Archiwum shoutboksa

Cny 15.08.2023 01:13

piona

Cny 15.08.2023 01:13

dobr apiona dobranoc, trzymajmy kciuki za mikeigo i arne w weekend bo bankowo podstawowy sklad maja

Poqrv 15.08.2023 01:12

No tak, nieskuteczny Lukaku przestał być rozczarowaniem, to prawda.

Cny 15.08.2023 01:12

no eni maja chlopy argumentow zeby sie wybronic i psiza glupoty

pablo77 15.08.2023 01:11

i gdyby nie czarny grubas to juz w 1/8 moglo nas nie byc bo pojechalibysmy do Portugali bez zaliczki a tam bysmy dostali raczej w piz/de biorac pod uwage jak szczesliwie wygladala koncowka.

andyvdm 15.08.2023 01:11

Bo czemu by nie

andyvdm 15.08.2023 01:11

A tu panuje przekonanie ze 35 latkkwie na pewno znowu zgaraja świetny sezon

Cny 15.08.2023 01:11

przypadek

Cny 15.08.2023 01:11

gicznie jak Lukaku sie przelamal w konuc to zaczelsimy wygrywac w lidze

Cny 15.08.2023 01:11

tak wiemy, wiemy

andyvdm 15.08.2023 01:11

Jak juz niektórzy wyjexhali z Analogia z 2010 ze starymi wyvralisny LM to proponuje sobie przypomniec jak Ci starzy grali pozniej

Cny 15.08.2023 01:11

no i od tego ze bramkarze rywali bronili

pablo77 15.08.2023 01:10

dobra jak juz taki pyerdolimy glupoty o ich malym znaczeniu to przypomne ze bramke z Porto strzelil Lukaku.

Cny 15.08.2023 01:10

dwa tygodnie dluzej i hakana nie zobaczylibysmy do konca sezonu bo miesnie jzu puszczaly

Poqrv 15.08.2023 01:10

2) Inter nie zaczął grać magicznie lepiej, poza 2-3 meczami graliśmy dokładnie to samo, z Lazio, Spezią czy City. Wszystko zależało od skuteczności lub jej braku.

Cny 15.08.2023 01:10

pisalem jzu ze brozo odciazyl zajechanego i rpzemeczonego hakana w kluczowym momencie

Cny 15.08.2023 01:09

wtedy to byl pelen popis naszych mozliwosci bez lukaku i brozo

Claudio 15.08.2023 01:09

Inzaghi sam mowil ze nie ma jak rotowac i gracze sa zajechani. Dlatego powrot kontuzjowanych daje mu mozliwosc rotacji.

Cny 15.08.2023 01:09

szczegolneiw marcu i lutym

andyvdm 15.08.2023 01:09

No bo Acerbi i Darmian to tylko coraz lepsi beda

Poqrv 15.08.2023 01:09

1) Brozo od mundialu nie wrócił do formy, sorry

Cny 15.08.2023 01:09

pablo dali rade bez nich

Cny 15.08.2023 01:09

i w sumie dochodząc do finału LM gdzie też dorzucili cegiełkę w niektórych moemntach

pablo77 15.08.2023 01:09

ale nie patrz na ostatni sezon tylko na ostatnie 4 lata na przyklad.

Cny 15.08.2023 01:08

ratując top4 bez któego nie byloby nas stac na nic

Cny 15.08.2023 01:08

a ja ci mowie jaką rolę doegrali, uratowlai klbu przed uapdkiem, po powrocie Lukaku i Brozo do skłądu i formy odzylismy jako druzyna

Claudio 15.08.2023 01:08

Ja nikogo nie sprzedaje po kontuzji to raz. Po dwa to staram sie uspokoic wasze placze byscie sie zastanwoili ile ci gracze ktorzy odeszli dali nam w sezonie i jaka rolę odgrywali. Wielu pisze ze glownie starta Onany bedzie odczuwalna w proownaniu z zeszlym seoznem i tu 100% racja, ale wy placzecie bo takie nazwiska odeszly i jestesmy straceni. A pokazuje ze Ci pilkarze przez dlugi czas mieli kontuzje i nie odgrywali znaczacej roli w zeszlym sezonie. Czy to tak trudno zrozumiec? Wieksza czesc sezonu poradzilismy sobie bez nich wiec czemu teraz mielibysmy sie zrobic sredniakiem SerieA?

Poqrv 15.08.2023 01:07

Tak. Bo już Darmiana wszyscy tu skreślili zanim założył trykot, podobnie Acerbiego. Sam się w czoło pukałem w obu przypadkach.

Cny 15.08.2023 01:07

zarobiłem u buka jakieś 500 zł na interze w LM wtedy, pierwszy i ostatni raz bawiać sie w bukmacherkę, tak byłme pewien wygranej Interu w 2010

Cny 15.08.2023 01:07

w 2010?

pablo77 15.08.2023 01:06

tez mozna napisac - "Jesli patrzec na nazwisko to ciezko zastapic Barelle ale jak przelozymy na to ile dał nam w zeszlym sezonie, a ile nam dal Frattesi to nie ma az takiej tragedii i mozna go spokojnie sprzedac "

Poqrv 15.08.2023 01:06

Taki mądry byłeś wtedy? XD

Poqrv 15.08.2023 01:06

No jak Fratessi zastąpi Barellę to będzie podobnie albo lepiej ;)

Cny 15.08.2023 01:05

PQQRV kurvva ale jaką jakość miała kadra w 2010 xd to tak jakby narzekać że Real 21/22 był stary xd o czym ty mówisz. gdzie acerbi a dgzie samuel, gdzie darmian a gdzie zanetti, gdzie milito a gdzie arna, gdzie cambiasso a gdzie Miki

Wiciux 15.08.2023 01:05

CNY 15.08.2023 01:03 no wreszcie jakaś realna ocena sytuacji

Claudio 15.08.2023 01:05

nie potrafisz prostej rzeczy zrozumiec?

pablo77 15.08.2023 01:04

przeczytaj to jeszcze raz, i pomysl co bedzie jak Barella wypada i Frattesi go zastepuje.

Claudio 15.08.2023 01:04

czy ty pablo potrafisz samodzielnie myslec? mam ci to narysowac?

andyvdm 15.08.2023 01:04

Os mi sie zdaje ze drugi raz na Porto Benfike i Milan nie trafimy

Poqrv 15.08.2023 01:04

Jak lautaro będzie połamany przez 8 miesięcy i dojdziemy do finału LM to jak najbardziej będzie na sprzedaż, tak jak Brozo

Claudio 15.08.2023 01:04

umiesz czytac?

pablo77 15.08.2023 01:04

"Jesli patrzec na nazwiska to ciezko zastapic tych co odeszli, ale jak przelozymy na o ile ci zawodnicy nam dali w zeszlym sezonie, a ile moga nam dac nowi gracze to nie ma az takiej tragedii ktora tutaj niektorzy wieszczą. "

pablo77 15.08.2023 01:04

no sam to napisales teraz xD

Cny 15.08.2023 01:03

prawda taka ze kadra jest slabsza niz rok temu, czysto piłkarsko na papierze. Jakość poszła w dół i to mocno. Strzaciliśmy kluczowych piłkarzy ze wzglęu na pozycję w zespole, w szatni. I teraz zostaje nam sie łudzić, że część z nich nagle wskoczy w buty poprzedników tak na prawdę. Bisseck nie będzie Skriniarem, Arna Lukaku/Dżeko, a Fratessi Brozoviciem. Możmey sie tlyko łudzić ze wypali. A dodatkowo nikt w klubie nie rpzygotował głębi skłądu na wypadek jakiś niepowodzeń.

Claudio 15.08.2023 01:03

pablo...wymyslasz i dodajesz swoje glupoty jak zwykle

Poqrv 15.08.2023 01:03

CO XD

pablo77 15.08.2023 01:03

piszesz, ze jak zawodnika nie bylo x miesiey to zadna strata bo dalismy rade wiec jest zbedny wiec pod x mozna podstawic kazde nazwisko w tym sezonie Skriniar, Brozović w przyszłym moze być Barella, Bastoni czy Lautaro a czemu nie ?

Claudio 15.08.2023 01:03

to jest zero jedynkowe? "Jesli patrzec na nazwiska to ciezko zastapic tych co odeszli, ale jak przelozymy na o ile ci zawodnicy nam dali w zeszlym sezonie, a ile moga nam dac nowi gracze to nie ma az takiej tragedii ktora tutaj niektorzy wieszczą. "

Poqrv 15.08.2023 01:02

Przypominam, że triplettę zdobyliśmy najstarszą kadrą jaką mieliśmy kiedykolwiek. Potem przyszło granie młokosami i walka o awans do LE ;)

Claudio 15.08.2023 01:02

w ktorym momencie zero jedynkowo? Napisalem za i przeciw, a wy tylko marudzicie i wszystko na NIE

pablo77 15.08.2023 01:02

:D

Ibracadabra eight 15.08.2023 01:02

myślałem że jakiegoś bota tu postawili xD

andyvdm 15.08.2023 01:01

Zaprogramowane AI ze wszyscy sa top

Cny 15.08.2023 01:01

uprzedzilem Pablo z tmy zerojedynkowaniem xd

andyvdm 15.08.2023 01:01

O Nicolasie

pablo77 15.08.2023 01:01

Claudio to Ty myslisz zero jedynkowo, ja po prostu nie lubie zakrzywiania rzeczywistosci. Rozmawiajmy o faktach.

Ibracadabra eight 15.08.2023 01:01

ejj, o jakim bocie mówicie?

Claudio 15.08.2023 01:01

Pablo co zaklady to z kazdym przegrywasz. Nigdy nie masz racji. Chlopie spasuj czasami :D

Cny 15.08.2023 01:01

claudio to ty myslsiz zero jedynkowo xd to samo moze Ci Paolo napisac

erebos 15.08.2023 01:01

andy +1

Cny 15.08.2023 01:00

Ja sie ciszyłęm jak cygana na etoo wymieniali,s ztos operacja

andyvdm 15.08.2023 01:00

No i tez przyszedł Arnautovic wtedy i nikt nie biadolil

andyvdm 15.08.2023 01:00

Xd

Poqrv 15.08.2023 01:00

Jak Zlatana sprzedawali to też tak biadoliliscie?

Cny 15.08.2023 01:00

transfer bramkarza ze spadkowicza to zawsze debilizm, tam byle kto stanie to go obiją zawsze w paru sytuacjach, kunszt bramkarski to nei da się zaskoczyc tym jednym jednym strzalem, z czym mielismy czesto rpoblemy

Claudio 15.08.2023 00:59

Jak juz kiedys pisalem. Pablo myslisz zero jedynkowo. Nie ma u ciebie rozgraniczenia pewnych rzeczy. Jesli patrzec na nazwiska to ciezko zastapic tych co odeszli, ale jak przelozymy na o ile ci zawodnicy nam dali w zeszlym sezonie, a ile moga nam dac nowi gracze to nie ma az takiej tragedii ktora tutaj niektorzy wieszczą. Pablo srales wieksza czesc sezonu ze skonczymy poza top4 i wielu tutaj bylo tego pewna. Czy nie wystarczy wam tych kompromitacji i brak wiary w Inter? Kibicujecie Interowi czy bawi was tyclko hejtowanie Interu? Tez pewne decyzje mi sie nie podobaja ale te placze i negowanie wszystkiego jest ŻENUJĄCE.

Szczupac_FCI 15.08.2023 00:59

Audero ma lepsze warunki fizyczne i czuję że jednak zagości w naszej bramce na dłużej jako formalny nr 1

nicolas80 15.08.2023 00:59

Tak wzrost tonjest jego problem

Ibracadabra eight 15.08.2023 00:59

jakiemu botowi? :D

Cny 15.08.2023 00:59

no bramkarze spadkowiczów to z reguł koksy, co pokazał tak zachwalny w cagliari Cragno gdy przeszedł to monzy

andyvdm 15.08.2023 00:59

Tez ciagle temu botowi odpisuje

andyvdm 15.08.2023 00:59

Szkoda ze nie ma czarnej listy na sb

nicolas80 15.08.2023 00:59

Jedynie brakuje mu kilku cm

Cny 15.08.2023 00:58

szczegolnei wzorst topowy

Szczupac_FCI 15.08.2023 00:58

Sommer jak Sommer ale liczę że Aduero pokaże pokaże swoje umiejętności i będziemy mieć porządnego bramkarza na trochę

nicolas80 15.08.2023 00:58

Sommer klasa ma.wszystko top

erebos 15.08.2023 00:58

Trzeba było brać Karima Kanote z RBS :D

Cny 15.08.2023 00:58

ciagle sie lapie ze temu botowi odpisuje ;p

Ibracadabra eight 15.08.2023 00:58

Sommer tego nie zrobi

pablo77 15.08.2023 00:58

Skriniar sie polamal i go nie bylo i piszecie "Nie bylo go x miesiecy wiec zadna strata, nie ma co go liczyc bo i tak doszlismy do finalu LM wiec zadna strata" "Skriniar nie był trzonem zespolu co pokazal osatni sezon" teraz za Skriniar wstaw Brozo i pyerdolicie to samo.

Ibracadabra eight 15.08.2023 00:58

już nie chodzi że był architektem akcji ale ratował dupę i wynik

andyvdm 15.08.2023 00:58

Onana obronil karnego z Red Bull Salzburg?

andyvdm 15.08.2023 00:58

Sommer karnefo obronil z Red Bull Salzburg mowi ci to cos

Pazza12 15.08.2023 00:58

To na szybko czy by nawet bylo na wolno nic by nie zmienilo. Wszyscy wiedza ze chinol jest goly i z dlugami

Cny 15.08.2023 00:57

ale to do Ciebie eni dotrze bocie

Cny 15.08.2023 00:57

bo sommer to kiep który nei potrafi bronic, a onana oprocz przyzwoiteog poziomu w bramce w zasaadzie byl 11 graczemz pola, architektem wielu akcji

erebos 15.08.2023 00:57

A co dopiero jak wygramy dwa mecze z napadem Arna-Korełą? :D

nicolas80 15.08.2023 00:56

Dlaczego farmazon uzasadnij merytorycznie?

Cny 15.08.2023 00:56

pablo77 nei daj boze wygrmay ze 2 mecze bez lautaro i barellki to jzu w ogole dowod na to ze sie da i trzeba ich pusicic za te 40m byle gdzie, byle sie pozbyc problemu, bo ...... dopisz sobie co chcesz

Claudio 15.08.2023 00:56

skad taka teoria ze kto ma kontuzje to do sprzedania? Pablo nie wiem co piles ale wystarczy

pablo77 15.08.2023 00:56

pewnie bedzie gadka "Ten Barella nie grał pol sezonu i zajelismy x miejsce. Frattesi pokazał ze nie jest nie do zastapienia wiec opyerdolmy go za te 60 mln bo to juz wrak" xD

Wiciux 15.08.2023 00:56

*przeczytałem

Wiciux 15.08.2023 00:55

NICOLAS80 15.08.2023 00:51 Mamy Sommera za Onanę 1 do1- największy farmazon jak dzis tu czytałem

Claudio 15.08.2023 00:55

tez bym chcial by Brozo zostal, ale nie rozumiecie ze mial wysoki kontrakt i trzeba odmladzac kadre? Kwota powinna byc wyzsza ale jak widac potrzebowali na szybko kasy. Jest Frattesi i wierze ze rozwinie sie przynajmniej w 80% jak Barella

andyvdm 15.08.2023 00:55

Mozna go sprzedać

andyvdm 15.08.2023 00:55

Pabll to nic bo jak wypadl Barella to wygralismy z Hellasem

Cny 15.08.2023 00:55

sprzedaz brozovicia byla zrozumiala pod wieloma aspektami, ale nie na takich warunkach, a podwazanie roli brozovicia to objaw skrajnej choroby psychicznej

nicolas80 15.08.2023 00:55

Aran w boloni mial dobre liczby. Liczę ze w Interze wykreci ponad 20 goli

pablo77 15.08.2023 00:55

czekać na kontuzje Lautaro albo Barelli i pierwsi bedziecie ich wyperdalac z druzyny :D

Ibracadabra eight 15.08.2023 00:54

ja podsumuje tylko to tak, że z graczy odchodzących szkoda tylko Onany bo był zajebisty i długo pewnie takiego nie będzie, reszta mi obojętna

Shoutbox

HB 22.06.2026 02:22

tylko co wy wiecie o poczuciu tożsamości narodowej tych piłkarzy? to dosyć prywatna sprawa

Imrahil 22.06.2026 00:09

:flaga:

Rebelde 21.06.2026 22:35

Obronca mógł puścic Taremiego, on by go trzy razy dogonił zanim ten by dobiegł do pola karnego.

Nerazzurx10 21.06.2026 22:12

Tak? O to nie wiedziałem, co prawda trochę to naciągane mi się wydaje, no ale skoro tak to spoko

ZnawcaCalcio 21.06.2026 22:01

Liczy się to gdzie zaczął mundial

ZnawcaCalcio 21.06.2026 22:00

Nerazzurx10 21.06.2026 21:22 No i w dumfriesie, ale do tego momentu może być już zawodnikiem realu+ Holandia jak to Holandia odpadnie wcześniej

ragnar 21.06.2026 21:36

Bo Turcy odpadli

ragnar 21.06.2026 21:36

Czyli Japonii

Borgen 21.06.2026 21:35

Najlepiej byłoby jakby Jones serio chciał do nas, my nie mielibyśmy kasy i udałoby się dogadać z nim, że za rok przyjdzie za darmo, a teraz zaoszczędzona kasę wydać na Paza... To była y bajka... Jones wniósłby dużo myślę, ale bez niego myślę, że spokojnie sobie możemy poradzić

Claudio 21.06.2026 21:34

Liverpool odrzuca 25mln Inter za Jonesa i oczekują....40mln clown

Borgen 21.06.2026 21:32

Dlatego ja po cichu liczę, że jakiś kopciuszek z prawdziwymi reprezentantami kraju zajdzie dalej i takim szczerze będę kibicował

Borgen 21.06.2026 21:30

Prawda, bardziej przypomina to rozgrywki klubowe...

Borgen 21.06.2026 21:30

Ale w sumie trudno się dziwić jak w większości krajów ponad połowa zawodników nie ma tożsamości narodowej, nie wie jaki kraj (historycznie) reprezentuje itd.

Nerazzurx10 21.06.2026 21:29

Tylko pod kołdrą reprezentacji

Nerazzurx10 21.06.2026 21:29

To są rozgrywki klubowe już

Borgen 21.06.2026 21:29

Mundial to jedno... Drugie to, że z roku na rok drużyny narodowe mają mniej tożsamości... Gra w reprezentacji dla większości to już okazja na pokazanie się, a nie honor...

Nerazzurx10 21.06.2026 21:28

Jednak nie ładuje

Nerazzurx10 21.06.2026 21:27

Taremi ładuje bramę Belgom

Nerazzurx10 21.06.2026 21:27

Tak to jest jak się robi mundial nastawiony na hajs

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Stajnia Ausiliasza (20)

02.04
19:37

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    38

    87

  • 2

    Napoli

    38

    76

  • 3

    Roma

    38

    73

  • 4

    Como 1907

    38

    71

  • 5

    Milan

    38

    70

  • 6

    Juventus

    38

    69

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 29486

Liczba newsów: 53354

Liczba komentarzy: 625087

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

21x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

10x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się