładnym trafieniem Ikone. Francuz opanował piłkę w polu karnym Interu, poradził sobie z interweniującymi Acerbim i Darmianem, po czym efektownie umieścił piłkę pod poprzeczką. Chwilę później na boisku w miejscu Correi, oglądaliśmy już Edina Dżeko.

Inzaghi jeszcze przed upływem 70. minuty gry zdecydował się także na zmianę obsady obu wahadeł. Na placu gry zameldowali się Dumfries i Gosens. Ze wszystkich nowych twarzy na boisku, to jednak wprowadzony wcześniej Bośniak wziął udział w akcji, która dała Interowi kolejne prowadzenie. Lautaro Martinez został sfaulowany próbując dojść do podania od Dżeko, po czym sam zamienił podyktowaną jedenastkę na bramkę na 3:2. Inter znowu się cofnął, choć tym razem wyraźnie nie miał już pomysłów na powstrzymywanie ofensywy gospodarzy. Wpływ na to miała też determinacja, nie mającej już przecież niczego do stracenia, Fiorentiny. Marzenia Interu o 3 punktach w końcu udało się gospodarzom pokrzyżować w 90. minucie, gdy mierzonym strzałem gola zdobył Luka Jović. Tak przynajmniej mogło wydawać się kibicom ze zdrowym rozsądkiem, a już na pewno chóralnie śpiewającym fanom na stadionie we Florencji. Inter grał jednak do końca i dopiął w końcu swego w 5. minucie czasu doliczonego. W objęciach całej drużyny i sztabu przyjezdnych, utonął Henrikh Mkhitaryan. 

 

FIORENTINA (4-3-3): 1 Terracciano; 2 Dodo, 4 Milenkovic, 28 Quarta, 3 Biraghi; 5 Bonaventura, 34 Amrabat, 32 Duncan; 22 Gonzalez, 9 Cabral, 99 Kouame.

Ławka: 31 Cerofolini, 95 Gollini, 7 Jovic, 8 Saponara, 11 Ikoné, 14 Maleh, 15 Terzic, 16 Ranieri, 23 Venuti, 27 Zurkowski, 38 Mandragora, 42 Bianco, 72 Barak, 98 Igor.

Trener: Vincenzo Italiano

 

INTER (3-5-2): 24 Onana; 37 Skriniar, 6 De Vrij, 15 Acerbi; 36 Darmian, 23 Barella, 20 Calhanoglu, 22 Mkhitaryan, 32 Dimarco; 10 Lautaro, 11 Correa.

Ławka: 1 Handanovic, 21 Cordaz, 2 Dumfries, 8 Gosens, 9 Dzeko, 12 Bellanova, 14 Asllani, 33 D'Ambrosio, 45 Carboni, 46 Zanotti, 50 Stankovic, 95 Bastoni.

Trener: Simone Inzaghi

 

Arbiter: Valeri

Asystenci: Preti, Di Iorio

Sędzia techniczny: Serra

VAR: Mariani, Costanzo

 

Zobacz też

KMŚ - Lautaro z golem na wagę remisu w debiucie Cristiana Chivu | Monterrey 1:1 Inter (53)

18.06
02:10

Debiutancki gol Pio Esposito daje wygraną i pierwsze miejsce w grupie | Inter 2:0 River Plate (57)

26.06
02:04

Komentarze (137)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
23.10.2022 o 23:26 przez madvillain666
madvillain666
Czy bylibyście za czy przeciw powrotowi Antka w 2023/2024. Ewidentnie nie chce być w Tottenhamie. Moim zdaniem jeśli jest szansa, to niech wraca.
24.10.2022 o 01:17 przez Domino
+1
Domino
Bez zmiany wlasciciela albo odblokowania funduszy z Chin nie ma najmniejszych szans. Conte nie pojdzie do golodupcow.
23.10.2022 o 21:05 przez kontousuniete
kontousuniete
Sędzia Valeri zawieszony za mecz Fiorentina - Inter.
Jeżeli popełniał błędy, to tylko na KORZYŚĆ INTERU.

Czyli nawet komisja uznała, że bez sędziego mogliśmy nie wygrać. Nawet jak Venutti by pomógł i kopnął w Mchtariana. :)

Ale jak tu niektórzy piszą, cieszmy się i nie narzekajmy! Piękne, zasłużone zwycięstwo :)

Ps. Nie co kolejkę sędzia jest zawieszony, więc błędy wg komisji - musiały być rażące.
To nie pierwszy mecz (np. Barcelona) gdy sędzia nam pomaga, a nie kojarzę by rażąco któryś nam przeszkodził w jakimś meczu.
23.10.2022 o 17:36 przez Jacenty
+2
Jacenty
Czas przywrócić hymn Pazza Inter Amala.

Cieszę się z wygranej, ale prawie pozwoliliśmy wydrzeć sobie pewne po 20minutach gry 3 punkty. Po pierwsze wyrzuciłbym kamyczek do ogródka Dimarco, który w swoim polu karnym jest tykającą bombą. Albo gubi krycie, albo źle się ustawia, albo chce urwać rywalowi nogę.
Drugi kamyczek do ogrodka Onany. W kolejnym meczu gra na bardzo dużym ryzyku przy wybijaniu piłki, tym razem już po kwadransie gry mogliśmy stracić bramkę po jego błędzie.
Trzeci kamyczek jest dla Szymona. Gramy z będącą w kiepskiej formie Fiorentiną, a ten zdejmuje zdecydowanego lidera w osobie Lautaro, który bądź co bądź zawsze stanowił zagrożenie i wiązał obrońców Fiory. Zamiast niego wpuszcza nominalnego prawego obrońcę/wahadłowego, powtarzając manewr z meczu z Barceloną, który to manewr skończył się stratą bramki i brakiem napastnika do gonienia wyniku. Zapachniało mi to zupełnie Spallettim ze sławetnego meczu z Juve.
Ponadto uważam, że słabego w tym meczu Hakana powinien był zastąpić Asslani, ponieważ przegrywaliśmy środek pola, a Hakan będzie na pewno potrzebny w najbliższej kolejce LM.
To był piękny i szalony mecz, zakończył się szczęśliwie, bo to nie tyle Mkhita strzelił bramkę, tylko obrońca Fiorentiny strzelił bramkę Mkhitarianem...
23.10.2022 o 15:25 przez nicolas80
+3
nicolas80
Jakby ktoś nie znał wyniku tego meczu to po przeczytaniu większości komentarzy mógłby odnieś wrażenie że Inter przegrał kolejny mecz. Tymczasem przypominam że jest to trzecia wygrana z rzędu w lidze plus dodatkowo wygrana i remis z Barcą w LM. Rozumiem że nie była to pewna w pełni kontrolowana wygrana jednak takie zwycięstwa budują drużynę.
23.10.2022 o 16:38 przez kontousuniete
+3
kontousuniete
@nicolas80 no wygrał, bo niezależne okoliczności od piłkarzy czy trenera, zbiegły się w jednym meczu:
1. Brak czerwa dla Dimarco.
2. Brak faulu Dzeko w akcji na 4-3. Można było gwizdnąć.
3. Venutti nie mógł kopnąć w Mikiego a jednak to zrobił :) raz na sto taka bramka pada.
4. Jeszxse w 97 minucie mogliśmy stracić bramkę bo nasza gra obronna to żart.

I fajnie, że przez 30 minut kontrolowaliśmy mecz. Już całe Włochy od zeszłego sezonu mają bekę z Interu - kontrolują mecz, a potem zbyt często remis albo przegrana.

Przypadkowe zwycięstwo, które obnaża nasze wszystkie problemy i braki z którymi nic nie potrafimy zrobić:

1. Gra obronna.
2. Równowaga w meczu (np. kontry przeciwnika).
3. Zamykanie meczu.
4. Wygrywanie głównie z ogórkami.
5. Mentalność po stracie bramki, wczoraj się udało ale wystarczy spojrzeć jak reagowaliśmy na stracone bramki z np Lazio, Milanem, Romą.
Bayern z nami jechał jak z dziećmi więc trudno mówić o reakcji.

Dobrze, że przywołałeś mecze z Barceloną. Nie twierdzę, że byliśmy gorsi ale w pierwszym meczu i mieliśmy trochę farta, a przede wszystkim brak karnego po słynnej ręce Dunfriesa to absurd tej edycji LM.
Inaczej by się jechało na camp nou po np. Remisie.

Zwyczajnie każdy rozsądny kibic, widzi, że mocni nas leją, mamy sporo szczęścia i robimy ciągle te same błędy.
I słusznie się martwi.
Tym bardziej, że w tej rundzie jeszcze np. Atalanta, Juve, Napoli i Bayern w LM.
A my jesteśmy na 7 miejscu.
Odnośnie obrony:
Słabo grające Juve z masą kontuzji ma 7 straconych bramek. My 17.

Fajnie, wyniki budują, Jurek Brzęczek też tak myślał aż dostawał poważnych rywali.

My w tym sezonie: 5 przegranych, 1 remis i 1 wygrana (Barcelona i brak karnego Dunfriesa) na 7 poważnych meczów. Na nasze nieszczęście Udinese nawet wskoczyło do czołówki (pewnie tymczasowo) i nas zlało.
No ale kontrolowaliśmy przez 30 minut :D

Na koniec - nie ma postępu (oprócz wyników z potężną Spezią czy Salernitaną) - I O TO CHODZI.

Od przegranej z Milanem z zeszłego sezonu jesteśmy chwiejni jak wujek na weselu. To też mocno martwi.
23.10.2022 o 17:15 przez nicolas80
+1
nicolas80
Maciek dużo piszesz ale w kółko to samo. W ten sposób można analizować każdy mecz. Ale jaki to ma sens jak się liczy tu i teraz. Aktualnie mamy passę trzech wygranych z rzędu i to jest fakt. Takie gdybanie co by było gdyby do niczego nie prowadzi.
23.10.2022 o 17:44 przez kontousuniete
kontousuniete
@nicolas80 a co mam pisać ciągle co innego? :)

Wygraliśmy z Sasu, Spezia i Fiorentiną. Oprócz wygranych - w grze żadnej poprawy.

Ogórki strzeliły nam 4 bramki w 3 meczach. w tym fatalna Fiora 3 - masz dyskusje o tu i teraz. A co jak nie strzelimy 4eh? Bo większości drużyn tylu nie strzelimy.

Dla porządku, ilość straconych bramek od początku sezonu:
1. Atalanta - 6.
2. Juve - 7.
3. Napoli - 9.

My 17. Nie robimy żadnego postępu w grze obronnej (i nie tylko).

Jeśli patrzymy na coś więcej niż wynik - to
Odnośnie gdybania, nie da się nie gdybać gdy przeciwnik nie dostaje oczywistego karnego w 92 minucie.

A jak chcesz patrzeć tylko na wyniki - to mamy 7me miejsce w tabeli. I przegraliśmy z każdym poważnym rywalem w lidze. Nie wydaje mi się, że wygrane z ogórkami sprawiają, że będziemy wygrywać też z mocnymi. (Jak coś, to oni też raczej z ogórkami wygrywają, przynajmniej póki co).
No ale obym się mylił.

Los nam sprzyja, bo mogło być jeszcze gorzej.
Kiedyś to sprzyjanie się niestety skończy.
23.10.2022 o 14:11 przez pluto11
pluto11
Z Szymonem nigdy nie wygramy Scudetto nie ma na to szans, on nie potrafi rotować i nie czyta meczu, zero nauki na błędach on ma swoje ograniczenia, to że nasi zagrali z Barceloną to nie zasługa jego tylko samomotywacji. Niech zacznie grać jednym składem przez kilka męczy co to jest że Acerbi to na lewej to w środku co drugi mecz Darmian na prawym wahadle, niech gra Denzel i Basto tak samo lewe wahadło, Dimarco ogarnia z leszczami ale z mocniejszymi znika, niech da się rozegrać Robinowi bo jak on ma złapać rytm
23.10.2022 o 13:53 przez Cny
+1
Cny
Ależ Inzaghi robi pod górkę tej drużynie.

Ta jego rotacja to jakaś kosmiczna błazenada. Gołym okiem widać, że Dumfries kompletnie już nie wie co ma grać. Gość jest rotowany kompletnie bez głowy. Na beznadziejną Fiorę wypuszcza Darmiana i broni prawego skrzydła. Spoko decyzja. Tylko tak trzeba było zrobić z Udinese, a wtedy wpuścił Dumfriesa i kazał mu bronić. Zmienia w 60 minucie meczu Denzela, gdy ten śmiga i jest w gazie, żeby później trzymać go do końca w meczu gdzie chłop oddycha rękawami a babol wisi w powietrzu. Te rpawe wahadło jest tak rozregulowane, że od kliku meczów nie tworzymy nim żadnego zagrożenia, a przeciwnik robi tą stroną grę.

Z resztą tak samo jest z lewym wahadłem. Dimarco to już wiemy wszyscy. Gość na Cremeonese i Salerno lub gonienie wyniku jak już idą lagi i trzeba ludzi w pobliżu pola karnego. W obronie to jest zapalnik i powoli staje się babolarzem chcąc zabrać ten tytuł skocznemu Kameruńczykowi. I jeszcze może dałoby radę się to przypudrować, ale z tej strony biega Miki, którego wielu próbuje chwalić, a ja nie jestem przekonany. Ormianin na siłę jest przerabiany na ŚP, gdzie całe życie grał bliżej bramki rywala i widać to. Brakuje mu timeingu w obronie, nie gra z odpowiednią ofiarnością, zdarza się odpuścić czy nie doskoczyć do rywala. Z przodu też nie daje konkretów zbyt wielu, jego podania są dość niedokładane, a Asllani siedzi. No i żeby dopełnić trójkąt z lewej strony, to dzisiaj zagrał Acerbi, co jest niepokojące, bo gościowi brakuje dynamiki do gry na bocznym środkowym. Ok jako uzupełnienie, opcja rezerwowa może dać jakąś solidność, ale Szymon zaczyna stawiać na niego nad wyraz często. Bastoni jest powoli rozregulowywany jak Denzel, a do tego przez problemy z wyżej wymienioną dwójką czyli Miki/Dimarco, to rywale mają autostradę z tej strony boiska.

Kolejna rzecz to wybicia piłki z pola karnego. Dopadł nas jakiś dziwaczny syndrom polskiej reprezentacji. Nie potrafimy wybić piłki z pola karnego w końcówce, w czasie gry na aferę. Nagle jakieś kiksy, nieudane próby rozegrania, i piłka ląduje ciągle, ciągle pod nogami rywala i to w całkiem dogodnej pozycji. To efekty jawnych sygnałów od Szymona, że murujemy. A jeździć an dupach to mogą sobie Bednarek i Glik a nie Pan Piłkarz Milan Skriniar, de Vrij, czy Bastoni. Do tego lewa noga Onany to kabaret xD

Na Correę spuszczamy zasłonę milczenia.

Dopóki trener nie ogarnie optymalnego składu, to nasza gra będzie tak wyglądać. Sowimi rotacjami,z mianami i pomysłami Inzaghi robi krzywdę drużynie.
23.10.2022 o 14:31 przez kontousuniete
kontousuniete
@cny z większością się zgadzam, szczególnie z tym, że decyzje personalne Inzaghiego w tym sezonie są absurdalne. Zarówno pierwsza 11 i zmiany czasem są nie do wytłumaczenia.

Tak jak piszesz, wczoraj Darmianem (ktorego szanuję, zajebisty zawodnik do rotacji) zabezpieczał nas przed koume? W tym czasie Ikone, a gdyby został Gonzales pewnie byłoby to samo - niszczył nas po drugiej stronie gdzie Dimarco hulał w ofensywie, a Accerbi nie nadążał :)
O co chodzi? Ma Bellanove i Dumfriesa - daje defensywnego Darmiana, a tam gdzie jest większe zagrożenie daje Dimarco i Accerbiego który lepszy jest na centralnym obrońcy :) no jak to wytłumaczyć?

I takich decyzji jest masa w tym sezonie.

Odnośnie Onany i Mikiego - będę ich bronił. Gdyby nie gra nogami Onany moglibyśmy nie wywieźć taiego wyniku z camp nou. I widać, że zespół chętnie z nim gra i mu ufa. Dajmy mu Jeszcze z 5-7 kolejek z rzędu i go ocenimy.
Tym bardziej, że musi grać :)
Miki moim zdaniem dobrze wywiązuje się że swojej roli. Daje impulsy do przodu i jest odpowiedzialny w obronie. Do tego jest mega dobrze przygotowany fizycznie. Co na 8mce jest kluczowe.
Oczywiście Asllani powinien grać więcej ale to jest Inzaghi. Co tu pisać.
Nie strzelił sam na sam więc się nie nadaje - jak niektórzy tu pisali :)

Dimarco też ostro dostaje ale moim zdaniem to wina głównie trenera i jego niechęci do Gosensa.
Widać, że obniżył formę po świetnym okresie ale kur.. na siłę będzie go Inzaghi wystawiał.
Gość pierwszy raz w życiu zagrał tyle meczów na takiej intensywności (kadra, Inter +Lm) w wyjściowym składzie więc może mieć chwilowy zjazd.
To nie, Inzaghi rotuje na drugim wahadle :)

I tu są problemy: ciągle te same błędy, brak kontroli i równowagi nad meczami, 17 straconych bramek w lidze i 5 przegranych meczów na 15 możliwych.
+ Sporo szczęścia:
- ręką Dumfriesa Barca,
- wczoraj Dimarco mógł dostać czerwo, śmiało,
- Dzeko z Milenkoviciem przy akcji na 4 - 3. nie mówię, że musiał gwizdnąć ale ciągnięcie za koszulkę i podepchniiecie (lekkie) w takim momencie Włoscy sędziowie zwykle gwiżdżą. Dla świętego spokoju i gdyby taka sytuacja miała miejsce w drugą stronę, to byśmy narzekali.

Nikt nie rozstrzygnie ile w tych wygranych końcówkach charakteru, a ile szczęścia (no dobra, wczoraj to był mega fart, zreszta bramka Dunfriesa z Lecce - brzuchem :) , no chyba trochę też).

Ale jedno jest pewne, szczęście się skończy i żeby nie było jak rok temu po Milanie.
Po którym problemy mentalne z mocnymi drużynami mamy do dziś.
23.10.2022 o 13:46 przez oster
oster
Strasznie zardzewiały jest ten Onana, ociężały taki, widać że miał dłuższą przerwę w grze
23.10.2022 o 13:56 przez Cny
Cny
To jest babolarz nie z tej ziemi. Tylko, że skacze w taki sposób, że czasami wydaje się, że ładnie obronił. Od początku nie byłem zadowolony z tego transferu. Ale lepszy rydz niż nic, bo z merlotem na bramce była tragedia kompletna. Musimy szukać bramkarza z prawdziwego zdarzenia. Mój postulat był jeden, ściągnąć ręcznik, wpuścić babolarza i wyniki z miejsca będą lepsze. Teraz pora jednak również na poprawę gry, a do tego już trzeba porzucić miłośc do swych ulubieńców.
23.10.2022 o 11:03 przez ragnar
+10
ragnar
Nie czaje, komentarze jakby byl wrzesien a ny w totalnym kryzysie

Fartem wygralismy wczoraj czy z lecce. A ile wygrał milan takich spotkan w tamtym sezonie zdobyeajac mistrza. Grac do konca tez trzeba potrafic

Słaba gra, przypomne ze do 2 0 fiora nie stworzyla zadnego zagrozenia, a tylko glupota Dimarco i karny z dpy wprowadzily chaos
Do tego momentu pelna kontrola wydarzeń

Jedyne co martwi to glupie indywidualne bledy w obronie

Aha Gosens powinien grac od 1 min, kilka spotkan, malo widoczny ale nie robi bledow
Dimarco w szczycie formy, zawala bramke co drugi mecz, lepszy bie bedzie, sredniak i tyle
A Robin jezelu odzyska forme, to jest szansa na dobrą opcje na lw
Jak nie odzyska, to nalezy rozejrzeć sie za nowym lw do podstawy
23.10.2022 o 11:33 przez bobogol
+1
bobogol
mam oczywiście przemyślenia po tym meczu in minus
ALE
słusznie zauważyłeś, że gdyby to Milan to wczoraj wcisnął na 4:3 to czytalibyśmy na sb:
"GRAJĄ MOŻE TAK SE, ALE TO JEST TEN WYBITNY MENTAL PIOLEGO"
23.10.2022 o 13:22 przez Cny
+3
Cny
Pisząc, że karny z d*py, masz na myśli, że sędzia popełnił błąd? Jeśli tka, to przyznaje Ci rację z błędem sędziego, bo powinniśmy grać w 10.
23.10.2022 o 19:53 przez ragnar
+1
ragnar
każdy ma swoje patrzenie na mecz/na daną sytuację
moim zdaniem karnego nie powinno być
pisałem o tym wczesniej
oddaje strzał jest przywilej, gol to gol, pudło to trudno
podobnie przy ręce

co do kartki co innego, rozpatrzyłbym to pod kątem, faulu bez piłki
to tak jak czasami jest np akcja na jednej połowie, a obrońca kopnie napastnika na drugiej połowie, nie ma wolnego/karnego ale jest czerwo

gdyby byly gwizdane karne po oddaniu strzłu, to co 3 strzał można by cofać, bo bardzo często obrońca gdzieś sfauluje/trąci rywal a po strzale
23.10.2022 o 10:13 przez kontousuniete
+3
kontousuniete
A i kolejny mecz ligowy gdzie bez Dzeko nie byłoby 3 pkt :)
Najpierw 2 bramki z Sasu a teraz:
1. Piękna asysta przy karnym na Lautaro.
2. Kluczowe przepchnięcie Milenkovicia i asysta drugiego stopnia do Barelli.

Lautaro był świetny ale Edin jak i w poprzednim sezonie - bezpośrednio wpływa na zdobywane punkty.
23.10.2022 o 13:23 przez Cny
+5
Cny
Edin na jesień zeszłego roku też robił robotę dobrą. Później był zajechany, bo trener obraził się na Sancheza, a Correa to wrak. Jeśli wróci Lukaku, a Edin zostanie dżokerem, to tym razem również wiosnę zaliczy porządną.
23.10.2022 o 14:10 przez kontousuniete
+1
kontousuniete
@Cny mam straszną bekę z ludzi, którzy na siłę robią kozła ofiarnego z Dzeko.
Gość piłkarsko (pomijamy fizykę i starość) jest kozakiem jak na Włochy. Lewa, prawa, główka, asysta, gra tyłem do bramki, przegląd pola nawet wyjście na prostopadle ale tutaj już brakuje szybkości.
Nieprzypadkowo zbliża się do 400 bramek w karierze. Czego np. Lautaro mocno życzę ale bardzo wątpię :)

No i jak policzymy udział przy bramkach i gdyby dać mu strzelić z 5 karnych jak np. Lautaro to byłby najlepszy w tzw. klasyfikacji kanadyjskiej.

A Lautaro ma zajebisty okres i liczymy, ze to utrzyma :) bo to zły moment na ataki na niego :D Tylko porównuje.

Jak nie przedłużymy z Dzeko, to coś czuję, że na rok jeszcze ktoś mu dobrze zapłaci w poważnym klubie.
Oczywiście jako Joker, nikt nie robi z niego pierwszej opcji chociaż liczby ma bardzo dobre.
23.10.2022 o 09:12 przez inter30
+5
inter30
Kilka spostrzeżeń:
1. Wszystko wskazuje na to że Di Marco będzie zawsze pierwszym wyborem Inzaghiego. Ten gość w obronie to wiecznie tykająca bomba, nie da się z kimś takim na dłuższą metę osiągać stabilnych dobrych wyników
2. Wystawienie klocka Acerbiego na lewej stronie to nieporozumienie, kręcili nim jak chcieli, Bastoni nie ma tej pozycji żadnej alternatywy i powinien grać od dechy do dechy, niestety powoli spełnia się czarny scenariusz że Acerbi zamiast siedzieć na ławie i ewentualnei zastępować De Vrija dostaje znacznie więcej
3. Wystawianie Darmiana w podstawie to nieporozumienie, chłop obecnie nie daje nawet stabilności nie mówiąc o czymś extra
4. Correa w razie jakiejś konkurencji to by nie wstawał z ławki, na jego szczęście a nasze nieszczęście ma okazję występować od pierwszej minuty i znowu się ośmiesza, powinien wylecieć z tego klubu na zbity ryj zimą bo to już przechodzi ludzkie pojęcie

Co łączy wymienione 4 punkty? Mowa w nich o przydupasach trenera, i to niepokoi bo żadne wnioski nie zostaną wyciągnięte, a wysrywy że grają aktualnie najlepsi można wsadzić między bajki, a nie zawsze Lautaro z Barellą będą wyciągali mecz w pojedynkę, ilość straconych goli woła o pomstę do nieba.

A Asslani to lepiej niech stąd ucieka bo nic dobrego go tu nie spotka
23.10.2022 o 13:27 przez Cny
Cny
Żeby ogarnąć, że Handa to wrak, to potrzebował 10 kolejek. Niedługo się zorientuje, że reszta dyskusyjnych graczy powinna usiąść. Tyle, że mamy mundial niedługo i chyba Szymon nie zdąży tego zrozumieć. Także czeka nas klasyczny styczeń, czyli lanie dupy przez każdego, bo dalej będą nas raczyć swoją grą ulubieńcy trenera, a gdy przyjdzie refleksja, to może być nawet za późno na walkę o TOP4
23.10.2022 o 16:36 przez maverik
maverik
Wszystko zgoda, tylko zapominasz skąd to się bierze.

1. "Wszystko wskazuje na to że Di Marco będzie zawsze pierwszym wyborem Inzaghiego."

Nie zgodzę się. Dimarco jest pierwszym wyborem Inzaghiego W TYM MOMENCIE, bo Gosens szuka formy od zeszłego sezonu, a Perisic nie został nikim zastąpiony.

Poniżej zestawienie naszych meczów i kto grał na lewym wahadle:

Lecce: Gosens
Spezia: Dimarco
Lazio: Dimarco
Cremonese: Darmian
Milan: Darmian
Bayern: Gosens
Torino: Darmian
Pilzno: Gosens
Udinese: Darmian
Roma: Dimarco
Barcelona: Dimarco
Sassuolo: Dimarco
Barcelona: Dimarco
Salernitana: Dimarco
Fiorentina: Dimarco

Dimarco po przerwie na reprezentacje, gdzie zagrał genialnie z Węgrami i Anglią, wrócił w mega formie i zasłużenie grał od początku. Głupotą byłoby stawianie wtedy na kogoś innego. Zgodzę się, że od rewanżu z Barcą gra słabiej, ale kto ma grać. Gosens? Może grać, ale Niemiec nic takiego nie pokazał poza wejściem z ławki na Camp Nou, że zasługuje na pierwszy skład.
Przez przerwą na repki, Dimarco zagrał 2 z 9 meczów na lewym wahadle oraz trzy mecze na środku obrony. To jest ten żelazny wybór Inzaghiego? Czy może spowodowane jest tym, że odkąd była przerwa na repki to znalazł się w znakomitej formie.

2. "Wystawienie klocka Acerbiego na lewej stronie to nieporozumienie, kręcili nim jak chcieli, Bastoni nie ma tej pozycji żadnej alternatywy i powinien grać od dechy do dechy"

Ten Bastoni który nie umiał pokryć Frattesiego czy Dybali stojąc kilka metrów dalej? Przecież Acerbi odkąd zadebiutował to zaliczył same dobre występy. Rozumiem, że Inzaghi miał przewidzieć, że akurat z Violą zaliczy słabszy występ, nie wiem jak ale ok.

3. "Wystawianie Darmiana w podstawie to nieporozumienie, chłop obecnie nie daje nawet stabilności nie mówiąc o czymś extra"

To samo można powiedzieć o Dumfriesie, który w tym sezonie sporo meczów kończył z oceną 5 i często był jednym z najsłabszych na boisku.

4. "Correa w razie jakiejś konkurencji to by nie wstawał z ławki, na jego szczęście a nasze nieszczęście ma okazję występować od pierwszej minuty i znowu się ośmiesza, powinien wylecieć z tego klubu na zbity ryj zimą bo to już przechodzi ludzkie pojęcie"

Zgodzę się, no ale kogo ma dać Inzaghi? Lukaku kontuzjowany, więc zostaje primavera. Jakby grał non stop Dżeko to potem byłby płacz, że Szymon zajeżdza Bośniaka. W tamtym sezonie mieliśmy Alexisa, który teraz byłby bardzo przydatny.

"Co łączy wymienione 4 punkty? Mowa w nich o przydupasach trenera" No racja przydupasy. Dimarco grał w nagrodę za super formę, Acerbi za pozytywne występy i koszmarne Bastoniego, Dumfries ten sezon ma w kratkę, więc Darmian nie może zagrać raz na kilka spotkań no i ten Correa przydupas, Inzaghi powinien wyjść Lautaro-Lukaku wczoraj, ale woli trzymać Belga na ławce.

"A Asslani to lepiej niech stąd ucieka bo nic dobrego go tu nie spotka" no z taką grą jak w ostatnim meczu to racja niech ucieka, bo nie jest na poziomie Interu.
23.10.2022 o 09:07 przez ddamiann17
+7
ddamiann17
Hahaha, jak zwykle nie zawiodłem się waszymi komentarzami pod wygrabym meczem 😅 Inter wygrywa na wyjeździe z Fiorentina w dramatycznych okolicznościach, to weszli na stronę eksperci, żeby ponarzekać 😅 ogarnijcie się, naprawdę. Co Inter ma zrobić, żeby wreszcie zadowolić wasze chore ambicje? Wygrywać każde spotkanie 5:0 po wspaniałej grze? W ostatnich 5 meczach zanotowaliśmy 4 wygrane i 1 remis, wracamy na właściwe tory w Serie A i jesteśmy jedną nogą w fazie pucharowej Ligi Mistrzów a tu płacz i narzekanie jakbyśmy z tą Violą 3:0 przegrali 😅 Początek sezonu był w wykonaniu Interu słaby i tego nikt nie podważa - ale kiedy wreszcie udaje się powoli wychodzić z kryzysu i wygrywać mecze, to i tak nasi eksperci będą płakać i narzekać, bo przecież wygraliśmy fartem po golu w 95. minucie 😅 weźcie sobie może jakieś tabletki na uspokojenie i zacznijcie żyć w realnym, prawdziwym świecie - bo niestety muszę Was zaskoczyć, ale Inter z taką kadrą nigdy nie będzie wygrywał wszystkich meczów po 5:0 grając atrakcyjny i ładny dla oka futbol. Pazza Inter ⚫️🔵
23.10.2022 o 10:12 przez Kacpi26tv
+2
Kacpi26tv
Trochę się mylisz bo to jest zwykła ocena po meczowa. Z Barcą grali świetnie to byli chwaleni a wczoraj zagrali średnio to można krytykować i nie widzę w tym jakiegoś problemu bo do tego służy ludzka opinia żeby wyrazić swoje zdanie o meczu i niezadowolenie
23.10.2022 o 10:41 przez ddamiann17
ddamiann17
Zwycięzców się nie ocenia - i tyle w temacie. Ile już było meczów, w których graliśmy bardzo dobrze, a ostatecznie przegrywaliśmy? Wolę ciężki mecz, w którym wygrywamy po słabszym spotkaniu i budujemy mental niż piękną grę i porażkę - a wydaje się, że niektórzy tutaj chcieliby samych pięknych, bezdyskusyjnych wygranych - a tak niestety się nie da. Powoli odbijamy się od dna, po słabym początku sezonu - a to chyba powinno być w tym momencie najważniejsze.
23.10.2022 o 11:56 przez Kacpi26tv
Kacpi26tv
Przecież to jest najgłupsze powiedzenie jakie człowiek wymyślił. Jak by tak każdy myślał że zwycięzców się nie ocenia to żaden klub by progresów nie robił
23.10.2022 o 08:52 przez Luki0419
Luki0419
Szczerze to słaba ta nasza gra, wiadomo meczycho bo dużo bramek itp ale z taką kapela powinniśmy zdominować średniaka jakim jest Fiorentina. Trochę to nie pokojace, tracimy sporo bramek. Wynik cieszy ale jakoś nie podoba mi się nasza gra, oddajemy inicjatywę przy tym dwa zero powinniśmy klepać piłka i nie pozwolić im strzelić a.wyszla sraczka.
23.10.2022 o 07:47 przez Adi03
+4
Adi03
Meczycho jak na Inter przystało.. dreszczowiec ;)
Pazza Inter.. Choć wielu mówi że to już przeszłość..
23.10.2022 o 06:21 przez maverik
+6
maverik
Mecz w drugiej połowie podobny do tego na Camp Nou, ale tym razem udało się wygrać, cieszy, że potrafimy grać do końca. Lautaro i Barella są znakomici, ale także muszę pochwalić Dżeko, świetna zmiana, to on zapoczątkował obie bramki po jego wejściu. Również pozytywnie oceniam Mikiego i Hakana. Martwi zjazd formy Dimarco, po tym co grał jeszcze pare tygodni temu, no i niestety po raz kolejny Correa zawodzi. Jedno czy dwa odegrania albo przepuszczenia piłki to trochę mało. De Vrij trochę zaspał przy golu Jovicia, ale przez chaos mu tym razem wybaczę. Onana niech pracuję nad grą nogami, bo te jego wybicia kiedyś się zemszczą.

Dawać już tą Ligę Mistrzów, nawet te wtorkowe mecze na przystawkę co by poczuć klimat, a w środę idziemy po swoje.
23.10.2022 o 03:00 przez el_loco
+2
el_loco
Czy Inzaghi ogarnie Dumfriesa z tym jego wyciąganiem grabi? K...a ile można? Conte na treningu związał by go i kazał tak biegać.
23.10.2022 o 01:50 przez madvillain666
+2
madvillain666
Horror, ale liczą się 3 punkty. Powoli wygrzebujemy się z tego syfu. Liczy się tylko wygrana z Pilznem :P
23.10.2022 o 01:47 przez Gajdzik
+1
Gajdzik
Nie widziałem drugiej połowy, bo byłem na imprezie urodzinowej i widzę, że mnie sporo ominęło, ale dla zdrowia, to może i dobrze 😆

Ważne, że udało się wyrwać komplet punktów! Forza Inter 👊🏻 🖤💙
22.10.2022 o 23:54 przez andriej90
+5
andriej90
Dziś genialny LAUTARO i świetny Barella, reszta mocno przeciętna. Niestety gra obronna to wciąż dramat. Dzisiejsze zwycięstwo dzięki jednostkom, nie dzięki monolitowi.
23.10.2022 o 05:50 przez maverik
+4
maverik
Dla mnie Dżeko, Mkhitaryan czy Calhanoglu nie byli przeciętni. Skriniar też zagrał ok.
23.10.2022 o 10:55 przez Tom_Hardy
Tom_Hardy
Akurat Hakan byl przeciętny wczoraj.
22.10.2022 o 23:50 przez acmilanowek
acmilanowek
E widze ze w tym sezonie powalczymy realnie o miejsce w 4.
Jest kilka dobrze punktujacych zespolow ale pewnie bedziemy walczyc z Atalanta I Juve o miejsce w LM
22.10.2022 o 23:43 przez SETE
+2
SETE
Aha i problemy tej drużyny są dużo większe niż tylko to czy zagra Dimarco czy Gosens. Generalnie obaj są słabi
22.10.2022 o 23:41 przez SETE
+6
SETE
Na spokojnie już moge podsumować ten mecz słowem kabaret. To co wyprawialismy w tym meczu to sie w głowie nie mieści . Inzaghi jak zwykle obsranko i kończyliśmy murują dostęp do bramki co niewiele brakło skończyłoby sie jak na CampNou brakiem zwycięstwa. Fajnie ze Correa odmienił losy meczu :)

Cieszą punkty i forma Lautaro.
22.10.2022 o 23:50 przez kontousuniete
-1
kontousuniete
@SETE - kabaret - idealnie to ująłeś.
Wiesz co jest najgorsze? Jak spojrzysz z kim my wygraliśmy w tym sezonie, pozwól, że wymienię:
1. Lecce - 94 minuta brzuch Dumfriesa.
2. Spezia.
3. Cremonese.
4. Torino - najgorsze od półtorej sezonu. Na dziś drużyna na miejsca 12-15.
5. Pilzno - bilans 3-17 chyba w LM :)
6. Barcelona - no ręka Dumfriesa chyba jednak była :) .
7. Sassuolo.
8. Salernitana.
9. Fiorentina - najgorsza od 2 lat. Drużyna w rozsypce.

Po za tym deklasacje od Bayernu, Lazio czy Milanu.
No i bezradni z Udinese i bez żadnej sytuacji po straconym golu z Romą chyba w 76 minucie.
23.10.2022 o 00:40 przez pomiot
+2
pomiot
Deklasacje? Litości, co Ty człowieku bierzesz... Fakt jest taki, że Inter wychodzi z kryzysu. Przynajmniej taką mam nadzieję. Z meczu na mecz gra wygląda co raz lepiej, nie można jeszcze popadać w huraoptymizm, ale wydaje się, że jesteśmy na dobrej ścieżce.
23.10.2022 o 05:59 przez maverik
+3
maverik
Każdy widzi to co chce zauważyć. Ja np. widzę ostatnich 5 meczów, 4 wygrane 1 remis z czego dwa mecze przeciwko Barcelonie, a na rozkładzie Pilzno i Sampdoria, więc obowiązkowo musi być 6 wygranych i remis.

Tak to można każdą drużynę wytłumaczyć. Np. taki Milan pozwól, że wymienię:
1. Monza - beniaminek.
2. Hellas, najsłabszy od lat (przed erą Juricia), wygrana przepchnięta kolanem bo Milan nic nie grał.
3. Juventus w kryzysie dostający od Monzy i Maccabi.
4. Empoli, dwa gole w 90+3 i 90+5.
5. Dinamo Zagrzeb, u siebie z drużyną z ligi chorwackiej.
6. Sampdoria, znajdująca się w strefie spadkowej z Giampaolo, który wyleciał i wygrana dzięki karnemu.
7. Inter
8. Bologna, przed zwolnieniem Sinisy.
9. Udinese, mecząc się mocno u siebie (0-1 i 2-2).

Poza tym deklasacje od Chelsea czy Napoli. Bezradni w obu meczach z The Blues, zaledwie po 1 celnym strzale w obu meczach.

Tylko pytanie, czemu ma to służyć?
23.10.2022 o 10:58 przez Tom_Hardy
Tom_Hardy
Generalnie świadczy to o tym, że liga wloska jest słaba jak barszcz.
22.10.2022 o 23:30 przez Wzer
+1
Wzer
Jezus Maria ....
22.10.2022 o 23:19 przez ragnar
+7
ragnar
Aha
Moze i Gisens czesto bywa niewidoczny
Ale dac mu grac, przynajmniej bramek niezawala
Dimarco minimum 4 juz stracone po jego bledach
22.10.2022 o 23:22 przez danielinter
+3
danielinter
O patrzcie czyli nie tylko ja widzę to widze
22.10.2022 o 23:16 przez ragnar
+3
ragnar
Troche za duzo krytyki, mecz pod kontrola
Jakby nie bylo karnego pewnie by sie skonczylo 3 0
Karny wprowadzil chaos, brutalna gre i nerwy.

Wahadla dramat, 1 gil dimarco, 2 złe podanie darmiana i kontra i gol

Koniec kropka 3 pkt są

Teraz najwazniejszy mecz, ubić pilzno bo awans i kasa mega potrzebne
22.10.2022 o 23:13 przez Kacpi26tv
+6
Kacpi26tv
To można w końcu można krytykować za mecz darmiana i dimarco czy nie?
22.10.2022 o 23:16 przez speaker
-1
speaker
Kurde no stara piłkarska zasada: zwycięzców się nie sądzi. :)
22.10.2022 o 23:21 przez danielinter
+1
danielinter
Bo co ? Jakby Venuti się nie zblaznil to już by można było?
22.10.2022 o 23:27 przez kontousuniete
+1
kontousuniete
@danielinter 100% racji.
22.10.2022 o 23:27 przez speaker
speaker
Daniel czy nie lepiej się cieszyć z tych 3 pkt? bo wydaje mi się że jest to powód do radości. :)
22.10.2022 o 23:30 przez kontousuniete
+1
kontousuniete
Niestety my póki co wygraliśmy tylko z absolutnymi ogórkami i raz z Barceloną.
Tutaj jest problem.
Np. Milan, Lazio czy Bayern nas zjedli na śniadanie.

Trudno podniecać się, że Venuti kopnął w Mikiego czy wygraliśmy z Salernitaną.
Mamy póki co więcej szczęścia niż na to zasługujemy.
Wiecznie to trwać nie będzie.
22.10.2022 o 23:39 przez danielinter
+1
danielinter
Wiesz ja nie wieszałem na psy po fatalnych przygotowaniach i nie zachwalam po kilku wygranych patrze ogólnie i jak widzę olewanego Gosensa ze zamiast niego graja przecietniaki bez perspektyw ze grałby drzewiec na bramce gdyby nie uraz to krytykuje bo niektórzy mając potencjał nie dostają rytmu meczowego tylko graja właśnie goście na poziom max fiory
22.10.2022 o 23:10 przez Rafał 1976
Rafał 1976
Powiem tak gdzie są ci krytycy i krzykacze co tak cały czas pluli na Lautaro i domagali się żeby go sprzedać No gdzie oni są ❓ A co do meczu to w obronie mamy dziury i to bardzo duże Dobrze że pomoc i atak to wszystko równoważy i daje nam trzy punkty
22.10.2022 o 23:23 przez kontousuniete
kontousuniete
Tutaj jesteśmy :)
Teraz trzeba się podniecać Lautaro bo gra niesamowicie.
Problemy są dwa:
1. Czy jest w stanie grać solidnie / dobrze / bardzo dobrze - przynajmniej przez pół 2/3? Zwykle nie robi tego nawet przez pół sezonu.
Kolejne pół jest fatalny albo bardzo słaby.
2. Gdyby rok temu nie był tak chimeryczny bylibyśmy mistrzem Włoch. Bo głównie zabrakło nam poważnej 9tki. A jeśli 3 miesiące intensywnego grania Dzeko jest Twoim najlepszym napastnikiem, to co mamy mówić o Lautaro?

Życzę sobie, żebyś mógł przywoływać krytyków Lautaro jak najczęściej. Natomiast te jego wzloty już wszyscy widzieliśmy. Pora na regularność.
22.10.2022 o 23:25 przez kontousuniete
kontousuniete
Tam miałobyć - "czy jest w stanie grać solidnie / dobrze... Przez np 2/3 sezonu?"
22.10.2022 o 23:10 przez kontousuniete
+12
kontousuniete
Przyjaciele Interiści, a teraz na zimno - Absurdalne jest to, że można męczyć się z tak fatalną drużyną, jaką aktualnie jest Fiorentina. I stracić 3 bramki!

Niestety mecze z Barceloną okazują się być wyjątkiem, a wnioski są takie:

1. Aktualnie gorszą obronę mają tylko:
- Monza, Spezia, Verona, Cremonese i Sampdoria.

2. Od początku sezonu, co druga wrzutka w nasze pole karne = sytuacja dla rywali. Nic się nie zmienia.

3. Przegraliśmy 4 mecze w lidze, Bayern nas zjadł grając na 70% i dodatkowo w 2-óch meczach wygraliśmy w 94 minucie:
a) gol brzuchem Dumfriesa,
b) Venuti kopie w Mikiego (przed chwilą).

Był też mecz wygrany w chyba 87 minucie, z Torino bodajże.

4. Inzaghi wciąż jest spóźniony ze zmianami, źle czyta grę i ślepo ufa niektórym piłkarzom - nie patrząc na aktualna formę.

5. Ratuje nas głównie tryb Messiego u Lautaro i genialny Barella.

6. Jesteśmy drużyną z najgorszą równowagą z czołówki. Tylko my możemy tracić bramki z kontry wygrywając - dziś 2 razy. W innych meczach trzeba byłoby sprawdzić ile było takich sytuacji.

I teraz pytanie brzmi - czy szczęście i 2 mecze z Barceloną nie zakłamują rzeczywistości?
Nie chcę myśleć co by było gdyby nie ten fart i nagła forma Lautaro.

I wiem, że końcówki trzeba umieć wygrywać czy przepchnąć - ale ile razy może się udawać?

NAJGORSZE jest to, że ciągle widzimy te same błędy i problemy. I to wystawia bardzo złą ocenę trenerowi, którego długo, długo broniłem.
22.10.2022 o 23:46 przez SETE
+1
SETE
Staliśmy się Lazio. Inter dzisiaj ogląda się tak jak Lazio Inzaghiego. Dla postronnego kibica mecze były atrakcyjne , dużo się działo. Sporo goli do przodu i sporo do tylu.
22.10.2022 o 23:56 przez kontousuniete
kontousuniete
@SETE nie myślałem o tym w ten sposób bo jednak Lazio za Inzaghiego, patrząc na to jaki miał skład, Patrici i pełno innych no name - to były wyniki ponad stan.
Tamten sezon Interu mi się też podobał i lepsza 9tka i bylibyśmy prawdopodobnie mistrzem po stracie gości nie do zastąpienia - Lukaku i Hakimi, bodajże udział przy ponad 40% bramek Interu z sezonu mistrzowskiego.

Ale po tym długim wprowadzeniu :) muszę przyznać, że coś w tym jest co napisałeś.
Mega to niepokojące.
23.10.2022 o 01:13 przez chonciak
chonciak
Jak już tak podsumowujesz to dodaj do podsumowania występy Lautaro i Barelli sprzed zwycięstwem oraz remisem z Barceloną.

Na zdecydowany minus zbyt późna zmiana boków, bo Ferdynand Kiepski na lewej, jak i Ojciec Mateusz na prawej uja grali - co pokazali przy okazji straty bramek.
23.10.2022 o 06:05 przez maverik
+1
maverik
"I wiem, że końcówki trzeba umieć wygrywać czy przepchnąć - ale ile razy może się udawać?"

Zapytaj Allegrego gdy wygrywał Scudetto. Wtedy to jakoś nie przeszkadzało "cyniczne Juve".
23.10.2022 o 10:10 przez kontousuniete
+1
kontousuniete
@maverik cyniczne juve przez 9 lat zrobiło tyle błędów w obronie co my od początku sezonu.
Cyniczne juve też nie wypuszczało wyniku 2-0 i 3-2 w jednym meczu. I nie traciło goli z kontry w momencie gdy wygrywali.
Różnic pomiędzy cynicznym juve, a drużyną która straciła 17 bramek w 11 meczach - jest sporo.

Napisz jeszcze, że jesteśmy jak Real w lidze mistrzów :)
Tylko jak coś, oni to robią z City, a nie fatalną Fiorentiną.
Takie porównania są bez sensu.
Gość kopnął w Mchtariana i tylko dlatego mamy 3 pkt. Dla mnie to dramat i szczęście kiedyś się kończy.
Zresztą już w 5 meczach w tym roku w których przegraliśmy widzieliśmy co robią z nami mocniejsze zespoły. I klu jest takie, że wyjmując mecze z Barcą - nic się nie zmienia.
O to jest płacz mój i rozsądnych kibiców :)
23.10.2022 o 16:16 przez maverik
maverik
Cyniczne Juve nie potrafiło strzelić więcej niż 1 czy 2 bramek w meczu, a Inter bez problemu strzela po 3-4. Milan w tamtym sezonie i tym też sporo meczów przepycha kolanem i nie mam z tym problemu, bo w maju nikt o tym nie będzie pamiętał, że w 11. kolejce Inter wygrał w 94 minucie z Fiorentiną. Każdy będzie pamiętał, że Inter w tamtym meczu dopisał 3 punkty.
23.10.2022 o 17:26 przez kontousuniete
kontousuniete
@maverik no tak, dlatego nazywany ich cynicznym :) lubisz oczywistości.

Nie wiem jaki jest sens porównywać drużynę która 9 lat z rzędu wygrała ligę do aktualnie 7mej drużyny tabeli.
Chyba tylko Ty to wiesz.
Ale najważniejsze, że my strzelamy bramki, a oni tyle nie strzelali :)

2 finały LM i top 5 / 7 drużyn Europy?
Co tam, my strzelamy więcej bramek :)
Co za argumenty.

No Milan tak przepycha mecze, że i z nami przepchnął, przez co między innymi dlatego, jest mistrzem Włoch, a nie my. I to kolejny problem, który słusznie zauważyłeś.
My przepychamy z Fiorą, a mocni z nami.

Niestety aktualnie nasze miejsce w tabeli odzwierciedla naszą grę.
A to bardzo niepokojące, bo mamy kadrę na grę o mistrza.
Również niestety sporo innych rzeczy jest niepokojących.

No ale może za dotknięciem czarodziejskiej różdżki, wszystkie problemy znikną, bo czemu nie, w końcu bardzo szczęśliwie wygraliśmy z Fiorentiną - która jest w rozsypce.

Fiora, Sasu i Spezia strzeliły nam 4 bramki.
Widać, że wyszliśmy z kryzysu i teraz będziemy lać wszystkich.
Także nie krytykować, bo są 3 zwycięstwa z rzędu.
Wszystko jest pięknie.

Ps. My w trzech meczach z ogórkami - stracone 4 bramki.
A w 10 / 11 kolejkach np.
- ultraofensywne Napoli - 9 straconych,
- Atalanta - 6 straconych :)
- beznadziejne Juve - 7 straconych.

My 17 - i o to jest płacz, bo w obronie (i nie tylko) NIE WIDAĆ POPRAWY.
22.10.2022 o 23:06 przez Chytrus
+6
Chytrus
Sporo szczęścia w końcówce ale ważne, że 3 punkty wywiezione z Florencji. Acerbi dramat zwłaszcza przy drugiej straconej bramce, a o Correi nie mam co pisać, bo gościa nie było... Dobrze, że zmienił go 36-letni dziadek Dzeko, który zrobił dużo więcej od schodzącego i przyczynił się do wyniku.
22.10.2022 o 22:59 przez Seba
-1
Seba
Na początku był chaos...znaczy Dumfries i Dimarco :pijaki:
22.10.2022 o 22:58 przez kadrian89
+3
kadrian89
Tucu kolejny raz pokazuje, ze
nie nadaje się do niczego w takim klubie jak Inter.

Dziś mecz poza kontrola,
na pełnym farcie.

Teraz kluczowy mecz z Pilznem a LM. Trzeba to wygrać i wskoczyć na kolejny poziom mentalnie.

Shoutbox

Imrahil 16.07.2025 12:56

Nie, jedynka mnie znudziła dość szybko.

Imrahil 16.07.2025 12:56

Dzonyy 16.07.2025 08:28 ymrahyl grales w KCD2?

martins2000 16.07.2025 10:58

La replica di Ivan Zazzaroni: “Lookman prima scelta di Chivu per l’Inter, distanza di 10 mln tra domanda e offerta”

martins2000 16.07.2025 10:58

Zazz mówi też to...

martins2000 16.07.2025 10:56

Atletico Lookman Atalanta negocjacje trwają

Tifosinho 16.07.2025 10:33

Póki co dostaje aż nad to więc ten sezon raczej wytrzyma

karaszan 16.07.2025 10:11

Conte nie dasz jednego zawodnika i walnie papierami

karaszan 16.07.2025 10:11

Nie mów hop zanim się nie zesrasz czy jakoś tak

Tifosinho 16.07.2025 09:28

Ta bomba miała wybuchnąć po sezonie a mimo to ADL potrafił przekonać Conte.

karaszan 16.07.2025 09:21

W Napoli trzeba upatrywać tykającej bomby w postaci Conte

Dzonyy 16.07.2025 08:28

ymrahyl grales w KCD2?

Klinsi64 16.07.2025 06:36

to kto zdobędzie scudetto na 99% tak

Klinsi64 16.07.2025 06:35

wszystkiego nie

Cny 16.07.2025 06:16

Domino wszystko już wiadomo co w sezonie 25/36 się wydarzy. można zamykać mercato i w zasadzie przechodzić do sezony 26/27

Imrahil 16.07.2025 05:05

hehe, odzyskałem konto na Steam, nawet wielki vavle klęczy przed Przeznaczeniem

Domino 16.07.2025 00:48

my rok temu tez bylismy jedyni bez zmiany trenera, utrzymany trzon druzyny + genialne transfery Zielinskiego i Taremiego, ktore w przciagu sezonu daly nam +1 punkt w lidze i + 2 punkty w fazie ligowej ligi mistrzow

Tifosinho 15.07.2025 23:19

Napoli nie oszczędza a nawet Osimhena nie sprzedali. Patrząc obiektywnie zapowiada się dominacja. Jedyna drużyna bez zmiany na ławce trenerskiej + mocna mercato. Szybka ewakuacja z CL i znowu tylko liga im zostanie.

Dejwid 15.07.2025 22:35

znowu? ledwo wygrali, ale no ciekawe czy inne kluby jakos zareaguja na ich ofensywe transferowa czy ta liga juz lezy i kwiczy

El Imprezatore 15.07.2025 22:12

już to w czerwcu mówiłem, że naplety mają mistrza na 90% w przyszłym sezonie

pluto11 15.07.2025 22:07

Napoli będzie mocne w tym sezonie nie zdziwię się jak znowu rozjadą ligę

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (4)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    Napoli

    14

    32

  • 2

    Atalanta

    Atalanta

    14

    31

  • 3

    Inter

    Inter

    14

    29

  • 4

    Fiorentina

    Fiorentina

    14

    29

  • 5

    Lazio

    Lazio

    14

    28

  • 6

    Juventus

    Juventus

    14

    26

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Mateo Retegui

    25

  • 2

    Moise Kean

    19

  • 3

    Ademola Lookman

    15

  • 4

    Riccardo Orsolini

    15

  • 5

    Marcus Thuram

    14

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28234

Liczba newsów: 51108

Liczba komentarzy: 600954

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

8x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się