Archiwum shoutboksa

Pjerun 29.08.2023 22:38

Wujek ocena okienka Cagliari, pls

pablo77 29.08.2023 22:38

my gramy innym ustawieniem, jak mam porownac Pulisicia z kim ? z Augusto, Cuadrado czy Thuramem, Arna ?

VVujek 29.08.2023 22:36

Ocenę jakości transferów pytam i tak się ocenia okienko

Wiciux 29.08.2023 22:35

chelsea

VVujek 29.08.2023 22:35

Ocenia się jakość piłkarzy którzy przyszli, a nie jaki klub to zrobił. I to czy to byly brakujące ogniwa. Ludzie dajcie spokój

Wiciux 29.08.2023 22:34

Havertz to akurat uważam, że będzie słaby rucH dał sie tylko arsenal che;sea wydymać, choć może zaskoczy

pablo77 29.08.2023 22:34

VVujek jezeli pytasz o ocene kadry w skali od 1-10 Interu i Milanu. to nas bym ocenil 7-10 a milan 6-10 moze byc ?

andyvdm 29.08.2023 22:33

Zeszły sezon się liczy podobno to na jakim podobnym poziomie jak ciągle w cymbał dostawali

Pjerun 29.08.2023 22:33

Czemu z dupy? Bo nie taki jak twój? To jest proste 5/10 to ocena wyjściowa. Klub się wzmacnia ocena rośnie, klub się oslabia ocena spada

pablo77 29.08.2023 22:32

Real nie musial robic wzmocnien a i tak przyszedł Bellingham ale stracili Benzeme i przyszedl Joselu to nie bede ich okienka super wysoko oceniac skoro juz mieli dobry sklad. A Arsenal jak mial braki, sciaga Rice'a Havertza itd. to chyba lepsze ruchy niz wczesniej tak ? mimo ze kadrowo beda gorsi od Realu

VVujek 29.08.2023 22:32

Ten tok oceniania jest totalnie z dupy to raz, a dwa to Milan to klub na podobnym poziomie co Inter więc, co to kierwa miało być.

pablo77 29.08.2023 22:31

a kto ma lepszcze okienko Arsenal czy Real ?

Claudio 29.08.2023 22:30

dokladnie sezon zweryfikuje a nie wystawianie po 2 meczach ocen 8 czy 6 :)

Cny 29.08.2023 22:29

prawda taka ze dopiero sezon weryfikuje ktore transfery byly dobre... teraz mozemy rozmawiac o tym jak konstruowane byly kadry druzyn. i tka jak zauwazyliscie, mamy wieksza glebie, ale na pewno mniej indywidualnosci. dla mnie na plus, bo w zeszlym sezonie naszą bolączką był brak równowagi w druzynie. brakuje oczywiscie konkretnego nazwiska w ataku, zbyt bardzo bedziemy polegac na lautaro. milan wydaje sie mniej zbalansowany, niby uzupelnili podstawowe braki, ale tak jak napisal ktos, marotta wydajacy 140M na loftusy i okafory zostałby przeze mnie nabity na shoutboxowym pal. jednak zrobili tyle tych transferow ze jak wypali chociaz polowa z nich to i tak zalicza duzy skok jakosciowy jako druzyna

pablo77 29.08.2023 22:29

no jasne ze tak, jezeli Celta 3 gowniakow zastapi klasowymi zawodnikami to ich mercato ocenie wyzej niż Realu ktory zrobi jeden transfer powiedzmy klasowy typu belingham.

Pjerun 29.08.2023 22:29

Myślę, że to jest normalny tok myślenia. Czyli jak Frosinone sciaga ludzi z serie b i juniorów to mają ocenę 1/10, bo nikogo jakościowego?

Claudio 29.08.2023 22:28

Nie no jak macie taką skalę oceny mercato to ja tutaj nie bede dyskutowal i sie zgadzam z tym co pisze Pjerun czy pablo

VVujek 29.08.2023 22:27

Xd to już wiadomo skąd takie oceny z dupy, bo i taki tok myślenia

Claudio 29.08.2023 22:26

Real sciaga 3 zawodnikow klasy swiatowej z czego jeden bedzie wchodzil z lawki, a jakas Celta sciagnie 3 solidnych ligowcow do podstawowego skladu to znaczy ze Celta ma wieksza ocene mercato?

pablo77 29.08.2023 22:26

przykladowo zamiast Sensiego i Sancheza

pablo77 29.08.2023 22:26

a co jakby Inter sciagnal jeszcze Samardzicia i Baloguna to jaka ocene dalibyscie ?

pablo77 29.08.2023 22:26

no oceniam adekwatnie do mozliwosci klubu i poprzedniego sezonu.

Pjerun 29.08.2023 22:26

Gdyby Bologna ściągnęła takich zawodników jak Inter to byłoby 11/10. Gdyby City zrobiło takie transfery to byłoby 3/10. Ocena powinna być proporcjonalna do siły zespołu. Przynajmniej moje oceny tak działają

VVujek 29.08.2023 22:26

No beka

Claudio 29.08.2023 22:25

zerkanie na upgrade danego klubu ma sie moze z 10% a reszta to jakosc zawodnikow

Claudio 29.08.2023 22:25

od kiedy okienko ocenia sie na takim poziomie? xD

Pjerun 29.08.2023 22:24

...

pablo77 29.08.2023 22:24

dokł Pjerun zgadzam sie w 100%

pablo77 29.08.2023 22:24

Pjerun 29.08.2023 22:21 Inter stracił kilku jakościowych zawodników, ale powiększyl glebie składu i odmłodził. Milan wzmocnił największe braki. Może my sicagalismy lepszych graczy, ale jesteśmy lepszą drużyną. Ja ocenę daje proporcjonalna do jakości zespołu. Gdybyśmy zrobili takie transfery jak Milan to dalbym 5/10, ale dla Milanu to może być 8/10 jak najbardziej

VVujek 29.08.2023 22:23

Ocenę wystawia się za jakość graczy którzy przyszłli, a nie jakieś proporcje.

Claudio 29.08.2023 22:23

jakby Milan sciagnal to co Inter, a Inter to co Milan to Pablo by Interowi dal mocne 2, a Milanowi dyszkę :)

Cny 29.08.2023 22:23

z sommerem tracimy zbyt wiele by to nadrobic transferami z pola. fatalne, ze majac na wuadze mozliwosc sprzedazy onany nie mieli wyskautowanego zastepcy

pablo77 29.08.2023 22:22

dlatego tez wiele pozycji u nas napisalem w przyblizeniu zalezy jak spojrzec. Bo Frattesi nigdy nie byl na poziomie Brozo z najlepszych lat ale de facto ostatni sezon nie byl wybitny, tak samo Lukaku i Thuram.

VVujek 29.08.2023 22:22

I ocena 8 xd

Claudio 29.08.2023 22:22

powiedzmy sobie szczerze ktory zestaw wyglada lepiej Musah, Okafor, Loftus, Reijnders, Romero Pulisic, Pellegrino, Chukwueze, Sportiello czy Thuram, Frattesi, Sommer, Audero, Bisseck, Pavard, Cuadrado, Augusto, Arnautovic, Alexis Sanchez?

Pjerun 29.08.2023 22:21

Inter stracił kilku jakościowych zawodników, ale powiększyl glebie składu i odmłodził. Milan wzmocnił największe braki. Może my sicagalismy lepszych graczy, ale jesteśmy lepszą drużyną. Ja ocenę daje proporcjonalna do jakości zespołu. Gdybyśmy zrobili takie transfery jak Milan to dalbym 5/10, ale dla Milanu to może być 8/10 jak najbardziej

VVujek 29.08.2023 22:21

Tylko jedna zmiana taka

Wiciux 29.08.2023 22:21

obrona bym powiedział lekki upgrade. akurat bez skriniara lecieliśmy na 3 frontach, a teraz możemy mieć darmiana nie w podstawie, a jako świetny back-up. wcześniej nie grał na tej pozycji dopiero szymek go przesunał na pśo

pablo77 29.08.2023 22:20

zaraz VVujek Ci napisze ze liczy sie ostatni sezon a w ostatnim sezonie Lakaki nie było pol roku lub dluzej i tu Correa nawet bylby wzmocnieniem xD

pablo77 29.08.2023 22:20

Cny 29.08.2023 22:18 wowwowo co ja czytam xd rana i Thuram zbliżeni poziomem do lakaki i Dżeko? ich najlepsze sezony w karierze nie mają nawet podjazdu do najgorszych sezonów Belga i bosniaka xd wyłączając u lakaki sezon 21/22

pablo77 29.08.2023 22:19

no ale tlumaczylem Ci ze oni mieli w podstawie gowniaka i go zastapili klasowym Pulisciem to jest zmiana do pierwszej jedenastki znaczaca. To tak jakby Inter gral Gagliardinim w podstawie i za niego by przyszedł Barella albo Frattesi taka zmiana jakosciowa w pierwszej jedenastce.

VVujek 29.08.2023 22:18

Dla mnie ta ocena to anomalia

Claudio 29.08.2023 22:18

jakby Marotta wydal nam jakies 130mln i sciagnal Okafory, Musahy, Reijndersy czy Loftusy to by go tu chyba SB roznioslo xD

Cny 29.08.2023 22:18

wowwowo co ja czytam xd rana i Thuram zbliżeni poziomem do lakaki i Dżeko? ich najlepsze sezony w karierze nie mają nawet podjazdu do najgorszych sezonów Belga i bosniaka xd wyłączając u lakaki sezon 21/22

VVujek 29.08.2023 22:17

Czek i Pulisic faktycznie grali w silnej lidze na bardzo wysokim poziomie, a reszta co? Dlatego nie rozumiem tej 8

pablo77 29.08.2023 22:16

No już Ci napisalem gdzie sie wzmocnili Prawe skrzydło podstawowy i zmiennik, napastnik(zmiennik).

Wiciux 29.08.2023 22:15

czy bisseck oraz asslani to jakościowy zmiennicy to zobaczymy. now tym sezonie asslani coś powinien pograć w końcu hakan też będzie musial odpocząć

VVujek 29.08.2023 22:15

A Milan gdzie się wzmocnił jakieś okafory itp

pablo77 29.08.2023 22:15

zebym dal 8 na 10 dla nas to by musiał przyjsc Samardzic za Sensiego i lepszy napastnik niz Arna chociazby ten Taremi.

andyvdm 29.08.2023 22:14

Zaraz powiedzą że w zeszłym sezonie Skriniar nie grał to Bisseck lepszy

VVujek 29.08.2023 22:14

Tylko, że my się wyraźnie wzmocnilismy bo na każdą pozycje jest jakościowy zamiennik

VVujek 29.08.2023 22:13

Tylko, że my się wyraźnie wzmocnilismy bo na każdą pozycje jest jakościowy zamiennik

pablo77 29.08.2023 22:13

Onana > Sommer, Skriniar ~ Pavard, Bisseck ~ DD, Cuadrado > Bellanova, Brozovic ~ Frattesi(tu troche naciagane ale niech bedzie ze jest w miare rowno) Sensi >~ Gagliardini(tu normalnie dalbym ze sensi wzmocnienie ale historia pokazala ze jest szklanka i bedzie sie lamac co chwile wiec daje rowno bo brak sensiego to i tak to samo co gaga), Luakaku ~ Thuram, Dzeko ~ Arna. Nie widze takich pozycji za wiele zeby powiedziec tu sie mega wzmocnilismy.

VVujek 29.08.2023 22:10

Pewne jest tylko wzmocnienie prawego skrzydła

pablo77 29.08.2023 22:10

jeżeli wyjściowa jest 5 na 10 czyli ani sie nie wzmocnilismy ani nie oslabilismy. To 6,5 to jest takie delikatne wzmocnienie.

pablo77 29.08.2023 22:09

VVujek bo nie rozumiesz

Claudio 29.08.2023 22:09

Pablo przypomne tylko MEGA grajka jakim byl w portugalskiej Jackson martinez. Co sezon krecil kolo 30 goli przez dobrych kilka lat. Poszedl do La Liga i chlop kompletnie przepadl. Takze trzeba brac poprawkę na to

VVujek 29.08.2023 22:08

Ale przecież oni zrobili 2 jakościowe transfery, a ty dajesz im ocenę 8 a nam 6,5. To jakaś anomalia, bo reszta transferów to tak naprawdę nie wiadomo co.

pablo77 29.08.2023 22:07

no to tu niech strzeli polowe to tez bedzie dobrze :D

Pjerun 29.08.2023 22:07

No zmienia to faktu, że będzie lepszy niż Origi i Rebic razem wzieci

Claudio 29.08.2023 22:06

pablo wali 30 goli w lidze 3 druzyn

pablo77 29.08.2023 22:06

dla mnie Pulisic + Chukwueze > Salemakers + Mesias(Tu jest mega duzy skok jakosciowy, i teraz druga strona bedzie grozna, bardzo grozna) Taremi > Origi(Milan nie mial zastepstwa dla Giroud a teraz bedzie miec goscia co walil 30 bramek w sezonie. o ile przyjdzie oczywiscie) Reijnders + Loftus-Cheek + Musah > Tonali (Strata Sandro nie bedzie tak widoczna, zwlaszcza ze loftus ma kilogramy i dobra technike, brakowalo Milanowi kogos takiego w stylu Kessiego) Na bramce jest Maignan i Sportiello przyszedl ? Tez bedzie progres zwlaszcza ze Mike mial kontuzje w poprzednim sezonie.

Cny 29.08.2023 22:05

widzę w sobotę wsadził. nieźle nieźle.

Wiciux 29.08.2023 22:05

Zgadzam sie, zobaczymy jeszcze czy ten taremi do nich trafi bo porto moze sie nie ugiąć. Ale ofensywe jak i skrzydla przedwszystkim napewno mają silniejsze

Cny 29.08.2023 22:04

o gosens dwie brameczki dla unionu :)

Pjerun 29.08.2023 22:02

+1 pablo

pablo77 29.08.2023 22:01

powtórze jeszcze raz bo chyba nie kazdy mnie zrozumiał. Dalej uważam, że jestesmy najsilniejsi w lidze, zrobilismy dobre okienko. Pozbyliśmy się szrotu(co jest mega wazne) jak i kadra sie wyrównała i wydłużyła. Po prostu znalezlismy dobre zastepstwa. I uwazam ze jestesmy półkę wyżej od Milanu. Natomiast doceniam tez ich mercato wzgledem tego co mieli poprzednio. Największe braki ładnie uzupełnili.

Wiciux 29.08.2023 21:59

No obys zrobil roznice oraz żeby ciebie w mediolanie nie bylo za rok tucu. Wszystkim wyjdzie to na dobre

Wiciux 29.08.2023 21:49

Szkoda tylko, ze zamiast zostac wykluczonym jeszcze na conajmniej sezon z lm to dostali prezent of uefy i gre tylko w lidze w tym sezonie

VVujek 29.08.2023 21:48

No jak by przyjęli? Gwizdy

Wiciux 29.08.2023 21:47

CLAUDIO 29.08.2023 21:42 rok temu tez dopiero zaczeli robic transfery po sprzedazach de ligta oraz demirala. Teraz sprzedaja aby sie ksiegach zgadzalo oraz zalatac strate z braku lm i nizszych praw tv w tym sezonie. Uda im sie najpewniej zachowac cała trojke chiesa, bremer oraz vlaho

AveCaesar 29.08.2023 21:46

to dobrze liga tylko może na tym zyskać

Wiciux 29.08.2023 21:44

Imo kadre mamy nadal lepsza niz milan srodek pola oraz srodek obrony z pavardem są poziom wyzej od milanu plus lepsza lawka. Ale trzeba przyznac, ze somsiady sie dobrze wzmocnily

Claudio 29.08.2023 21:44

ciekawe jjakby w LM dostac Galate i ciekawe jakby przyjeli Icardiego na Meazza :)

VVujek 29.08.2023 21:43

Pobega to zwykły wyrobnik

Luki165 29.08.2023 21:43

Pod wzgledem satystyk

Claudio 29.08.2023 21:42

pierwsze okienko juve w ktorym jak dotad wyglada to tak jak powinno. Bez sprzedazy gracza nie ma okienka.

Wiciux 29.08.2023 21:42

Juve

Wiciux 29.08.2023 21:42

Musieli jeszcze wykupic keane i kogos tam przez co na start okienka mieli -40 też

Luki165 29.08.2023 21:42

I od tyle z tego gadania

Luki165 29.08.2023 21:42

Reijnders spoko wejscie, ale juz podbnieta ile to podan celnych, ile to km przebieg, wystarczyly dwa dni zeby Hakan go wsadzil pod kazdy wzgledem do kieszeni

Claudio 29.08.2023 21:41

juve chcialo Augusto, ale ze kasy nie mieli to zostali z Cambiaso. Jakby nie bylo tej afery to Carlos pewnie by biegal teraz w Juve bo by przebili oferte Interu o 6-7 mln

Wiciux 29.08.2023 21:40

Mieli dobry hajs za 31 latka i nie przyjeli w zamian za to mamy pavarda

Luki165 29.08.2023 21:40

Tak grajacy Milan w obronie nie ma na ten moment szans.

VVujek 29.08.2023 21:39

Pobiegać wyglądał świetnie w Torino, a Augusto nieźle w mMonzy? Xd przecież Augusto był tam rewelacja.

Wiciux 29.08.2023 21:39

Milan wedlug la gazetty zlozyl oferte na ponizej 15 mln watpie aby porto to przyjelo. Pytanie czy porto wg zejdzie poniżej 20 baniek. Od nas odrzucili 23 jak i 25 mln

mimas2316 29.08.2023 21:38

Dobrze że te derby niedługo bo przynajmniej skończą się bezsensowne gadki :D

Claudio 29.08.2023 21:38

nic nie yebnie bo minie tydzien i nadal beda pisac ze sa top, a Inter flop :D

mimas2316 29.08.2023 21:37

To taki piłkarz co Kvare 2x schowa do kieszeni a potem zrobi jakiegoś flopa przeciwko Sampdorii

Luki165 29.08.2023 21:37

Przyjda derby, Milan znowu w czajnik i bez bramki i balon jak jeb%nie to nie bedzie co zbierac

mimas2316 29.08.2023 21:37

No solidny ligowiec powiedziałbym

Claudio 29.08.2023 21:36

bo Calabria to przecietniak i tyle.

mimas2316 29.08.2023 21:36

Calabria pewnego poziomu nie przeskoczy ale ma swoje momenty i był jeden dłuższy okres że grał na poziomei Di Lorenzo

Claudio 29.08.2023 21:36

Pulisic to gwiazda milanu, Sensi gleboki rezerwowy....

mimas2316 29.08.2023 21:36

@Claudio to prawda, ale Mancini też miał wybitnie jakiś problem z Calabrią

mimas2316 29.08.2023 21:35

Jak tak często przytacza się Pulisića i to że jest podatny na kontuzje więc zaraz wyleci, to co powiedzieć o Sensim

Ibracadabra eight 29.08.2023 21:35

ale ile meczy miał takich że piłką się od niego odbijała jak od ściany

Ibracadabra eight 29.08.2023 21:35

bo Lukaku był przez połowę czasu drewniakiem po prostu, nadrabiał siłą i w miarę szybkością

Claudio 29.08.2023 21:35

u nas Darmian rezerwowym, a Calabria w Milanie podstawowym. Dodam tylko ze Calabria w reprezentacji byl nizej stawiany od Matteo.

Shoutbox

HB 02.04.2026 23:51

Cny opisz, jakich czarnych masz na oku jako potencjalne wzmocnienia Interu

Cny 02.04.2026 21:46

enzo Fernandez ponoć na radarach realu. ja nie wiem czy tam będzie miejsce dla Paza

Klinsi64 02.04.2026 17:06

piłkarzy nie da sie wytresować a w takich dyscyplinach rzadza chinole

Xucatlan 02.04.2026 16:20

Nie no, ja się generalnie zgadzam, że jest to dość osobliwe zjawisko, ale też nie jest jakieś niewytłumaczalne i są ku temu przyczyny. Widać po Włochach jak bajzel i zacofanie zarówno szkoleniowe jak i infrustrukturalne potrafi zmasakrować kraj, w którym latami rodziły się jedne z największych piłkarskich talentów jakie świat oglądał. To co dopiero w sytuacji, gdzie w zasadzie żadne piłkarskie tradycje nie istnieją i nie ma nawet fundamentów, na których można coś zbudować.

Piekarz 02.04.2026 15:13

przy tej liczbie ludności i gospodarce to jest po prostu śmiech na sali że oni nie jadą a Uzbekistan czy Jordania owszem i nie da się tego wyjaśnić tym że niewielki odsetek Chińczyków wybierze sport i tego typu frazesami, niewielki odsetek Chińczyków to są ze cztery Jordanie xd już nie mówię o tych Kurakałach bo załóżmy że zostajemy w Azji

Piekarz 02.04.2026 15:06

Xucatlan ja to wszystko rozumiem ale serio te wszystkie kraje które pojadą na mundial mają jakieś super szkółki i infrastruktury i futbolową kulturę?

Xucatlan 02.04.2026 13:33

Mimo, że popularność piłki w Chinach czy Indiach rośnie, nie ma żadnych przesłanek za tym żeby te kraje podniosły swój poziom nawet w nie tyle bliskiej co nawet średnio odległej przyszłości.

Adriano_forever 02.04.2026 13:32

co to nie było żadnego fejku wczoraj na stronie?

Adriano_forever 02.04.2026 13:31

Widziałem Radżesza Kutrapaliego

Xucatlan 02.04.2026 13:30

Brak infrastruktury treningowej dla dzieci/juniorów. Brak szkółek. Brak kadry szkoleniowej (młodzież trenują osoby, które oprócz piłki trenują również młodych koszykarzy, siatkarzy itd.). Brak tradycyjnej futbolowej kultury, która popychałaby młodzież do walki z przeciwnościami jak choćby w Afryce czy Ameryce Południowej. No i w Chinach dodatkowo nastawienie na wykształcenie. W pewnym momencie kiedy trzeba zadecydować czy nastawiamy się na sport czy na naukę bardzo niewielki odsetek Chińczyków wybierze sport.

Klinsi64 02.04.2026 12:56

widziałeś kiedyś na żywo hindusa?

Endru 02.04.2026 12:56

Piec ci na leb spadl

Piekarz 02.04.2026 11:31

Najzabawniejsze jest dla mnie jednak to, że takie Chiny i Indie z 1,5 miliarda ludzi nie są w stanie sklecić drużyny, która by się dostała na tak bardzo rozszerzony mundial xd

Piekarz 02.04.2026 11:27

Włochy a tym bardziej Polska to chu.j

broda4991 02.04.2026 08:37

Ja czekam na szlagier tych mistrzostw Arabia Saudyjska wyspy zielonego przylądka i dr Konga - Uzbekistan

Cny 02.04.2026 06:40

spoko tylko małe Curacao, Wyspy Zielonego Przylądka, czy panama bledną przy braku dużych rynków jak Włochy i polska. a łysy chce tylko liczyć pieniazki

Piekarz 01.04.2026 23:31

ale mogliby zrobić fazę ligową jak w LM

Piekarz 01.04.2026 23:29

a faza grupowa nigdy jakoś nie obfitowała w szlagiery

Piekarz 01.04.2026 23:28

tzn. dla mnie to jest akurat spoko że jest więcej drużyn, więcej radości dla ludzi z mniej mocnych piłkarsko krajów to obiektywnie duża wartość

HB 01.04.2026 23:21

irak norwegia oglądam to

Archiwum shoutboxa

Sonda

Najlepszy zawodnikiem Interu w meczu z Fiorentiną był:

Polls answer

Publicystyka

Piero Ausilio

Stajnia Ausiliasza (4)

02.04
19:37

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    30

    69

  • 2

    Milan

    30

    63

  • 3

    Napoli

    30

    62

  • 4

    Como 1907

    30

    57

  • 5

    Juventus

    30

    54

  • 6

    Roma

    30

    54

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    14

  • 2

    Anastasios Douvikas

    11

  • 3

    Nico Paz

    10

  • 4

    Kenan Yıldız

    10

  • 5

    Rasmus Højlund

    10

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 29354

Liczba newsów: 52924

Liczba komentarzy: 621052

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się