Relacje

Heroiczna defensywa daje remis pod Wezuwiuszem! Napoli 1-1 Inter (135)

Źródło: en.inter.it
około miesiąca temu
4742
135

Przepiękny gol Federico Dimarco i kilkadziesiąt minut heroicznej defensywy. Inter ostatecznie jedynie zremisował na Stadio Diego Armando Maradona z Napoli, choć piłkarze Nerazzurrich mogą mówić o dużym szczęściu.

 

Od pierwszych minut rywalizacji na Stadio Diego Armando Maradona czuć było rangę spotkania i towarzyszące mu napięcie. Grę obu zespołów charakteryzowała przede wszystkim walka o każdą piłkę i każdy centymetr boiska, a sam mecz był mocno szarpany. Wspomniane napięcie towarzyszyło również arbitrowi - panu Doveriemu, który nie dopatrzył się chociażby ewidentnego faulu na Marcusie Thuramie. W 20. minucie spotkania w polu karnym Napoli Scott Mctominat staranował uderzeniem w plecy Denzela Dumfriesa, jednak sędzia prowadzący rywalizację - mimo protestów zawodników Interu - nie podyktował w tej sytuacji rzutu karnego dla drużyny przyjezdnej. Wrócił jednak do przewinienia mającego miejsce przed polem karnym. Do piłki ustawionej na około 20. metrze podszedł Federico Dimarco i kapitalnym uderzeniem w samo okienko bramki pokonał Alexa Mereta, dając Nerazzurrim prowadzenie. Chwilę później przed szansą na wyrównanie stanął Romelu Lukaku, jednak piłka po strzale Belga nieznacznie minęła krótki słupek i opuściła boisko. Na przerwę Inter schodził z jednobramkowym prowadzeniem.

Druga część gry to absolutna "obrona Częstochowy" w wykonaniu podopiecznych Simone Inzaghiego, którzy za wszelką cenę chcieli utrzymać korzystny wynik i ani myśleli o tym, by odważniej zaatakować rywala. Jedenastu zawodników Interu, ustawionych bardzo blisko pola karnego, skutecznie jednak broniło dostępu do własnej bramki. W 50. minucie plac gry opuścili dwaj kluczowi zawodnicy Nerazzurrich - Hakan Calhanolgu i Federico Dimarco, którzy zgłaszali problemy zdrowotne. Niedługo później swój udział w meczu zakończył także Marcus Thuram i wtedy jasnym stało się, że celem Mistrzów Włoch jest tylko jedno - utrzymać prowadzenie do ostatniego gwizdka. Defensywa Interu skapitulowała jednak na kilka minut przed końcem spotkania, gdy niepilnowany w polu karnym znalazł się Philip Billing. Duńczyk, który został wprowadzony na plac gry przez Antonio Conte, na raty pokonał Josepa Martineza i doprowadził stadion w Neapolu do długo oczekiwanej eksplozji radości. Mecz zakończył się remisem, a zatem status quo został zachowany - wciąż to Inter przewodzi ligowej tabeli z punktem przewagi nad Napoli i trzema oczkami nad Atalantą, z którą Nerazzurri zagrają w Bergamo już za dwa tygodnie.

 

Składy, w jakich wystąpiły oba zespoły:

NAPOLI (3-5-2): 1 Meret; 22 Di Lorenzo, 13 Rrahmani, 4 Buongiorno; 21 Politano, 6 Gilmour, 68 Lobotka, 8 McTominay, 37 Spinazzola; 11 Lukaku, 81 Raspadori.
Rezerwowi: 14 Contini, 96 Scuffet, 5 Jesus, 9 Okafor, 15 Billing, 16 Marin, 17 Olivera, 18 Simeone, 16 Ngonge, 29 Hasa.
Trener: Antonio Conte.

INTER (3-5-2): Josep Martinez; Yann Bisseck, Francesco Acerbi, Alessandro Bastoni; Denzel Dumfries, Nicolo Barella, Hakan Calhanoglu, Henrikh Mkhitaryan, Federico Dimarco; Marcus Thuram, Lautaro Martinez.
Rezerwowi: Alessandro Calligaris, Raffaele Di Gennaro, Stefan de Vrij, Benjamin Pavard, Kristjan Asllani, Davide Frattesi, Piotr Zielinski, Joaquin Correa, Marko Arnautovic, Mehdi Taremi.
Trener: Simone Inzaghi.

 

udostępnij

Zobacz też

Inter Mediolan Bayern Monachium Allianz Arena Lautaro Martinez wygrana

Piękny wieczór w Monachium! Pokazanie charakteru i duży krok w stronę awansu | Bayern 1-2 Inter (61)

08.04
20:00

Marcus Thuram i Hakan Calhanoglu pieczętują awans do ćwierćfinału Ligi Mistrzów | Inter 2-1 Feyenoord (34)

11.03
20:01

Komentarze (135)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
02.03.2025 o 22:49 przez danielWu
danielWu
@michele_sforza rozumiem, że gra Lautaro. Szczególnie skuteczność. Może irytować. Za to mało który napastnik w Europie tyle przeszkadza obrońcom. Presuje,zostawia serducho na boisku. Jak na kapitan przystało :) a widzę, że tutaj dużo ludzi niechciany/słabszy wynik składa na barki słabej gry Argentyńczyka 🤷 za mecz z Napoli. Nie mam pojęcia kogo wyróżnić. Josepa? Bissecka,bo nie grał a dał radę w tak ciężkim meczu? Dima za mega bramkę? Tym razem brak skuteczności Lautaro nie był decydujący. Ja w pełni za remis winie Inzaghiego. Kto przy 1-0 w takim meczu od początku II połowy wychodzi tak defensywnie 🧐
02.03.2025 o 19:17 przez intermediolanwstajezkolan
+1
intermediolanwstajezkolan
Na papierze wszystko fajnie, walczymy na trzech frontach, ale w rzeczywistości czekamy na wyrok. Drużyna jest w totalnej rozsypce. Gdyby nie kryzys Napoli byłoby już po wszystkim, a tak możemy się jeszcze połudzić przez parę tygodni.
02.03.2025 o 16:14 przez michele_sforza
-1
michele_sforza
jednak nie ma co na siłę wpuszczać ludzi tuż po kontuzji - Thuram nic zagrał. Lautaro tradycyjny, chaotyczny dramat. Szkoda, że nie mamy 3go napastnika. Taki Dżeko to byłoby zbawienie ale grubas romek nas załatwił w tym temacie. Te 3 fronty nas mogą załatwić- nawet Atalanta odpuściła super puchar- my ciśniemy wszystko za co zapłacą jakiś $
02.03.2025 o 15:08 przez matteoo
+3
matteoo
O ile nasza sytuacja w Serie A + lidze mistrzów + pucharze Włoch jest bardzo dobra, to gra wygląda dramatycznie ile razy już czytałem w tym sezonie o przepychaniu meczu kolanem nawet na samym starcie sezonu ( wtedy każdy pisał ze celujemy z formą na wiosne xDD ), ciężko przewidzieć jak zakończy się ten sezon, ale w kolejnym bez realnych transferów nie ma co myśleć o dobrych wynikach.
02.03.2025 o 17:35 przez michele_sforza
+2
michele_sforza
Dokładnie, boję się, że z takim poziomem ani LM (jakoś sensownie) ani mistrza nie zrobimy niestety. wczoraj ciężka obrona z 60 min, a miejscami była rozpacz. cała nadzieja w Neapolu bo słabi/nieskuteczni są strasznie. Jak stawiacie LM w środę?
02.03.2025 o 14:58 przez An0nim
+3
An0nim
Ja naprawdę zaczynam się zastanawiać czy Inzagi to dobry trener. Aż oczy krwawiły oglądając 2 połowę
02.03.2025 o 11:55 przez davi23
+1
davi23
Ewidentnie jechaliśmy po remis, bramka Dimarco dała nam szanse na 3pkt (w ocenie trenera) więc ten postanowił grać do końca murem. Jak z Leverkusen, tam przegraliśmy a tu remis.
Mam pretensje o nie tylko grę, ale taktykę na ten mecz. Przy prowadzeniu zamiast dobić ich drugą bramką i zamknąć mecz, oddajemy piłkę i tylko bronimy, dobrze bronimy ale tak nie wygrywa sie spotkań, trzeba strzelać.
Dla pocieszenia potraktuje to jako wpisanie w strate i jedziemy dalej. Będzie ciezko!
Czasami mam wrażenie, ż chcemy wygrać mistrza bo inni mają i tak nam je oddać, taki mamy sezon.
02.03.2025 o 11:02 przez danielWu
+6
danielWu
Z innej beczki. Jak oceniacie arbitra? Ja bardzo, bardzo średnio. Pierwsza sytacja z ślizgiem na Thurama. Od tyłu ścięty rowno. Bez gwizdka. A to przynajmniej powinna być żółta 🤷 druga. Mctominej wpie..ala się centralne przy wyskoku w dumfrisa. Na polu karnym z impetem. Dumfris pierwszy przy piłce. Szkot nawet na nią nie patrzy. Moim zadaniem karny.
02.03.2025 o 10:35 przez danielWu
+3
danielWu
@BartekBartek ciężka sprawa z tym szrotem na ławce 🤪 zgodzę się co do obrony i pomocy. Za to na ławce trzech napastników "przedskoczkow" 😁
02.03.2025 o 11:31 przez BartekBartek
BartekBartek
To prawda że tych trzech muszkieterów nie jest najwyższych lotów, ale mimo wszystko na drużyny z miejsc 15 - 20 powinno im wystarczyć umiejętności, szczególnie jakby złapali jako taki rytm meczowy.
02.03.2025 o 09:07 przez danielWu
+2
danielWu
@Waldini chłopie jakie ma znaczenie co było po 15, a co po 20 kolekcje?🤔 Stan faktyczny na tą chwilę nas interesuje. Atalanta ma 3 pnkt straty. Kogo z nas obchodzi ile Jude odrobiło do innych zespołów? Ważne ile mają straty do Interu. I jeśli sytuacja kadrowa. Szczególnie kontuzje wahadłowych. Dima przy zmianie wyglądał jakby coś naderwał ( oby mi się wydawało). Przynajmniej 4 spotkania więcej od Napoli i Atlanty. Napawają Cię optymizmem i zakładaniem że wszyscy coś jeszcze zgubią. To zazdroszczę optymistycznego podejścia do sytuacji :)
02.03.2025 o 11:37 przez Waldini
-1
Waldini
Czy Ty czytasz ze zrozumieniem, czy nie do końca? Przeczytałeś mój komentarz, a odpuściłeś ten, na który odpisywałem. Przecież ja właśnie napisałem, że to nie ma znaczenia, a po prostu odpisałem Cyraxowi, który stwierdził, że Atalanta nas doszła na 3 pkt. No nie doszła, bo taka strata utrzymuje się czas jakiś. Tak samo nie ma znaczenia ile Juventus odrobił. Wróć do komentarza Cyraxa, to zobaczysz czemu to napisałem, bo wyrywając zdanie z kontekstu można je źle zrozumieć. To, że wszyscy coś zgubią to nie jest żaden optymizm tylko fakt, no chyba że uważasz, że takie Napoli, które nie wygrało od 5 spotkań nagle zanotuje 11 zwycięstw do końca, a tym bardziej Atalanta, które na 6 najbliższych spotkań ma taki rozkład: Juventus (w), Inter (d), Fiorentina (w), Lazio (d), Bologna (d), Milan (w). Tak, jestem wręcz pewny, że wszyscy będą tracić.
02.03.2025 o 08:57 przez wrobel1908
+5
wrobel1908
Inter jest zajechany fizycznie. Walka na 3 frontach może wyjść nam bokiem wczoraj piłkarze wyglądali jak by od początku spotkania oddychali rękawami
02.03.2025 o 09:09 przez Paolo87
+3
Paolo87
Niektórzy nie rozumieją że biologii nie da się oszukać.
02.03.2025 o 09:17 przez BartekBartek
BartekBartek
@Paolo87 , niektórzy też włącznie ze mną, nie rozumieją dlaczego na ogórów z końca tabeli wychodzimy zazwyczaj najmocniejszym składem zamiast właśnie wtedy dać pograć rezerwowym. Chyba nie mamy aż takiego szrotu na ławce żeby nie dali rady drużynom z dołu tabeli. Może wtedy jakoś dało się oszukać biologie.
02.03.2025 o 09:52 przez Paolo87
+2
Paolo87
@BartekBartek ale ja się z Tobą zgadzam, Inzaghi nie korzysta w pełni z rezerwowych, Martinez miał być taki cienias a okazuje się że broni nie gorzej niż Janek.
02.03.2025 o 11:28 przez BartekBartek
+1
BartekBartek
@Paolo87 , krąży plotka, niepotwierdzona opinie o której już kilka razy czytałem, że Inzaghi lubi katować pierwszy skład do odcięcia, a jak już są zajechani w drugiej części sezonu to zaczyna kombinować. Ale jak się wspomni o tym w komentarzu to wyznawcy Inzaghiego rzucają się na człowieka :)
02.03.2025 o 11:31 przez acmilanowek
acmilanowek
juz od poczatku sezonu Inter jest zajechany fizycznie ? Bo graja tak samo czy to 4 kolejka czy 26
02.03.2025 o 13:19 przez Damianos
Damianos
Nie którzy nie rozumieją że to są też ludzie a nie Roboty na baterie ze po przerwie wymienisz baterie i będą biegać jak po 20 km w meczu. Jak by to był nas np z 10 mecz taki słaby stylowo to rozumiem, ale to jest pierwszy, nie da sie grać ciągle na pełnej Ku....e Czasami lepiej poczekać z komentowanie niż pod pływem frustracji pisać głupoty, też byłem zły, moze taka gra jak w drugiej połowie z powoduje ze następny mecz będzie intensywny !! !!
02.03.2025 o 13:39 przez BartekBartek
BartekBartek
@acmiIanowek , tak może właśnie być. A tu może być tego przyczyna https://fcinter.pl/news/zmiana-przygotowania-fizycznego-correa-w-czolowce
02.03.2025 o 08:53 przez rchemik
+1
rchemik
Nie zgadzam się na taką grę. Wyglądało to tragicznie. Inzaghi wyłączył w tym meczu całą naszą drugą linię. I jakby był to w połowie rezerwowy skład jak to nie raz wyglądało w LM to jeszcze do wytłumaczenia że słabsi i nie ma kim grać, ale to był mecz na galowo.
Nie ma tłumaczenia, że na 3 fronty, że przeciwnik mocny.
Barcelona, Real, Bayern. Bayer, czy inni też grają na 3 fronty i nie widziałem w ich meczach takiego autobusu.
Napoli zaczęło grać tylko dlatego że daliśmy im piłkę i pozwoliliśmy grać.
My w tym meczu nie mieliśmy ani jednej składanej akcji z klepki od naszej bramki.
Forma poszczególnych piłkarzy jest dramatyczna ( Turam, Dimarco, Bastoni, Hakan, Lautaro) od nich wymagam więcej. Bo obrona gra dobrze, od Heńka więcej nie wymagam, bo to że gra wszystko to raczej błąd trenera niż jego forma.
Z ławki nie ma kogo wypościć, a tyle się zawsze mówi o naszej szerokiej kadrze.


Nie wiem, ale tłumaczenie się gra na kilku frontach jest słabe patrząc na inne drużyny.
Jak widzę machanie Bastoniego rękami żeby grać spokojniej i do tyłu to wiem że to taktyka trenera a nie jakiś brak pomysłu z przodu.

Mam nadzieję że po wyjeździe do Holandii nie bada z nas się śmiać kibice Mylanu
02.03.2025 o 08:56 przez kadrian89
+2
kadrian89
Hakan po kontuzji niestety nie jest sobą, a jest kluczowy dla nas.

Bastoni, Dimarco i duet LuLa zajechany fizycznie .
02.03.2025 o 08:57 przez kadrian89
kadrian89
ThuLa*
02.03.2025 o 08:28 przez kadrian89
+3
kadrian89
Remis na południu spokojnie do zaakceptowania.

Krytyka natomiast należy się za to co Inter gra od kilku tygodni. Nie ma wyjścia spod pressingu, poszczególni piłkarze nie dowożą formy i mamy co mamy.

Szymon też momentami traci głowę i nie pomaga drużynie.

Cieszmy się, że tak grający Inter jest w grze na 3 frontach nadal.

Raczej nie ma co się spodziewać nagłego wybuchu formy drużyny i trzeba liczyć na słabość pozostałych po prostu.
02.03.2025 o 07:49 przez danielWu
+1
danielWu
AA i jak tak uporczywie chcesz obronić wynik. Po co correa? Demon szybkości na kontry? 🤔 Zagęśc środek nawet tym asslanim. Biegaj, gryz trawę, utrudniaj rozgrywanie 🤷 ale to tylko opinia kibica co o taktyce wie może z 1/20 co Inzaghi.
02.03.2025 o 07:35 przez danielWu
+2
danielWu
Napięty terminarz z graniem co 3 dni. Plaga kontuzji od około miesiąca w porównaniu do całej reszty sezonu. A to i tak nie tłumaczy taktyki obranej od początku drugiej połowy. Nie rozumiem po prostu aż tak defensywnej gry. Co tu dużo gadać. Zemściło się. Nawet dla tak słabego Napoli. Około 50 minut ciągłych ataków. Wystarczyło na strzelenie bramki. I cieszymy się że tylko tyle. Słabo to wszystko wygląda od początku lutego.
02.03.2025 o 05:33 przez Matiinterlegia
+1
Matiinterlegia
Pierwszy raz od dawna,widziałem tak cofnięty Inter. Ale cóż zrobić,ja rozumiem trenera. Plaga kontuzji,plus intensywność częstotliwości grania.
02.03.2025 o 03:37 przez Cinus88
+1
Cinus88
Ale tragedia czy moge prosić o gola z akcji inter w 2025 nie mogę bo nie było takiej akcji wstyd zenada
01.03.2025 o 23:49 przez Silvio
+2
Silvio
Kopia meczu z Bayerem. Nie lubię takiego Interu co stawia autobus. Choć robi to bardzo dobrze to nie tego oczekuję ale co ja tam mogę chcieć.
01.03.2025 o 23:56 przez HB
HB
Bardzo dobrze? 0 pkt z Bayerem, 1 pkt z Napoli.
02.03.2025 o 20:54 przez Silvio
Silvio
Nie wypowiedziałem się o łącznej ocenie wszystkich formacji tylko o defensywie. Kompleksowo patrząc na występ w obu meczach to ocena jest oczywiście niska.
01.03.2025 o 23:35 przez ciechan
+2
ciechan
Napoli to poprzedni mistrz, który kadrowo, pomimo straty Kvary oraz Osimhena, znacząco się nie osłabił. Naprawdę nie powinno się, a jednak trzeba, wytłumaczyć pewien fakt. Co z tego, że nasza kadra jest szeroka, jak gramy co 3 dni. Intensywność treningów takiej kadry przez nawałnice meczy jest zupełnie inna, niż grający w cyklu tygodniowym Napoli. To jest mnóstwo aspektów, ale mecze w środku tygodnia oddziałują na cały cykl szkoleniowy. Oczywiście najbardziej oddziałuje to przede wszystkim na przygotowanie fizyczne, ale też taktyczne, bo do rywala przygotowujemy się z reguły 3-4 dni, a nie 7 jak Napoli, a do tego dochodzi jeszcze czas na dodatkową regeneracje. Argument typu 'mamy szeroką kadrę to powinniśmy świeżo wyglądać w każdym meczu' zupełnie do mnie nie trafia, bo to tak nie działa. Na typ etapie sezonu każdy z zawodników jest w innym momencie zmęczenia sezonem, ale nawet Ci co grają mniej przez ograniczony reżim treningowy wyglądają też nie na najlepsze wersje samych siebie.

Remis z Napoli w powyższych okolicznościach jest bezcenny. Status quo został zachowany. Nikt nie będzie przed nami rozkładał nóg. Jeśli na koniec marca zostaniemy liderem, jest duża szansa że wygramy ligę. Od przełomu kwietnia i maja dla drużyn, które raczej są bezpieczne od spadku i puchary im nie grożą zaczną się mecze o pietruszkę, czyli rozpocznie się testowanie zawodników pod nowy sezon, dłuższe fale dekoncentracji itd. Wtedy gra się już trochę na innej intensywności. Jestem dobrej myśli co do układu tabeli.
02.03.2025 o 00:01 przez HB
HB
Osi, Kvara, Kim, Zieliński, Lozano, Elmas
01.03.2025 o 22:05 przez Weeq
+1
Weeq
Remis pod Wezuwiuszem z Napoli spoko nie ma co narzekać.
01.03.2025 o 21:57 przez Cyrax
+3
Cyrax
Warto zaznaczyć, że Lautaro nadal bez gola w meczach premium. Totalne rozczarowanie.
01.03.2025 o 22:04 przez El Imprezatore
+2
El Imprezatore
od dawna mówię, że jak ktoś da 75+ to sprzedać.
01.03.2025 o 21:51 przez michal21
+3
michal21
Ludzie, dlaczego tyle krytyki? Graliśmy pod Wezuwiuszem z drużyną, która gryzła trawę. To był mecz na Bardzo trudnym terenie z ekipą, którą ma rządzę odebrania nam tytułu. Atmosfera była tam przeklęta. Nie marudzić. Dalej jesteśmy na 1 miejscu i gramy na wszystkich frontach. Będzie dobrze. Forza Inter!
01.03.2025 o 21:57 przez El Imprezatore
+2
El Imprezatore
no właśnie chyba przez to, że gramy na wszystkich frontach to nie będzie. Ale to tylko moje zadnie.
01.03.2025 o 22:20 przez Cyrax
+5
Cyrax
No i te 3 fronty mogą okazać się gwoździem do trumny. Inter znalazł się w sytuacji, gdzie nie ma już odpuszczania, a kadra niezbyt na to pozwala. Nikt nie oleje teraz półfinału z Milanem, bo już dosyć nas upokorzyli w tym sezonie. Natomiast miedzy Scudetto, a kolejnymi fazami LM się nie wybiera. Osobiście uważam, że Inter odpadnie z Bayerem lub Bayernem, ale te 4 mecze (plus Feyenoord) trzeba będzie jeszcze rozegrać. Do tego 2 w Coppa i robi się już 6 dodatkowych spotkań. W lidze do grającego raz na tydzień Napoli, dochodzi dodatkowo grająca raz w tygodniu Atalanta. Nie wierzę, że Inter grający te 6 dodatkowych spotkań nie straci czegoś w lidze. Kolejne 2 miesiące mogą być koszmarne w skutkach.
01.03.2025 o 22:40 przez Waldini
Waldini
U Ciebie widzę bez zmian. Śpiewka o tym, że mamy przeładowany kalendarz, będzie trudno i wręcz wieszczysz nadchodzącą katastrofę. Nie wiem, czy wiesz, ale wielkie zespoły tak mają, że grają dużo. To jest świadectwo ich wielkości, gramy dużo, co jest wypadkową naszych sukcesów. Jak pamiętam to jakiś czas temu wręcz przyznawałeś scudetto Napoli. Temu samemu Napoli, które nieobciążone kalendarzem i grą co 3 dni zdobyło 4 pkt w 5 ostatnich meczach. Warto jednak zachować trochę dystansu, do końca sezonu daleko i na pewno wszyscy będą gubić gdzieś punkty.
01.03.2025 o 22:49 przez Cyrax
+4
Cyrax
Atalanta dojechała już na 3 pkt., beznadziejny Juventus po tej kolejce ma szansę zbliżyć się na 6 pkt, gdzie jeszcze 2 miesiace temu nikt nie zwracał na nich uwagi, a Ty piszesz, że przeladowany terminarz Interu nie ma żadnego znaczenia :-D
01.03.2025 o 23:20 przez Waldini
-1
Waldini
Czy Ty w ogóle sprawdzasz, co piszesz? Czy walisz takie kocopoły, bo Ci się wydawało, że jest inaczej niż jest? No to ja sprawdzę za Ciebie: Atalanta dojechała na 3 pkt? Serio? Po 15 kolejce mieliśmy do niej 3 pkt straty, po 20 kolejce 1 punkt przewagi. Ogólnie w całym sezonie nie mieliśmy nad nimi więcej niż 4 pkt, a Ty mówisz, że Atalanta dojechała na 3 pkt? Juventus złapał dobrą formę w lidze, ale to nie tylko do nas nadrobił tylko wszystkich drużyn, które są wyżej od nich, a grał od nas ostatnio więcej, bo miał Playoff LM. No ale może ktoś się spodziewał, że będą cieniować tak w Serie A do samego końca i skończą na 7 miejscu? Tak widząc jednak po wynikach, gdzie odpadli zarówno z PW jak i LM to nie wiem, czy jest się tam czym zachwycać w Turynie. Zostały im jedne rozgrywki, mimo odrobienia punktów nadal strata jest znaczna, a dodatkowo paru rywali też mają trudnych.
01.03.2025 o 21:50 przez zDeka
+1
zDeka
Martinez nie na chwile, a na stałe powinien być w pierwszym składzie.. Sommer na ławke albo Arabia ;)
01.03.2025 o 23:44 przez Silvio
+2
Silvio
Nie zgadzam się z Twoja opinią. O ile Martinez zagrał bardzo dobrze w bramce, był pewny, z dobrym refleksem to mam wrażenie, że nie potrafi tak dobrze rozgrywać jak Sommer, a to jest kluczowe w taktyce Interu. Dzisiejsza nieustająca laga była irytująca. No chyba, że miał takie polecenia.
01.03.2025 o 23:56 przez zDeka
zDeka
Gra dobrze nogami i wiedzą o tym dlatego go kupili.. Chyba miał takie polecenia 😉 U nas na ŚO to przydałby sie taki Todibo.. Od tyłu cacy rozgrywa.. Moglibyśmy grać z kimś z taką charakterystyką 3-4-3 😏
01.03.2025 o 21:44 przez oster
-2
oster
A ten Argentyński impotent strzelecki jak zwykle zawiódł, nie dziwne że nikt go nie chce kupić bo już ma tendencje spadkową i będzie tylko gorszy, 30 lat i emerytury będzie czas...
01.03.2025 o 21:33 przez pluto11
+4
pluto11
Po pierwsze Martinez na bramce się spisał tej dobitki już nie mógł obronić. Ale ta nasza gra na obronę to że tak brzydko powiem :cenzor: nie przystoi mistrzowi. Ja rozumiem trudny teren i walka o pozycję lidera ale do :cenzor: nędzy z taką kadra jak nasza nie możemy tak grać z nikim przecież to patologia. To było pewne że wcisną bo nie można się bronić 70 minut i tak było za każdym razem jak tak graliśmy za kadym
01.03.2025 o 21:02 przez minus09
+6
minus09
Lepszy remis niz w dupe penis
01.03.2025 o 21:00 przez Cou23
+8
Cou23
Za każdym razem Bastoni schodzi w wielkim meczu - dostajemy bramkę w ciągu kolejnych minut. Nie rozumiem, najlepszego obrońca w kółko ściągać w takich meczach. 37 letni Acerbi po kontuzji napierdala 90min i na końcu popełnia błąd w kryciu. Logika...
01.03.2025 o 21:07 przez Cyrax
+3
Cyrax
To Inzaghi, tego nie pomalujesz. Po meczu z Juve pisałem, że przeciwko Napoli popełni te same błędy i jestem pewien, że za 2 tygodnie odjebie to samo przeciwko Atalancie.
01.03.2025 o 21:13 przez Cny
+2
Cny
Klasyka..zawsze to samo. Od Madrytu każdy duży nasz mecz tak wygląda. 4/18 w tym sezonie na Juve, Napoli i Milanie. Tak źle chyba nie było nawet w latach 2012-18
01.03.2025 o 20:41 przez Paolo87
+2
Paolo87
Napoli gra tylko w Serie A, my na 3 frontach to też nie ułatwia walki o Scudetto. Nie wyglądaliśmy dobrze, broniliśmy się, zdaniem wielu za bardzo ale mamy w perspektywie LM.
01.03.2025 o 21:12 przez Cny
+4
Cny
O takiej sytuacji wiedzieliśmy już przed sezonem. Nikogo to nie zaskoczyło przecież w trakcie .
01.03.2025 o 21:45 przez Paolo87
+1
Paolo87
Biologii nie da się oszukać, można kombinować ze składem ale jednak nie mamy 3 składów.
01.03.2025 o 21:48 przez Cny
Cny
Mou w 2010 oszukał? Tam nie było głębokiej łąwki. Parę innych przykładów można znaleźć. Wiemy przecież, ze rotowaniu Syzmon akurat nie jest asem.
01.03.2025 o 22:14 przez Paolo87
+2
Paolo87
Mourinho oszukał nie oszukał, raz się może to udać a to że Inzaghi nie jest chętny do głębokiej rotacji wszyscy wiemy.
01.03.2025 o 22:21 przez Paolo87
+1
Paolo87
@Cny a co to zmienia czy wiedzieliśmy? To coś zmienia? Składu nie rozmnożymy.
01.03.2025 o 20:38 przez Totek
Totek
Słaba drużyna może zmęczona poprostu ale na ligę mistrzów za słabi są w 1/8jestesmy bo mieliśmy szczęście ale dobra wiadomość że w tym roku cała seria a jest na słabym poziomie więc na mistrza ligi mamy spore szanse...odnoszę wrażenie że coraz słabsi są sugerować się obecnym pierwszym miejscem w lidze niema co bo jak pisałem cała liga jest słaba na tle czołówki europy
01.03.2025 o 20:37 przez Waldini
+1
Waldini
Trzeba szanować ten punkt, bo z przebiegu gry to jest aż nadto w stosunku do tego, co zagraliśmy. Wiedziałem, że się będziemy głównie bronić i szło to naprawdę dobrze, no ale sądziłem, że mając szybkich zawodników odgryziemy się paroma kontrami, z których coś strzelimy. Trudno 1-1 nie jest złym wynikiem, bo do tej pory traciliśmy punkty w meczach, gdzie nie powinniśmy ich tracić, a dziś było na odwrót. Warto też zauważyć, że Napoli, które przez wielu z tej strony zostało już ukoronowane, nie wygrało 5 meczu z rzędu. Cała czołówka ma problemy.
01.03.2025 o 21:15 przez Cny
+1
Cny
Racja, szanujmy to. Przy szybszym wyrównaniu byłoby pewnie 0 punktów.

Ale przekornie zapytam kto u nas jest szybki. My chyba od dwóch lat jednej dobrej kontry nie zagraliśmy (lekka hiperbola)
01.03.2025 o 20:34 przez marcinek91081
marcinek91081
Brawo ... mamy lidera, 1/8 finału LM, 1/2 finału Pucharu Włoch !! Grande Inter !!

Shoutbox

Imrahil 12.04.2025 00:21

ico, czaczku najgorzej wypadł..

HB 11.04.2025 22:04

Milan broni 9. miejsca jak lew

Paolo92 11.04.2025 20:40

Stefano Pioli jest na ten moment faworytem do przejęcia posady trenera Romy, ale klub wysoko ceny także Patricka Vieirę, który osiąga dobre wyniki w Genoi. 📰 Sky

coco 11.04.2025 18:38

Pioli będzie nowym trenerem Romy\

Chuchu 11.04.2025 16:30

No śmierdzi mocno wtopą

Xucatlan 11.04.2025 16:05

Ten Luis Henrique na wahadle zagrał w życiu 16 razy z czego 6 z tych spotkań zakończyło się dla niego porażką.

Szczupac_FCI 11.04.2025 15:31

Dajcie spokój.. jeszcze się jednego Buhanana nie pozbyliśmy a już nowy dalberciak szykowany za 30 patyków Luis Henryke prosto ze szklarni Lig Ę...

coco 11.04.2025 15:31

Caprile od lat już polecałem, jemu trzeba jeszcze sezonu ogrania i będzie gotowy. Kawał młodego bramkarza, może zrobić naprawdę wielką karierę.

martins2000 11.04.2025 15:01

Elia Caprile zainteresowanie

karaszan 11.04.2025 14:48

No raczej innej opcji nie było :) Mo zdecydowanie w zbyt dużym gazie żeby odejść do MLS czy Arabii

martins2000 11.04.2025 11:07

Wyjaśniła się przyszłość Mohameda Salaha. Egipski napastnik przedłużył wygasający po tym sezonie kontrakt z Liverpoolem - poinformował w piątek klub.

broda4991 11.04.2025 10:24

Oni zawsze mają problem jak coś potrzeba ludziom

Orzeu 11.04.2025 09:41

nom też miałem

maestro177 11.04.2025 09:22

Widzę, że nie tylko ja miałem wczoraj problem z polsatboxgo, co za nędza.

Claudio 11.04.2025 00:13

to chyba bylo jeszcze przed meczem z Bayernem. Ale niezle

Claudio 11.04.2025 00:13

🇨🇭 Yan Sommer (Inter) w trwającej edycji Ligi Mistrzów: ✅ 10 spotkań ✅ Strzały na jego bramkę: 28 ✅ Obrony: 26 ✅ Gole stracone: 2 (1 z karnego)

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kto zagrał najlepiej w pierwszym meczu z Bayernem Monachium?

Polls answer

Publicystyka

Czego życzyć sobie w 2025? Tego samego, co w 2024. Podsumowanie roku (8)

30.12
17:03

Mercato, czyli mieszane uczucia (33)

01.09
19:05
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    Napoli

    14

    32

  • 2

    Atalanta

    Atalanta

    14

    31

  • 3

    Inter

    Inter

    14

    29

  • 4

    Fiorentina

    Fiorentina

    14

    29

  • 5

    Lazio

    Lazio

    14

    28

  • 6

    Juventus

    Juventus

    14

    26

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Mateo Retegui

    22

  • 2

    Moise Kean

    17

  • 3

    Marcus Thuram

    14

  • 4

    Ademola Lookman

    13

  • 5

    Lautaro Martínez

    11

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28203

Liczba newsów: 50528

Liczba komentarzy: 593053

Użytkownicy online: 1 (szymon1337) oraz 5 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się