Relacje

Zwycięstwo i awans do ćwierćfinału! | Inter 2:0 Getafe (63)

Autor:
Źródło: en.inter.it
prawie 5 lat temu
6153
63

Pierwsza przeszkoda w drodze po trofeum została pokonana! Inter wygrał z Getafe 2:0. Bramki strzelali Romelu Lukaku oraz Christian Eriksen.

Getafe wyszło na boisko nastawione bojowo, a Inter miał na samym początku problemy żeby w ogóle utrzymać się przy piłce. Azulones mogli zacząć z przytupem,  ale po strzale głową Maksimovicia, Handanovic popisał się dobrą interwencją.  Doskonałą sytuację miał również Jaime Mata, ale napastnik nie wykorzystał jej niepotrzebnie przyjmując futbolówkę przed strzałem, tym samym dając Bastoniemu czas na zablokowanie uderzenia. Po około dwudziestu minutach od rozpoczęcia gry, Nerazzurri zaczęli się przebudzać. Lautaro oddał dwa groźne strzały, które zostały obronione przez bramkarza Getafę, Davida Sorię. W 33 minucie Alessandro Bastoni  posłał ze swojej połowy długie podanie do wybiegającego, Lukaku, który przepuścił sobie piłkę, zastawił się, a następnie mocnym strzałem posłał futbolówkę do siatki. Pierwsza połowa zakończyła się wynikiem 1:0 dla Interu.

Druga cześć spotkania rozpoczęła się dobrze dla ekipy Antonio Conte. Blisko trafienia do siatki był Danilo D’Ambrosio, którego ekwilibrystyczny strzał nożycami został zatrzymany przez bramkarza. Drużyna z okolic Madrytu nie poddawała się i również stwarzała sobie dogodne okazje do podwyższenia wyniku meczu. Na szczęście w dobrej dyspozycji znajdował się dziś Samir Handanović, który ratował Inter przed utartą bramki. W 76 minucie kibice Il Biscione wstrzymali oddech. Pod długiej analizie VAR-u, sędzia zdecydował się podyktować rzut karny dla Azulones. Zagrania ręką dopuścił się Diego Godin. Do piłki podszedł Jorge Molina, który posłał piłkę obok słupka. Niewiele później wyśmienitą sytuację zmarnował Romelu Lukaku. W 83 minucie, zaledwie minutę po wejściu z ławki, bramkę na 2:0 zdobył Christian Eriksen, który był kluczowy w rozegraniu całej akcji. Po niedokładnym podaniu D’Ambrosio, piłka odbiła się od jednego z obrońców, a nabiegający Duńczyk, z kilku metrów umieścił ją w siatce rywali. Szansę na strzelenie trzeciego gola miał Alexis Sanchez, który po przejęciu piłki na połowie przeciwnika próbował przelobować bramkarza, ale niestety nie trafił.

Mecz zakończył się wynikiem 2:0 dla Interu. Już jutro dowiemy się kto będzie rywalem Nerazzurrich w ćwierćfinale. Rozstrzygnie o tym rewanżowy mecz pomiędzy Bayerem Leverkusen, a Rangers.

 

INTER (3-5-2): 1 Handanovic; 2 Godin, 6 De Vrij, 95 Bastoni; 33 D'Ambrosio(84’), 23 Barella, 77 Brozovic(82’), 5 Gagliardini, 15 Young; 9 Lukaku, 10 Martinez(70’)

Ławka: 27 Padelli, 7 Sanchez(70’), 11 Moses, 12 Sensi, 13 Ranocchia, 20 Valero, 24 Eriksen(82’), 30 Esposito, 32 Agoumé, 34 Biraghi(84’), 37 Skriniar, 87 Candreva 

GETAFE (4-2-3-1): 13 Soria; 22 Suarez, 2 Dakonam, 16 Etxeita, 17 Olivera; 12 Nyom, 24 Timor,  20 Maksimovic, 18 Arambarri, 15  Cucurella; 7 Mata

Tagi: Liga Europy
udostępnij

Zobacz też

Inter wygrywa i wywiera presję na Napoli | Torino 0-2 Inter (46)

11.05
17:06

Bezradny Inter komplikuje sobie walkę o Scudetto | Inter 0:1 Roma (148)

27.04
13:51

Komentarze (63)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
07.08.2020 o 07:49 przez andrzey
andrzey
@pablo77 @inter30 Wy myślicie że ja nie chcę aby Eriksen u nas odpalił? chcę ale niestety Conte preferuje inne cechy u pomocnika i dlatego gra Gaga. Gdyby był zdrowy Vecino to pewnie on by grał, taka jest prawda. Nie twierdzę że Gagliardini to wirtuoz ale wy za bardzo patrzycie na niego przez pryzmat tej nieszczesnej nie strzelonej bramki.
Bardziej się skupcie na Brozo. Plotki o konflikcie z Eriksenem mogą być prawdą. Zobaczcie moment zmiany z Brozo/Eriksen.
06.08.2020 o 20:49 przez Damianos
Damianos
Inter zagra z Leverkusen :P
06.08.2020 o 16:24 przez andrzey
andrzey
@pablo77 po raz kolejny odpisuje, a wy nie rozumiecie. Nie przeczę że Eriksen ma zdecydowanie więcej ofesywny atutów niż Gagialrdini. Mówię o walorach defensywnych. Conte to włoski trener, najpierw nic nie stracić, później dopiero strzelić.
06.08.2020 o 16:32 przez pablo77
pablo77
No dobrze, ale nie dość, że gramy 3 środkowych obrońców to jeszcze gramy 3 defensywnych pomocników... później wygląda to tak, że rzadkie Getafe dominuje ich przez 30 min a Ci mają problem z wyjściem z połowy z 8 drużyną ligi hiszpańskiej która jest bez formy. Jakby grali z Manchesterem to by po 30 minutach było 2:0 w plecy... 2 napastników bez piłek bo nie ma pomocnika kreatywnego to trochę słabo. Zrozumiałbym gdyby Galiardini grał jeszcze jak Kroos albo Pogba, jakieś atuty a on jest największym zapalnikiem w drużynie. Nie wiem czego nie rozumiesz.
06.08.2020 o 16:17 przez Czarson
Czarson
Granie Gagliardinim to jest jakaś wiadomość dla Zhanga od Conte i mały sabotaż bo nic nie broni poczynań Włocha na boisku. Eriksen nie wracający i nie pracujący w defensywie dałby więcej drużynie.
06.08.2020 o 16:09 przez andrzey
andrzey
inter30 napisał:
Tylko że wczoraj po raz kolejny okazało się że to Eriksen był takim komarem co potrafi zrobić krzywdę, a Gaglia motylem więc znowu bezsensowne porównanie
Po raz kolejny? Ja doliczyłem się raptem 3 meczy w których zaprezentował się poprawnie. On po prostu średnio pasuje do taktyki Conte.
06.08.2020 o 17:13 przez inter30
inter30
W dwóch był wybrany jednogłośnie najlepszy na boisku- Sampa i Napoli w pucharze, z Sassuolo i Spal grał dobrze, w pozostałych solidnie a jeśli grał słabo to nie odstawał od reszty bo cała pomoc dawała dupy, a w sumie po covidzie było 8 takich meczów gdzie grał 60minut, wczoraj świetne wejście, więc po prostu na siłę mu umniejszasz i tyle. Poprawnie to gra Gaglia w najlepszym wypadku, a przeważnie jest najgorszy lub jeden z najgorszych, nie ma tu znaczenia jak gra z przodu a jak z tyłu, po prostu wyraźnie odstaje od drużyny i tyle i to jest błąd Conte że próbuje z takiego słabeusza na siłę zrobić gościa, który realizowałby jego wizję
06.08.2020 o 14:07 przez andrzey
andrzey
pablo77 napisał:
Oczywiście, że piłka nożna to nie MMA i najważniejsze są umiejętności czysto piłkarskie a nie siła fizyczna gdyby tak było to Lige mistrzów wygrywałoby jakieś Stoke City albo Burnley. Niby premier league taka fizyczna liga ale lige zazwyczaj wygrywa City albo Lpool, gdzie średnia wzrotstu w drużynie to 165cm i waga 70kg, a w środku pola lata tam taki David Silva a City i tak ładuje po 100 bramek w lidze i ponad 100pkt. We Francji PSG też nie gra fizycznej piłki Real czy Barcelona też nie. Więc nie rozumiem argumentu, że tak może powiedzieć osoba co nigdy nie grała w piłkę co to ma do tego ? Zakładam, że też nigdy nie grałeś w technicznej drużynie pokroju Real, Barca, City czy PSG....


Nie nikomu nie wytykam braku gry na wyższym poziomie. Chodzi mi bardziej o to, że nie zawsze finezją i kreatywnością wygrywa się mecze. Obrona, zaangażowanie, agresja to cechy w piłce pożadane.
Podam przykład z konkurencyjnej strony. Eriksen na boisku to taki motyl w pokoju, ładnie wygląda ale wiesz że krzywdy Ci nie zrobi. Gagliadrini to taki komar, nieco wykastrowany ale zawsze komar i ugryśc może.
06.08.2020 o 14:14 przez inter30
inter30
Tylko że wczoraj po raz kolejny okazało się że to Eriksen był takim komarem co potrafi zrobić krzywdę, a Gaglia motylem więc znowu bezsensowne porównanie
06.08.2020 o 15:03 przez pablo77
pablo77
Dobra to teraz parę faktów. Od meczu z Napoli(puchar włoch) po pandemii: Eriksen - 3 gole, 2 asysty 677 minut na boisku na 1350 minut. Galiardini 2 bramki, 1 asysta 1090 minut na 1350 możliwych. Oczywiście to tylko statystyki a piłka nożna to nie tylko statystyki ale jak obejrzysz ostatnie 3 mecze Interu i weźmiesz sobie kartkę i długopis i zaczniesz zapisywać kontakty z piłką Gagsa to zobaczysz, że ma więcej strat, niedokładnych zagrań niż tych dobrych. Zobacz ile Inter wykreował sytuacji w ostatnich mecz z gry a nie z stałych fragmentów. Wczoraj przez 30 minut nawet nie byliśmy pod polem karnym Getafe a bramka to długa piłka na Lukaku może się przepchnie. Zauważ, że jak wszedł Eriksen to Inter w końcu zaczął mieć jakieś sytuacji. Bramkę co strzelił on rozpoczął akcje, rzut wolny gdzie prawie Sanchez przeciął piłkę, czy Sanchez sam na sam. Teraz wymień sytuacje przez 80 minutą. Eriksen w ostatnich 3 meczach zagrał 10min nie powiesz, że Galiardini daje więcej tej drużynie bo nie daje. Agresją czy zaangażowanie nadrabia się jak nie ma się umiejętności ale jeżeli mamy walczyć o scudetto potrzebujemy jakości i umiejętności. A argument z motylem jest totalnie nie poważny. Nawet w meczu z Fiorentina każde zagrożenie było przez Eriksena każdy bity rzut wolny był groźny, wrzutka na Lukaku co uderzył w słupek. Teraz wymień kluczowe podania galiardiniego gdzie było jakieś zagrożenie po jego akcji. A teoretycznie powinno być łatwiej bo gra po 90 min w ostatnich meczach a Eriksen w ostatnich trzech tylko 10 minut.
06.08.2020 o 10:53 przez armin22
armin22
Po co wnikać w szczegóły? Wygraliśmy, gramy dalej, jak dla mnie mogą tak zagrać jeszcze 3 mecze, byle by wygrywać. Getafe wybiegane, ale oni mieli ponad 2 tygodnie na przygotowania a my nadal gramy co 3-4 dni. Po za tym co? Mieli czekać na nasze natarcia bez odpowiedzi? To była ich jedyna szansa, później zabrakło sił i nasi zrobili swoje.
Gagliardini no niestety będzie grał aż Sensi nie wróci do optymalnej formy, a może wraz z Eriksenem szykuje ich na bardziej wymagające mecze.
Dla mnie wczoraj świetnie zagrał Bastoni, obie bramki/wizje na akcje po jego długich podaniach. Chłopak jest bardzo dokładny a i przy tym kreatywny. Będziemy mieli z niego dużo pociechy.
06.08.2020 o 10:48 przez Kay Em
+4
Kay Em
Po każdym meczu część tu obecnych krytykuje niemal każdego naszego zawodnika, trenera, ustawienie skład itd. Ludzie ogarnijcie się trochę. Skoro my wczoraj graliśmy beznadziejnie to jak zagrało Getafe? Skro graliśmy tak źle w lidze to co zagrali wszyscy poza na Juve co byli za nami? Atalanta taka fenomenalna a zniszczyliśmy ich na koniec. Piłka nożna to nie jazda figurowa na lodzie. Nikt nie będzie pamiętał kto grał pięknie tylko kto coś wygrał. Zeszły sezon Conte i obecny Inter pozamiatali jyz w każdych z 3 rozgrywkach dochodząc dalej niż rok temu ale niektórzy tu to by chyba chcieli żeby rywale piłki nie dotknęli w meczu z nami. Pozdrawiam i trochę realnego spojrzenia na piłkę rzycze. Ktoś kuefys powiedział, że w jednym meczu mozesz mieć szczęście ale jak to sie regularnie powtarza to to nie jest już szczęście tylko coś co jest wypracowane itd. Pozdrawiam
06.08.2020 o 09:13 przez Snake86
Snake86
Fajnie, że wygrali, ale generalnie kopanina. Gdyby nie zmarnował tego karnego to mogło być inaczej, a w końcówce cisnęli nas jak amatorów. Jak trafimy na poważniejszego rywala to z taką bezpłciową grą skończy się jak zawsze.

Tematu GG - Eriksen nawet nie będę komentował bo szkoda strzępić ryja.
06.08.2020 o 08:52 przez andrzey
-3
andrzey
inter30 napisał:
Gadanie o fizyczności, walce w środku itp to dla mnie zwykłe pierdoły, to nie ustawka tylko granie w pilkę nożną, a w tym o wiele lepszy jest Eriksen zwłaszcza że przeciwnik będzie pewnie robił autobus


Tak może powiedzieć osoba która nigdy nie grała w piłkę na poziomie większym niż osiedlowe podwórko.
06.08.2020 o 08:57 przez inter30
+2
inter30
No to napisz coś konkretniej odnośnie meczu bo ja tam nie widziałem tej fizycznej wojny w środku, nie różniło się to niczym od meczu z pierwszym lepszym średniakiem serie a. No i zakładam że masz jakieś osiągnięcia poza osiedlem to się nimi podziel
06.08.2020 o 11:56 przez pablo77
pablo77
Oczywiście, że piłka nożna to nie MMA i najważniejsze są umiejętności czysto piłkarskie a nie siła fizyczna gdyby tak było to Lige mistrzów wygrywałoby jakieś Stoke City albo Burnley. Niby premier league taka fizyczna liga ale lige zazwyczaj wygrywa City albo Lpool, gdzie średnia wzrotstu w drużynie to 165cm i waga 70kg, a w środku pola lata tam taki David Silva a City i tak ładuje po 100 bramek w lidze i ponad 100pkt. We Francji PSG też nie gra fizycznej piłki Real czy Barcelona też nie. Więc nie rozumiem argumentu, że tak może powiedzieć osoba co nigdy nie grała w piłkę co to ma do tego ? Zakładam, że też nigdy nie grałeś w technicznej drużynie pokroju Real, Barca, City czy PSG....
06.08.2020 o 08:23 przez Recoba
+2
Recoba
wynik najważniejszy.
narcyz jak do finału nie dojdzie ( drabinka prosta) to jest frajerem i czas go pożegnać.
Zhangi mają w :cenzor: sałaty by go zwolnić i w końcu niech przyjdzie nasz Diego Simeone, który powiedział, że do nas kiedyś przyjdzie, bo jest Interistą.💙💙💙
06.08.2020 o 10:02 przez Pader88
+1
Pader88
Wstawaj Recoba, sfajadłeś się!
06.08.2020 o 07:50 przez ragnar
+3
ragnar
Valero musiałby całą karierę spędzić w Interze aby wykręcić takie liczby jak Eriksen w pół roku wchodząc głównie po 80 min

DD to chyba chciał Djorkaeffa z Romą skopiować :)
06.08.2020 o 07:32 przez inter30
+5
inter30
Nie oglądałem pierwszej połowy, zaczynam oglądać drugą i pierwsze co to Gaglia traci przy lini bocznej i idzie groźna kontra dla Getafe, parę minut później nieudolna próba odebrania piłki Getafe i sprokurowanie kolejnej groźnej kontry a w międzyczasie czytam wysrywy na sb osobników typu nitrogen o wyższości Gagli nad Eriksenem i standardowego bełkotu że w sumie Eriksen kompletnie nic nie wnosi, może niech te osobniki wypowiedzą się na temat meczu bo tak wczoraj ochoczo sapali.
Domino-te wywody o fizyczności, agresji itp to zwykłe pierdoły, mecz wcale nie był ponadprzciętnie fizyczny a Getafe nie gra bardziej twardo od pierwszej lepszej drużyny seriea, nie widziałem jakiejś szczególnej wojny w środku pola tylko dwie chaotyczne drużyne, które nie potrafią płynnie operować piłką a robią jedynie zrywy, Inter wygrał ma lepszy materiał piłkarski i trochę szczęścia. Jedyne co nam było potrzeba to trochę finezji żeby szybko zamknąć ten gównomecz, wszedł nie-fizyczny Eriksen i w kilka minut podsumował tych "fizycznych niewygodnych twardzieli". Piszesz, że są niewygodni i hiszpańska czołówka się z nimi męczyła? Sprawdziłem ich mecze w lidze z Atletico, Sevillą, Barcą i Realem - bilans 8 meczów 8 porażek, gole 1-16, więc albo Ci się drużyny pomyliły albo na siłą próbujesz przepchnąć swoje dziwne argumenty.
Sytuacja wygląda tak że Conte nadal wymyslą jakąś dziwną konfigurację pomocy która nie działała, nie działa i nie będzie działać, udało się bo Getafe okazało się frajerami i słabeuszami i nie potrafiło wykorzystać tego że Conte kolejny raz zaspał ze zmianami (w lidze straciliśmy w ten sposób sporo pkt), z Leverkusen to nie wystarczy a jak odpadniemy właśnie przez takie błędy jakie dziś popełnił to chinczycy powinni go wykopać i tyle, patrząc na ludzi których dostał, a co gra to jest dramat i tyle.
06.08.2020 o 08:28 przez Ippon
Ippon
Czyli statystycznie każda drużyna wygrała mecz 2;0, czyli tyle co my, na naturalnym terenie. Co to za porównanie, Barcelona się męczyła z napoli a atalanta się przejechała po Valencii.
06.08.2020 o 08:30 przez Pjerun
-1
Pjerun
Wygraliśmy 2-0, a ty sapiesz.
Gagliardini jest słaby i potrzebujemy wzmocnienie na tej pozycji, owszem.
Ale zachwycanie się Eriksenem to też przesada w drugą stronę. Widać, że chłop nie pasuje do tego zespołu i filozofii Conte. Strzelił ważną bramkę, ma ciekawe zagrania, ale jeśli martwi jego zaangażowanie na boisku.
06.08.2020 o 09:05 przez inter30
+2
inter30
Ale gdzie ja się podniecam? stwierdzam suchy fakt że po raz kolejny "niepasujący" Eriksen bija na głowę Gaglię i daje nam więcej więc powinien grać i tyle
06.08.2020 o 07:02 przez CzarodziejCzasu
CzarodziejCzasu
Obrona getafe dramat jeśli chodzi o technike. Od początku meczu śmierdziało zw strzelimy przynajmniej jednego gola po jakimś klopsie. Udało się dwa.

Obowiązkiem tej drużyny powinien być awans do finału. Jak się nie poślizniemy na Leverkusen to myślę że się uda
06.08.2020 o 03:38 przez Domino
Domino
No i ktoś musi powiedzieć Conte, że w LE też można robić 5 zmian :D
06.08.2020 o 02:04 przez maverik
+10
maverik
Eriksen dostał 8 minut i już w pierwszej pokazał ile może dać w ataku, no ale Conte będzie stawiał na Gagliardiniego wiadomo. Mieliśmy sporo szczęścia, bo Getafe swoje okazje miało. Na szczęście my byliśmy skuteczniejsi. Karny mocno pechowy, w Serie A raczej by tego nie gwizdnęli.
06.08.2020 o 03:34 przez Domino
+1
Domino
Eriksen jeszcze nie raz się przyda. Nie jest na poziomie agresji wymaganym przez Conte, ale albo dorówna fizycznością do reszty pomocników, albo będzie użyteczny w meczach gdzie ta fizyczność nie jest tak bardzo potrzebna. Lub będzie wchodził w drugiej połowie na przeciwnika, który już nie ma siły tak pressować i walczyć agresywnie, tak jak było dzisiaj.
06.08.2020 o 06:39 przez Ippon
Ippon
Tylko Eriksen grał na pozycji Barelli nie galgardiniego. I serio nie trzeba powtarzać, że jest lepszy od niego w grze z piłką.
06.08.2020 o 08:49 przez andrzey
andrzey
ale jest gorszy w grze bez piłki
06.08.2020 o 09:37 przez Ploretariusz
Ploretariusz
Karny 100% prawidłowy. Nawet na Marsie by go gwizdnęli.
06.08.2020 o 01:43 przez CNS87
+1
CNS87
Co się czerpiecie jakim składem gramy ? Trener jest z chłopakami co dziennie i widzi jak się spisują na treningach. Wszyscy narzekają na DD. Może i nie jest wirtuozem ale to solidny grajek, walczący do końca. Dziś miał pare fajnych akcji ogólnie na +. Ktoś tam pisze ze obrona słabo. Hmm grając na zero z tylu to za mało ? Eriksen siedzi kosztem Gaglardiniego. Wiem wszyscy płaczą, ze marnotrastwo itp. Chłop miał swoje szanse i wydaje mi się, ze za bardzo delikatny jest, ale trzymam za niego kciuki, bo potencjał ma ogromny. Z Bayerem powinnismy sobie poradzić ale łatwo napewno nie będzie.
06.08.2020 o 08:32 przez SETE
+1
SETE
Pełna zgoda. Najważniejsze są wyniki a nie personalia.
06.08.2020 o 00:49 przez HB
HB
Bez rewanżu?
06.08.2020 o 01:43 przez cinekinter
+1
cinekinter
Tak a cos Ty z choinki spadles? 🤪 Inter i Roma tylko mialy grac w 1/8 jeden mecz. Reszta z 1/8 gra normalnie rewanze, bo zdazyli zagrac pierwszy mecz. W kolejnych rundach takze tylko jeden mecz bedzie decydowal o awansie.
05.08.2020 o 23:36 przez Krisu
+4
Krisu
Nie wiem czy Conte wie ale krzywdzi Gagliardiniego stawiając na niego. Nie wiem gdzie jest jego fenomen i nie wiem co musiało by się stać aby Gagliardini nie zagrał w kolejnym meczu. Ważny awans, czekamy na 1/4.
05.08.2020 o 23:34 przez nazional
+1
nazional
Słaby występ, nie oszukujmy się. W obronie błędy całej trójki ale i tak zrobili więcej niż inni, druga linia to jakaś porażka, Brozovic nieobecny, Gagliardini mnóstwo głupich strat, Barella nieźle w defensywie ale totalny brak zmysłu do gry ofensywnej. Przez ten środek męczymy się potem strasznie, Young bez błysku ale też bez tragedię, DD mizeria straszna i do przodu i do tyłu, Lautaro znów jak jezdzieć bez głowy, Lukaku bez błysku ale uratował nam mecz indywidualnością, reszty nie oceniam bo za krótko grali ale cieszy gol Eriksena choć do teraz się śmieje z podania DD do nikogo po czym piłka się odbija od rywala pod nogi Krystiana :D Na Leverkusen to zdecydowanie za mało, ale może to taka zmyłka dla rywali :D mocno brakuje Sensiego w środku, dobranoc Panowie
05.08.2020 o 23:28 przez Ploretariusz
+1
Ploretariusz
Dawać ten cały Leverkusen raz dwa
05.08.2020 o 23:27 przez Guarin
+1
Guarin
LGdS powinno jutro zamieścić słynną okładkę o tytule " CRISI INTER"
05.08.2020 o 23:25 przez danielinter
+3
danielinter
Ciekawe czy ten gol zmieni cos w przypadku Eriksena bo z Gagliardinim pewnego poziomu nie przeskoczymy.
05.08.2020 o 23:19 przez timon
timon
Mecz mocno średni, szczególnie w ofensywie. Cieszy piąty mecz na 0 z tyłu i gol Eriksena.
05.08.2020 o 23:14 przez rafalik93
+2
rafalik93
Z taka gra to nas następna drużyna wypunktuje ;) conte beton trzyma eriksena na lawie a ten udowadnia w 10 minut więcej niż cały środek przez cały mecz ,gagliardini to wór z węglem jakich mało oddać go nawet za worek piłek cieszy jedynie wynik
06.08.2020 o 03:31 przez Domino
+1
Domino
To był specyficzny mecz i specyficzny przeciwnik, Conte prawidłowo wyszedł bardzo mocną fizycznie 11-tką zamiast Eriksenem/Sensim, którzy odstawiliby nogę w sytuacjach stykowych.
Real I barca również męczyli się w lidze z Getafe, z takim przeciwnikiem trzeba grać tak jak dziś Inter. Nie zawsze da się grać pięknie, bo przeciwnik nie zawsze pozwala na taką grę.
05.08.2020 o 23:13 przez Rebelde
+2
Rebelde
Ciężki mecz, Inter wyraźnie zmęczony wyszedł na rywala co ligę skończył dwa tygodnie temu. Ale nie ma co rozpływać się na jakością tego meczu, jest awans i jedziemy dalej.
05.08.2020 o 23:03 przez Woo-cash
+1
Woo-cash
Cieszy wygrana. Ale mecz poziomem przypominał kopanine na boiskach rodzimej ekstraklasy.
05.08.2020 o 23:02 przez ANIOL
ANIOL
2 jajo i co z tego jak standardowo graliśmy syf. Już na serio jestem zmęczony oglądając tą padake.....
05.08.2020 o 21:24 przez nazional
nazional
Koledzy czy Wy to widzicie? 23 minuta i jedyne co można powiedzieć to że jesteśmy na boisku jedynie fizycznie.....
05.08.2020 o 20:48 przez dodo_IM
dodo_IM
Lepiej gramy w 3-5-2 niż w 3-4-1-2. Tylko że w tym ustawieniu nie ma miejsca dla Eriksena. Jak Conte zostanie do Dunczyka lepiej sprzedać. Po za tym Eriksen jest bez formy już cały sezon. W Tottenhamie nic nie grał przed transferem do nas. Nie wierzę żeby facet z takim wynagrodzeniem grzał ławę.

Shoutbox

coco 14.06.2025 21:43

⚫️🔵🇫🇷🔥 Quinquennale da 2 milioni a stagione più bonus. Questo il contratto che Ange-Yoan Bonny non vede l'ora di firmare per legarsi all'Inter. Sul fronte giocatore infatti c'è accordo totale per il trasferimento a Milano e nei prossimi giorni la dirigenza di Viale della Liberazione conta di chiudere anche l'accordo con il Parma. - FcInterNews

KibicInteru 14.06.2025 19:58

wystarczy że w nagłówku jest "shock news" i ludzie się nabiorą

KibicInteru 14.06.2025 19:57

No większość ludzi przeglądający Internet to kompletni debile więc normalne że jest zainteresowanie takim artykułem

Xucatlan 14.06.2025 19:54

A przegrany szczur, to idealne określenia na kibica Juventusu, który spamuje głupoty na stronach innych klubów. Bez pozdrowień dla Cyraxa.

Xucatlan 14.06.2025 19:52

Podobnie jak głupie gadanie o 'betonie' Inzaghim. Każdy trener, nieważne czy Inzaghi czy Guardiola czy Klopp jak brakuje wyników, to nagle okazuje się bezmyślnym betonem, który ciągle wystawia tych samych piłkarzy bez formy i niczego nie zmienia w grze.

Cyrax 14.06.2025 19:51

Najważniejsze, że tego przegranego szczura już nie ma w Interze

Xucatlan 14.06.2025 19:49

To jest przerażające, że pojawia się jakiś wysryw na jakiejś stronce typu 'gównianenewsyzdupy.com' a ludzie to biorą za pewnik :/

Xucatlan 14.06.2025 19:48

Przecież te źródło o Dumfriesie, to jakiś totalny śmietnik i nigdzie indziej tej wypowiedzi za bardzo nie widać.

Domino 14.06.2025 19:32

Taremi to opuszczał lekcje ze strzelania bramek

martins2000 14.06.2025 19:31

Taremi opuści całe Klubowe Mistrzostwa Świata

ragnar 14.06.2025 19:20

Kibice to widza, to pilkarze i sztab tym bardziej

ragnar 14.06.2025 19:20

Nic zaskakujacego, kazdego dziwilo, ze np de vrij gral jak profesor, wracal po kontuzji Acerbi i 1 sklad, Carlos Augusto jeden z najlepszych graczy od stycznia czesto lawka, 90 min co mecz mikiego itp

Szczupac_FCI 14.06.2025 19:02

shock news: "Denzel Dumfries reveals the real reason why the coach Simone Inzaghi has been removed from Inter and what the players of the new technician Christian Chivu are currently thinking. “There are many mysterious things that have been hidden …” – the truths revealed by the Dutch full -back surprise everyone…"

Rebelde 14.06.2025 16:39

Lucca to drewno, nie wiem co oni w nim widzą

andyvdm 14.06.2025 16:29

No Bo by to zwinny szybki murzyn z dryimgiem a Lucca to nieruchawe drewno

El Imprezatore 14.06.2025 16:07

top akurat dobrze bo ja tam wole Bonnego

martins2000 14.06.2025 15:40

SKY - Lucca sempre più vicino al Napoli

Tifosinho 14.06.2025 14:27

Może Samuele Longo nie będzie chciał grać w Serie D i da się namówić na transfer do Inter U23?

Orzeu 14.06.2025 14:27

Festa ( Sole 24 Ore) : "Oaktree-Inter, bond operation preparatory to future sale. High price"

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (3)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    Napoli

    14

    32

  • 2

    Atalanta

    Atalanta

    14

    31

  • 3

    Inter

    Inter

    14

    29

  • 4

    Fiorentina

    Fiorentina

    14

    29

  • 5

    Lazio

    Lazio

    14

    28

  • 6

    Juventus

    Juventus

    14

    26

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Mateo Retegui

    25

  • 2

    Moise Kean

    19

  • 3

    Ademola Lookman

    15

  • 4

    Riccardo Orsolini

    15

  • 5

    Marcus Thuram

    14

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28243

Liczba newsów: 50973

Liczba komentarzy: 598860

Użytkownicy online: 0 45 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się